Kawasaki gpx 500 R start
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 27
- Dátum registrácie: 11.09.2011 13:47 Zdieľať na Facebook
Kawasaki gpx 500 R start
Zdravim mam problem s moju Kawu. A to konkretne s startovaním. Ak je motorka studena pridem k nej aj po mesiaci chytí na brnk, vozim sa medzi tým nejaká prestavka ešte aj vtedy chytí( 2, 3 prestavky a vtedy chytí) a z ničoho nič, nechce nastartovat, len točí točí a neodpali vobec, musim počkat cca pol hodinku až hodinku kým vychladne a vtedy hned naskočí. Inak medzi tým stale len točí a točí...už tomu nerozumiem a neviem si dat vobec radi, bo mi to urobí raz za cas a neočakávane...dakujem za vaše postrehy
-
- Príspevky: 5285
- Dátum registrácie: 11.09.2007 20:00 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 27
- Dátum registrácie: 11.09.2011 13:47 Zdieľať na Facebook
Je to karburator s manualnym syticom. Asi pred mesiacom mi to spravilo pocas jazdy. Isiel som klasika na najvyssom prevodovom stupni a motorka stratila vykon len som podradoval az do 1 a skapala. Uz len tocila a tocila ani raz neodpalila. Za 45 minut statia , sedenia pri krajnici pridem k nej a chytila hned na brnk....
-
- Príspevky: 52
- Dátum registrácie: 04.10.2010 10:57 Zdieľať na Facebook
Cau..neviem v akom stave mas sviecky.. Mozu mat kludne blbe teplotne cislo, ze sa im proste paci ten studeny stav a ked sa prehreju, ze to uz nie je ono.. Neviem..iba ma to napadlo, to vyskusas asi najrychlejsie a najlacnejsie. Este ma tak napadlo, ze ja mam na mojej honde palivove cerpadlo, a podobne ma trapila jeden cas, lebo raz slo normalne, a potom bud uplne vynechalo za jazdy, alebo ked som ju trochu viac tocil, tak som vytiahol palivo a zacala sa dusit. Cerpadlo lahko odpojis a elektrikar este lahsie preskusa.
-
- Príspevky: 27
- Dátum registrácie: 11.09.2011 13:47 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 52
- Dátum registrácie: 04.10.2010 10:57 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 5285
- Dátum registrácie: 11.09.2007 20:00 Zdieľať na Facebook
Kdečo môže zablbnúť len preto že sa prehreje myslím tým aj dačo okolo elektriky a zapalovania...chce to vylúčiť či to nejde naštrtovať kvôli tomu že je problém s palivom alebo s iskrou. Ak je tam elektronické zapalovanie čo asi je na 100% tak je tam nejaká cievka impulzná čo dáva signál na odpálenie iskry a dalšia je indukčná čo vyrába VN na sviečku k tomu kábel fajka sviečka samotná a nejaká riadiaca elektronika...takže dosť vecí na pokazenie ... Palivo by mohlo byť príčina v prípade že je problém s odvetraním nádrže a vznikol by tam nejaký podtlak z dôvodu že je upchatý odvzdušňovací otvor-ventil alebo máš problém s palivom plavákom a pod...Takže sme zas u toho základ je zistiť či je príčina palivo alebo iskra
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 10 neregistrovaných