INFINITI FX30D

Diskusia ohľadne vozidiel značky Nissan

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

jozef-ipd
Príspevky: 7
Dátum registrácie: 26.04.2018 00:51
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa jozef-ipd »

DIKY moc.
Ono ohladom tych nahr. dielov to je aj u europskych aut cenovo problem pre vacsinu slovakov aj ked su to ako sa hovori NASE AUTA.
Potrebujem vacsie auto ako som uz spominal ale nielen to.
Dost aj materialu prenasam z prace domov (velke krabice).
NO uvidim , bud to Infiniti FX30 , VW CC , alebo niaka Q5...
braga
Príspevky: 1982
Dátum registrácie: 26.10.2009 18:24
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa braga »

to infinity nieje zla volba , u dalsich co spominas je zas rizoko kradeze dost velke co pri infinity sa blizi az k nule
mp3turbo
expert: TDI
Príspevky: 24434
Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mp3turbo »

>> luxusné autá sa kupujú jedine nové, jazdenku kúpi len bezmozek, ktorích je na SK dosť.

aaaaale no tak... na toto sluzi matematika. WV Phaeton, novy 90.000 az 175.000 eur, nekupim 2013ku za 14.000 ? Jasneze kupim. Bude treba za 4.000 az 6.000 eur servisovat pocas 4-5 rokov vlastnictva ? No tak bude, bozemoj... stoji ma to dvacku dohromady.

Aku si kupis novu Ocktaviu za 20.000 ? Nezavisle kurenie, masazne chladene sedacky aj vzadu, motor, long, 4x4 automat vzduch podvozok ?

Ked tu Octkavku vybombujes na 25.000 eur, nebude mat hadam ani z polovicky taku vybavu ako ten jazdeny - a stale primerane spolahlivy - Phaetonik. Druha strana kalkulacie je, za kolko taku Ocktavku predas po 5 rokoch... za 15.000 ? Nie, takze pokles hodnoty je urcite vacsi nez 10.000 eur. Cize len na rozdiele v poklese hodnoty [!] mozes v pohode zatiahnut nieco zo servisu pouziteho auta - nieze nie, robim to cely zivot.

Aky si kupis Peugezeout 508 alebo Opel Insigniu alebo WV Pasatt alebo Superbe alebo Audi A6 NOVE za 20.000 ? Odpoved : uplne ziadne.

Ja ked Phaeton kupim a pocas 5 rokov servisujem za 19.000, potom ho predam za 8.000 eur, som stratil lahko cez 10.000 eur.

Na novej Ocktavii co stoji 25.000 a nema prejav/charakter spominaneho vozu, stratis viac aj ked nemusis servisovat za jediny halier.

Kupis novy Superb za 30.000eur, a to zdaleka nie je ziadna supervybava, za 4 roky z neho mas 13.000 eur, stratil si menej ? nez na uplne inak luxusnom Phaetone - 18 smerove sedacky - ktory musis [?] draho servisovat ? Tak vidis. A to sme este nezaratali prakticky povinne havarijne poistenie ktore bude circa 2.000 eur za 4 roky na taketo auto, povinne servisne prehliadky v autorizovanom servise co je dalsich cez 1000 eur (za styri roky na superba ? urcite, 250eur rocne je jedna jedina prehliadka). Ked mas leasing na novu masinku, tak si rovno prihod dalsich 10% cize povedzme 3.000 eur v tomto pripade...


preboha, ved to je 6.000 eur za styri roky na noveho superba len:

- havarijne poistky ............... (nemas pri jazdenom Phaetone)
- povinne servisne prehliadky ............... (nemas pri jazdenom Phaetone)
- navysenie v dosledku leasingovych splatok ............... (nemas pri jazdenom Phaetone)


SEST TISIC EUR ktore sa naviazu na tu novu Superbu !!! Ja ich mozem polozit do servisu jazdeneho luxusneho... 10 az 15 tisic eur vytiahnem z vacku a auto kupim za hotove cize ziadny leasing nepreplatim, ale 30.000 eur z vacku vytiahnut a kupit nove XYZ je trosku ina matematika a kavicka... to nema kazdy z nas, ze nie ?


Cize ono to s tymi jazdenymi bezmozgami nie je az take superjednoduche ako sa niektorym inym bezmozgom zda na prvy pohlad... zvlast ked nikdy jazdene auto tejto kategorie nemali, ale hlavne ze vsetko o nom vedia... Ja osobne riesim radsej pouzite luxusnejsie nez lacne nove, viac ako dekadu, momentalne nemam jedno jedine auto ktore nove stalo menej nez 40.000 eur (este aj daily driver 2001cka Galaxia ktoru mam bola nova za 1.250.000 korun) a nestazujem sa ani trochu.

Holt som bezmozok. Mimochodom aj Lubo ktory v tejto teme prispel na prvej strane nema problem priznat ze jeho Pezotik 508 (novy) nesiaha ani po zasterky 607cke ktoru ma tiez doma - to je prosim citat, to som nevymyslel ja.


A ked uz francuzi tak pome : kolega konfiguroval Peugezeotik 3008... pri cenovke takmer 40.000 sa zastavil ze ci je v poriadku. Kupil si rok a pol stare BMW5 s vacsou vybavou za mensie peniaze, strati na nom daleko menej nez by stratil na 3008cke od novoty za akykolvek cas vlastnictva. Mimochodom ten bimmer kupil o 20.000eur lacnejsie nez bola cenovka noveho, zato ze sa v nom niekto povozil 15.000 kilometrov.








Infinity : nepride mi vhodny pomer cena/vybava/priestor/servisovatelnost/prestiz/predajnost v buducnosti. Pozrel by som sa inde. Su to designovo zvlastne auticka, nie kazdemu sadnu - na obrazku vyzeraju proporcne inak nez v skutocnosti, tento problem ma viacero vozov... soferoval som chvilu osemvalec, vozenie krasne, o servisnych nakladoch nic neviem lebo mi nepatril.

Spotreba osemvalcova, fajku som nevyfasoval ziadnu - čaje letia na ine nez Infinity, lebo to sprostane nepoznaju. Toto si zapamataj, toto ta trapi najviac. Dolezes v Audi A8, naskakuju vsetky ...... dojdes v Infinity, nic sa nedeje, nezaujem.







>> Dost aj materialu prenasam z prace domov (velke krabice).

co robis uctovnictvo Basternakovi ? :)
vsevetko
Príspevky: 971
Dátum registrácie: 19.03.2017 18:24
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa vsevetko »

Tri body pre Turba:

1. V dnešnej dobe je problém sa dostať do servisu na possratu výmenu oleja a nie na nejakú (elektronika, automat,vzduch)opravu 175 000€ premiofky. Neplatí pre mp3 on si všetko opraví doma na kolene.

2. Asi nepoznáš hru Čierny peter (Hrá sa spravidla s 33 špeciálnymi hracími kartami. Všetky sú na reverzu (vonkajšej strane) s rovnakým vzorom, aby boli pre súpera nerozoznateľné. Kariet je 33, jedna z nich má na averzu (prednej strane karty) nakreslený obrázok Čierneho Petra. Ostatných 32 tvorí 16 rovnakých (rovnaké obrázky) kartových dvojíc.
Všetky karty sa rozdajú rovnomerne zúčastnených hráčom tak, aby nebolo vidieť, kto Čierneho Petra dostal. Hráči ihneď rovnaké dvojice vyradí viditeľne z hry (odloží na kraj hracej podložky, stola), zvyšné karty si rozloží do vejára v ruke. Hráč po ľavici rozdávajúceho si od neho ponúkne kartu, ak môže, potom skompletizovaná dvojicu odložia a ďalšiemu hráčovi v kole ponúkne kartu zo svojich. Hráči takto postupujú v kruhu, vyraďujú dvojica kariet a komu zostane posledný Čierny Peter, prehral.


Čierny peter = tvoj fejtonik bude mať v kľude prvého majiteľa(Baštrnáka) potom druhého majiteľa ( Ľubo MP3turbo) a tretí bude KTO ??? No nikto, druhý majiteľ tu skvelú premiovku bude musieť odniesť na šrotovisko.

3. Kľudne kúp benzínového Phaetonika daj na eLPíDŽí a voz sa spokojne po našej najzapchatejšej dedine pár rokov. Potom utvor matematický prepočet, koľko prachov vyletelo do vzduchu.
laco1871
Príspevky: 4554
Dátum registrácie: 22.03.2012 19:01
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa laco1871 »

Ale zase,

ani Infinity nemusi by%t zlá volba , :28b7:

ak bude PRIMERANÁ predajná CENA.... :300f:

Lenže LAKOMSTVO slovenskeho majiteĺa NEPUSTÍ ... :..:

Takže , vlastnictvo 8 cylinder Infinity , je PREKLIATIE ... :342a: :b:
Avernus
Príspevky: 1
Dátum registrácie: 06.06.2016 17:50
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Avernus »

jozef-ipd napísal:haha. Zas berte to s rezervou. :4090: :4090: :4090:
Zas nezarabam 400€. Mam aj celkom dost penazi odlozenych na specialne potreby.
Na to tu je to forum , aby som sa opytal.
Neskocim do studne ked mi niekto povie ze je tam 1000€.
Ak máš dosť peňazí, tak si kúp nové Infiniti. Mne sa tiež veľmi FX páči a tiež uvažujem nad kupou, ale jedine nové.
mp3turbo
expert: TDI
Príspevky: 24434
Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mp3turbo »

>> V dnešnej dobe je problém sa dostať do servisu na possratu výmenu oleja


eh ?

Ja neviem, ja do servisov v tom zmysle ako si typicky clovek predstavi servis (aj autorizovany) nechodim... v autorizaku som bol trikrat za zivot, dvakrat sa opytat na hovadinu napr. dielu a katalove cislo, a dvakrat som bol na prehliadke lebo si chlapci uctovali dve eura za nu (za hodinovu robotu mi to prislo ako hodne prijatelna suma, vratane komplexnej diagnostiky). Mam viac nez o tretinu viac rokov nez kolko uplynulo od revolucie a aut mam X sucasne takze prilezitosti na servisy som mal fakt dost.

Neviem ako prebiehaju zarucne prehliadky, neviem kolko stoji olejovy servis a neviem preco je problem sa dostat do servisu uz len s tym olejom. A ani len tak skoro nebudem vediet... ani Mato Homola nevie preco je problem dostat sa do akehokolvek servisu s olejom.


Kazde ojazdene auto sa preda, kazde ma svoju cenu a trh. Aj 2014ka Phaeton, aj 2009ka Phaeton, aj 2003ka Phaeton.

Takto : keby nikto nechcel ojazdene, co by ste vy neboraci spravili s tymi "novymi" po troch rokoch ze ano...
vsevetko
Príspevky: 971
Dátum registrácie: 19.03.2017 18:24
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa vsevetko »

Asi mi nerozumieš/môžno som sa zle vyjadril, problém bežného servisu (žiadna špecialita, hľadanie chyby) spočíva v časovom hľadisku. Chcem isť na výmenu oleja ? Dobre dostanem sa, ale KEDY ? objednávka o 2 týždne. Predstav si, že bude treba nečakane servisovať špecialitu na Fejtonikovi ? Kedy sa dostaneš do servisu ? Bavme sa o automate, vzduchu, elektronike...

Nepleť tu teraz že tvoj Šaran/Vojadžer nepotrebuje servis.

Absolútne sa nedajú dopredu predpokladať náklady!!! Žiadna matematika dopredu... matematika ma zmysel keď to budeš jazdiť pár rokov, prípadne pri ukončení životnosti voza. Automat sa stokrát vysype....... z dôvodu krátkých trás LPG využívane minimálne atď.

Teraz kalkuluj, keď si frajer...
"novymi" po troch rokoch
Po troch rokoch nie je problém, ale určite to nebude za tvojich 14 000€... tak načo to tu pletieš ? Nebavme sa o predaji z prvého na druhého majiteľa. Absolútne nás to v tejto chvíli nezaujíma. Dôležitý je predaj z 2 na 3 ? (možno šrotovisko, rozpredaj na diely) Chcel by som vidieť, ČO by si robil keby sa dookola niečo sralo. Jeden mesiac riešiš povozok, ďalší mesiac automat, ďalší mesiac riešiš vstrekovače, ďalší mesiac riešiš elektroniku(čidla...) atď

Koniec by bol asi taký, že turbo má nervy v prdeli a Phaeton čírou náhodou spadne do Dunaja.
LuboH126
Príspevky: 2
Dátum registrácie: 16.11.2008 21:28
Zdieľať na Facebook

majiteľ

Príspevok od používateľa LuboH126 »

Mám ho a je to super auto.
Odborníkom, ktorí by si radšej kúpili Duster (fajn auto) to nemá zmysel vysvetľovať.
Ale keby si sa rozhodoval napr. medzi Cayenne a FX, môj tip je jednoznačne FX. Alebo teda QX70.
Všetko na toto auto je drahé, čo je na prémiovku normálne.
Keď budeš potrebovať nejaké diely, proste ich budeš musieť kúpiť. Náhrady z druhovýroby veľmi nie sú.

A ľudia ich nepredávajú preto, lebo by to boli braky, ale preto, lebo po rokoch si chcú kúpiť niečo iné. Tieto autá si proste kupujú ľudia, ktorí majú viac peňazí - to je všetko.
A aby som dodal - ani v teréne nie je Duster lepší.... :-)

Ak máš dosť peňazí, kúp si ho. Je to geniálne auto. Hlavne sa nenechaj namotať na relatívne nízke ceny. Len poistka stoji ročne cca 2 litre. Gumy liter. Atď.

Servisujem ho mimo nissan, lebo v mojom okolí nepoznám dobrý nissan servis.
Naposledy upravil/-a LuboH126 v 17.02.2019 08:38, upravené celkom 1 krát.
mtba
Príspevky: 7
Dátum registrácie: 16.05.2017 21:57
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mtba »

Vlastnil som jedno, kupovane ako jazdenka (rv 2012) pre tehotnu priatelku. Meneny len spotrebak (brzdy, platničky, olej, filter), ceny sa mi zdali normálne. Auto kúpené z ČR od podnikatela (nabehaných 280 tis), interiér kvalitný, nič nevŕzgalo ako na lacných kórejcoch, riadenie pevné (auto malo 21" disky), jedine sedačka presedená na boku čo na tie km je bežné. Auto ma riadenú zadnú nápravu, pri cúvaní na svoju velkosť bolo pocitovo velmi obratné. Auto malo tiez v minulosti menené predné ložisko na kolese - možno častá závada u tohto modelu. S motorom úplne bez problému. Auto-impex má na vozidlo diagnostiku ak by trebalo a vedúci servisu je celkom nápomocný.
Interiér je príjemný ale malý, kufor na velkosť auta vyslovene malý a podlaha vysoká. Po chvíli sme dosli na to že so psom a kočíkom bude problém a asi po roku vymenili.

Návrat na "Nissan fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 5 neregistrovaných