Infinity EX 35

Diskusia ohľadne vozidiel značky Nissan

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

detvapatrik
Príspevky: 155
Dátum registrácie: 16.05.2014 19:38
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa detvapatrik »

v tomto pripade asi vsetky cesty vedu radsej k Jeepu
elauato
Príspevky: 254
Dátum registrácie: 26.09.2013 13:43
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa elauato »

tak v prvom rade by bolo asi lepšie ísť do ex37, lepší motor s rovnakou spotrebou.
Je to 4x4, kde primárne fachčí zadný pohon, v prípade potreby pripojí predok.
Náhradné diely a servis na slovensku Nissan, keďže je to ich "luxusná" značka.
EX je fajn, akurát málo miesta v zadu, asi na úrovni sedanov strednej triedy ako sú napr lexus is či mb C.
Je to akože malé suv, veľmi dobré jazdné vlastnosti, super motor, spotreba cca 11 litrov.
markoimportauto
Príspevky: 1458
Dátum registrácie: 25.09.2006 12:08
Bydlisko: Spojené bratislavské emiráty
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa markoimportauto »

Ešte nutné podotknúť jednu pikošku:
tragač má základy v športovom kupé!!! Nissan 350Z (370Z), čiže sa to chová väčšinu času ako zadokolka.
Predok sa pripája podľa aktuálnych potrieb (zrýchlenie, strata trakcie zadku).
Vozidlo má na rozdiel od európskych kvázi premium značiek s ich často tristnými nedostatkami (napr. ošupovanie plastových dielov v Audi a BMW, či plastové imitície kovu v Porsche sú už legendárne) skutočne prémiové riešenia a materiály.
EX trebárs používa neuveriteľne ľahké "elektróny" z horčíkovej zliatiny. Ak by ste si takýto disk chytili do jednej ruky a do druhej disk štandardný (hoci originál), tak by ste okamžite pocítili rozdiel. Hmotnostný samozrejme - v prospech disku od Infiniti. To má priamy vplyv na ovládanie vozidla, nakoľko sa bavíme o tzv. neodpružených hmotách.
Rovnako akosť materiálov interiéru je neporovnateľne lepšia (aj keď napr. FX mal svojho času dosť veľký prekak s kvalitou pal. dosky). Trebárs také koženné čalúnenie sedadiel v Infiniti vyzerá aj vonia ako skutočná koža, na rozdiel napr. od BMW, ktorého koženné čalúnenie sedadiel ani nemožno nazvať koženným. Je to akási ekokoža, ktorá zároveň špecificky páchne. Do oči bijúce je to predovšetkým v najvyššej 7-čkovej rade (E65), zvlášť so štandardnými sedadlami. Oproti nim sú tie z EX ako z rozprávky 1000 a 1 noc...
V podobnom duchu by sa dalo pokračovať ďalej.
Subjektívne za skutočne prémiové značky ja osobne považujem práve japonské Infiniti a Lexus, z EU nanajvýš LR, Bentley a RR.
Zvyšok je iba viac či menej úspešný pokus vypýtať si za štandard nadštandardné peniaze...

Inak zvyšok ako už bolo spomenuté.
www.carsale.sk výkup, import-export vozidiel: nové, demo, jazdené so zárukou Preprava vozidiel z / do EÚ Registrácie dovezených vozidiel
autokomplet
Príspevky: 1669
Dátum registrácie: 16.08.2006 14:44
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa autokomplet »

suhlasim s predchodcom MIauto a dodam ze je dobre pred kupou / po kupe sledovat stav katalyzatora a pripadne ho preventivne vymenit alebo vyhodit a ak sa jedna o motor jazdeny na LPG tak plati 10x viac. Do 35 LPG nepatri a myslim ze u 37 problem s katom uz nebol az taky dramaticky aj ked ...
ja by som sa nehrajkal a zobral V8 :-)

a naozaj, ja za premiove povazujem ako Marko - Lexus (Toyota) a ine japonske auta, trebars Infinity (nissan) ci Acura (honda).
Infinity nema nic spolocne s diviziou Nissan EU ktore uz (zial) 13 rokov patria pod Renault. Ak sa tak stane niekedy nebodaj, tak ruky prec.
Teda ak chces mat nieco co nikto nema a co sa zaroven nekazi, tak smelo do toho. Priestor a vlastnosti si skus sam, to sa tazko hodnoti - kazdy hlada nieco ine...

Prestupom od HOCIAKEJ znacky k japonskej znacke, duplom PREMIOVEJ len ziskas. A vseobecne plati vyhybat sa dieslom ak sa bavime o jazdenkach - ten v Inf. ani nenajdes (chvala Bohu) a uz by len mohli zaklincovat hybrid od Toyoty a mozes sa usmievat (buducnost).
na japoncikov nema nikto uz desatrocia a predpokladam ze naskok maju na dalsie desatrocia (pokial im tam amici nezakuria nejaku katastrofu).

z EU aut uznavam jedine Porsche 911. Prve a posledne. A ak by si chcel presnejsie, tak ani Cayenne sa nechyta na Inf.
u mna auto kde sa rozleti turbo, automat a motor na 100.000km a to doslova naraz NIE JE AUTO. To nech si skusaju na milionarikov co im to zeru. Kto ma servisovane Inf. nemoze mat problem ani po 500.000km ak tam nedal LPG a podobne zasahy a robil to, co pise vyrobca... A myslim ze atakovat milion nebude tiez problem. A toto je podla mna auto s velkym A.

Ak ak budes nieco potrebovat na ameriku, japonsku ameriku, pod ciarou mas ...
Žijeme v dobe plnej egoistov, sociopatov, ľudí s vymytým mozgom a žiaľ aj srdcom.
Ľudia pod tlakom medii, technologii, rýchleho spôsobu žitia stratili skutočné hodnoty.
Ešte že máme riešenie - môžeme si zabezpečiť psa...
markoimportauto
Príspevky: 1458
Dátum registrácie: 25.09.2006 12:08
Bydlisko: Spojené bratislavské emiráty
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa markoimportauto »

Tomu bohu ale teraz žiaľ a nie chvála, nakoľko ropák nýtuje už aj pod kapotou ušlachtilej ocele Infiniti premium cars. Dodávateľ nie je nikto iný ako aliancia Renault-Nissan...
Konkrétne od jesene 2011 sa do EX-ka montuje diesel agregát 3.0 V6 175kW, ktorý sa dá nájsť napr. v Lagune, Latitude, alebo Navare či Pathfinderi.
V Infiniti EX má však väčšie turbo, z čoho pramení o trochu flegmatickejší rozbeh odspodu so silnejším záťahom v strednom a vyššom spektre obrátok, ako je tomu u tých francúzskych klenotov s () na maske chladiča (omlúvam sa, ale nevedel som nájsť na klávesnici znak reprezentujúci vagínu).
Kedže agregát zároveň (ak sa nemýlim) nemá vyvažovací hriadeľ, tak si veľmi neviem predstaviť tento vibrujúci bonbónik pracujúci v týchto luxusných vozoch, primárne navrhnutých výhradne pre spaľovanie benzínu.
www.carsale.sk výkup, import-export vozidiel: nové, demo, jazdené so zárukou Preprava vozidiel z / do EÚ Registrácie dovezených vozidiel
elauato
Príspevky: 254
Dátum registrácie: 26.09.2013 13:43
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa elauato »

Kupovať infiniti alebo lexus s dieslom je barbarstvo najhrubšieho zrna. Nie je nič krajšie ako zamatový chod 6-8 valca na benzín;-)
sjaro
Príspevky: 223
Dátum registrácie: 11.09.2011 11:02
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa sjaro »

markoimportauto :trošku viac by si mal poštudovat ten naftovy agregat v infinity,z toho europskeho do neho nepasuje ani kluka
elauato
Príspevky: 254
Dátum registrácie: 26.09.2013 13:43
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa elauato »

super EX 37 je na predaj v čechách za nejakých 15,5, čiže s daňami a poplatkami cca 19. Nízky nájazd, dobrý stav a výbava.
laco1871
Príspevky: 4554
Dátum registrácie: 22.03.2012 19:01
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa laco1871 »

Neviem prečo niektorí hania LPG :3c90:

LPG ma zmysel do každého benzínového auta,lebo umožňuje viac jazdiť

a inak teraz su systémy LPG,ktoré umožńuju pri prevadzke aj prístrek benzínu ,teda auto nejde vylučne len na LPG

ale v činnosti su stale aj benzínové vstrekovače

inak všetko zaleží od medzikusa na sedačke medzi volantom a pedalmi

tiež Infinity si nekupi nejaký "p.a.k.o" ktorý v peńaženke nikdy nemal viac ako 20 €

teda chcem povedať,že živiť čisto benzínové auto veľkej kubatury si može dovoliť len štát

pr.policajne auta a auta MV

Ak by tak robil hocijaky občan bolo by to nezmyselné a zbytočné plytvanie pohonnými hmotami
markoimportauto
Príspevky: 1458
Dátum registrácie: 25.09.2006 12:08
Bydlisko: Spojené bratislavské emiráty
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa markoimportauto »

sjaro napísal:markoimportauto :trošku viac by si mal poštudovat ten naftovy agregat v infinity,z toho europskeho do neho nepasuje ani kluka
ty by si mal trosku lepsie citat, ked chces reagovat. Mas pocit, ze aliancia Nissan-Renault, zodpovedná za vývoj a výrobu diesel motora v Infiniti je (cisto) europska???? Alebo snáď v Infiniti EX je diesel motor od Isuzu či Toyota? Alebo neviem ako to mám chápať???
Veď kludne prispej nejakymi info, urcite to bude vsetkych zaujimat, ked uz rozoberame takého exota o ktorom nikto nic nevie.
Moje info o agregate su z oficiálneho zdroja...
www.carsale.sk výkup, import-export vozidiel: nové, demo, jazdené so zárukou Preprava vozidiel z / do EÚ Registrácie dovezených vozidiel
sjaro
Príspevky: 223
Dátum registrácie: 11.09.2011 11:02
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa sjaro »

markoimportauto http://www.carscoops.com/2010/02/infini ... iesel.html
Maš pravdu nazov motora sedi len si ho trochu poprerabali,aby niečo vydržal.
markoimportauto
Príspevky: 1458
Dátum registrácie: 25.09.2006 12:08
Bydlisko: Spojené bratislavské emiráty
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa markoimportauto »

Isteže nie je ako cez kopirák zhodný s tými v Renaultoch, veď som aj uviedol jednu z kľúčových zmien (väčšie turbo). Je to aj dosť logické o.i. aj kôli tomu, že v predohraboch (Renold) je tento agregát uložený priečne, kdežto v Infiniti pozdĺžne. Takže nejaké zmeny tam byť musia. A neprekvapuje ma ani zmenena kľuka, blok valcov či olejový management.
Zjavne kôli tomu, ako si poznamenal: aby agregát aj čosi vydržal :)
Nuž ale všetko je to (aj) o peniazoch. Infiniti sa kupujú ako nové za trošičku iné stohy bankoviek, ako Renoldy a japončíci (na rozdiel od ich európskych kolegov) by sa zjavne cítili trapne si za identickú techniku z bežného tragača účtovať prémiovú cenu.
Také niečo dokážu bez mihnutia oka spraviť asi iba u štyroch kruhov... :d :D

Teraz trochu mimo topiku a snad ma admin koli tomu teraz nevykartuje :)

Takýchto príkladov šľachtenia či prispôsobení agregátov pre rôzne aplikácie je z histórie viac. Jeden z extrémov bolo naďžganie motora Ferrari do Lancie Thema 8.32.

Zo súčasnosti použijem trochu zamotanejší príklad od Land Rovera/Jaguara (obe už obhospodaruje Mama aj Tata z Indie):

možno málokto tuší, ale v novom Jaguari XF a aj Land Rover Evoque je zabudovaný tiež "ten istý" motor. Radový 4-valec diesel 2.2 so 140kW (XF) a 110kW/140kW (Evoque TD4/SD4).
Ten istý motor (teda lepšie povedané jeho základy, podobne ako v prípade Renault-Infiniti) vyvinuli spoločne Ford s PSA a bol pouzivany v roznych modeloch jedneho aj druhého koncernu.
Kedze sa svojho casu Ford kamaratil s Land Roverom, tak mu zo svojich regalov nasukal tento svoj agregat, konkretne do Freelanderu 2. Aby ani Jaguaru nebolo luto, tak "ten isty" agregat pre istotu vyfasoval aj model X-type. Zjavne sa nad tym prilis nespekulovalo, kedze vsetky spomenute vozy maju tento motor zabudovany priecne a vychadzaju tiez z podobných platforiem.
Vazení priatelia, ano: ostatné Ford Mondeo (2007-), kde jeho 2.2-ka klopka, ma naozaj spoločnú platformu (konkrétne EUCD) s ďalšími modelmi, do ktorých by ste to mozno ani nepovedali. Tymi su okrem domácich hráčov (Galaxy a S-max) na "počudovanie" aj Vôlvá od r.2007 (S60/V60,V70, S80 a dokonca aj SUV XC60), tiež spomenutý Freelander 2 a najnovšie aj Evoque. Paradoxne tým tieto neforďácke značky iba získali, nakoľko Mondeo má v strednej triede jeden z najlepších podvozkov. Ale to je iná pesnička...

Vráťme sa teraz k zdroju pohonu, diesel motoru 2.2.
Kto ten agregat pocul pracovat v týchto dvoch prémiových modeloch (Jaguar a Land Rover), tak mi iste da za pravdu, ze ich kultura chodu a zvukovy prejav prilis nekorenspondoval s ich image, ani prémiovým zameraním.
To, čo vyhovovalo vo Forde (trebárs v takom Transite) ale uz bolo v malom osobnom prémiovom Jaguari a na vyvoňané paničky orientovanom SUV Freelander 2 od Land Roveru značne trápne.

Toto si obe premiove znacky po nastupe Mamy aj Taty z Indie asi dosť uvedomili a s "tym istym" agregátom uz neurobili 2x tu istu chybu.
A tak sa dali do prace.
Oproti pôvodnému donorovi je napr. zmeneny blok motora, hlava a ine pohyblive casti. Samosebou koli pozdlznej zastavbe v Jaguari XF bolo zmenene ulozenie. Nezabudlo sa pritom prave na tak podstatnu vec (preto to uvadzam v suvislosti s Renault-Infiniti, kde podla vsetkeho urobili to iste) ako dosledné odlahcenie konstrukcie a tiez "optimalizácia" pouzitych materialov.
Polopate povedane: pre fajnovejsi a aj drahsi Jaguar/Land Rover boli pouzite pri vyrobe motora aj fajnovejsie materialy. Cize by tie motory mali zniest viac a lahsie sa tocit. Teoreticky.
Medzi konkretne rozdiely mozno zaradit trebárs pouzitie skladanych vaciek namiesto odlievanych, dalej pouzitie piestnych kruzkov s mensimi trecimi stratami (je teda predpoklad, ze si tieto motory pri zatazi aj trosku glgnu oleja) a tiez turbo bolo obohatene o vodne chladenie. Vyfukove potrubie je teraz v XF-ku nerezove, EGR odolnejsi a zmeny sa dotkli aj olejového managementu. Okrem toho sa nezabudlo ani na dosledne odhlucnenie (konečne) a tak napr. zakrytovanie motora je rovno dvojite. Takto boli zakrytovane, resp. hlukovo odizolovane aj ine casti motora ako rozvody, olejove cerpadlo, turbo, alternator ci starter. Podobne vstrekovace su novej konstrukcie a v zasade by mali byt tichsie.
U Land Rover Evoque "ten isty" motor je vsak opat trochu iny. V prvom rade je zabudovany priecne (ina platforma-vid vyssie). Dalsie dolezite zmeny su v dosledku predpokladov na ine pouzitie v SUV (najma uhly naklonu, pod ktorými musi bez problemov fungovat).
www.carsale.sk výkup, import-export vozidiel: nové, demo, jazdené so zárukou Preprava vozidiel z / do EÚ Registrácie dovezených vozidiel
Napísať odpoveď

Návrat na "Nissan fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 2 neregistrovaní