Hucanie po vymene spojky

Diskusia ohľadne vozidiel značky Škoda

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

lukas479
Príspevky: 95
Dátum registrácie: 07.09.2009 20:12
Zdieľať na Facebook

Hucanie po vymene spojky

Príspevok od používateľa lukas479 »

Dobry den, na ocovej octavke I 1,6 MPi r. v. 2002 sa menila spojka (zevraj nejake spruzinky boli popraskane) tak sa vymenila komplet cela sada, znacku neviem aku dali zevraj oprigo VW, no problem nastal ak som auto doviezol domov na druhy den nastartoval a taky zvuk ako keby kov o kov suchalo tak som vypol motor pockal chvilku nedalo mi zase nastartoval a uz dobre islo, volal som mechanikovi ktory to menil povedal ze je to nejake vzduchove cerpadlo a ze to bolo odpojene no ale teraz to zapojili ale ze to zevraj prestane. Ale oco s nou isiel do zahranicia necakane a vzdy to robi a sa mu zda cim dalej tym hlucnejsie. Otazka znie da sa to nejako odpojit bude to vadit? Alebo da sa nejako svojpomocne to opravit. Moze sa nieco stat ze raz nenastartuje napr. v zime lebo su tam tuhe mrazy. Dufam ze ste ma pochopili co myslim, za skoru odpoved dakujem a prajem krasny sobotnajsi vecer
VLADY
Príspevky: 5285
Dátum registrácie: 11.09.2007 20:00
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa VLADY »

No nikto to nevidel, nikto to nepočul, nikto nevie čo za mechanika to bolo, ale ak splietal dačo o vzduchovom čerpadle? na 1,6ke benzíne si neviem predstaviť nič také... tak neviem neviem ...to musel byť odborník ...To asi len na to aby sa vás zbavil, lebo šak zarobené už je.....môže byť zle zložené dačo....Kto to má zdiagnostikovať takto od klávesnice.
autickar21
Príspevky: 1596
Dátum registrácie: 12.05.2008 18:38
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa autickar21 »

Kludne mohla byt sada original, alebo len vyzerala ako original, ale mohla byt pancovana z ciny. Tak isto pri zhadzovani a nahadzovani prevodovky to mohlo schytat lozysko na prevodovke... Kazdopadne to treba reklamovat.
VLADY
Príspevky: 5285