Hviezdicky nie su vsetko....
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 27
- Dátum registrácie: 12.09.2007 20:24 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 4526
- Dátum registrácie: 24.02.2007 22:10 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 1458
- Dátum registrácie: 25.09.2006 12:08
- Bydlisko: Spojené bratislavské emiráty Zdieľať na Facebook
Cim to je, ze jeden (cubicomp) ma pochopi a druhy (murphY) nie????
Clanok je predsa rovnaky...
Clanok je predsa rovnaky...
www.carsale.sk výkup, import-export vozidiel: nové, demo, jazdené so zárukou Preprava vozidiel z / do EÚ Registrácie dovezených vozidiel
-
- expert: TDI
- Príspevky: 24434
- Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26 Zdieľať na Facebook
ja som ta tiez pochopil, marko...
hlavne pred dvomi rokmi ked som kupil GrandVoyager za 7000eur bez dph. Vtedy tri a polrocny. Na vymenovanom "americkom" vehykli s motorom zmontovanym v taliansku spanielskymi sudruhmi z nemeckych komponent Boš a celkovo zlozenym v rakuskom Linci ci Graci jazdi stara s bruchom a deckom v strednej rade.
Tyzden predtym ako zasadla rodinna rada ze jaky tragač zoberieme moja stara zrazila novofundlanskú čivavu. Vraj to malo vela kilogramov zivej vahy - potom uz len mrtvej vahy... Nastastie to bolo na firemnom aute a nastastie sedela vzadu, soferoval kolega. To bola posledna kvapka ze co som ochotny vydrzat... do uzsieho kola sa dostali Patrol Y61, Voyager, XC90 (na ten som nemal prachy), Landkrujzer od Tojoti (ten isty monetarny problem ako volvo) a podobne vehykle.
Tiez som mohol mat novu fabiu htttttp v tej istej cene ktora by jazdila za 5.99999l / 100km pri ustalenej rychlosti 83km/h s teplym motorom po dialnici jemnym briezkom dole.
Neviem preco nemam... a teraz jazdim za devat ked to dobre vyda.
A nesere ma to ani trochu.
hlavne pred dvomi rokmi ked som kupil GrandVoyager za 7000eur bez dph. Vtedy tri a polrocny. Na vymenovanom "americkom" vehykli s motorom zmontovanym v taliansku spanielskymi sudruhmi z nemeckych komponent Boš a celkovo zlozenym v rakuskom Linci ci Graci jazdi stara s bruchom a deckom v strednej rade.
Tyzden predtym ako zasadla rodinna rada ze jaky tragač zoberieme moja stara zrazila novofundlanskú čivavu. Vraj to malo vela kilogramov zivej vahy - potom uz len mrtvej vahy... Nastastie to bolo na firemnom aute a nastastie sedela vzadu, soferoval kolega. To bola posledna kvapka ze co som ochotny vydrzat... do uzsieho kola sa dostali Patrol Y61, Voyager, XC90 (na ten som nemal prachy), Landkrujzer od Tojoti (ten isty monetarny problem ako volvo) a podobne vehykle.
Tiez som mohol mat novu fabiu htttttp v tej istej cene ktora by jazdila za 5.99999l / 100km pri ustalenej rychlosti 83km/h s teplym motorom po dialnici jemnym briezkom dole.
Neviem preco nemam... a teraz jazdim za devat ked to dobre vyda.
A nesere ma to ani trochu.
Naposledy upravil/-a mp3turbo v 06.11.2010 16:59, upravené celkom 1 krát.
-
- expert: TDI
- Príspevky: 24434
- Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 1458
- Dátum registrácie: 25.09.2006 12:08
- Bydlisko: Spojené bratislavské emiráty Zdieľať na Facebook
Tie krpaté srandy na kolieskach mali svoje opodstatnenie este v 90-tych rokoch, ked sme mali na cestach drvivu vacsinu takychto károv.
Dnes je situacia rapidne ina a bohuzial obcania voziaci si prdele na krabickach tahaju za kratsi koniec.
Za posledne roky sa na nase cesty vyrojilo zavratne vela silych a velkych strojov a tak sa to na nich cim dalej tym viac zacina podobat ako na zapasoch Goliasov s Davidmi. Iba s tym rozdielom, ze tí naši pomyslení Davidovia sú permanentne v ohrozeni zivota a vyhrat sa rozhodne nechystajú....
Pochopitelne, klucovu ulohu pri silných, veľkých vozoch v úlohe Goliasov zohrava tzv. medzikus medzi volantom a sedadlom . Dovolim si tvrdit, ze ego, resp. sebavedomie tychto medzikusov takmer vzdy prudko prerasta ich riadičské umenie...
Ak sa k tomu prida este agresivita (takmer pravidlo), tak od problemu nie je nikdy daleko...
Castokrat som tiez svedkom, co dokazu obcania vykonavat pri riadeni. Bez prehanania, konkretne v Bratislave dlhodobo pozorujem, ako 8 z 10 riadicov za volantom pocas jazdy telefonuje. Vobec ich nesere, ze je to zakazane a ze je niekolkonasobne nezavislymi instituciami dokazane, ze takato jazda je velmi podobna tej, pri ktorej je riadič pod vplyvom alkoholu!
Nozik sa mi otvara vo vacku a pena na papulu mi vyskoci ked vidim v protismere nejakeho typickeho chuya za volantom, skláteného takmer az na sedadle spolujazdca ako takmer v leže jednou rukou ovlada svoju 2-tonovu velrybu so 4-mi kruhmi na maske a telefon pritom neodlepi od toho svojho lopáru na hlave...tí najväčší píííísk z najväščích pííísk sa ešte stihnú v nose pošpárať, riť si poškrabkat a vajcia zo strany na stranu s mieškom prehodiť....No a úplní "kingovia of d rouds" si ešte popri tom aj pofajčia, ovisnúc pritom ľavú paprču cez prah okna ako mokrý uterák ....
...je mi iba záhadou, čím títo skutoční "kingovia" točia volantom??? Priemerná dľžka Európana je totiž iba okolo 14cm a to asi na krútenie kormidlom stačiť nebude
Dnes je situacia rapidne ina a bohuzial obcania voziaci si prdele na krabickach tahaju za kratsi koniec.
Za posledne roky sa na nase cesty vyrojilo zavratne vela silych a velkych strojov a tak sa to na nich cim dalej tym viac zacina podobat ako na zapasoch Goliasov s Davidmi. Iba s tym rozdielom, ze tí naši pomyslení Davidovia sú permanentne v ohrozeni zivota a vyhrat sa rozhodne nechystajú....
Pochopitelne, klucovu ulohu pri silných, veľkých vozoch v úlohe Goliasov zohrava tzv. medzikus medzi volantom a sedadlom . Dovolim si tvrdit, ze ego, resp. sebavedomie tychto medzikusov takmer vzdy prudko prerasta ich riadičské umenie...
Ak sa k tomu prida este agresivita (takmer pravidlo), tak od problemu nie je nikdy daleko...
Castokrat som tiez svedkom, co dokazu obcania vykonavat pri riadeni. Bez prehanania, konkretne v Bratislave dlhodobo pozorujem, ako 8 z 10 riadicov za volantom pocas jazdy telefonuje. Vobec ich nesere, ze je to zakazane a ze je niekolkonasobne nezavislymi instituciami dokazane, ze takato jazda je velmi podobna tej, pri ktorej je riadič pod vplyvom alkoholu!
Nozik sa mi otvara vo vacku a pena na papulu mi vyskoci ked vidim v protismere nejakeho typickeho chuya za volantom, skláteného takmer az na sedadle spolujazdca ako takmer v leže jednou rukou ovlada svoju 2-tonovu velrybu so 4-mi kruhmi na maske a telefon pritom neodlepi od toho svojho lopáru na hlave...tí najväčší píííísk z najväščích pííísk sa ešte stihnú v nose pošpárať, riť si poškrabkat a vajcia zo strany na stranu s mieškom prehodiť....No a úplní "kingovia of d rouds" si ešte popri tom aj pofajčia, ovisnúc pritom ľavú paprču cez prah okna ako mokrý uterák ....
...je mi iba záhadou, čím títo skutoční "kingovia" točia volantom??? Priemerná dľžka Európana je totiž iba okolo 14cm a to asi na krútenie kormidlom stačiť nebude
www.carsale.sk výkup, import-export vozidiel: nové, demo, jazdené so zárukou Preprava vozidiel z / do EÚ Registrácie dovezených vozidiel
-
- Príspevky: 284
- Dátum registrácie: 06.08.2009 14:16 Zdieľať na Facebook
Si si istý?cubicomp napísal:tu nejde o znacku, tu ide o vysvetlenie, ze radsej starsie, velke plechove auto ako nove krabickove.....z hladiska bezpecnosti
http://www.youtube.com/watch?v=qBDyeWofcLY
A keď ktosi porovnáva crash Fiata 500 a Q7... Isteže Fiatka nemá šancu. Ale skús to mrdnúť v mikrospánku do prvého stromu pri ceste a je ti jedno, či si v Q7 alebo Fiat 500. Dokonca by si bol asi radšej vo Fiatke. Aj ja môžem proti sebe postaviť napr. Audi A1 a Renault Koleos a rozplývať sa ako dal Renault dole malú A1...
A inak všetko je to predovšetkým o nás, ktorí sme na cestách. Či som sprostá jeblina, jazdím jak hovado, nemyslím na nikoho krem seba a kvôli 2 ušetreným minutám na svojej Q7 rozmrdám rodinu vo Felicii. Alebo myslím na to, že na ceste nie som sám a tomu aj prispôsobujem správanie za volantom...
Nerozumiem autám...
-
- Príspevky: 318
- Dátum registrácie: 28.03.2010 14:46
- Bydlisko: okr.Sala Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 1165
- Dátum registrácie: 30.01.2009 18:03 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 1458
- Dátum registrácie: 25.09.2006 12:08
- Bydlisko: Spojené bratislavské emiráty Zdieľať na Facebook
uz som len cakal, kedy toto niekto vytiahne....Na tom videu to bolo brane skor ako pikoska, nie aby sa toho hned niekto chytil a porovnaval pravek s digitalnym vekom.....obávam sa tiež o rapídny pokles akosti kovových dielov tej staruckej 940-ky vplyvom vnutornej korozie, čo uz ale spomenute nikde nie je.....jalabert napísal:Si si istý?cubicomp napísal:tu nejde o znacku, tu ide o vysvetlenie, ze radsej starsie, velke plechove auto ako nove krabickove.....z hladiska bezpecnosti
http://www.youtube.com/watch?v=qBDyeWofcLY
Podobne video by iste vyzeralo inak, ak by oproti Modusu rozbehli povedzme S80 z r. 2000 s priecne ulozenym agregatom a uplne nanovo koncipovanou karoseriou, zhotovenu z modernejsich materialov a airbagmi prespikovanym interierom plnym makcenych plastov.....Okrem toho, nedokazem si predstavit kolko gé negativneho zrychlenia muselo na riadica Modusu pri takej scenke posobit....O odtrhnutych srdciach, pluckach ci pečínkach sa treba ist presvedcit na traumatologiu, alebo rovno na patologiu...Podobny efekt sa stal osudny Ayrtonovi Sennovi, ktorý mal síce nedeformovateľný monokok z kompozitu, avsak kopec géčok po náraze ho spoľahlivo vnútorne zlikvidovali.....
Kurňa Rudolfo, pomôž mi nech tu niesom za vola
www.carsale.sk výkup, import-export vozidiel: nové, demo, jazdené so zárukou Preprava vozidiel z / do EÚ Registrácie dovezených vozidiel
-
- Príspevky: 883
- Dátum registrácie: 19.09.2008 21:55 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 37
- Dátum registrácie: 13.04.2009 19:24 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 284
- Dátum registrácie: 06.08.2009 14:16 Zdieľať na Facebook
A bežne prevádzkované staršie autá snáď tú koróziu nemajú? Ide o to, že pri zrážke starého veľkého s novým malým budeš radšej sedieť v tom novom a je jedno či porovnávaš 940 vs Modus alebo R21 vs nový malý Volvo C30. Ale cubi píše, že radšej bude v tej starej plechovej krabici. A iste, iné je porovnávať r.v. 2000 vs. r.v. 2004 a iné r.v. 1990 vs. r.v. 2004.markoimportauto napísal:obávam sa tiež o rapídny pokles akosti kovových dielov tej staruckej 940-ky vplyvom vnutornej korozie, čo uz ale spomenute nikde nie je.....
O odtrhnutych srdciach, pluckach ci pečínkach sa treba ist presvedcit na traumatologiu, alebo rovno na patologiu...
A tie pečienky - to preťaženie pôsobí na posádku v oboch autách predsa.
Ale hovorím, absolútne nemá cenu porovnávať veľké s malými a staršie s novými. To sa môžeme handrkovať donekonečna.
Ako som písal predtým, vôbec nejde o to v čom sa vozíš, ale kto na tej ceste si.
Nerozumiem autám...
-
- Príspevky: 80
- Dátum registrácie: 27.07.2010 17:07
- Bydlisko: internet Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 37
- Dátum registrácie: 13.04.2009 19:24 Zdieľať na Facebook
a keď si detailne čítam vaše, povedal by som to aj škaredšie ale..., hlúpe komentáre... mám chuť vás zbaviť vodičských... keby všetci jazdili rozumne a nie ako vy tak by si nemuseli kupovať veľké a silné autá a masírovať si ego... keď sa na to pozrem s obyčajným sedliackym rozumom ja si fakt nekupujem auto preto aby sa v ňom zabil... ale teraz keď vidím aké hovädá jazdia po tých našich cestách tak mám chuť si namiesto svojho dvojtonového auta kúpiť aspoň nejaký 50 tonový tank nech to rozjebe vás a nie mňa keď mi z nezistených príčin prejdete do protismeru... ale inak vás mám rád... len by som vám namiesto airbagov namontoval mačety, aby ste sa konečne začali spoliehať na svoje schopnosti a nie na bezpečnosť vaších kočiarikov....
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 50 neregistrovaných