Kalina a Priora 2
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 3603
- Dátum registrácie: 06.03.2008 18:40 Zdieľať na Facebook
Milí páni vozil som sa na všelijakých vozidlách, samozrejme aj na Ladách, Samarách, Nivách a podobných zastaralých vozidlách, kde slovo komfort, spoľahlivosť, dizajn, kvalita výroby sú pojmy neznáme. Aj z toho dôvodu si dovolím tvrdiť, že sú to črepy. Mne nejde o to, či to má elektrické okná, mne ide ako som už spomenul o spoľahlivosť, výkon, jazdné vlastnosti, komfort, kvalitu spracovania. Tak rozhŕkaný interiér ako v Samare a v iných skvostoch tejto automobilky som ešte ani nevidel, na ceste to pláva ako koráb... Dacia je oproti týmto výdobytkom Sovietskeho zväzu takmer Mercedes. Nechápem o čo vám ide, to ako by som písal, že Škoda Favorit je špičkové auto dnešnej doby, že iné sa môžu schovať. Je jasné, že vo svojej dobe to malo svoje čaro a opodstatnenie, ale aj tak to nebol nejaký skvost a špičkové vozidlo, fakt je aj to, že vďaka výrobe Favoritu VW kúpil Škodu. Lade skrátka ušiel vlak a nie je to 5 rokov, oni ho zmeškali pred 20 rokmi a pravdepodobne ho nikdy nedobehnú. Automobilka nemá financie na modernizáciu, nemajú predajnosť vo svete.. Skúste mi napísať, kde by sa taký črep ako je Lada 2107 mohol v dnešnej dobe predávať, okrem už spomenutého Ruska? Ešte raz, keby neboli tak početní, chudobní, zaostalí Lada by už neexistovala, nemala by komu tie svoje obstaróžne črepy predávať. Ja samozrejme nikomu nebránim kúpiť si takú atrapu auta a každú sobotu sa váľať pod ním, opravovať a majstrovať, len nebudte zaslepení fanatici. Predpokladám, že ak by sme prešli na politiku, tak by ste obhajovali komunistov aká to bola skvelá doba a podobné by to bolo aj s vrahmi ako bol Stalin a spol.
-
- Príspevky: 14
- Dátum registrácie: 02.10.2011 19:03 Zdieľať na Facebook
Keď my sme fanatici Lady tak Ty si fanatik západných áut, tzv. superáut a sú to poväčšine šroty dovezené zvonku, keď ich tam už nikto nechce a naši mládenci sú radi, že sa vozia v BMW a po pár mesiacoch zistia ako sa im opaltilo BMW, čo sa týka spotreby, údržby auta, myslím tým ceny náhradných dielov. Platy na to rozhodne naši mladí, pokiaľ nie sú synáčikovia podnikateľov nemajú. Raď takým, ako to super auto dať dokopy, tak, aby ich to super auto finančne nezruinovalo. Ty si hovoríš moderátor fóra? Veď si evidentne zaujatý a všetko naj vidíš len v západných autách. Zrejme si dieťaťom demokratickej doby. S pozdravom
-
- Príspevky: 3603
- Dátum registrácie: 06.03.2008 18:40 Zdieľať na Facebook
Nevieš o čom píšeš, nikde nepíšem o slovenskom trhu o dovezených autách. Ja nie som zaujatý, vyjadril som svoj názor, keby som bol zaujatý, ani by som nepripustil takúto debatu. Každý normálny, triezvy, nesfanatizovaný človek vidí a vie, že Lada už niekoľko desiatok rokov nedrží krok so svetom vo výrobe vozidiel. Nemôžu konkurovať dnešným vozidlám, preto majú také predaje aké majú. Neodpovedal si na moju otázku. Kde by sa taký črep ako je Lada 2107 v dnešnom svete predával, keď to je taký super voz? Ani na Kube by ho nechceli, tam majú svoje ameriky z 50 rokov a tie tento sovietsky výdobytok skryjú do vrecka.
-
- Príspevky: 537
- Dátum registrácie: 12.04.2009 13:50
- Bydlisko: ZA Zdieľať na Facebook
Napríklad Ladu Nivu kúpiš aj v GB ako novú ešte aj dnes, síce dlho sa tam nevozila.
Rusi vyrábajú aj auto ktoré kupujú Amíci a Kanaďania pre svoje jazdné vlastnosti v tundre a je veľmi šetrné k prírode, čo sa týka tlaku váhy na traviny.Tlak je menší, ako vyvinie človek chôdzou. A to len preto lebo majú gumy, ktoré to umožňujú a na jazdu v teréne sa hustia na 0,5-1 atmosféra.To je tiež ich výrobok a je patentovaný.
To že zaspali to som písal.
To že Ti nejde o komfort,tak nepíš o el.oknách. Je jasné že nová Kalina a Priora je výkrik do tmy pre EU.Samara,Sputnik,Aleko toto už muselo prísť.
A čo sa týka toho komunizmu predstav si,že ich normy na potraviny,materiály boli prísnejšie ako tie z únie. Ideš kúpiť jogurt samý stabilizátor a E to isté detská presnidavka, však ten humus sa neda jesť. Zdravotná sestra,ekonómka na úrade nepotrebovali vysokú. Dnes ju musia mať a pritom sa ich práca nezmenila,iba prostriedky.
Rusi vyrábajú aj auto ktoré kupujú Amíci a Kanaďania pre svoje jazdné vlastnosti v tundre a je veľmi šetrné k prírode, čo sa týka tlaku váhy na traviny.Tlak je menší, ako vyvinie človek chôdzou. A to len preto lebo majú gumy, ktoré to umožňujú a na jazdu v teréne sa hustia na 0,5-1 atmosféra.To je tiež ich výrobok a je patentovaný.
To že zaspali to som písal.
To že Ti nejde o komfort,tak nepíš o el.oknách. Je jasné že nová Kalina a Priora je výkrik do tmy pre EU.Samara,Sputnik,Aleko toto už muselo prísť.
A čo sa týka toho komunizmu predstav si,že ich normy na potraviny,materiály boli prísnejšie ako tie z únie. Ideš kúpiť jogurt samý stabilizátor a E to isté detská presnidavka, však ten humus sa neda jesť. Zdravotná sestra,ekonómka na úrade nepotrebovali vysokú. Dnes ju musia mať a pritom sa ich práca nezmenila,iba prostriedky.
-
- Príspevky: 3603
- Dátum registrácie: 06.03.2008 18:40 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 537
- Dátum registrácie: 12.04.2009 13:50
- Bydlisko: ZA Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 3603
- Dátum registrácie: 06.03.2008 18:40 Zdieľať na Facebook
Na svoju dobu to boli priemerné, možno až podpriemerné autá, nič úžasné, ak samozrejme berieme svet ako taký a nie len krajiny RVHP a spriatelené zaostalé krajiny. Myslím tým 80 roky, kedy boli vo výrobe Lada 2105 a 2107, už vtedy zaostávali za svetom.
Naposledy upravil/-a bbbr v 08.04.2012 20:45, upravené celkom 1 krát.
-
- Príspevky: 537
- Dátum registrácie: 12.04.2009 13:50
- Bydlisko: ZA Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 3603
- Dátum registrácie: 06.03.2008 18:40 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 18
- Dátum registrácie: 23.12.2011 20:07 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 537
- Dátum registrácie: 12.04.2009 13:50
- Bydlisko: ZA Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 37
- Dátum registrácie: 13.04.2009 19:24 Zdieľať na Facebook
si poriadne zakomplexovaný... na kube je ten problém, že sa autá z rokom výroby po revolúcii nesmú prepisovať na ďalšieho majiteľa... takže si môžeš kúpiť jedine nové auto... alebo máš na výber starú ameriku... ale s5 k ruským "črepom" či ako si ich to nazval... kráľ ameriky hummer H2 vŕzgal viac ako samara na ktorej som sa viezol... priechodnosť mal možno takú lada 2107... vďaka pánu bohu, že existujú automobilky ako lada ktoré zaspali dobu... čo by preboha robila rozvojová časť sveta? samozrejme im môžme predať všetko najmodernejšie čo máme tu v európe alebo severnej amerike... ale oni to nekúpia lebo ich kúpyschopnosť je slabá... tie autá sú dobré až výborné pre sibír, indiu, kazachstan, bielorusko a tak ďalej... je jasné, že v nemecku toto auto nieje postačujúce ba dokonca ani u nás nie aj keď naša kúpyschopnosť je od nemeckej na hony ďaleko... tak sa konečne prebuď z tohto sna... však VW chorbák sa vyrábal do roku 2003! myslíš si, že v tomto roku bol vzduchom chladený motor z tatry 57 ešte postačujúci? ale však sa pozrime u nás do 1999 sa v TAZ vyrábala škoda 1203 lebo stále si ju náš trh pýtal ako sanitku... keď u nás skončila tak český ocelot ju vyrábal do roku 2003! myslím si, že ty vôbec nevidíš svet taký ako naozaj je... dobre by sa po celom svete jazdilo na najmodernejších autách ale nie všade sú na to komunikácie sieť servisov a podobne...bbbr napísal:Nevieš o čom píšeš, nikde nepíšem o slovenskom trhu o dovezených autách. Ja nie som zaujatý, vyjadril som svoj názor, keby som bol zaujatý, ani by som nepripustil takúto debatu. Každý normálny, triezvy, nesfanatizovaný človek vidí a vie, že Lada už niekoľko desiatok rokov nedrží krok so svetom vo výrobe vozidiel. Nemôžu konkurovať dnešným vozidlám, preto majú také predaje aké majú. Neodpovedal si na moju otázku. Kde by sa taký črep ako je Lada 2107 v dnešnom svete predával, keď to je taký super voz? Ani na Kube by ho nechceli, tam majú svoje ameriky z 50 rokov a tie tento sovietsky výdobytok skryjú do vrecka.
-
- Príspevky: 1454
- Dátum registrácie: 17.05.2009 23:09
- Bydlisko: Alzbetin Dvor Zdieľať na Facebook
nahodou ruske UAZy a Zily su do terenu snad neprekonatelne. este som nevidel ine auto, ktore by preslo dravu rieku krizom zaplavene az po strechu (je ich plny youtube)
Ale na civilne jazdenie rusi ani nemozu auta vyrabat, kedze infrastrukturu maju snad len okolo moskvy a par velkych miest.
Tam sa dobre predavaju fordy.
Ale na civilne jazdenie rusi ani nemozu auta vyrabat, kedze infrastrukturu maju snad len okolo moskvy a par velkych miest.
Tam sa dobre predavaju fordy.
-
- Príspevky: 3603
- Dátum registrácie: 06.03.2008 18:40 Zdieľať na Facebook
Ťažko debatovať so slepými fanatikmi. Ja vám tie skvosty neberiem, kľudne si kúpte aj po pár kusoch tých áut, založte klobúk na hlavu a tvárte sa pri šoférovaní dôležito, len sa nám prosím vás nesnažte nahovoriť, že Lada 2107 je úžasné vozidlo, ktoré spĺňa požiadavky dnešnej doby.
Je tam spomenuté vozidlo škoda 1203, to, že sa v pár kusovej sérii vyrábalo do roku 2003 ešte neznamená, že to bolo dobré auto, tak isto to bol vrak a pojazdná truhla. Okrem iných aj na takom som jazdieval, aj preto si môžem dovoliť napísať, to čo píšem. Uvedené auto malo obdobné znaky ako vami spomínané výdobytky USSR, všelijaké možné, len nie bezpečnosť, kvalitu, spoľahlivosť, jazdné vlastnosti, komfort, dizajn...
Na predchádzajúcej strane píše Jergusko o tom ako si myslel akú má super Ladu, až kým si nepresadol do auta...
Ferko ak si myslíš, že ten kto nie je slepý fanatik a obdivovateľ Lady je zakomplexovaný, tak potom OK. Ešte raz, ja vám tie črepy neberiem ani nezávidím, ani to nechcem vlastniť, to je všetko. V dnešnom normálnom civilizovanom svete nechce Ladu 2107 ani cigáň...
Ešte jedna vec páni, dnes sú našťastie komunizmus a priatelia zo ZSSR preč a ľudia môžu slobodne vyjadrovať svoje názory, naučte sa ich počúvať, rešpektovať
Je tam spomenuté vozidlo škoda 1203, to, že sa v pár kusovej sérii vyrábalo do roku 2003 ešte neznamená, že to bolo dobré auto, tak isto to bol vrak a pojazdná truhla. Okrem iných aj na takom som jazdieval, aj preto si môžem dovoliť napísať, to čo píšem. Uvedené auto malo obdobné znaky ako vami spomínané výdobytky USSR, všelijaké možné, len nie bezpečnosť, kvalitu, spoľahlivosť, jazdné vlastnosti, komfort, dizajn...
Na predchádzajúcej strane píše Jergusko o tom ako si myslel akú má super Ladu, až kým si nepresadol do auta...
Ferko ak si myslíš, že ten kto nie je slepý fanatik a obdivovateľ Lady je zakomplexovaný, tak potom OK. Ešte raz, ja vám tie črepy neberiem ani nezávidím, ani to nechcem vlastniť, to je všetko. V dnešnom normálnom civilizovanom svete nechce Ladu 2107 ani cigáň...
Ešte jedna vec páni, dnes sú našťastie komunizmus a priatelia zo ZSSR preč a ľudia môžu slobodne vyjadrovať svoje názory, naučte sa ich počúvať, rešpektovať
-
- Príspevky: 2733
- Dátum registrácie: 22.02.2011 20:54 Zdieľať na Facebook
tak trochu pravdy do debaty - Sovietsky zväz ako taký nevyrobil žiadny vlastné auto. Všetko kópia aleb výroba pre ich trh. Nechce sa mi teraz hľadať a gúgliť ktoré vozidlo bolo čoho kópia ale Lada, alebo Vaz nie je nič iné ako Fiat 124 s rokom vývoja niekde okolo roku 1961. Na tú dobu moderné auto, ale išiel čas a taktiež už nežijeme v zemľankách a ani jaskyniach.
Tieto skvelé produkty Sovietskeho zväzu pomaly a isto zanikli a zanikajú- Volga, Záporožec, Moskvič a pretrváva z osobákov Lada, ktorá hľadá investora,ale akosi nik do toho obchdou sas nehrnie. Žeby strach zo znárodnenia? Ruská vláda sama pred niekoľkými rokmi priznala, že nemá na záchranu jedného podniku peniaze o čom svúdčí aj stagnácia vo vývoji. No a čo sa týka trhu ako India a neviem čo všetko ešte popísané, nuž hehehe, ak niekto predáva na najväčšie trhy svoje zastaralé výrobky, je otázne, prečo sa to neodráža na úspechu predaja a príjmoch a vývoji a kruh sa uzavrel.
Netreba si len slepo stáť za svojími názormi, jednoducho im ušiel vlak, autobus, loď a aj bicykel.
Žigulák stál starých 66000 - 85000Kčs, lebo neboli iné autá. pri tých pár km čo sa najazdilo, to boli fakt spoľahlivé vozy, asi tak Škoda 1203 alebo TAZ po novom.
Rok 1989 definitívne skončil, prišla sloboda trhu a každý sa môže voziť na čom chce a čo mu vyhovuje. Preto nesilte svoje názory, ako majitelia BMW, aj keď Wartbzrg ako východo Nemeckého nástupcu BMW som obľuboval a v tej dobemu môhol aj žiguliak závidieť, čo sa týkalo komfortu, kúrenia, jednoduchosti a spoľahlivost!!!
Tieto skvelé produkty Sovietskeho zväzu pomaly a isto zanikli a zanikajú- Volga, Záporožec, Moskvič a pretrváva z osobákov Lada, ktorá hľadá investora,ale akosi nik do toho obchdou sas nehrnie. Žeby strach zo znárodnenia? Ruská vláda sama pred niekoľkými rokmi priznala, že nemá na záchranu jedného podniku peniaze o čom svúdčí aj stagnácia vo vývoji. No a čo sa týka trhu ako India a neviem čo všetko ešte popísané, nuž hehehe, ak niekto predáva na najväčšie trhy svoje zastaralé výrobky, je otázne, prečo sa to neodráža na úspechu predaja a príjmoch a vývoji a kruh sa uzavrel.
Netreba si len slepo stáť za svojími názormi, jednoducho im ušiel vlak, autobus, loď a aj bicykel.
Žigulák stál starých 66000 - 85000Kčs, lebo neboli iné autá. pri tých pár km čo sa najazdilo, to boli fakt spoľahlivé vozy, asi tak Škoda 1203 alebo TAZ po novom.
Rok 1989 definitívne skončil, prišla sloboda trhu a každý sa môže voziť na čom chce a čo mu vyhovuje. Preto nesilte svoje názory, ako majitelia BMW, aj keď Wartbzrg ako východo Nemeckého nástupcu BMW som obľuboval a v tej dobemu môhol aj žiguliak závidieť, čo sa týkalo komfortu, kúrenia, jednoduchosti a spoľahlivost!!!
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 1 neregistrovaný