Hyundai IX55 V6 CRDi , 184kW , 2012
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 22
- Dátum registrácie: 12.12.2005 19:43 Zdieľať na Facebook
Hyundai IX55 V6 CRDi , 184kW , 2012
Zdravím
Kedže týchto áut je pomerne málo na trhu, chcel by som sa spýtať či má niekto reálne skúsenosti hlavne s poruchovosťou.
Hyundai IX55 V6 CRDi 184kW.
Ďakujem
Kedže týchto áut je pomerne málo na trhu, chcel by som sa spýtať či má niekto reálne skúsenosti hlavne s poruchovosťou.
Hyundai IX55 V6 CRDi 184kW.
Ďakujem
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24977
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 4554
- Dátum registrácie: 22.03.2012 19:01 Zdieľať na Facebook
Ak sa take auto da niekde kupit,treba ho zobrat vsrtkymi desiatimi,pokial si chces uxivat nadpriemerny vykon a komfort pri jazde.
Mudraci v europarlamente pozarezovali vykonnejsie auta,administrativnymi rozhodnutiami a automobilky im na to skočili..
A tiež aj somarski zakaznivi podporuju tieto rozhidnutia kupou ttojhrnčekov.
Do buducnosti velky vyber 6-valciv nebude,
iba ked E-Mercedes,a nejaka dovezená amerika,toť vsjo...
Mudraci v europarlamente pozarezovali vykonnejsie auta,administrativnymi rozhodnutiami a automobilky im na to skočili..
A tiež aj somarski zakaznivi podporuju tieto rozhidnutia kupou ttojhrnčekov.
Do buducnosti velky vyber 6-valciv nebude,
iba ked E-Mercedes,a nejaka dovezená amerika,toť vsjo...
-
- Príspevky: 711
- Dátum registrácie: 06.04.2020 16:01 Zdieľať na Facebook
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24977
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Treba rešpektovať ak si niekto vyberie trojhrnček presne tak isto ako keď si vyberie V6-ku.Ak dá ale dotaz,musí prijať že sa dôzvie čo si myslí iný človek.Prijme a stotožní sa z kohokoľvek názorom,alebo nie.Každopádne nesmie zabudnúť na podstatu,on to platí.A oplatí sa mať na pamäti,že ľudia píšu tak rozumné veci,ako aj úplné bludy,preto je na mieste snaha čítať mnoho zdrojov a urobiť si názor vlastnou hlavou a tou sa riadiť.Ktorýsi deň som pozrel zopár videí z opráv (diagnostiky) na YT.Toľko nezmyslov,toľko vecí mimo realitu a pravdu tam človek vidí odprezentovanú úplne presvedčivo.Je des ak si autor videa na sekundu zrejme neuvedomí,že si video môže pozrieť aj človek ktorý s tým denne pracuje,aj tak to pokojne pustí do priestoru.A nikde nikto nenájde návod,ako rozlíšiť truhlíka od špecialistu.Hoci asi každý tuší že v čom je rozdiel medzi dvoma výkladmi tej istej veci..jeden z nich nie je zadarmo a nie je na pokeci
-
- Príspevky: 22
- Dátum registrácie: 12.12.2005 19:43 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 464
- Dátum registrácie: 27.05.2007 11:56 Zdieľať na Facebook
Túto motorizáciu má vedľa chlapík vo dvore tuším 2011tka, pýtal som sa ho zo srandy kedy vymení tohto veterána za niečo iné, keďže firma mu šľape šlo hodinky, nemal by problém aj Gčko nové kúpiť... Na otázku povedal, že za tie peniaze je s ním nadmieru spokojný,má ho od novoty, šesťvalec čiže dostatočný výkon a že ho dokatuje do úplného konca, na odometri 330 000km,nič závažné ešte nemenil, poctivý servis samozrejmostou, túto IX 55 na cestách veľmi nevidno
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24977
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Málakto disponuje prehľadom toho,čomu by sa dalo hovoriť aj DNA auta.Pritom každé auto ho má,má každý motor,má každá prevodovka.
Zabudnime na chvílu na veci ktoré sú ojedinelé a tak sa s nimi jeden stretne a desiati nie.Berme veci ktoré platia pre 90% daného auta.
To hovorí že...životnosť ložísk kolies je x km,životnosť prednej nápravy cca x km,motor má vstrekovače s priemerným životom x km,Vačkovice vydržia x km,turbína x km,hydroštely km,elektromenežment má strednú dobu životnosti x km.
Niekto kto neustále robí z týmto autom ten taký prehľad má,tak ako ja u Tdi. A teda vie povedať...pri týchto km ťa čaká toto,a pri týchto toto.Čaká a neminie.
Ja som bol tiež ten výčet vecí čo čaká chcel počuť od človeka čo ich má v dielni a na pľaci sto kusov,roky sa im venuje.A dozvedel som sa a aj sa potvrdili jeho slová že sú tam veci večné a veci ktoré riešiť budem.Vždy sa síce dá na to vyprdnúť a to je scenár bežný na SVK.Lenže veci sa počkajú a zosype sa to naraz a veľa.
Z tohoto pohľadu ale vyplýva aj to,že čím viac do dnešných km nič nebolo,tým viac sa to priblížilo.Nie preto že je to mrcha auto,ale preto lebo fyzika stále platí a prišlo len to,čo prísť muselo.Odžilo a odslúžilo,je tu čas na nový diel.Prirodzené potreby.
O ničom z toho by sa netrebalo baviť pokiaľ by bolo auto kupované prvým majiteľom.U neho je jediný problém,dobre zvoliť ten bod,keď má auto odísť (pre potechu iného) lebo sa blíži tej druhej výdavkovejšej etape.
Ešte si to priam žiada serióznu odpoveď na jednoduchú otázku.Autá na ceste nevidno,je ich málo.To ale presne kopíruje schopnosť servisov sa z problémami (ak nastanú) vysporiadať ak také auto ešte v danej dielni nevideli,a tam kde áno,nebudú ľudomilné ceny,bude to výlučne autorizák.Ale to by sme otvárali inú kapitolu.Autorizáka by som sa nebál ak by som mal zavedený model auta ktorý už majú vypoznaný nejakými rokmi.v-éčkový motor je kapitola sama o sebe. Tdi je ozaj perfektný motor,má to jedno len...nesmie byť V6.Je to stále Tdi,ale ....každý nech si sám odpovie.On je stále perfektný,ale vyžaduje násobky vložené do servisovania také,že majiteľia štvorvalcov ani netušia že ich výdaje sú smiešne voči tým V6 kovým.
Zabudnime na chvílu na veci ktoré sú ojedinelé a tak sa s nimi jeden stretne a desiati nie.Berme veci ktoré platia pre 90% daného auta.
To hovorí že...životnosť ložísk kolies je x km,životnosť prednej nápravy cca x km,motor má vstrekovače s priemerným životom x km,Vačkovice vydržia x km,turbína x km,hydroštely km,elektromenežment má strednú dobu životnosti x km.
Niekto kto neustále robí z týmto autom ten taký prehľad má,tak ako ja u Tdi. A teda vie povedať...pri týchto km ťa čaká toto,a pri týchto toto.Čaká a neminie.
Ja som bol tiež ten výčet vecí čo čaká chcel počuť od človeka čo ich má v dielni a na pľaci sto kusov,roky sa im venuje.A dozvedel som sa a aj sa potvrdili jeho slová že sú tam veci večné a veci ktoré riešiť budem.Vždy sa síce dá na to vyprdnúť a to je scenár bežný na SVK.Lenže veci sa počkajú a zosype sa to naraz a veľa.
Z tohoto pohľadu ale vyplýva aj to,že čím viac do dnešných km nič nebolo,tým viac sa to priblížilo.Nie preto že je to mrcha auto,ale preto lebo fyzika stále platí a prišlo len to,čo prísť muselo.Odžilo a odslúžilo,je tu čas na nový diel.Prirodzené potreby.
O ničom z toho by sa netrebalo baviť pokiaľ by bolo auto kupované prvým majiteľom.U neho je jediný problém,dobre zvoliť ten bod,keď má auto odísť (pre potechu iného) lebo sa blíži tej druhej výdavkovejšej etape.
Ešte si to priam žiada serióznu odpoveď na jednoduchú otázku.Autá na ceste nevidno,je ich málo.To ale presne kopíruje schopnosť servisov sa z problémami (ak nastanú) vysporiadať ak také auto ešte v danej dielni nevideli,a tam kde áno,nebudú ľudomilné ceny,bude to výlučne autorizák.Ale to by sme otvárali inú kapitolu.Autorizáka by som sa nebál ak by som mal zavedený model auta ktorý už majú vypoznaný nejakými rokmi.v-éčkový motor je kapitola sama o sebe. Tdi je ozaj perfektný motor,má to jedno len...nesmie byť V6.Je to stále Tdi,ale ....každý nech si sám odpovie.On je stále perfektný,ale vyžaduje násobky vložené do servisovania také,že majiteľia štvorvalcov ani netušia že ich výdaje sú smiešne voči tým V6 kovým.
-
- Príspevky: 1648
- Dátum registrácie: 16.12.2011 14:56 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 714
- Dátum registrácie: 16.09.2018 21:15 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 2711
- Dátum registrácie: 21.03.2010 07:39 Zdieľať na Facebook
teraz môžem ja lakonicky napísať že na rozdiel od VW nepotrebuješ k takému autu diagnostika a špecimechanika za riťou.
Viď príspevky vyššie.
Proste jazdí... a nie po servisoch....
pre p. Hlavatého - To ale presne kopíruje schopnosť servisov sa z problémami (ak nastanú) vysporiadať ak také auto ešte v danej dielni nevideli,a tam kde áno,nebudú ľudomilné ceny,bude to výlučne autorizák - vaše príspevky potvrdzujú opak - grupu vidno všade okolo no napriek tomu tu dookola vyskakujú chudáci čo si nevedia rady a prosia a prosia
Viď príspevky vyššie.
Proste jazdí... a nie po servisoch....
pre p. Hlavatého - To ale presne kopíruje schopnosť servisov sa z problémami (ak nastanú) vysporiadať ak také auto ešte v danej dielni nevideli,a tam kde áno,nebudú ľudomilné ceny,bude to výlučne autorizák - vaše príspevky potvrdzujú opak - grupu vidno všade okolo no napriek tomu tu dookola vyskakujú chudáci čo si nevedia rady a prosia a prosia
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24977
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Každému autu príde jeho chvíľa keď toho diagnostika potrebuje.Každému.Rozdiel je v km kedy,nič viac,nič menej.Ak nie pre iné,tak pre vyhadzov z emisnej.Toto nie je súťaž grupa kontra iná značka,platí pre jedno aj pre druhé.Ak je dokopy v tomto miništáte 30 ks typu x a ideme ho porovnávať z Y ktorého je pol milion kusov tak presne k takému nezmyslu sa dopracujeme aký si napísal.
Napísať ...nepotrebuje nič,je už úplne mimo.Je to iba prianie,nie realita.Proste jazdí...áno,to platí pre každé jedno auto do momentu keď to už neplatí.
Napísať ...nepotrebuje nič,je už úplne mimo.Je to iba prianie,nie realita.Proste jazdí...áno,to platí pre každé jedno auto do momentu keď to už neplatí.
-
- Príspevky: 638
- Dátum registrácie: 17.03.2015 21:44 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 17842
- Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
- Bydlisko: okr.nové zámky Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 3064
- Dátum registrácie: 03.12.2005 20:23 Zdieľať na Facebook
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: marekvt a 4 neregistrovaní