Jeep Patriot 2.4L-skĂşsenosti

Diskusia ohľadne vozidiel značky Jeep

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

amdsempron
Príspevky: 107
Dátum registrácie: 29.05.2009 20:50
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa amdsempron »

Ake eurofondy? Vzdy sa to da dat na lpg v pripade nudze. Je to vyssie auto cize rataj s vyssou spotrebou ako u sedanu. S dielmi nieje problem u dovozcov ako impexta a mnoho inych alebo v najhorsom oficialny servis. Keby si nieco potreboval ozvi sa cez pm.

Spotreba je porovnatelna s rav4,cr-v.
edd
Príspevky: 489
Dátum registrácie: 10.04.2009 09:49
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa edd »

Predpokladám že to má automat CVT. Mám resp. moja žena má Jeep Compass čo je v podstate ten istý podvozok a interiér. Na mercedese mám ramená pôvodné pri 290tkm a na jeepe pri 90tkm už dva krát menené. Origo jeep cca 900€ a polské za 150€ sú nanič. Zohnal som značkové za cca 400€. Neviem či máš us verziu ak áno tak žiarovky H13 ako naše H4 ale majú kontakty 5x menšie čo spôsobí že si musíš buchnúť po svetle a svieti. Neviem ako patriot ale ten automat je dosť nešťastne naprogramovaný. Jednoducho hučí a zaberie neviem kedy
a väčšinou keď dám trochu menej plynu. Na Dodge Calibre to išlo podstatne lepšie. Moja žena je sním spokojná pre bezproblémové jazdenie cez obrubníky pri parkovaní v BA. Lpg je asi nevyhnutnosť nakolko je tam spotreba 10,5-11l. Prestavba je individuálna tak že aj trochu drahšia. Ešte som zabudol asi 2x sa stalo že nešli zapnuť stierač či svetlá hneď po naštartovaní. Raz pomohlo vypnúť zapalovanie a neskôr odpojiť baterku. Na druhej strane to auto má redukciu a uzávierku (len us verzia) čo umožňuje prejsť takmer všade.
Acon
Príspevky: 6995
Dátum registrácie: 07.05.2018 11:56
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Acon »

...Neviem ako patriot ale ten automat je dosť nešťastne naprogramovaný. Jednoducho hučí a zaberie neviem kedy...
To tak má byť. Výrazný preklz meniču supluje nedostatočný Nm motora. Na ceste je to samozrejme negatívum no v teréne je to potrebné. A tieto autá sú ešte stále stavané jako offroady. Menič sa dá vymeniť, existujú rozne veľkosti s roznou úrovňou prenosu Nm. Ideálny sa určuje podľa tzv "stahl testu" kedy stojíš na brzde, pridáš plyn a odsleduješ kde sa Ti ustália otáčky. Ideálny stav je ak sa ustália 100-300ot nad spodnou hranicou max Nm čo bude u slabého benzíňáku asi dosť vysoko.
Pozor, toto sa týka len meničových prevodoviek s preklzom.
edd
Príspevky: 489
Dátum registrácie: 10.04.2009 09:49
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa edd »

Neviem ale 125kW nie je až tak málo. Faktom je že rozbeh to má dobrý ale pri vyššej rýchlosti hlavne pri predbiehaní neviem vôbec odhadnúť či to vôbec dá. Dám plný hučí a pomaly zrýchluje. Uvolním trochu plyn a auto vystrelí. No a to vystrelí neviem určiť sám je to vždy o 2-5 sekundách čo je pri predbiehaní nekonečno. Na MB dám plný a letí čo dáva istotu takmer 100% odhadu.
Acon
Príspevky: 6995
Dátum registrácie: 07.05.2018 11:56
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Acon »

125kW je nepodstatných, lebo tie máš při 5-6000ot. V bežných otáčkách máš tak polovicu. Doležitý je Nm a ten je na také auto nízky. Neviem či Ti menič zamyká na každej rýchlosti, alebo len na posledních dvoch. Skús před zrýchlovaním predvoliř do 3, mal by sa rýchlejšie zamknúť menič a nepreklzovať.
edd
Príspevky: 489
Dátum registrácie: 10.04.2009 09:49
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa edd »

Môj automat nemá ručné radenie.Mám len L redukovanú rýchlosť a uzávierku.
Napísať odpoveď

Návrat na "Jeep Fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 6 neregistrovaných