Jazdený hybrid
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 1445
- Dátum registrácie: 16.09.2010 13:17 Zdieľať na Facebook
Re: Jazdený hybrid
Jazdeny hybrid je tak vseobecny pojem ako keby si napisal ze "hladam jazdene auto" a pytal sa ci bude spolahlive.....
Ano, jedno vydrzi dalsich 20 rokov, druhe sa po 5 rokoch rozpadne a na tretom po kupe ani nedojdes domov.....asi tak....
Ano, jedno vydrzi dalsich 20 rokov, druhe sa po 5 rokoch rozpadne a na tretom po kupe ani nedojdes domov.....asi tak....
1U5 AVU, 6U1 AMH, 6Y5 ASY, N15 GA14DE, 3B6 AVF, C4(B7) 9H06
-
- Príspevky: 464
- Dátum registrácie: 27.05.2007 11:56 Zdieľať na Facebook
Re: Jazdený hybrid
ked som sa zaujimal o jazdenu rav4 s 2,5 hybridom rok vyroby 2018 ,predaval ju autorizovany servis, k autu bola uplna servisna historia s protokolom od toyoty kde chodila kazdy rok na kontrolu hybridneho ustrojenstva, cena za prehladku nepamatam nieco okolo 60 eur plus minus nejake drobne a ak chodievas len k toyote zaruku na hybridne ustrojenstvo dáva Toyota rovnych 10r, po tych 10r je to uz riziko opravy na tebe a tvojej penazenke....po sveter ich jazdi kvantum ale servis v garazi urcite neporiesi nic...
-
- Príspevky: 17842
- Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
- Bydlisko: okr.nové zámky Zdieľať na Facebook
Re: Jazdený hybrid
Ano presne o tom to je - záruka ešte pár týždňov. Ja viem, že 90% ich vydrží dvojnásobok - lenže človek by mal počítať vždy s najhoršou variantou, aby mu potom ostalo ešte na chleba.
som dezolát a komu sa to nepáči nech ma bozá v riť
-
- Príspevky: 2711
- Dátum registrácie: 21.03.2010 07:39 Zdieľať na Facebook
Re: Jazdený hybrid
otázka je veľmi všeobecne postavená - napíš čo by si chcel kúpiť, aký model, ročník, motor, aké máš požiadavky na jazdu, otázka či sa sa už v tom povozil...
Všeobecne - pri dodržaní základnej údržby budeš jazdiť a jazdiť a nebudeš do toho sypať ani sa vypytovať na autobazar.eu ako poriešiť to či ono.
Motor nemá slabinu, olej to vôbec neberie, prevodovka prežije auto.
Kontrolu zamerať na hrdzu podvozka, typicky hnije vedenie od nádrže k otvoru na tankovanie.
Máme doma auris I hybrid a poslednú rav4 hybrid, výborný pohon, v rav4 optimálne dynamický. Ale treba vyskúšať.Najslabšie motorizácie prius II 1.5 a prius III auris 1.8 nie sú na drtenie dialnice denne.
Inak paradoxne po poznaní pár grifov všetko opraví aj Jožko v dedinskej garáži.
Sevisné manuály sú visia na nete zadarmo alebo po zaplatení poplatku sa dá stiahnuť čokoľvek priamo od toyoty.
Všeobecne - pri dodržaní základnej údržby budeš jazdiť a jazdiť a nebudeš do toho sypať ani sa vypytovať na autobazar.eu ako poriešiť to či ono.
Motor nemá slabinu, olej to vôbec neberie, prevodovka prežije auto.
Kontrolu zamerať na hrdzu podvozka, typicky hnije vedenie od nádrže k otvoru na tankovanie.
Máme doma auris I hybrid a poslednú rav4 hybrid, výborný pohon, v rav4 optimálne dynamický. Ale treba vyskúšať.Najslabšie motorizácie prius II 1.5 a prius III auris 1.8 nie sú na drtenie dialnice denne.
Inak paradoxne po poznaní pár grifov všetko opraví aj Jožko v dedinskej garáži.
Sevisné manuály sú visia na nete zadarmo alebo po zaplatení poplatku sa dá stiahnuť čokoľvek priamo od toyoty.
-
- Príspevky: 1669
- Dátum registrácie: 16.08.2006 14:44 Zdieľať na Facebook
Re: Jazdený hybrid
Myslim ze je na TVOJU skodu nenapisat a ani doteraz nedoplnit informaciu na čo KONKRETNE sa zameriavaš...
Proste si strelil poslepiačky prvykrat v zivote a očakavaš zasah do čierneho.
Je dost rozdiel bavit sa o malej Yariske a o Lexuse LS600 a nebodaj o nejakej francuzskej hovadine...
K teme hybridov (za hybrid ine ako Toyotu/Lexus zatial nepovazujem) mozem doplnit len tolko, ze najspolahlivejsi a na servis najmenej narocny je v mojich ociach jednoznacne Prius II. Vydrzi snad najviac zo vsetkych aut a to nielen hybridnych...
Prius III (a jeho brat Auris) je tiez trvacny, ale uz tolko nevydrzi ani motor ani baterka a "uz" po najazde 300.000km sa baterka v niektorych pripadoch pyta na vymenu / repas... Tiez motor po najazde 500.000km si "uz" bezne zacne pytat olej a neskor zacina problem s hlavou a to hlavne pri pohone LPG.
Oproti tomu Prius II celkom bezne prekonava milion km bez zasahu do motora a bez vymeny baterky !!! Za mna je Prius II najbezudrzbovejsie a najspolahlivejsie auto na svete. Lepsie nebolo a asi uz ani nebude. Prius II mal šokovať svet a kedze sa to rozhodli urobit Japonci tak to aj dopadlo podla ocakavani - šokoval v tom dobrom slovazmysle a bol to najvacsi hit v Amerike a Japonsku, v Europe ich nakupili inteligentnejsi majitelia taxisluzieb kde svoje odsluzili ... Zial pri Priuse III sa uz setrilo, uz sa nepisali zlate casy milenia ... Lepsi je Prius III po lifte od 2012- to auto vylepsili aj ked to na prvy pohlad nevidiet - nieco ako Favorit z roku 1989 a z roku 1994.
Slovak kupujuci starsi hybrid tazi z toho, ze typicky Slovak nezliezol zo stromu a stale kupuje VAG tdi cize kupujucich nie je tak vela a aj dobre auto sa predava dlho a dost tazko co vedie niekedy k vyhodnej kupe.
Mimochodom Prius NEMA spojku, hydromenic, turbo, alternator, starter, problemove vstreky a cerpadlo, dvojhmotu a dalsie kazitka. Ako je vseobecne zname, co v aute nie je, to sa nemoze pokazit a menovane veci su zial v beznych autach a su to "spotrebne" veci ktore proste menis a menis. Tym ze odpadaju tieto veci, tak pozornejsi skusenejsi jedinec si vyrata ze aj keby mu baterka odisla, tak aj nakup novej hybridnej baterky je v celkovom sucte VELMI LACNA a hlavne JEDNORAZOVA zalezitost co sa o subore kazitok povedat neda. A samozrejme elektronika je spolahliva, kvalitna, proste japonska. Nepocul som o hromadnych vymenach snimacov, zhnitych kablovaciek ci inych. Skoro som zabudol - dalsi vazny argument - Toyota pri objaveni nejakeho hromadneho problemu ZVOLAVA VSETKY AUTA NA BEZPLATNU VYMENU PROBLEMOVEHO DIELU a to plati aj pri viac ako 10 rocnych autach !!! cize sa potom nestane ze ostanete na krajnici 1000km od domu ... Teraz vyzeram ako nejaky propagator Toyoty. Nie, nie som. Som len clovek ktory sa v autach hrabe 30 rokov, skusa co sa da, studuje, porovnava. Toyota je nudna a nezazivna, nema ducha ci dusu. Je to len vymakany spolahlivy japonsky stroj - najlepsi na svete. Jedina Toyota ktora mi zlomila srdce je Supra mk4 manual 2JZgte a mozno jej predchodca mk3 mrkacia targa
Proste si strelil poslepiačky prvykrat v zivote a očakavaš zasah do čierneho.
Je dost rozdiel bavit sa o malej Yariske a o Lexuse LS600 a nebodaj o nejakej francuzskej hovadine...
K teme hybridov (za hybrid ine ako Toyotu/Lexus zatial nepovazujem) mozem doplnit len tolko, ze najspolahlivejsi a na servis najmenej narocny je v mojich ociach jednoznacne Prius II. Vydrzi snad najviac zo vsetkych aut a to nielen hybridnych...
Prius III (a jeho brat Auris) je tiez trvacny, ale uz tolko nevydrzi ani motor ani baterka a "uz" po najazde 300.000km sa baterka v niektorych pripadoch pyta na vymenu / repas... Tiez motor po najazde 500.000km si "uz" bezne zacne pytat olej a neskor zacina problem s hlavou a to hlavne pri pohone LPG.
Oproti tomu Prius II celkom bezne prekonava milion km bez zasahu do motora a bez vymeny baterky !!! Za mna je Prius II najbezudrzbovejsie a najspolahlivejsie auto na svete. Lepsie nebolo a asi uz ani nebude. Prius II mal šokovať svet a kedze sa to rozhodli urobit Japonci tak to aj dopadlo podla ocakavani - šokoval v tom dobrom slovazmysle a bol to najvacsi hit v Amerike a Japonsku, v Europe ich nakupili inteligentnejsi majitelia taxisluzieb kde svoje odsluzili ... Zial pri Priuse III sa uz setrilo, uz sa nepisali zlate casy milenia ... Lepsi je Prius III po lifte od 2012- to auto vylepsili aj ked to na prvy pohlad nevidiet - nieco ako Favorit z roku 1989 a z roku 1994.
Slovak kupujuci starsi hybrid tazi z toho, ze typicky Slovak nezliezol zo stromu a stale kupuje VAG tdi cize kupujucich nie je tak vela a aj dobre auto sa predava dlho a dost tazko co vedie niekedy k vyhodnej kupe.
Mimochodom Prius NEMA spojku, hydromenic, turbo, alternator, starter, problemove vstreky a cerpadlo, dvojhmotu a dalsie kazitka. Ako je vseobecne zname, co v aute nie je, to sa nemoze pokazit a menovane veci su zial v beznych autach a su to "spotrebne" veci ktore proste menis a menis. Tym ze odpadaju tieto veci, tak pozornejsi skusenejsi jedinec si vyrata ze aj keby mu baterka odisla, tak aj nakup novej hybridnej baterky je v celkovom sucte VELMI LACNA a hlavne JEDNORAZOVA zalezitost co sa o subore kazitok povedat neda. A samozrejme elektronika je spolahliva, kvalitna, proste japonska. Nepocul som o hromadnych vymenach snimacov, zhnitych kablovaciek ci inych. Skoro som zabudol - dalsi vazny argument - Toyota pri objaveni nejakeho hromadneho problemu ZVOLAVA VSETKY AUTA NA BEZPLATNU VYMENU PROBLEMOVEHO DIELU a to plati aj pri viac ako 10 rocnych autach !!! cize sa potom nestane ze ostanete na krajnici 1000km od domu ... Teraz vyzeram ako nejaky propagator Toyoty. Nie, nie som. Som len clovek ktory sa v autach hrabe 30 rokov, skusa co sa da, studuje, porovnava. Toyota je nudna a nezazivna, nema ducha ci dusu. Je to len vymakany spolahlivy japonsky stroj - najlepsi na svete. Jedina Toyota ktora mi zlomila srdce je Supra mk4 manual 2JZgte a mozno jej predchodca mk3 mrkacia targa
Žijeme v dobe plnej egoistov, sociopatov, ľudí s vymytým mozgom a žiaľ aj srdcom.
Ľudia pod tlakom medii, technologii, rýchleho spôsobu žitia stratili skutočné hodnoty.
Ešte že máme riešenie - môžeme si zabezpečiť psa...
Ľudia pod tlakom medii, technologii, rýchleho spôsobu žitia stratili skutočné hodnoty.
Ešte že máme riešenie - môžeme si zabezpečiť psa...
-
- Príspevky: 1669
- Dátum registrácie: 16.08.2006 14:44 Zdieľať na Facebook
Re: Jazdený hybrid
Kto sa boji baterky, da sa ist na test do autorizaku.
Len nechapem Slovač ze sa neboja zaroven kupit TDi kde je otazka casu hlavne u CR vstrekovania ze prdne cerpadlo, bezne urobi piliny, znici vsetky vstreky, zaserie vsetko kde je nafta, oprava v autorizaku je podla motora medzi 4.000 a 10.000 (ano pisem v EURACH) a toto NEVADI To nikto NERIESI a keby aj riesil tak mu to nikto nezisti ... Zato Slovac riesi stav hybridnej baterky lebo stoji stvrtinu vyssie uvedenej opravy TDi a tiez je daleko mensia sanca ze sa s touto opravou vobec stretne a este mensia ze ju bude platit v plnej vyske....
Len nechapem Slovač ze sa neboja zaroven kupit TDi kde je otazka casu hlavne u CR vstrekovania ze prdne cerpadlo, bezne urobi piliny, znici vsetky vstreky, zaserie vsetko kde je nafta, oprava v autorizaku je podla motora medzi 4.000 a 10.000 (ano pisem v EURACH) a toto NEVADI To nikto NERIESI a keby aj riesil tak mu to nikto nezisti ... Zato Slovac riesi stav hybridnej baterky lebo stoji stvrtinu vyssie uvedenej opravy TDi a tiez je daleko mensia sanca ze sa s touto opravou vobec stretne a este mensia ze ju bude platit v plnej vyske....
Žijeme v dobe plnej egoistov, sociopatov, ľudí s vymytým mozgom a žiaľ aj srdcom.
Ľudia pod tlakom medii, technologii, rýchleho spôsobu žitia stratili skutočné hodnoty.
Ešte že máme riešenie - môžeme si zabezpečiť psa...
Ľudia pod tlakom medii, technologii, rýchleho spôsobu žitia stratili skutočné hodnoty.
Ešte že máme riešenie - môžeme si zabezpečiť psa...
-
- Príspevky: 3436
- Dátum registrácie: 19.11.2008 18:12 Zdieľať na Facebook
Re: Jazdený hybrid
U nás jazdia Toyoty Prius ako taxíky.
Teda, spotreba je relatívne dobrá, do 5 litrov, čiže toľko, koľko aj diesel.
Vypálené svetlá, ale, že strašne, kryty svetiel su zašle, išiel som s jedným večer, normálne obdivujem, že videl, kade ide..., ako sviečky.
Interiér, tvrdý, plastový, sedačky typicky taxikarske, umelá koženka, trochu hlucnejšie. Ale už majú okolo 400.000 km a striedajú sa vodiči.
A tiež to treba servisovat, čapy, niečo s riadením spomínal.
Čiže, keď už Toyotu, tak asi iba Camry.
Ta je aj dostatočne veľká, Coroly sú prdidla.
Teda, spotreba je relatívne dobrá, do 5 litrov, čiže toľko, koľko aj diesel.
Vypálené svetlá, ale, že strašne, kryty svetiel su zašle, išiel som s jedným večer, normálne obdivujem, že videl, kade ide..., ako sviečky.
Interiér, tvrdý, plastový, sedačky typicky taxikarske, umelá koženka, trochu hlucnejšie. Ale už majú okolo 400.000 km a striedajú sa vodiči.
A tiež to treba servisovat, čapy, niečo s riadením spomínal.
Čiže, keď už Toyotu, tak asi iba Camry.
Ta je aj dostatočne veľká, Coroly sú prdidla.
-
- Príspevky: 1034
- Dátum registrácie: 16.04.2012 18:43 Zdieľať na Facebook
Re: Jazdený hybrid
Hej, a preto je Corola celkovo najpredávanejšie auto v histórii automobilizmu na planéte?Si normálny?
-
- Príspevky: 3436
- Dátum registrácie: 19.11.2008 18:12 Zdieľať na Facebook
Re: Jazdený hybrid
Corolla je prosto malá...
-
- Príspevky: 1669
- Dátum registrácie: 16.08.2006 14:44 Zdieľať na Facebook
Re: Jazdený hybrid
Pre niekoho mala a mas zas ludi ze vacsie auto v zivote nemali...
Zalezi co cakas od auta. Mna pobavi Trabant aj velka limuzina.
Žijeme v dobe plnej egoistov, sociopatov, ľudí s vymytým mozgom a žiaľ aj srdcom.
Ľudia pod tlakom medii, technologii, rýchleho spôsobu žitia stratili skutočné hodnoty.
Ešte že máme riešenie - môžeme si zabezpečiť psa...
Ľudia pod tlakom medii, technologii, rýchleho spôsobu žitia stratili skutočné hodnoty.
Ešte že máme riešenie - môžeme si zabezpečiť psa...
-
- Príspevky: 33
- Dátum registrácie: 23.01.2017 09:57 Zdieľať na Facebook
Re: Jazdený hybrid
Je zaujímavé, že nikto tu nerieši ten ich slávny elektro-motor/generátor, ten vie v niektorých prípadoch prdnúť už pri 250 000km - cena súčiastky, ako celok cca 5000eur bez práce. Osobne by som bral z čo najmenej najazdenými kilometrami (povedzme max 100 000km) a čo sa týka Lexusu, budeš mať zbytočne predražené súčiastky, pretože Lexus je Japonský Mercedes, skôr by som bral Toyotu. Taký hybrid potrebuje v podstate denno-denne chodiť, ak ti bude stáť, baterky ti rýchlo kľaknú.
-
- Príspevky: 5454
- Dátum registrácie: 18.09.2016 10:44 Zdieľať na Facebook
Re: Jazdený hybrid
Az tak tie generatory neodchadzaju. Su spolahlive. Na allegre sa povaluju za 300 - 500 eur za kus. Ak novy stoji 5000, tak by to tak lacno poliaci nedavali. Zjavne im to stoji.
-
- Príspevky: 112
- Dátum registrácie: 02.09.2021 19:45 Zdieľať na Facebook
Re: Jazdený hybrid
Riesi to, lebo s tym nema skusenosti. S TDIckami skusenosti su a keby boli prevazne negativne, nejazdilo by ich tolko.autokomplet napísal: ↑24.12.2021 19:22 Kto sa boji baterky, da sa ist na test do autorizaku.
Len nechapem Slovač ze sa neboja zaroven kupit TDi kde je otazka casu hlavne u CR vstrekovania ze prdne cerpadlo, bezne urobi piliny, znici vsetky vstreky, zaserie vsetko kde je nafta, oprava v autorizaku je podla motora medzi 4.000 a 10.000 (ano pisem v EURACH) a toto NEVADI To nikto NERIESI a keby aj riesil tak mu to nikto nezisti ... Zato Slovac riesi stav hybridnej baterky lebo stoji stvrtinu vyssie uvedenej opravy TDi a tiez je daleko mensia sanca ze sa s touto opravou vobec stretne a este mensia ze ju bude platit v plnej vyske....
Navyse su Priusy hnusne a maju debilnu prevodovku. Iste, prezije to auto, ale ja neprezijem ju
-
- Príspevky: 3391
- Dátum registrácie: 14.08.2008 16:55 Zdieľať na Facebook
Re: Jazdený hybrid
Na hybridných toyotach som sa čosi navozil. Ako zákazník taxikárov. Osobne som sedel v hybridoch camry, ktoré mali bežne cez 400000 km, rekord bol okolo 800000 km.. je pravda, že pri tých 400000 km je už vidieť opotrebenie a aj nejaká tá kontrola svieti, ale auto reálne ide.
Takže spoľahlivosti by som sa nebál.
Hlavne do mesta ideálne.
Žiaľ, komfort je slabší, aj v camry je malo miesta a dynamika je vo vyšších rýchlostiach slabšia. Tiež odhlučnenie nič moc a to sa bavíme o kvalitných cestách.
Takže ak hybrid, tak ideálne mesto, medzimestá, na diaľnicu sa fakt nehodí.
A treba počítať s tým, že spracovanie a komfort sú zasadne nižšie. Napr camry nesiaha passau ani po členky. Lenže dieselovy passat v meste alebo radšej camry? V meste určite radšej camry. Na diaľničné presuny radšej passat.
Takže spoľahlivosti by som sa nebál.
Hlavne do mesta ideálne.
Žiaľ, komfort je slabší, aj v camry je malo miesta a dynamika je vo vyšších rýchlostiach slabšia. Tiež odhlučnenie nič moc a to sa bavíme o kvalitných cestách.
Takže ak hybrid, tak ideálne mesto, medzimestá, na diaľnicu sa fakt nehodí.
A treba počítať s tým, že spracovanie a komfort sú zasadne nižšie. Napr camry nesiaha passau ani po členky. Lenže dieselovy passat v meste alebo radšej camry? V meste určite radšej camry. Na diaľničné presuny radšej passat.
-
- Príspevky: 56
- Dátum registrácie: 06.04.2011 16:08 Zdieľať na Facebook
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: louis777 a 58 neregistrovaných