Hviezdicky nie su vsetko....

Sem móžete poukázať na zaujímavý web v oblasti auto-moto, nie reklama...

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

cubicomp
Príspevky: 4526
Dátum registrácie: 24.02.2007 22:10
Zdieľať na Facebook

Hviezdicky nie su vsetko....

Príspevok od používateľa cubicomp »

Tu je realny dokaz, ze testovanie v labaku sa dost vzdaluje realite. Logika sice nepusti, ze velke auto musi byt na tom lepsie ako male, ale ludia pozru na hviezdicky a dalej uz nerozmyslaju
http://auto.sme.sk/c/5625984/adac-zorga ... h-aut.html
speedmann
Príspevky: 96
Dátum registrácie: 26.05.2007 09:01
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa speedmann »

Ako sa to vezme kto koho dal dole. :3020: Treba čítať do konca. :41c2: Nie som zstancom Q7, ale budme objektívni. Pasažieri v Q7 mali väčšiu bezpečnosť.
Dodo-NR
Príspevky: 16
Dátum registrácie: 04.04.2009 14:53
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Dodo-NR »

tu je video Fiat 500 vs Audi Q7

http://www.youtube.com/watch?v=6pVF1Wr7GLQ
cubicomp
Príspevky: 4526
Dátum registrácie: 24.02.2007 22:10
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa cubicomp »

staci si len porovnak kde skoncila kapota Q7 v porovnani s fiatom a hned je jasne, ze o com su velke auta. Mozno aj vystraha pre majitelov skatuliek typu fabia, talia, srandero, clio, corsa, swift.......
lapso1
Príspevky: 352
Dátum registrácie: 22.11.2009 10:08
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa lapso1 »

Kineticka energia tazsieho auta nepusti. Vsimajte ako toho fiata hodi do zadu. Vo fiate by pasazieri absolvovali ovela vacsie pretazenie ako v q7 a to je velmi podstatne na prezitie. Takze ano, tazsie je bezpecnejsie.
lapso1
Príspevky: 352
Dátum registrácie: 22.11.2009 10:08
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa lapso1 »

mp3turbo
expert: TDI
Príspevky: 24434
Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mp3turbo »

> Vo fiate by pasazieri absolvovali ovela vacsie pretazenie ako v q7 a
> to je velmi podstatne na prezitie. Takze ano, tazsie je bezpecnejsie.


uz som o tom velakrat pisal... pretazenie je svina a zabija.
MurphY
Príspevky: 27
Dátum registrácie: 12.09.2007 20:24
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa MurphY »

hmm preco sa v tom fiate rozrtrhol airbag ? spolujazdcovi drz jak slak ale vodicov sa roztrhol neni to chyba ? vsak potom mu hlava lietala kade tade..
VOLVO42
Príspevky: 216
Dátum registrácie: 19.05.2008 22:37
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa VOLVO42 »

cubicomp napísal:staci si len porovnak kde skoncila kapota Q7 v porovnani s fiatom a hned je jasne, ze o com su velke auta. Mozno aj vystraha pre majitelov skatuliek typu fabia, talia, srandero, clio, corsa, swift.......
neviem co tu riesis male auta kazdy nema na Q7 a ta ti viec co pomoze ked ta zosrotuje kamion alebo nalozena tatra 815 takze to je vsetko o jazdeni a nie o hviezdickach
Acon
Príspevky: 6995
Dátum registrácie: 07.05.2018 11:56
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Acon »

hlavne si treba uvedomiť, že tu nejde o Fiat versus Audi. Ako už bolo povedané, veľké má vždy navrch oproti malému. Tak ako sa kompakt môže zraziť s veľkým SUV, tak sa SUV môže zraziť c nákladiakom a už nie je jedno, či to bude ťahač, alebo stavbár, či to bude zadokolka, alebo alldrive.
Naposledy upravil/-a Acon v 06.11.2010 13:17, upravené celkom 1 krát.
bbbr
Príspevky: 3603
Dátum registrácie: 06.03.2008 18:40
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa bbbr »

Ja som si to tiež všimol, že na Fiate roztrhlo airbag, to je neprípustné! Možno to je nejaká novinka od Talianov...
Acon
Príspevky: 6995
Dátum registrácie: 07.05.2018 11:56
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Acon »

možno to bude pre Teba novinka, ale Fiat airbagy nevyrába. Vyrába ich zopár dodávateľov a dá sa povedať, že ak by sme vybrali airbagy zo vštkých značiek áut a roztriedili podľa výrobcov, asi by nám vzniklo tak 4-6 hromád.
Nie je už trápne spochybňovať čokoľvek, čo súvisí s Talianskym autom? Za každú cenu sa snažiť o "duchaplnú" a "vtipnú" poznámku? To sa naozaj na tomto fóre nedá baviť bez stupidných poznámok na adresu Francúza, Taliana, Angličana... Hlavne, keď všetci majú tých istých dodávateľov? Lebo, možno to niekomu iniklo, no autá sú za 80% stavebnice a diely pochádzajú z rovnakých zdrojov.

Samozrejme, ten airbag sa roztrhnúť určite nemal a určite to nie je bežné. No čo máme v autách MY všetci zistíme až keď to použijeme. Osobne si prajem, aby sme nemuseli.
bbbr
Príspevky: 3603
Dátum registrácie: 06.03.2008 18:40
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa bbbr »

Dovolil som si takú poznámku, si nejaký zaritý fiaťák,alebo spolumajiteľ automobilky, keď sa ťa to tak dotklo? Nič som s tým nesledoval, napísal som to preto, lebo to nie je bežné aby sa airbagy trhali. Inak na adresu nemcov tu je toho asi najviac a to si nespomenul, či máš niečo proti VW? :d :D
markoimportauto
Príspevky: 1458
Dátum registrácie: 25.09.2006 12:08
Bydlisko: Spojené bratislavské emiráty
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa markoimportauto »

Testy NCAP budu vzdy tak trochu neobjektivne, pretoze to inak nejde.
Je dana urcita nasimulovana, umela, opakujuca sa situacia (offset, bocny naraz, obcania motajuci sa po ceste...) a do tej nechaju tragač tasnúť.
Zosnímajú z Dummyho udaje a vypluju hviezdicky....
Objektivna je v tom, ako si zrovna pri podobnych situaciach budu pocinat jednotlive testovane modely vozidiel.
V zivote to tak vsak funguje malokedy...
V praxi totiz ako na potvoru sa stane napr. toto:

So zadokolkou na pornohospodármi z vozovky neodpratanej vrstve hnoja a blata dostranete v zakrute smyk a letite bocnymi dverami vpred do oprotiiduceho traktora s vleckou, na ktorej uz zmieneni druzstevnici vezu spatky na pole močovku a oje z tej vlečky vam cez vase lave predne dvere prebodnu hrudnik, ked sa akurat trafia nad ich bocnu vystuhu.....

alebo iny priklad:

Idete na Aáááudinke štandardnou rýchlosťou 160km/h medzi obcami a odrazu dostanete defekt, kára sa stane neovládateľnou a pri opustení cesty predným kolesom nabehnete na "zabudnutý" peň stromu, pričom vás to katapultuje aj s aVdi dosť vysoko nad okolitý terén a pri tomto nedobrovoľnom lete sa zrazíte vo vzduchu s nízkoletiacim lietadlom typu Zlín "Čmeliak", ktorý tam zrovna vykonával postrek a trosky jeho vrtule vás cez čelné sklo smrteľne zrania....

alebo do tretej nohy:

Veziete manželku s ktorou ste zenaty viac ako 20r. (tzv. tlstý kamarát) na Opeli Zafira a odrazu vám vbehne do cesty mlady srnec. Ako ho naberiete na kapotu, tak vam este stihne cez celne sklo vrazit do interieru tak nestastne, ze parôžkami vám rozpára brucho jak polovnik vlkovi z rozpravky o Bordovej čiapočke....

Vtedy su vam skutočne tie hviezdičky na hovvno.... :3906:
www.carsale.sk výkup, import-export vozidiel: nové, demo, jazdené so zárukou Preprava vozidiel z / do EÚ Registrácie dovezených vozidiel
markoimportauto
Príspevky: 1458
Dátum registrácie: 25.09.2006 12:08
Bydlisko: Spojené bratislavské emiráty
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa markoimportauto »

Okrem toho sa nedokazem ubranit presvedceniu, ze vysledky tychto testov sice vyrobcov dodavajucim auta na trh EU zavazuju k urcitej miere bezpecnosti, avsak najma u malych vozidiel su tieto opatrenia ucelove iba na co najlepsie absolvovanie zmienenych presne stanovenych situacii.

Narazam tym najma na tych obcanov, ktori sa za posledny rok zacali privelmi vytesovat z bezprecedentne nizkych cien novych vozidiel najnizsej a este nizsej triedy....

Nechce sa mi totiz verit, ze pri tak drasticky nizkych cenach sa to neprejavi na materialovej podvyzive malych prdítok, ktoré uz z konstrukcneho hladiska maju v praxi slabu ochranu pasazierov.

Mam na mysli povedzme "prehodnotenie" subdodavok do automobiliek, z ktorych su tieto krabičky na kolieskach zlepené. Ich vysledkom moze byt (tu mám nutkanie napisat skor vyraz "JE") zmena dodavatela napr. kovovych dielov priamo ovplyvnujucich torznu tuhost karoserie za ineho, lifrujuceho tieto švinčeky s nižšou akostou, resp. tuhosťou.
Toto sa moze tykat povedzme aj plechov, ktore su odrazu tensie ako mala povodna konstrukcia a teda aj auto, ktore pri "hviezdnych testoch" presnou trajektoriou trafilo presnou rychlostou presne stanoveny ciel offsetovym narazom...Taktiež aj iné zádržné systémy mozu byt poslabšie.....Šumy pochádzajúce priamo z výrobných pásov automobiliek ma v tomto presvedčení iba utvrdzujú...Okrem toho, netreba byt expert. Staci sedliacky rozum a pochopite, ze tie super ceny obzvlast v triede malych kompaktov museli zakonite ist na vrub "nejakej" uspory... :41c2:

Iste, nie každý má na Q7-cku ci iny tank. Je to smutne, pretoze ak budete sediet aj s celou rodinou v nejakej tej podvyzivenej krabicke a zrazite sa s takymto niecim, tak vam k dalsiemu bezstarostnemu zivotu nepomozu ani 3 vysoke skoly a Jánskeho plaketa k tomu. Veselo vas tá velka kara rozbije na padrť a fesak za jej volantom si akurat pokrivi hrubu retaz na krku....

Nechcem teraz obcanov vychovavat a diktovat na com sa maju vozit a na com nie. To je kazdeho osobna vec. Staci si vsak kazdy den trosku vsimat v spravach obrazky vysledkov tych pocetnych tazsich havarii ake sa denne udeju. A vsimat si najma to, kto odide z coho po vlastnych a koho nalozia patami vpred (respektive v kolkych kusoch igelitiek)...

Iste vsak je, ze ak by som mal na vyber, ci si kupim za 10 000 evri akciove" prditko s "klimatizaciou a zimnymi gumami v cene" alebo povedzme 5-6r. solidne Volvo S60, tak bez mihnutia oka aj ucha volim tu druhu moznost.
Polozim si totiz jednoduchu otazku:

co mi je v zivote najvzacnejsie?

p.s: neargumentujte teraz hlupostami typu "ved ked to supnes celne pod tahac, tak ti nic nepomoze"....
www.carsale.sk výkup, import-export vozidiel: nové, demo, jazdené so zárukou Preprava vozidiel z / do EÚ Registrácie dovezených vozidiel

Návrat na "Zaujímavé stránky, odkazy"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Bing [Bot] a 50 neregistrovaných