Jaguar x-type 2.0d 2005

Diskusia ohľadne vozidiel značky Jaguar

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

markoimportauto
Príspevky: 1458
Dátum registrácie: 25.09.2006 12:08
Bydlisko: Spojené bratislavské emiráty
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa markoimportauto »

Lubos nehnevaj sa, ale si uplne niekde mimo, lietas v uplne inej casovo-priestorovej dimenzii...
Bez urazky: neviem ci sa iba hras na hlupaka, alebo si taky nechapavy (alebo neskuseny?) aj v skutocnosti...
www.carsale.sk výkup, import-export vozidiel: nové, demo, jazdené so zárukou Preprava vozidiel z / do EÚ Registrácie dovezených vozidiel
Acon
Príspevky: 6995
Dátum registrácie: 07.05.2018 11:56
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Acon »

Ja mám skor pocit, že ak by tu niekto nerobil z iných vola, mal by asi pocit menejcennosti.
braga
Príspevky: 1982
Dátum registrácie: 26.10.2009 18:24
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa braga »

markoimportauto nehnevaj sa ale pri 3 autach ak dobre pocitam si menil cerpadla po nejakych 100-150 tis. km ? co do toho tankujete dieselove auta sme mali doma mondeo1.8 td predavane 190tis. , mondeo 2.0tdci pred. 185 tis. , mondeo 2.0tdci predavane 121 tis. , accord 2.0 TDi 2x predavane skoro 300 tis. , pajero 3.2 D pred. 220 tis. , momentalne mazda 6 150tis. , CRV naj. 170 tis, a ani na jednom sme neriesili cerpadlo, trysky , ani turbo, mozno stastie neviem , na jednom accorde vymena spojky, accord a mondeo prasknuta hadica od turba a to je vsio tak tu nestras kupujuceho s takymi vecami samozrejme nikdy nevies co sa poserie ale na druhej strane moze auto uzivat 5-10 rokov a v pohode bude fachcit , motor ktory chce kupit v X-TYPE je vcelku spolahlivy pokial sa tankuje normalna nafta plus aditivum a nakoniec znamy ma mercedes E 200cdi naj. 570 tis. a este sa na aute nic stych veci ktore spominas neriesilo auto ma odnova, druhe a4 2.0tdi najazdene 280 tis. a to iste , takze tak
dodik13
Príspevky: 534
Dátum registrácie: 27.01.2013 23:40
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa dodik13 »

Poznam par ludi co fakt preventivne tie cerpadla,trisky turba a dvojhmoty menia pricom su tie komponety funkcne ale jedni to chcu mat pre svoj dobra pocit-pre istotu lebo si to auto nechavaju a chcu ho pouzivat este neaku dobu a ini zase tie veci menia preto ako to tu niekto spominal,ze auta na nich zarabaju tak aby ich to auto-auta nenechali v stychu a aby skody neboli este vacsie. ale pre normalne smrtelnika-pouzivatela nema vyznam supat do h...a ak nesmrdi -cize pokial jazdi a je to funkcne tak zbytocne to menit. A este tu niekto spomenul,ze vsetko to vymenit natrieskat prachy do opravy a potom to predat,ze sa to neoplati a nikto to nerobi tak to je tiez omyl ! tiez som natrieskal do auta kopec prachov lebo som si ho planoval nechat ale ked clovek ma viac aut a potom mu pride na ruku este lepsie auto tak zisti,ze ma zbytocne viac aut a auto ide do sveta hoci je na nom kopec veci preinvestovanych ale jednoducho v danej situacii je prebytocne :zg282: Je to po financnej stranke stratove lol ale je to tak :d :D a inak ked sa nieco meni tak tiez mam radsej vymenu za original a nie nahrady ale ked je dobry majster tak turbo,vstreky aj cerpadlo sa daju pekne a kvalitne a za dobru cenu zrenovovat a netreba hned 2000 ecka na nove cerpadlo ! ale zazil som aj odflaknutu robotu a cerpadlo po repase-kde to odflakli vydrzalo len mesiac-aj to sa stava . Som benzin pozitive ale inak do toho jaguaru by som sa nebal ist-poznam cloveka co ho mal a len bezny spotrebak menil,ze bol spokojny :zg282: a diely ako na octavicu ked spominal co sa tyka ceny . a predtym mal pasata a pasata nemusel :4090:
Kujon78
Carschanger
Príspevky: 5424
Dátum registrácie: 17.10.2005 23:45
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Kujon78 »

Buďme trošku v realite. Tu človek kupuje 10 ročné auto aby sa na ňom bežne vozil. T.j. nie aby mu auto na seba zarábalo. Pýta sa na neho preto, lebo je to lacné auto, ktoré sa mu páči. Určite teraz nebude meniť vstreky za 2000 €, alebo čerpadlo za 1000 € len tak pre nič zanič. Ale až keď sa mu to poserie. A ak sa to náhodou poserie, tak nie všetko naraz :-(

Väčšina kupuje auto na doraz ... vylágruje sa z peňazí .... a nie aby preventívne niečo menil za tisíce ečiek !!!

Skrátka auto sa páči a stojí pár korún, tak to chce kúpiť. Otázka je servis, nie je to škodovka, tak vie že to nebude v každej diere opraviteľné. A vždy je predstava ľudí, že luxusné auto má aj tomu prislúchajúci servis :-( Takže asi nevedel, že je to ford :-( v inom kabáte.
autokomplet
Príspevky: 1669
Dátum registrácie: 16.08.2006 14:44
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa autokomplet »

cele je to uz smiesne PANI :
1. zadavatel temy dalej uz ani necekol a nedoplnil nic
2. Acon ci uz pre vlastny biznis alebo pre vlastne presvedcenie mu odobruje kupu a len aby to nebolo uplne okate, doplna ze vacsie bude lepsie :-)
3. ostatni sa hadate co je dobre preventivne vymenit, dalsi ze to vydrzi milion a pod. Ked sa niektori tomu houby rozumiete, tak len sledujte a aspon si nastudujte !!!

Cize :
U tohto motora PREVENTIVNE vymenit cerpadlo nie je VOBEC somarina, nakolko to cerpadlo medzi 150.000 a 280.000 s pravdepodobnostou blizko istoty KLAKNE a posle do muky VSETKY styri VSTREKOVACE, motor sa trasie, dorazi to uz aj tak mrtvu dvojhmotu a este predtym sa musi pokazit elektronicka regulacia turba, lebo je made in Germany a aby bola sranda, da sa kupit len spolu s turbom (Ford). Na celom motore najviac vydrzi turbo ktore ale po vyssie uvedenom ma co robit a hlavne ak majitelovi nie je celkom jasne, ze 96kW na 2.0 motor je celkom dost namahave pre to turbo a teda ho pototo skor ako je nutne. To turbo vydrzi najviac preto, lebo majitel auto odpali ak je rozumny pri 150.000km a ak nie, tak napcha do neho kopku penazi. Neporovnavajte tento nepodareny 2.0TDCi so ZIADNYM motorom. Motor vydrzi, ale prislusenstvo nie. Delphi je zname aj v Renaultoch 1.5 DCi kde podobne doziva 120 - 150.000km a len vyhercom lotta da viac.
Ja by som cele auto obchadzal OBROVSKYM oblukom aj napriek tomu, ze sa mi paci a v pripade 2.0TDCi by som isiel radsej rozdat nasporene peniaze sucasnym majitelom aby mali prispevok na opravy ako si ho dovliect DOMOV.
A dufat, ze 1. majitel nechal vsetko pri 150.000km vymenit a preto mi ho ide podcenu predat, je naozaj smiesne... Keby bol totiz taky rozhadzovacny, nerobil by zo seba nekompletneho v smradlavom dieslovom Jaguare ale kupil by si benzinak (ktorykolvek). Spomenul som jeden nemenovany inzerat so svetlomodrym 3.0i kde sa majitel v inzerate priznava k preinvestovaniu 2.800 EUR do auta. To by malo zadavatelovi celkom stacit k tomu, aby si dal pokoj a len dodam, ze ten clovek ma 3.0i a nie 2.0TDCi, lebo v pripade TDCi by tam stalo 4.500 EUR. A poznam nejedneho smutneho majitela tohto motora, ktory po navstevach kadejakych servisov vygrcal do auta cez 2.000 EUR a auto mu NEJAZDI !!! Nemyslim pneu a disky, ale len MOTOR = cerpadlo vstreky.
Da sa cerpadlo repasovat, ano da sa. Ked ORIGINAL klakne pri 150 - 200.000 - kolko asi vydrzi REPAS? A este nejaky fusersky, ktory odpali nove vstreky (prip.repasovane = dakujem pekne).

Cize vysledok. Ak uz musis mat toto auto, nekupuj si ho s motorom 2.0 TDCi lebo si to hodis.
Uplne idealne pri tomto aute bude kupit jedno anglicke za 1.300 a podla toho aky ma motor, tak prikupis rovnake SLOVENSKE a mas suciastkovu zakladnu :-)
Len potom ta porazi ked nahradis zlu suciastku za suciastku na pokraji smrti, nakolko u aut funguje princip ZIVOTNOSTI dielov a choroby aut velmi precizne. Inak povedane, zavady sa opakuju a zivotnost dielov je podobna nech robite cokolvek.
Jasne ak budes tankovat Aral Ultimate v Nemecku od nova, das kazdych 30.000km novy ORIGINAL palivovy filter a budes jazdit setrne, vymenis vsetko ako mas a este skor ako pise vyrobca, potom verim, ze aj 2.0 TDCi nabeha 500.000 km. A kto uz o takom aute colen pocul? Asi nikto. Lebo ten co to robi, si auto necha prave tych 450.000km alebo ho posunie v rodine a nepusti z ruky.
Cize ak si kupis stary japonsky Lexus LS400 z roku 1997-99 a budes krmit V8, tak ti garantujem, ze sa nielen povozis poriadne, ale este USETRIS.
Lebo diesel od roku 2003-4 je dobry prvych 100 - 150.000 km a potom do neho natlacis tolko, ze je lacnejsie tankovat 10 - 15 litrov BENZINU ako platit tie opravy.
No a ukamenjte ma nejakymi argumentami, spolocne sa pobavime :-)
Je to tak, aj ked sa vsetci naraz na Silvestra postavite na hlavu a niekto dopise ze jeho dedko taxikoval v roku 1997 na MB124 a najazdil bez problemov 2 mil. KM. Ano, ale tu je rec o Forde TDCi ludia, takze nemiesajte pernicky so salonkami ked uz idu Vianoce :-)
Žijeme v dobe plnej egoistov, sociopatov, ľudí s vymytým mozgom a žiaľ aj srdcom.
Ľudia pod tlakom medii, technologii, rýchleho spôsobu žitia stratili skutočné hodnoty.
Ešte že máme riešenie - môžeme si zabezpečiť psa...
markoimportauto
Príspevky: 1458
Dátum registrácie: 25.09.2006 12:08
Bydlisko: Spojené bratislavské emiráty
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa markoimportauto »

braga napísal:markoimportauto nehnevaj sa ale pri 3 autach ak dobre pocitam si menil cerpadla po nejakych 100-150 tis. km ? co do toho tankujete dieselove auta sme mali doma mondeo1.8 td predavane 190tis. , mondeo 2.0tdci pred. 185 tis. , mondeo 2.0tdci predavane 121 tis. , accord 2.0 TDi 2x predavane skoro 300 tis. , pajero 3.2 D pred. 220 tis. , momentalne mazda 6 150tis. , CRV naj. 170 tis, a ani na jednom sme neriesili cerpadlo, trysky , ani turbo, mozno stastie neviem , na jednom accorde vymena spojky, accord a mondeo prasknuta hadica od turba a to je vsio tak tu nestras kupujuceho s takymi vecami samozrejme nikdy nevies co sa poserie ale na druhej strane moze auto uzivat 5-10 rokov a v pohode bude fachcit , motor ktory chce kupit v X-TYPE je vcelku spolahlivy pokial sa tankuje normalna nafta plus aditivum a nakoniec znamy ma mercedes E 200cdi naj. 570 tis. a este sa na aute nic stych veci ktore spominas neriesilo auto ma odnova, druhe a4 2.0tdi najazdene 280 tis. a to iste , takze tak
Nikoho nestraším. Vychádzam z informácii z prvej ruky, alebo zo skutočných servisných záznamov skutočných vozidiel. Ako ďalšie spomeniem svoje vlastné, na ktorom som nakrútil bezmála 50 000km a pri každom tankovaní na značkových benzínkach šlo do nádrže aditívum Viff: jedná sa o systém common rail Delphi a pri stave skoro na chlp presných 200 000km mi odišlo (pridrelo sa) čerpadlo a celková oprava po všetkých možných zľavách (čerpadlo + 5x trysky) presiahla 2200€.
Ničím výnimočné neboli ani prípady oveľa skorších zlyhaní týchto komponentov, napr. motor Renault 1.5dCi sa dokázal takto znehybniť aj pod 100 000km.
Okrem toho: skutočne si poznal tie autá o ktorých píšeš osobne - od nova, km po km? Lebo tiež máme autá v "rodine" a pritom ani nemám potuchy, kto a kedy na nich čo menil a ani mi to nikto z rodiny (obvykle) nezavesí na nos. Iba sem-tam, keď oprava presiahne niekoľkotisíc eur sa o tom okrajovo dozviem. Ale aj to iba úplne sporadicky, takmer náhodne keď trafím chvíľu, keď som pri tom, ako to niekto z rodiny zrovna rieši. Inak nie. Pochybujem, že by v iných rodinách široké príbuzenstvo vždy riešilo odídené turbo či trysky nejakého z jej členov. Možno tak v Cosa Nostre :)

Tiež nikde nie je napísané, že keď ste to z chalupy (akej vlastne: tvojej? strýkovej? bratrancovej?) dostali von, tak sa to novopečenému majiteľovi nepokazilo. Mohlo sa totiž kľudne jednať o človeka, ktorý ročne najazdí 10 000km a menej a tak sa mu problém stal z km hľadiska síce veľmi skoro od kúpy, ale z toho časového po príliš dlhej dobe na to, aby teba alebo nejakého tvojho blizkeho ci vzdialenejsieho rodinného príslušníka takyto obcan otravoval s reklamáciou. Čiže spätná väzba nulová a žiješ vo vedomí aké sú (boli) tie vaše tragače bezporuchové a imúnne voči problémom, ktoré riešia denne tisíce motoristov.
Chlape, ja študujem dosť materiálov, reálnych servisných záznamov dennodenne na to, aby som potom niečo aj napísal, čo má (väčšinou) hlavu aj pätu, hoci sa to niektorým z vás nezdá a veľmi o tom pochybujete.
Napríklad spomínané aditíva:
myslíš, že ich nejaký zamestnanec, trebárs Brusselského Europarlamentu, ktorému pridelili (zadarmo) služobnú káru rieši? No nerieši. Prdí z vysoka na to. Ani netuší, že nejaké aditívum existuje. A keby aj, tak aj tak by na to prdel. Jednoducho z cudzieho krv netečie. Príde na pumpu, natankuje palivovou kartou svoje služobné Mondeo, Lagunu či iný fras a ide spokojne ďalej. To, že by mal aditívovať, lebo inak jeho palivový systém (resp. nejaká jeho súčasť) obvykle neprežije 200-250tis. km ho nezaujíma a päta netlačí.
Že mu potom toto auto kôli tomu kľakne, hoci pri 150 000km, ho neznepokojí o nič viac, ako keď sa mu toto isté auto zašpiní od blata. Ak sa to stane, tak jednoducho zavolá operatívku a tá mu po odobrení nechá tragač v servise opraviť (podotýkam, že nie v 100% prípadov je to tak, niekedy operatívka usúdi, že jednoduchšie/ek. výhodnejšie je ten tragač predať ako pokazený).
Následne mu ho dodajú opravene späť a zamestnanec pokračuje v používaní rovnakým spôsobom ďalej. V určený čas tragač odovzdá a to sa cez rôzne kanále predá. Hoci aj mesiac-dva po takejto udalosti.
Je to už teraz trochu jasnejšie?
Naposledy upravil/-a markoimportauto v 21.12.2014 23:38, upravené celkom 1 krát.
www.carsale.sk výkup, import-export vozidiel: nové, demo, jazdené so zárukou Preprava vozidiel z / do EÚ Registrácie dovezených vozidiel
markoimportauto
Príspevky: 1458
Dátum registrácie: 25.09.2006 12:08
Bydlisko: Spojené bratislavské emiráty
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa markoimportauto »

lubos zimovcak napísal:O nejakých 5-6 rokov svihnem cez 2. milión km.
Takže sa ani hnevať, či urážať nejdem...

Ale: iba somár uverí, že niekto predáva auto,S napr.150.000km,hneď po tom, čo vymení turbo, čerpadlo, vstrekovače a podobne.

Nebol už Vecernicek? :-)
Myslím, že s takýmto pacientom ako si ty, je zbytočné sa baviť na automobilovú tému. Možno si dobrý poľnohospodár, alebo kuchár, ale my dvaja spoločnú reč tu asi nenájdeme...
www.carsale.sk výkup, import-export vozidiel: nové, demo, jazdené so zárukou Preprava vozidiel z / do EÚ Registrácie dovezených vozidiel
markoimportauto
Príspevky: 1458
Dátum registrácie: 25.09.2006 12:08
Bydlisko: Spojené bratislavské emiráty
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa markoimportauto »

P.S: ten somár, ktorý mení komponenty (v rámci kontraktu) sa volá operatívna leasingovka. Samozrejme u osobných nie preventívne (ani som nič také netvrdil, tak si najskôr niečo poriadne prečítajte než reagujete), ale iba keď sa pokazia.
Preventívne menia hlavne dopravcovia, príp. tí, čo ich auto živí a nemôžu si dovoliť ostať niekde visieť- ako bolo spomenuté. To je však úplne iná téma.
Že o tom nemáš ani ty, ani nejaký braga šajn, vám nezazlievam.
Nemáte to zrejme odkiaľ vedieť.
www.carsale.sk výkup, import-export vozidiel: nové, demo, jazdené so zárukou Preprava vozidiel z / do EÚ Registrácie dovezených vozidiel
braga
Príspevky: 1982
Dátum registrácie: 26.10.2009 18:24
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa braga »

Co sa tyka konkretne motorov ford v roku 2003 presli takzvanou obnovou a boli vcelku spolahlive pisem este raz moja skusenost snimi bola dobra kolega v praci ma ale 2,2 tdci a nakrutenych 320 tis. auto ide, kupoval ho ked malo 60 tis, a neriesil doteraz ziadne cerpadlo dokonca na EK mal vynikajuce hodnoty , ja tie motory nezastavam ale ktory motor je 100 percentny? uz ani benzin nie je co byval maly obsah velky vykon a podobne
braga
Príspevky: 1982
Dátum registrácie: 26.10.2009 18:24
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa braga »

lubos zimovcak -- presne ako pises nic ti neodide hned zo dna na den mozno bateria , ja som bol X--type pozriet a isiel som za nim cez pol slovenska uz na prvy pohlad bolo auto spinave hoc majitel vedel ze pridem , potom ked vyliezol on uz som vedel co to bude BUDA nehovoriac ked to nastaroval a chcel sa rozbehnut spojkove lozisko rachotelo jak dive ked mu to hovorim ze ako to viem , reku hluchy si , vnutry bordel jak v tanku a perlicka bola este ked som volal ze mam zaujem ze nevie co to je ale strasne trasie volantom, boha vravim prezuj zimne gumy a uvidis ci prestane na druhy den volam ze gumy prezul a uz netrasie a potom kup od takeho vola auto , ja viem ake to je neprijemne ked niekto kupi auto a zachvilu riesi opravy , lenze kolko krat si za to moze kupujuci sam kolega z prace zobral zenu , mamku , deti siel do bazaru obzrel Vectricku vylozil 250 tis. vtedy korun a ze berie bazarnik chcete sa previest nie naco auto je pekne lubi sa mi beriem , po 2000 km v riti cerpadlo, onedlho turbo, prasknuta poloos, a ked som tu viezol zo servisu stym sa nedalo ist tak vybite riadenie ze volant isiel 45 stupnov dolava doprava a kolesa sa nehybali no nieco strasne to auto by vzivote nebol kupil normalny clovek ktory sa tomu aspon troska rozumie preto nesetrit a vzdy si zobrat niekoho zo sebou na obhliadku a tym padom vylucit aspon prvotne poruchy
markoimportauto
Príspevky: 1458
Dátum registrácie: 25.09.2006 12:08
Bydlisko: Spojené bratislavské emiráty
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa markoimportauto »

L. Zimovčák: nechápem čo ty stále melieš o nejakom preventívnom vymieňaní a ďalší to po tebe automaticky prevzal ako hotovú vec????
NAPÍSAL SOM TO SNÁĎ NIEKDE v kontexte tej starej vraždy????

NIE.

Tak už prestaň tieto nezmysly dokola verklíkovať.

Ja som iba podotkol na margo nájazdu km 100-170 000, že nižšie km špeciálne u common rail diesla automaticky neznamenajú lepší tech. stav a teda niekedy je všeobecne lepšie auto so 150 000km ako 120 000km. A síce kôli tomu, že pri tom vyššom nájazde už MôŽU (ale nie automaticky čí nebodaj preventívne) byť vymenené niektoré drahé dieslové komponenty.
Zrejme bolo asi nutné vtedy dodať, že tie moje štatistické údaje pochádzajú z trochu inej zbernice, ako tie o súkromných vozidlách. Aj keď v zásade by asi neboli veľmi odlišné. Teda ak automaticky nerátame s takou utópiou, že každý súkromný majiteľ na svojom aute jazdí ukážkovo a vždy dodatočne aditívuje naftu.

Dúfam, že nebudeš teraz napriek tomu (alebo práve preto) tvrdiť, že komponenty ako turbo-dvojhmota-trysky-čerpadlo (príp. DPF) nikto z tvojho širokého okolia u svojich vozidiel vyrobených cca po r.2004 NIKDY nemenil, príp. nemenil do 200 000km od novoty (ale skutocnych). Tomu dúfam ani sám neveríš.
A mimo toho: typický bežný slovenský mužíček v absolútne, ale absolútne drvivej väčšine mení na svojom súkromnom, viac ako 5r. commonrailovom káre po záruke s viac ako 120000km iba to najnevyhnutńejšie z najnevyhnutnejšieho.
Nikto na svete ma nepresvedčí o opaku. Mám dostatok informácii o tom, na akých črepoch sú naši domáci ľudia buď z vlastnej nevedomosti, lakomosti, alebo fin. nedostatku schopní jazdiť. To, že sa v rodine trebárs "nemenilo turbo" ešte neznamená, že bolo a je OK a kár nemal zvýšenú spotrebu oleja, nedymil a príp. nespôsoboval iné problémy. Skrátka sa dolial olej a problém bol vybavený.

Inak, ja osobne by som bral práve tragač z operatívky, príp. firemný, ktorý chodil do servisu pravidelne ako na hodiny klavíra. Teda ak by som nemal to štastie a nenatrafil na súkromný kár, o ktorého majiteľ nemal núdzu alebo zábrany starať sa podobným spôsobom. Vtedy bez debaty súhlasím. Také autá sa ale žial do voľného predaja dostanú málokedy.

Inak gratulujem, ze dokazes svoje commonraily po r. vyroby 2004- desattisice km uspesne servisovat az tak dobre, ze su lepsie ako pri ich kupe. Mas moj obdiv. Takých ako si ty v tejto republike vela nebude. Ale zas to asi az tak vela nestoji, ked na nich nikdy nemenis turba, cerpadla, ani trysky ci spojky s dvojhmotami...

HOWGH
www.carsale.sk výkup, import-export vozidiel: nové, demo, jazdené so zárukou Preprava vozidiel z / do EÚ Registrácie dovezených vozidiel
braga
Príspevky: 1982
Dátum registrácie: 26.10.2009 18:24
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa braga »

A co tak kupit auto co ja viem najlepsie asi aspon 280 tis. tam bude podla teba vymenene vsetko a ide sa do druhej etapy , pozri mali sme pajero 3,2D vsetci menili cerpadla do max. 150 tis. aspon podla diskusii nase vydrzalo v pohode 220 tis. a slo dalej auto je prec 2 roky nneviem pokracovanie viac sa neozval, Dúfam, že nebudeš teraz napriek tomu (alebo práve preto) tvrdiť, že komponenty ako turbo-dvojhmota-trysky-čerpadlo (príp. DPF) nikto z tvojho širokého okolia u svojich vozidiel vyrobených cca po r.2004 NIKDY nemenil, príp. nemenil do 200 000km od novoty (ale skutocnych). Tomu dúfam ani sám neveríš. nikto to netvrdi ale aj dpf vydrzi 250 tis. a na tom istom aute 80 tis. ktomu tvoju preventivnemu meneniu kamarat ma kamionovu doprava vystriedal viac aut je maly dopravca takze na nejake tvoje preventivky nema aktualne dve aute 7 rocne naj. d nova 1.4 miliona kmziadne tvoje preventivne vymienanie auta jazdia stale , mal jedno volvo tahalo na 2 miliony a bez problemov teda co sa tyka motora takze stale nechapem kto preventivne meni tie veci co pises novsie auta su v zaruke maju poistky a tak dalej tak kto bude preventivne menit veci auto sa pokazi pride asistencna sluzba a riesi sa dalej ja teda nepoznam nikoho kto to robi tak ako pises ty mozno si nejaka vynimka vsetka cest
Meso2
Príspevky: 2
Dátum registrácie: 20.12.2014 18:49
Zdieľať na Facebook

Ďakujem.

Príspevok od používateľa Meso2 »

Ďakujem každému za svoj názor. Je dobré ze to ma techniku Ford. Odísť môže po čase hocičo. Každé ojazdené auto je svojím spôsobom mačka vo vreci. Ale otec kupoval mondeo zo 130 000km r. V 2001 teraz ma cca 300 000km a menil iba olej nič iné.
Acon
Príspevky: 6995
Dátum registrácie: 07.05.2018 11:56
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Acon »

autokomplet napísal:..
2. Acon ci uz pre vlastny biznis alebo pre vlastne presvedcenie mu odobruje kupu a len aby to nebolo uplne okate, doplna ze vacsie bude lepsie :-)
...
Hm, daj tipa jako by som si mohlo týmto prilepšiť ;-) nemám servis, nepredávam autá ani ND... ;-) dokonca momentálne (dočasne) nemám ani Jaga

Návrat na "Jaguar fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 0 neregistrovaných