Hyundai i30 kombi - stráca ťah nad 3000 ot./min.
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 674
- Dátum registrácie: 19.01.2009 19:22 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 11
- Dátum registrácie: 05.02.2009 17:46 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 674
- Dátum registrácie: 19.01.2009 19:22 Zdieľať na Facebook
Byt Tebou, tak neotalam. Ochranny rezim nastava sice len obcas, ked ECU dlhsie registruje niektoru z hodnot mimo toho co ocakava, avsak tam bude niekde chyba, vdaka ktorej neprebieha pravdepodobne spalovanie ako ma neustale. Pekne krasne si mozes znicit filter pevnych castic. Vacsina ich umiera nie preto, ze su zle, ale pretoze motor spaluje nedokonale.
-
- Príspevky: 11
- Dátum registrácie: 05.02.2009 17:46 Zdieľať na Facebook
porucha odstránená
Tak páni konečne som sa dostal aj sem aby som odpovedal na moju závadu.Stálo ma to dosť času a nervov ale už to ide ako hodinky takže diagnostika ukazovala chybu 1186-neznámy chybový kód- po zmazaný kodu počas jazdy auto vystrelilo ako raketa po pár metroch zase porucha a po vymazaní zase ako raketa a takto dookola čiže z kodu 1186 som sa nedozvedel nič druhá diagnostika ukázala regulátor tlaku na strane nízkeho tlaku na čerpadle.Regulátor vymenený a odskúšaný no samozrejme nič porucha pretrvávala nadalej.Tak som pokračoval ďalej a vymenil som regulátor tlaku paliva na strane vysokého tlaku (na rampe).A čo sa stalo?samozrejme nič pokračoval som ďalej a išiel som do servisu KIA v BB diagnostika originál ukázala snímač tlaku paliva POZOR!!!!!! opakujem snímač tlaku paliva nie regulátor samozrejme vymenený a čo zase? NIČ porucha pretrvávala nadalej.Tak som pokračoval v bádaní No a bolo to nakoniec všetkého môjho úsilia v pojeb..... sitku na vstrekovacom čerpadle to ste ešte nevideli sitko zanesené ako keby som jazdil na síru celé bolo zanesené ako od síry no katastrofa a to mením palivový filter každý rok.Po vyčistení tohoto sitka autíčko ide ako hodinky.Tankujem na SHELL ak by Vás to zaujímalo.No a nakoniec keď už sme to porobili dal som vymeniť aj žhaviče,ale je tam prístup ako ku peniazom tiež tak asi toľko páni.Ešte raz Vám všetkým ďakujem za rady a pomoc možno aj ja pomôžem týmto príspevkom niekomu tak veľa šťastných kilometrov želám hyundaiáci
-
- Príspevky: 11
- Dátum registrácie: 05.02.2009 17:46 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 674
- Dátum registrácie: 19.01.2009 19:22 Zdieľať na Facebook
Zvycajne nebyvam paranoidny, ani neverim na urban legends, ale pred najblizsou servisnou prehliadkou si oznac palivovy filter (farebnou bodkou, drazkou,...) a zdokumentuj fotkou. Chod tam kde si chodil zvycajne a v pripade servisnej prehliadky, ktora zahrna vymenu filtra si svpju znacku pohladaj.
Inak ja z nejakeho vnutorneho pocitum obchadzam Shell oblukom od doby, ked zacali s masivnou kampanou fuelsave a podobne. Vsade sa vlaci nafta z rovnakeho zdroja, avsak ktovie ake sracky oni do toho potom prilievaju aby ziskali fuelsave carodejnictvo.
Inak ja z nejakeho vnutorneho pocitum obchadzam Shell oblukom od doby, ked zacali s masivnou kampanou fuelsave a podobne. Vsade sa vlaci nafta z rovnakeho zdroja, avsak ktovie ake sracky oni do toho potom prilievaju aby ziskali fuelsave carodejnictvo.
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24977
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Keby si písal na (pre tieto problémy) diagnostické fórum,tak medzi prvými vecami sa ťa spýtajú čo si urobil a prečo.V druhom by si dostal vynadané že chýbajú veci na základe čoho sa určuje či niečo je chybné alebo nie.A skončila by debata z človekom ktorý rieši veci veštením z krištálovej gule a strieda to pokusmi vymeniť jedno či druhé.Celkom nepríjemné,hoci by je každý k tebe slušný.
Ak by si ale žiadosti z komunity vypočul a požadované poskytol,spústa peňazí ostane v peňaženke jazdíš skôr.Takže sa vrátme v čase...už tonoaaa ti na začiatku písal...chce to vidieť čo sa tam deje.Ostalo bez povšimnutia,to čo sa stalo bola daň za nevšímavosť.Myslím že by ti vysvetlil že to sa volá logovanie,alebo v počiatočnej fáze široký log,zber údajov v danom režime a ich vyhodnotenie.Chyba ktorú si opísal je možné zachytiť (prečítať) práve v režime logovania.OBD diagnostika je silne obmedzená,veci vidí tam kde sa prejavujú,nie tam kde vznikajú a kde si RJ "všimne" rozpor hodnôt.
Rozpor hodnôt bol aj tu,len sa nehladal.
Potešujúci fakt že sa závada odstránila by ale nemal viesť k tomu,že tento štýl riešenia sa skopíruje u iného auta.K tejto konkrétnej poruche je niekoľko alternatív ktoré v dôsledku robia ten istý problém a nie sú dielom sitka.Sú ďaleko ďaleko zákernejšie,pretože ich odhalenie potrebuje nie dobrého,ale špičkového diagnostika.Inak sa vec napraví až po výmene poslednej veci v palivovom systéme,čo býva samozrejme tá posledná z akéhosi naschválu.
Ak by si ale žiadosti z komunity vypočul a požadované poskytol,spústa peňazí ostane v peňaženke jazdíš skôr.Takže sa vrátme v čase...už tonoaaa ti na začiatku písal...chce to vidieť čo sa tam deje.Ostalo bez povšimnutia,to čo sa stalo bola daň za nevšímavosť.Myslím že by ti vysvetlil že to sa volá logovanie,alebo v počiatočnej fáze široký log,zber údajov v danom režime a ich vyhodnotenie.Chyba ktorú si opísal je možné zachytiť (prečítať) práve v režime logovania.OBD diagnostika je silne obmedzená,veci vidí tam kde sa prejavujú,nie tam kde vznikajú a kde si RJ "všimne" rozpor hodnôt.
Rozpor hodnôt bol aj tu,len sa nehladal.
Potešujúci fakt že sa závada odstránila by ale nemal viesť k tomu,že tento štýl riešenia sa skopíruje u iného auta.K tejto konkrétnej poruche je niekoľko alternatív ktoré v dôsledku robia ten istý problém a nie sú dielom sitka.Sú ďaleko ďaleko zákernejšie,pretože ich odhalenie potrebuje nie dobrého,ale špičkového diagnostika.Inak sa vec napraví až po výmene poslednej veci v palivovom systéme,čo býva samozrejme tá posledná z akéhosi naschválu.
-
- expert: TDI
- Príspevky: 24434
- Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26 Zdieľať na Facebook
ak mozem otazku - po kolko km menis oleje (viem ze to "neprilis suvisi" s problemom) a hlavne ci si niekedy pouzival nejake aditiva do nafty ?
mimochodom "sitkovy problem" bola pricina preco oooooooooobrovske mnozstvo 1.6hdi motorov a tĂşrb skapalo... aj tuto na fore pisal chalan ze TRI turba mu v AUTORIZAKU vymenili v ramci zaruky, prve vydrzalo najviac (samozrejme, dokial sa zaniesli sitka, su tam dve) a kazde dalsie turbo vydrzalo tak okolo 10.000km. Je to sice iny problem ako si mal ty - u teba palivo, u tychto chlapcov oleje - ale je to rovnaka pricina.
Posrate sitko a kvalita/intervaly dnesnych prevadzkovych tekutin.
mimochodom "sitkovy problem" bola pricina preco oooooooooobrovske mnozstvo 1.6hdi motorov a tĂşrb skapalo... aj tuto na fore pisal chalan ze TRI turba mu v AUTORIZAKU vymenili v ramci zaruky, prve vydrzalo najviac (samozrejme, dokial sa zaniesli sitka, su tam dve) a kazde dalsie turbo vydrzalo tak okolo 10.000km. Je to sice iny problem ako si mal ty - u teba palivo, u tychto chlapcov oleje - ale je to rovnaka pricina.
Posrate sitko a kvalita/intervaly dnesnych prevadzkovych tekutin.
milujem elektricke auta, vsetky doradu. https://www.youtube.com/watch?v=JWX0A6nx2cM
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24977
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
-
- expert: TDI
- Príspevky: 24434
- Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26 Zdieľať na Facebook
urcite, len ma zaujima ako je na tom majitel tohoto problemu. Ak mozem reklamu, OMV MaxxMotion je najcistejsi diesel s najmensim obsahom FAME. Donedavna tam nebolo ziadne.
Ale je drahe jak šlak. Tiez ho nepouzivam ale vzdy ked idem okolo Wjedňe tak nasypem BP Ultimate, co je ekvivalent MaxxMotion.
Ale je drahe jak šlak. Tiez ho nepouzivam ale vzdy ked idem okolo Wjedňe tak nasypem BP Ultimate, co je ekvivalent MaxxMotion.
milujem elektricke auta, vsetky doradu. https://www.youtube.com/watch?v=JWX0A6nx2cM
-
- Príspevky: 17842
- Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
- Bydlisko: okr.nové zámky Zdieľať na Facebook
To by som nebol ja aby som vám tu zase nepleskol. Ak nemám turbo nemá sa mi čo zadrieť. Už nejaký čas hladám auto pre kutila v dielni. Prvé som práve vyškrtal 1.6HDI a vyhladávam len LPG alebo hladký diesel.
Jedno turbo som si do dvora pustil a velice škarado naň pozerám. Prvý kix a letí jak špinavé prádlo.
A ku palivám - Korzička , ktorá umiera na hrdzu nemá problém so žiadnym palivom tohto roku dala dva sudy hydraulického oleja, a kedykolvek je v Lídli lacnejší olej ako nafta na pumpe, tak sa tankuje tam.
Či dať 6 tisíc za nové moderné euro 5 auto ktoré je až po strechu nasypané zákernosťami, alebo 3 tisíc za vyvarené a zrepasované staré, blbuvzdorné s euro 1 ??? Moja volba je jasná.
Jedno turbo som si do dvora pustil a velice škarado naň pozerám. Prvý kix a letí jak špinavé prádlo.
A ku palivám - Korzička , ktorá umiera na hrdzu nemá problém so žiadnym palivom tohto roku dala dva sudy hydraulického oleja, a kedykolvek je v Lídli lacnejší olej ako nafta na pumpe, tak sa tankuje tam.
Či dať 6 tisíc za nové moderné euro 5 auto ktoré je až po strechu nasypané zákernosťami, alebo 3 tisíc za vyvarené a zrepasované staré, blbuvzdorné s euro 1 ??? Moja volba je jasná.
som dezolát a komu sa to nepáči nech ma bozá v riť
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24977
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 17842
- Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
- Bydlisko: okr.nové zámky Zdieľať na Facebook
Milan toto nie je odborné forum a práve jeho nešťastím je, že sa ho snažia ludia zneužívať na kradnutie zárobkov mechanikom.
Lebo šak mi niekto napíše čo tomu je a ja nemusím do servisu a zaplatiť mechanikovi. Takých šikovní sú slováci stále.
Mechanik si zaplatí prístup na odborné forum a debatuje na úrovni. Špekulanti skúšajú všetky cestičky zadarmo.
Lebo šak mi niekto napíše čo tomu je a ja nemusím do servisu a zaplatiť mechanikovi. Takých šikovní sú slováci stále.
Mechanik si zaplatí prístup na odborné forum a debatuje na úrovni. Špekulanti skúšajú všetky cestičky zadarmo.
som dezolát a komu sa to nepáči nech ma bozá v riť
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24977
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Je prirodzená snaha človeka že hladá pomoc tam kde sa nájsť dá,teda na fórach.Ja som nie raz našiel na bežnom fóre práve to čo som hladal.Dokonca sa učím na bežnom fóre (ruskom) kde sa objavia doslova informačné poklady.V živote som tam nevidel aby tam niekto vletel zo sprostostou...lebo ..ja neviem prečo.Sú tu sekcie,ani mäkké f proti tomu ak sa tam zavesí pokec,sranda,len tak tláchanina z nudy..na to je určené.Neleziem tam,tak ako som nikdy ani len nepozrel do sekcií ako tipovačka a pod. ale zase koho baví...prosím.Toto ozaj nikde na svete neexistuje takáto anarchia,svojvôla až zlomyselnosť,lebo už neviem čo si o tom myslieť.Veci idú do archívu,ale zbytočne lebo každá téma je zablatená téma kde je nutné sa prebiť hlúpostami.Strata času lebo až na konci sa ukáže že snaha v téme niečo nájsť bola zbytočná a celá téma je šmoncová.Toto si ozaj vedia takto zahnusiť iba slováci,to nerád píšem.Ale chodím snáď na viac než desať fór a nikde toto neexistuje.
-
- Príspevky: 17842
- Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
- Bydlisko: okr.nové zámky Zdieľať na Facebook
Moj príspevok bol len reakciou na kvalitu dnešných palív. Vôbec neriešim zadávatela a jeho korejca. Čítam "najnovšie príspevky" a reagujem na ne, ako keď niekto niečo povie na fajčiarke - tiež príchodzí netušia o čom bola reč pred pol hodinou.
Korejec skončil tuším špinavým sitkom.
Korejec skončil tuším špinavým sitkom.
som dezolát a komu sa to nepáči nech ma bozá v riť
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 2 neregistrovaní