Hyundai Kona N line

Diskusia ohľadne vozidiel značky Hyundai

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

oco13
Príspevky: 17840
Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
Bydlisko: okr.nové zámky
Zdieľať na Facebook

Re: Hyundai Kona N line

Príspevok od používateľa oco13 »

hjundai napísal: 25.06.2022 17:33 - nesúhlasím - začnime triedou auta - nebavíme sa o prémii ktorá by mala vzhľadom na cenu vydržať násobne viac - a predsa nevydrží. Toto je auto stavené na 250 000km a to motor zvládne pokiaľ dostane to čo má dostať - skrátiť výmenný interval najviac 10 000km, aditívum do paliva - VIF, dochladzovať turbo, vyhýbať sa krátkym studeným jazdám, nepodtáčať.
Aká trieda auta je Corsa B ??? Absolutne bez servisu pol mega , velká časť jazdená na hydraulický olej, rozvody možno po 300t km , podtáčané, špinavé so starými filtrami a olejom. Druhé s rovnakým motorom má 400t km a vrčí lebo inú možnosť nemá.
Kde v manuale, KP zmluve alebo čomkolvek výrobca píše na kolko je auto stavané????
Interval oleja , dochladzovanie, bla bla bla ........ takú starostlivosť nedostane ani vlastné dieťa nieto že ešte kopa železa.
O čom sa tu bavíme? na jednej strane populácia hnilých a egoistických ludí, ktorí nie sú ochotní poliať kvetinu na okne a na druhej strane autá čo by sa mali k nim chovať ako v perinke a oprašovať ich od každého smietka.
Tak nejako mi to nejde do kopy. :40bd: :40bd:
som dezolát a komu sa to nepáči nech ma bozá v riť
a566
Príspevky: 711
Dátum registrácie: 06.04.2020 16:01
Zdieľať na Facebook

Re: Hyundai Kona N line

Príspevok od používateľa a566 »

YxoYpsilono napísal: 23.06.2022 14:24
mhlavaty napísal: 23.06.2022 12:12 Tak,ano niečo z nectností sú vlastne vlastnosti danej techniky.Priamovstrek nakladá na sacie ventily bodelu až až.
Nejake skusenosti s motormi, ktore pouzivali aditiva?
Ze ci ta dodatocna aditivacia nejako pomaha proti karbonovaniu??
kedze to nestrieka do sania, tak aditiva sa tam nemaju ako dostat...
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24976
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Re: Hyundai Kona N line

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Mám obavu že minimum ľudí má predstavu čo sa deje v jednom motore,a prečo vlastne a akým spôsobom zasiera ventily.Z videa sa to dá pochopiť.Je to síce pre pomôcka pre pochopenie na akom základe pracuje ociloskopická analýza keď využíva dobeh motora z vysokých otáčok po vypnutí zapalovania.Vie z toho vypracovať kompletnú správu o celkovej práci motora,efektívnosti každého valca,dokonca kompresiu (dynamickú !) Ale tu ide len o pochopenie pohybov vzduchu medzi saním a výfukom a tlakové zmeny ktoré si takto asi nik nepredstavoval. Ak to vstiahneme na priamy vstrek,tak tu je príčina prečo sú sacie ventily ako hnoj.
https://www.youtube.com/watch?v=UAY5-RTq0xQ

Ak by niekoho zaujímala samotná analýza oscilom,tu je to vidieť...čím a ako
https://www.youtube.com/watch?v=Fyxcd3t5vqc&t=317s

Návrat na "Hyundai fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 5 neregistrovaných