Hyundai i30 kombi - stráca ťah nad 3000 ot./min.

Diskusia ohľadne vozidiel značky Hyundai

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

14jarko88
Príspevky: 11
Dátum registrácie: 05.02.2009 17:46
Zdieľať na Facebook

Hyundai i30 kombi - stráca ťah nad 3000 ot./min.

Príspevok od používateľa 14jarko88 »

ahojte neviete mi poradiť mám hyundai i30 kombi r.v.2012 1,6 CRDI 94kw a keď sa motor zohreje na cca 85°C a šlapnem na plyn nepustí ma nad 3000 ot./min. niečo ma obmedzí.Išiel som po dialnici asi 160km/h ked som to skúšal a hned mi zbrzdilo auto a spomalilo na 130km/h a max.3000 ot./min.obmedzovač rýchlosti nemá pred tým to nerobilo a ked motor vypnem a zapnem tak zas ide aj do vysokých otáčok robí to len ked sa zohreje ako som už písal ďakujem na diagnostike som nebol poruchu na prístrojovke neukazuje žiadnu
janicekk
Príspevky: 107
Dátum registrácie: 21.11.2008 22:19
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa janicekk »

Ahoj, ked som mal toto auto, padalo do nudzoveho rezimu 2 sposobmi. Bud plny plyn a na 3000otackach nudzak ako ty, alebo plynula jazda na maly plyn a po par km padlo do nudzaku tiez. U mna to bol vadnu egr ventil - elektricka cast. Nepomohlo cistenie len vymena - v tom case len original bez nahrady 750eur po zlave...
karool
Príspevky: 326
Dátum registrácie: 13.04.2009 19:52
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa karool »

750€ v.....t naraz potom uz posetris na spotrebe
8273
Príspevky: 11
Dátum registrácie: 25.03.2009 18:53
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa 8273 »

Treba isť na diagnostiku. Môže to robiť EGR, DPF, klapka vzduchu alebo lambda sonda. Treba pozrieť aj káble či tam nebola kuna.
tonoaaa
Príspevky: 674
Dátum registrácie: 19.01.2009 19:22
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa tonoaaa »

Len dodam, ze treba ist na diagnostiku, kde pozeraju merane hodnoty za jazdy, idealne ked pocas zaznamenavania meranych hodnot motor prejde do tohto ochranneho rezimu, ktory polisujes. A dolezite je aby vedeli tie hodnoty spravne interpretovat na zaklade zavislosti riadenia motora od ECU, ktore poznaju. Tym identifikuju, ktora velicina je pricinou prechodu motora do ochranneho rezimu a tiez bude ovela jednoduchsie urcit prvotnu pricinu, ze preco je merana hodnota mimo standardnu uroven. Namerana chybna hodnota aj ked je pricinou prechodu motora do ochranneho rezimu, je de facto len dosledkom chyby, ktoru hladas.
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24977
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

tonoaaa ...na jednotku alebo aspoň pochvalu pred nastúpeným fórom.
Je to presne tak,volá sa to logovanie v záťaži,pekne sa nahrajú dáta za v takom režime jazdy a následne sa vyhodnotí práca (hodnoty) jednotlivých komponentov.Presne ako opísané,vyžaduje poznať správne hodnoty,bez schopnosti rozlíšiť dobré a zlé škoda trápiť auto logovaním,je to režim veľmi vhodný na pokuty,žial ale je nutný,rýchly a presný
bajo777
Príspevky: 13554
Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
Bydlisko: BH - bratislavske humno
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa bajo777 »

a mozno iba v hundaji maju podpisanu dohodu s policajtami, ked 45x prekrocis rychlost, tak uz ta to viac nepusti, minul si si kredit :41c2:
FIAT Bravo 2010 / 1.4 90PS / LPG(BRC)

Obrázok
Obrázok
14jarko88
Príspevky: 11
Dátum registrácie: 05.02.2009 17:46
Zdieľať na Facebook

janicekk

Príspevok od používateľa 14jarko88 »

Ďakujem :28b7:
14jarko88
Príspevky: 11
Dátum registrácie: 05.02.2009 17:46
Zdieľať na Facebook

karool

Príspevok od používateľa 14jarko88 »

no neviem neviem :d :D
14jarko88
Príspevky: 11
Dátum registrácie: 05.02.2009 17:46
Zdieľať na Facebook

8273

Príspevok od používateľa 14jarko88 »

no iné mi asi neostáva boha no aj tak ďakujem za radu
14jarko88
Príspevky: 11
Dátum registrácie: 05.02.2009 17:46
Zdieľať na Facebook

Poďakovanie

Príspevok od používateľa 14jarko88 »

Ďakujem Vám všetkým bajo777,mhlavaty,tonoaaa,8273,karool no všetkým čo ste mi odpovedali na môj problém,ale mám ešte jeden ako mám každému osobne odpísať pod jeho príspevok?keď mu chcem odpovedať?lebo to neviem preto to píšem takto ako magor :d :D je tam dačo,že citovať ale to keď kliknem mi to odpoveď pod Vašu odpoveď nedá ale hodí dole do témy poradte díkes som tu vo fóre nový ešte som sem nepísal nikdy tak sa ospravedlnujem,že to neviem
cicmanec
Príspevky: 27640
Dátum registrácie: 15.10.2008 14:04
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa cicmanec »

Pod každý príspevok zvlášť odpoveď nepridáš, odpovede sú radené chronologicky, nie vo vláknach.
14jarko88
Príspevky: 11
Dátum registrácie: 05.02.2009 17:46
Zdieľať na Facebook

cicmanec

Príspevok od používateľa 14jarko88 »

Tak ale to je blbosť keď nemôžeš pod seba odpovedať každému ako potom vie,že je to adresované jemu?
cicmanec
Príspevky: 27640
Dátum registrácie: 15.10.2008 14:04
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa cicmanec »

Tak, že na začiatok svojej odpovede napíšeš jeho meno? Alebo ak chceš reagovať na konkrétnu vec, ktorú napísal, tak ju odcituješ? :41c2:
14jarko88
Príspevky: 11
Dátum registrácie: 05.02.2009 17:46
Zdieľať na Facebook

cicmanec

Príspevok od používateľa 14jarko88 »

cicmanec no už jedine tak ale lepšie by to bolo tak ako som napísal,že sa dá dať koment rovno ku tomu no nie?to je len môj názor no aspoň pre mňa by to bolo super ináč ďakujem za odpoveď aj Tebe :3dcline:

Návrat na "Hyundai fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 9 neregistrovaných