Hviezdicky nie su vsetko....
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- expert: TDI
- Príspevky: 24434
- Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26 Zdieľať na Facebook
> A bežne prevádzkované staršie autá snáď tú koróziu nemajú?
ja sa zastanem marka - nemozes porovnavat 7 metrovy cadillac z roku tisic dvesto sedemdesiat s novym autom, premyslenymi deformacnymi zonami atd. Zaroven si dovolim prudko zdoraznit ze ani hovienko nevieme o tom, kolkokrat bolo dane konkretne volvo940 za 20 rokov svojej existencie havarovane, ako tazko, kto a ako to opravoval a podobne, a myslim si ze tieto informacie nema ani redakcia ktora dany test spravila. Je teda mozne, ze pri inom kuse volva940 by ten vysledok bol diametralne odlisny. A presne o tom plus o konstrukcnych zmenach medzi rokmi 1980 (keby bolo projektovane a vymyslane volvo 940) a povedzme rokom 2000 (co hovori marko, nechcem povedat rovno 2005) je sialeny rozdiel.
preto je akekolvek "objektivne" porovnanie v tomto pripade nemozne.
Marko ale nehovori nic take ze by si mal kupit auto z roku 1980 lebo preto lebo je velke a teda musi byt bezpecnejsie ako male auto z roku 2008. Marko hovori o autach PRUDKO ZA ROKOM 2000, konkretne o sestrocnom volve S60 co je priblizne rocnik 2004, a tu uz k takym obrovskym rozdielom, unavam materialov, novemu designu a konstrukcii atd neprichadza.
A to nemozes popriet. Cize by som chcel vidiet presne rovnaky modus nie proti 940tke, ale proti sestrocnej S60, S80 pripadne podobnej triede aut. A uplne idealne by som pustil proti tomu Modusu moj Grand Voyager 2005.
> Ide o to, že pri zrážke starého veľkého s novým malým budeš
> radšej sedieť v tom novom a je jedno či porovnávaš 940 vs Modus
> alebo R21 vs nový malý Volvo C30. Ale cubi píše, že radšej bude
> v tej starej plechovej krabici. A iste, iné je porovnávať r.v. 2000
> vs. r.v. 2004 a iné r.v. 1990 vs. r.v. 2004.
toto sme uz prebrali vyssie a az teraz pozeram ze sme na rovnakej vlne. Jasne, je nieco ine porovnavat volvo 940 z roku 1985 a volvo s60 z roku 2005 nech si je kludne ta 60tka aj o dvadsat centimetrov mensia.
> A tie pečienky - to preťaženie pôsobí na posádku v oboch autách predsa.
nebud maly, to pretazenie je MNOHONASOBNE mensie na posadke velkeho auta ktora sa deformuje meter a pol a potom zastane ako na posadke maleho auta (nech je vyrobene aj z roku 2014) ktore absolvuje absolutne rovnaky "zastavovaci manever" na polmetri.
> Ale hovorím, absolútne nemá cenu porovnávať veľké s malými a staršie s novými.
> To sa môžeme handrkovať donekonečna.
bohuzial mozeme, ale basnicka otazka : rovnaka havarka ako na tvojom linkovanom videu, teda uplne novy 000091km modus vyrobeny oktober2010 proti rocniku 1993:
http://www.autobazar.eu/sk/pics.php?id=1181640&pic=7
v com by si chcel sediet? Odpoved je absolutne jasna aj bez crashtestu, jedine ze by si bol fetisista a chcel mat na hlave 200kg vaziacu napravu [jedna jedina naprava Y60 Nissanu fakt vazi 200kg a to sa bavime o absolutne seriovej naprave bez akychkolvek uprav!] plus dalsie dve tony Patrolu.
Jasne, nieco ine je Volvo940 z roku 1985 proti comukolvek dnesnemu a nieco ine je takyto džeep z toho isteho roku 1985. Chceme sa bavit o skutocne [!!] velkych [!!] autach a nie o trochu zvacsenych krpcoch. Aky je principialny rozdiel medzi najnovsou oktaviou a superbom? Pat centi pod kapotou? Zrejme maju tie iste deformacne zony, nosniky rovnako vymyslene, motor rovnako ulozeny, prevodovky rovnake atd. Mozeme tam diskutovat o 10% vyssej bezpecnosti ale nikdy sa ten superb neda urobit tak aby bol hutny ako Q7. Chapes...
> Ako som písal predtým, vôbec nejde o to v čom sa vozíš, ale kto na tej ceste si.
a tu konci cela diskusia, ja sice propagujem velke tazke auta (a najradsej by som jazdil predlzenou lokomotivou), ale po dialnici s tym jazdim 110km/h. Kvoli komfortu, kludnej jazde, vozim zenu, deti... presne tak ako hovoris, mozes mat akekolvek auto, musis mat nadelene pod klobukom.
ja sa zastanem marka - nemozes porovnavat 7 metrovy cadillac z roku tisic dvesto sedemdesiat s novym autom, premyslenymi deformacnymi zonami atd. Zaroven si dovolim prudko zdoraznit ze ani hovienko nevieme o tom, kolkokrat bolo dane konkretne volvo940 za 20 rokov svojej existencie havarovane, ako tazko, kto a ako to opravoval a podobne, a myslim si ze tieto informacie nema ani redakcia ktora dany test spravila. Je teda mozne, ze pri inom kuse volva940 by ten vysledok bol diametralne odlisny. A presne o tom plus o konstrukcnych zmenach medzi rokmi 1980 (keby bolo projektovane a vymyslane volvo 940) a povedzme rokom 2000 (co hovori marko, nechcem povedat rovno 2005) je sialeny rozdiel.
preto je akekolvek "objektivne" porovnanie v tomto pripade nemozne.
Marko ale nehovori nic take ze by si mal kupit auto z roku 1980 lebo preto lebo je velke a teda musi byt bezpecnejsie ako male auto z roku 2008. Marko hovori o autach PRUDKO ZA ROKOM 2000, konkretne o sestrocnom volve S60 co je priblizne rocnik 2004, a tu uz k takym obrovskym rozdielom, unavam materialov, novemu designu a konstrukcii atd neprichadza.
A to nemozes popriet. Cize by som chcel vidiet presne rovnaky modus nie proti 940tke, ale proti sestrocnej S60, S80 pripadne podobnej triede aut. A uplne idealne by som pustil proti tomu Modusu moj Grand Voyager 2005.
> Ide o to, že pri zrážke starého veľkého s novým malým budeš
> radšej sedieť v tom novom a je jedno či porovnávaš 940 vs Modus
> alebo R21 vs nový malý Volvo C30. Ale cubi píše, že radšej bude
> v tej starej plechovej krabici. A iste, iné je porovnávať r.v. 2000
> vs. r.v. 2004 a iné r.v. 1990 vs. r.v. 2004.
toto sme uz prebrali vyssie a az teraz pozeram ze sme na rovnakej vlne. Jasne, je nieco ine porovnavat volvo 940 z roku 1985 a volvo s60 z roku 2005 nech si je kludne ta 60tka aj o dvadsat centimetrov mensia.
> A tie pečienky - to preťaženie pôsobí na posádku v oboch autách predsa.
nebud maly, to pretazenie je MNOHONASOBNE mensie na posadke velkeho auta ktora sa deformuje meter a pol a potom zastane ako na posadke maleho auta (nech je vyrobene aj z roku 2014) ktore absolvuje absolutne rovnaky "zastavovaci manever" na polmetri.
> Ale hovorím, absolútne nemá cenu porovnávať veľké s malými a staršie s novými.
> To sa môžeme handrkovať donekonečna.
bohuzial mozeme, ale basnicka otazka : rovnaka havarka ako na tvojom linkovanom videu, teda uplne novy 000091km modus vyrobeny oktober2010 proti rocniku 1993:
http://www.autobazar.eu/sk/pics.php?id=1181640&pic=7
v com by si chcel sediet? Odpoved je absolutne jasna aj bez crashtestu, jedine ze by si bol fetisista a chcel mat na hlave 200kg vaziacu napravu [jedna jedina naprava Y60 Nissanu fakt vazi 200kg a to sa bavime o absolutne seriovej naprave bez akychkolvek uprav!] plus dalsie dve tony Patrolu.
Jasne, nieco ine je Volvo940 z roku 1985 proti comukolvek dnesnemu a nieco ine je takyto džeep z toho isteho roku 1985. Chceme sa bavit o skutocne [!!] velkych [!!] autach a nie o trochu zvacsenych krpcoch. Aky je principialny rozdiel medzi najnovsou oktaviou a superbom? Pat centi pod kapotou? Zrejme maju tie iste deformacne zony, nosniky rovnako vymyslene, motor rovnako ulozeny, prevodovky rovnake atd. Mozeme tam diskutovat o 10% vyssej bezpecnosti ale nikdy sa ten superb neda urobit tak aby bol hutny ako Q7. Chapes...
> Ako som písal predtým, vôbec nejde o to v čom sa vozíš, ale kto na tej ceste si.
a tu konci cela diskusia, ja sice propagujem velke tazke auta (a najradsej by som jazdil predlzenou lokomotivou), ale po dialnici s tym jazdim 110km/h. Kvoli komfortu, kludnej jazde, vozim zenu, deti... presne tak ako hovoris, mozes mat akekolvek auto, musis mat nadelene pod klobukom.
Naposledy upravil/-a mp3turbo v 06.11.2010 20:19, upravené celkom 2 krát.
-
- Príspevky: 17842
- Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
- Bydlisko: okr.nové zámky Zdieľať na Facebook
Vjednej téme ste ma dali dole tak dajte aj tu.
Môžeš mať akékolvek auto ak zbadáš voz v protismere uhneš ,každý týždeň sa o tom presviedčam 99x.Včera ráno na starej seneckej až mi bolo tej panilúto,ak to čítate tak sorry.Pustila volant a zakryla si oči.Aj turecký kamionistačo by ma mal rozpučiť ako mravca radšej uhne na krajnicu prečo ????? pred časom tu bolo video ako Š120 vytlačila T815 do jarku,ako je to možné???? nehovorte mi že som sám,to naozaj nestretnem rovnocenného súpera
Môžeš mať akékolvek auto ak zbadáš voz v protismere uhneš ,každý týždeň sa o tom presviedčam 99x.Včera ráno na starej seneckej až mi bolo tej panilúto,ak to čítate tak sorry.Pustila volant a zakryla si oči.Aj turecký kamionistačo by ma mal rozpučiť ako mravca radšej uhne na krajnicu prečo ????? pred časom tu bolo video ako Š120 vytlačila T815 do jarku,ako je to možné???? nehovorte mi že som sám,to naozaj nestretnem rovnocenného súpera
-
- expert: TDI
- Príspevky: 24434
- Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26 Zdieľať na Facebook
ja som cynik, ja neuhnem. Uz som v zivote neuhol dvakrat z dvoch moznosti. Nemal som kam. Mal som sedem havariek, z toho dve zavinene (raz som bol sprosty a nedobrzdil som, uhrnna skoda za 4000 korun, naraznik, maska, svetlo cize ziadna velka buracka), raz mi zlyhalo auto - teda auto... stara rozpadnuta skodovecka, proste hrozny technicky stav).
patkrat nezavinena. Z tych piatich som trikrat neuhol lebo som nestihol. Dvakrat som mal cas uhnut ale nemal som kde. A to su tie dva pokusy co pisem hore.
ver tomu ze ani tretikrat neuhnem ked nebudem mat kde.
u mna funguje system "strieka ti krv? Tu mas obvaz, zaviaz si to". Ja nie som ako typicky slovensky riadič. Polsekundu pred narazom pustim volant z ruk (dolamane zapastia atd) a pustim brzdu (hmotnost auta prenesena dopredu, tazisko, moznost zapikovania nosom dole = ulahcenie buracky pre vinnika ale nie pre mna atd). V pripade silnej buracky zdvihnem nohy kvoli prieniku pedalov do kabiny - takuto buracku som mal jedinu.
tomu neveris, co?
patkrat nezavinena. Z tych piatich som trikrat neuhol lebo som nestihol. Dvakrat som mal cas uhnut ale nemal som kde. A to su tie dva pokusy co pisem hore.
ver tomu ze ani tretikrat neuhnem ked nebudem mat kde.
u mna funguje system "strieka ti krv? Tu mas obvaz, zaviaz si to". Ja nie som ako typicky slovensky riadič. Polsekundu pred narazom pustim volant z ruk (dolamane zapastia atd) a pustim brzdu (hmotnost auta prenesena dopredu, tazisko, moznost zapikovania nosom dole = ulahcenie buracky pre vinnika ale nie pre mna atd). V pripade silnej buracky zdvihnem nohy kvoli prieniku pedalov do kabiny - takuto buracku som mal jedinu.
tomu neveris, co?
-
- Príspevky: 2272
- Dátum registrácie: 14.07.2009 00:22
- Bydlisko: Bratislava Zdieľať na Facebook
To je všetko pekné, ale pravda je to len čiastočne. Tenisky Nike robia v Číne, tenisky Mike (Adidos, Adiads, Roeboek) robia tiež v Číne. Možno v tej istej továrni. Lenže tu je celý háčik: výrobcovia nikdy nevyrobia 100% výrobkov v presne rovnakej kvalite, čo je pochopiteľné. Niektoré značky vyžadujú top kvalitu, iným stačí kvalita nižšia, podstatná je cena. Preto sa môže stať, že rôzne značky áut majú síce niektorý diel rovnakej značky, ale to ešte neznamená, že aj rovnakej KVALITY. Každá značka má totiž svoje vlastné kvalitatívne štandardy. Je celkom dobre možné, že Fiat šetril na nepravom mieste, lebo inak asi ťažko možno vysvetliť roztrhnutie airbagu na novom aute. Zaplatíš za airbag mailand a keď ho raz v živote potrebuješ, je Ti nanič??? Čo si potom máš myslieť o takej značke?Acon napísal:možno to bude pre Teba novinka, ale Fiat airbagy nevyrába. Vyrába ich zopár dodávateľov a dá sa povedať, že ak by sme vybrali airbagy zo vštkých značiek áut a roztriedili podľa výrobcov, asi by nám vzniklo tak 4-6 hromád.
Nie je už trápne spochybňovať čokoľvek, čo súvisí s Talianskym autom? Za každú cenu sa snažiť o "duchaplnú" a "vtipnú" poznámku? To sa naozaj na tomto fóre nedá baviť bez stupidných poznámok na adresu Francúza, Taliana, Angličana... Hlavne, keď všetci majú tých istých dodávateľov? Lebo, možno to niekomu iniklo, no autá sú za 80% stavebnice a diely pochádzajú z rovnakých zdrojov.
Samozrejme, ten airbag sa roztrhnúť určite nemal a určite to nie je bežné. No čo máme v autách MY všetci zistíme až keď to použijeme. Osobne si prajem, aby sme nemuseli.
PS: Kedysi som bol fanúšik značky Fiat, za sociášu som mal 125, 127, 128 (1300ccm, aký som bol čávo ). Po dvoch rokoch so 128, ˇktorá sa mi za týždeň opráv odvďačila vždy dvomi nádhernými dňami jazdy som Fiaty zabalil. Potom som presedlal na Alfu, ale tá ma z náklonnosti ku talianskym autám vyliečila definitívne.
-
- Príspevky: 17842
- Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
- Bydlisko: okr.nové zámky Zdieľať na Facebook
verím ,čelná zrážka asi v 90 km rýchlosti,tiež chudák neuhol lebo mal na to 2 sekundy, okrem toho pár takých lahších,pred 18 rokmi som v Dusle vliezol s holými rukami a 13 klúčom do trafáka VN 22kv,a stále som tu ,to nerátam vozenie sa na streche metra v matičke Prahe
nebude to tak že niekoho jednoducho na druhej strane nechcú???
nebude to tak že niekoho jednoducho na druhej strane nechcú???
-
- Príspevky: 1454
- Dátum registrácie: 17.05.2009 23:09
- Bydlisko: Alzbetin Dvor Zdieľať na Facebook
Kazdy tu ma prave tu svoju pravdu, pricom kazdy dava tendencnu odpoved. Je pravda, ze f500 vs q7 zoci voci nedopadne dobre pre fiat, ale rovnako moze nastat situacia, kde fiat vdaka nizkej vahe ubrzdi, pricom q7 sa zruti do rokliny. Alebo f500 podleze rampu, z q7 rampa urobi kabriolet s vodicom bez hlavy... atd.
Kazda nehoda je velmi rozmanita, je tam strasne vela premennych a zrovna odporucat kupit voyagera, ktory bez ESP pri vyhybacom manevri urobi kotrmelec(a mozno aj s tym ESP) a 2,5tony kotrmelcovania = ovela viac kotrmelcov ako obycajny trabant, ktory pojem bezpecnost nepozna.
Tym samozrejme nehovorim, ze sa vratme do cias skoda 120, kedy v 40tke naburat znamenalo smrt, ale to, ze bezpecnost urcite netvori hmotnost v takej velkej miere, ako sa to tu snazi vela diskuterov podsunut. Skor poviem, ze vysoka hmotnost sa moze vo vela situaciach vypomstit.
Pretoze nehody v praxi nie su iba celne zrazky....
Minuly rok, medzi dedinami Miloslavov a Alzbetin dvor je "nadherna" zakruta, chlapec na zafire nalepeny na mne(ano ta hnusna nebezpecna a najhorsia na svete dacia sandero), lebo som si dovolil ist iba 60 cez tu zakrutu, samozrejme v zakrute namraza, obaja sme dostali smyk, ja iba mierny ktory sa dal uriadit(aj ked mi riadne zalepilo), iba ma trochu vynieslo do protismeru, zafira sup ho rovno do jarku.... Asi tolko ku tej hmotnosti.
Kazda nehoda je velmi rozmanita, je tam strasne vela premennych a zrovna odporucat kupit voyagera, ktory bez ESP pri vyhybacom manevri urobi kotrmelec(a mozno aj s tym ESP) a 2,5tony kotrmelcovania = ovela viac kotrmelcov ako obycajny trabant, ktory pojem bezpecnost nepozna.
Tym samozrejme nehovorim, ze sa vratme do cias skoda 120, kedy v 40tke naburat znamenalo smrt, ale to, ze bezpecnost urcite netvori hmotnost v takej velkej miere, ako sa to tu snazi vela diskuterov podsunut. Skor poviem, ze vysoka hmotnost sa moze vo vela situaciach vypomstit.
Pretoze nehody v praxi nie su iba celne zrazky....
Minuly rok, medzi dedinami Miloslavov a Alzbetin dvor je "nadherna" zakruta, chlapec na zafire nalepeny na mne(ano ta hnusna nebezpecna a najhorsia na svete dacia sandero), lebo som si dovolil ist iba 60 cez tu zakrutu, samozrejme v zakrute namraza, obaja sme dostali smyk, ja iba mierny ktory sa dal uriadit(aj ked mi riadne zalepilo), iba ma trochu vynieslo do protismeru, zafira sup ho rovno do jarku.... Asi tolko ku tej hmotnosti.
-
- Príspevky: 228
- Dátum registrácie: 27.11.2009 23:18
- Kontakt: Zdieľať na Facebook
Novy P 308 versus Ford Fiesta
Všimnite si 308 ma podstatne slabšiu klietku ako o triedu menšia Fiesta
http://www.youtube.com/watch?v=boCvLqK9 ... r_embedded
http://www.youtube.com/watch?v=_1s_MwMr ... re=related
Všimnite si 308 ma podstatne slabšiu klietku ako o triedu menšia Fiesta
http://www.youtube.com/watch?v=boCvLqK9 ... r_embedded
http://www.youtube.com/watch?v=_1s_MwMr ... re=related
-
- Príspevky: 1229
- Dátum registrácie: 12.11.2004 10:50
- Bydlisko: NM015 Zdieľať na Facebook
-
- expert: TDI
- Príspevky: 24434
- Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26 Zdieľať na Facebook
hipisko ta zakruta predsa nie je o hmotnosti ale o jazdnych vlastnostiach - keby ste aj isli na desatinu rovnakou rychlostou (povedzme ze ano),
gulove nic nevieme o tom ake mal chlapec pneumatiky, riadenie, tlmice, capy na napravach a podobne veci.
keby si mal dvadsat zafir za sebou iducich rovnakou rychlostou, kazda z nich sa bude spravat inak.
preco?
VODIC. Kazda bude mat ineho SOFERA !!!
gulove nic nevieme o tom ake mal chlapec pneumatiky, riadenie, tlmice, capy na napravach a podobne veci.
keby si mal dvadsat zafir za sebou iducich rovnakou rychlostou, kazda z nich sa bude spravat inak.
preco?
VODIC. Kazda bude mat ineho SOFERA !!!
-
- Príspevky: 1454
- Dátum registrácie: 17.05.2009 23:09
- Bydlisko: Alzbetin Dvor Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 4526
- Dátum registrácie: 24.02.2007 22:10 Zdieľať na Facebook
ja som vedel, ze tato tema vyvola burlivu diskusiu, preto som ju sem dal A hlavne preto som dal aj taky nadpis, kedze sa krasne ukazalo, ako ludia beru hviezdicky ako hodnotenie bezpecnosti.
Stale tvrdim, aby to bolo jasne, ze nejde o znacku auta, kludne tam v tom videu mohla byt x5 vs fiesta alebo tuareg vs splasha dopadlo by to uplne rovnako
Hmotnost, velkost, hybnost, material vecsieho auta nepusti.....
Stale tvrdim, aby to bolo jasne, ze nejde o znacku auta, kludne tam v tom videu mohla byt x5 vs fiesta alebo tuareg vs splasha dopadlo by to uplne rovnako
Hmotnost, velkost, hybnost, material vecsieho auta nepusti.....
-
- Príspevky: 3603
- Dátum registrácie: 06.03.2008 18:40 Zdieľať na Facebook
Vyskúšaj si ľahnúť na kolajnice, pred rýchlikom, potom uvidíme, či ťa tam chcú alebo nie. Daj samozrejme vedieť, ako to dopadlo.oco13 napísal:verím ,čelná zrážka asi v 90 km rýchlosti,tiež chudák neuhol lebo mal na to 2 sekundy, okrem toho pár takých lahších,pred 18 rokmi som v Dusle vliezol s holými rukami a 13 klúčom do trafáka VN 22kv,a stále som tu ,to nerátam vozenie sa na streche metra v matičke Prahe
nebude to tak že niekoho jednoducho na druhej strane nechcú???
-
- Príspevky: 3603
- Dátum registrácie: 06.03.2008 18:40 Zdieľať na Facebook
-
- expert: TDI
- Príspevky: 24434
- Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26 Zdieľať na Facebook
> mp3turbo, ok ale hmotnost je tiez faktor, ktory ovplyvnuje jazdne vlastnosti.
suhlasim, toto je pravda - ale ty musis suhlasit s tym co som napisal ja. Na tej Zafire mohol mat chlapec dezen nakresleny fixkou... nas byvaly zamestnanec na takejto fabii jazdil. Fakt. Schumacherovky. Teraz nejde o auto ale o tie pneu...
Prestal az vtedy ked kord vybehol von. Na vlastne oci som to videl.
Urcite je jasny rozdiel ked ty ides na NEJAKOM aute XY s pneu Michelin Alpin Turbo Maximus VysokeTatry co maju najazdene 900km od novoty a teda maju 9mm dezen a on fesak isiel na INOM aute co mali letne pneu Barum Minimus StredozemneMore so vzorkou 1.9mm.
NO A KEDZE UZ LEN TENTO FAKTOR NEPOZNAME, NEMAME O COM DISKUTOVAT - A V ZIADNOM PRIPADE NEMOZEME POVEDAT ZE TVOJA DACIA PRESLA LEBO JE LAHSIA AKO ZAFIRA KTORA NEPRESLA.
To je proste generalna kravina. Keby tam bola Audi Q7, nalozena siestimi mafianmi, vezucimi 300kg činiek do posilovne a este s dvojtonovym privesom, mozno by presla rychlostou o 40km/h vacsou ako ty bez toho aby ju vobec smyklo. NEvieme a nikdy nebudeme vediet.
suhlasim, toto je pravda - ale ty musis suhlasit s tym co som napisal ja. Na tej Zafire mohol mat chlapec dezen nakresleny fixkou... nas byvaly zamestnanec na takejto fabii jazdil. Fakt. Schumacherovky. Teraz nejde o auto ale o tie pneu...
Prestal az vtedy ked kord vybehol von. Na vlastne oci som to videl.
Urcite je jasny rozdiel ked ty ides na NEJAKOM aute XY s pneu Michelin Alpin Turbo Maximus VysokeTatry co maju najazdene 900km od novoty a teda maju 9mm dezen a on fesak isiel na INOM aute co mali letne pneu Barum Minimus StredozemneMore so vzorkou 1.9mm.
NO A KEDZE UZ LEN TENTO FAKTOR NEPOZNAME, NEMAME O COM DISKUTOVAT - A V ZIADNOM PRIPADE NEMOZEME POVEDAT ZE TVOJA DACIA PRESLA LEBO JE LAHSIA AKO ZAFIRA KTORA NEPRESLA.
To je proste generalna kravina. Keby tam bola Audi Q7, nalozena siestimi mafianmi, vezucimi 300kg činiek do posilovne a este s dvojtonovym privesom, mozno by presla rychlostou o 40km/h vacsou ako ty bez toho aby ju vobec smyklo. NEvieme a nikdy nebudeme vediet.
-
- Príspevky: 1073
- Dátum registrácie: 28.06.2007 22:02 Zdieľať na Facebook
Už keď sa tu tak búrlivo diskutuje, vyjadrím sa aj ja k tým hviezdičkám.
Ja na ne úplne kašlem.
1. v dnešnej dobe neviem o aute (europskom), ktoré by bolo vyslovene nekvalitné a v crash-teste obstálo ako nejaký čínsky šmejdový Brilliance.
2. nekupujem si auto, aby som s ním búral
3. aj keď sa nevlečiem, nejazdím na limite a preto riziko havárie je dosť nepravdepodobné. maximálne krivé plechy..... možno to budem brať inak, keď budú deti, žena..
4. pri výbere auta by som namiesto airbagov, snímačov opustenia jazdného pruhu a ďalších milion hluposti vybral radšej nejakú navigáciu, system nočneho videnia, premietanie na čelne sklo, hocičo iné.
možno ani pás by som nechcel :D
ja sa cítim bezpečne vtedy, keď šoférujem ja.
Ja na ne úplne kašlem.
1. v dnešnej dobe neviem o aute (europskom), ktoré by bolo vyslovene nekvalitné a v crash-teste obstálo ako nejaký čínsky šmejdový Brilliance.
2. nekupujem si auto, aby som s ním búral
3. aj keď sa nevlečiem, nejazdím na limite a preto riziko havárie je dosť nepravdepodobné. maximálne krivé plechy..... možno to budem brať inak, keď budú deti, žena..
4. pri výbere auta by som namiesto airbagov, snímačov opustenia jazdného pruhu a ďalších milion hluposti vybral radšej nejakú navigáciu, system nočneho videnia, premietanie na čelne sklo, hocičo iné.
možno ani pás by som nechcel :D
ja sa cítim bezpečne vtedy, keď šoférujem ja.
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 57 neregistrovaných