KIA CEED 1,6CRDI 66kW 2008 nestartuje

sekcia na poukázanie problémov s dízlovými autami. čerpadlá, vstreky, dvojhmoty atd..návody a vysvetlenia

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

bleifrei
Príspevky: 36
Dátum registrácie: 24.04.2007 22:22
Zdieľať na Facebook

KIA CEED 1,6CRDI 66kW 2008 nestartuje

Príspevok od používateľa bleifrei »

Zdravim vas.
Mozno sa niekto stretol s takouto zavadou.

Manzelka ma KIA CEED 1,6CRDI 66kW r.v.2008. Auto ma najazdenych okolo 250.000 km. Auto je po vymene filtrov (aj palivoveho), je vycisteny EGR ventil, bateria je od vyroby, ale ukazuje 12,8V, pri starte klesne na okolo 11V. Palivove alebo podavacie cerpadlo som si nevsimol ze by bolo hlucne.

Problem spociva v tom, ze auto ma niekedy problem nastartovat, teda toci, ale neodpali. Nesvieti ziadna vystraha, imobilizer zhasina tak ako ma. Zavada sa prejavuje nepravidelne, posledna indicia od manzelky, ze hlavne pri prazdnej nadrzi, okolo rezervy. Na diagnostike auto nebolo, kedze teraz je nadrz plna a auto startuje. Auto ma na filtri rucnu palivovu pumpu, nevsimol som si, ze by pomahalo rucne dotlakovanie. Ked sa zavada prejavuje, auto nastartuje niekedy na 2x, niekedy az na 10x. Mne par krat chytilo tak, ze som startoval bez zhavenia, cize som necakal na zhasnutie kontroliek.
Vdaka za info.
cicmanec
Príspevky: 27640
Dátum registrácie: 15.10.2008 14:04
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa cicmanec »

Keď človek nechce prísť o niečo dôležité tak sa inak nedá pri tom ako to tu a u mňa funguje. A sem-tam sa pozabudnem prehlásiť...
bleifrei
Príspevky: 36
Dátum registrácie: 24.04.2007 22:22
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa bleifrei »

cenamcic napísal:Aspoň teraz vieš prečo nejazdiť do rezervy...

Ani sa nečudujem, že to na ten bordel z našej „nafty” nechce štartovať...
No obcas sa zadari...
bleifrei
Príspevky: 36
Dátum registrácie: 24.04.2007 22:22
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa bleifrei »

Takze zavada sa prejavuje aj pri plnej nadrzi.
pidizvi
Príspevky: 3407
Dátum registrácie: 20.09.2011 12:42
Bydlisko: SC
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa pidizvi »

daj to do servisu
bleifrei
Príspevky: 36
Dátum registrácie: 24.04.2007 22:22
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa bleifrei »

Dnes bolo auto na diagnostike, zavady ziadne. Nanestastie sa chyba prejavila iba 1x, vtedy ukazovalo tlak paliva iba okolo 270kPa, pri ostatnych uspesnych pokusoch okolo 27000kPa, po pridani plynu tlak stupal. Cize problem s tlakom, po nastartovani je vsak vsetko ok.
Podla kamarata v servise by toto auto nemalo mat podavacie cerpadlo (nenasiel som ho ani ako nahradny diel), avsak v poistkovej skrinke je poistka aj rele fuel pump, tak isto pod sedacku vedu 4 kable z toho 2 hrubsie. Na vymontovanie tych ca 20 skrutiek som uz cas nemal, vyzera to vsak, ze by tam cerpadlo byt mohlo (ale nepocut ho ani po zopnuti rele).
Cize teoreticky moze byt vadny snimac tlaku, regulator tlaku, pripadne cerpadlo, ktore tam ani byt nema. Pripadne niekde system prisava vzduch, palivove trubky su tmave, bubliny nevidim...
bleifrei
Príspevky: 36
Dátum registrácie: 24.04.2007 22:22
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa bleifrei »

Ahoj.
Len na uzavretie temy. Zahada vyriesena na dovolenke. Auto dostalo kvalitnejsiu naftu u nasich juznejsich a este juznejsich susedov + precistenie dlhou jazdou a auto uz vyse roka bez problemov. Cize ako by povedali iste slecinky.... SLOVENSKA NAFTA JE SMRRRRT
Hondar
Príspevky: 504
Dátum registrácie: 24.02.2015 18:27
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Hondar »

cenamcic napísal: Ani sa nečudujem, že to na ten bordel z našej „nafty” nechce štartovať...
Zeby dyslektik cenamcic mal pravdu?
Nevídané ;-)
Napísať odpoveď

Návrat na "Bežné poruchy dieselových áut"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 5 neregistrovaných