Honda CRV - zaklepané ventily

Ako je to vlastne s plynom? Aký máte na to názor ? skúsenosti ?

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

andro1
Príspevky: 88
Dátum registrácie: 02.11.2008 14:45
Zdieľať na Facebook

Honda CRV - zaklepané ventily

Príspevok od používateľa andro1 »

Ahojte,
prišiel čas aj na mňa, očakával som to..vlastním Hondu CR-V, 108kw, kód motora B20Z1, r.v.2000. Prerobená mnou na LPG pred 150000km, viac ako pravidelný servis, jazdená s maximálnou láskou. Ventily som nastavoval pravidelne každých 25.000km. Flash lube som odstavil z prevádzky po spočítaní kolko ma bude stáť jeho dolievanie(účinok malo určite, no stará hlava je lacnejšia). Po poslednom nastavovaní som zistil, že už nie je kde povoliť skrutku na jednom výfukovom ventily. Otázka je, či existuje aj nejaký repas hlavy(sedla), alebo mám hladať druhú hlavu. Možno ak by ste vedeli odporučiť niekoho z okolia TT. Auto si chcem určite nechať. ďakujem za odpoveď.
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24976
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Ano,takto funguje ten mechanizmus končiaci podpálením sedla.Riešenie je vždy,ale záleží na type riešenia.Z napísaného som vyrozumel že sa už nastavovať nie je možnosť.Preto otázka (neservisujem konkrétny typ vonkoncom) znie,aký je typ nastavovania ? Pevné hrnčeky ako Toyota ? Riešil som u iných motorov kadečo čo nemalo riešenie.
ivko1
Príspevky: 14965
Dátum registrácie: 02.08.2006 15:31
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa ivko1 »

Mna zaujíma či ti tie ventily sadali aj pri používaní zázračnej vodičky, medzi tým ako si meral vôle
bajo777
Príspevky: 13554
Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
Bydlisko: BH - bratislavske humno
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa bajo777 »

ale ved to je do pohody :), 150 000 na plyne v CRV ? to uz mas nasporovane na opravu aj na druhe auto :), treba spravit a jazdit dalej :3035: , tiez som to kvapanie odstavil a neriesim, kazdych 10000km cca 20eury, to by si prekvapkal 300e, za to mozno aj opravu spravis, teda tipujem, nepoznam tu techniku, 42tkm zatial na plyne, berem to jak skusku talianskej techniky :d :D , s druhou hlavou sa na plyne proste pocita :2f93:
FIAT Bravo 2010 / 1.4 90PS / LPG(BRC)

Obrázok
Obrázok
marko2
Príspevky: 1380
Dátum registrácie: 28.11.2014 22:36
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa marko2 »

bajo aspon ti neprestarne tesnenie pod hlavou.uz si tam nasekal ten čip?
avelmak
Príspevky: 2654
Dátum registrácie: 25.12.2008 16:29
Bydlisko: Rimavska Sobota
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa avelmak »

Vymena ventiloveho sedla je jednoducha vec.Ano,existuje takyto repas hlavy.Ked nieco potrebujes,nejaky kontakt,tak mi napis ss.
bajo777
Príspevky: 13554
Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
Bydlisko: BH - bratislavske humno
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa bajo777 »

marko kdeze, zivot ma bije kazdy den, na zabavky neni cas :d :D , sak som ti pisal, ze o co ide, najprv to treba poskusat dobre :2f93:, mozna chlapec pojde pytat tuke naspak :40bd:
FIAT Bravo 2010 / 1.4 90PS / LPG(BRC)

Obrázok
Obrázok
martincichy
Príspevky: 5443
Dátum registrácie: 18.09.2016 10:44
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa martincichy »

hlava sa dá repasovať, aj vymeniť sedlá a vodítka. vzhľadom na to, že je to šestnásťventil, tak mám pocit, že asi bude ekonomickejšie poriešiť druhú hlavu valcov.
seven549
Príspevky: 7880
Dátum registrácie: 03.02.2010 22:37
Kontakt:
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa seven549 »

co som sa pytal vo firme kde mi kontrolovali hlavu povedali ze sedlo ventila jedno stoji 30 euro.30x4 120 euro jeden valec bez roboty,len sedla.druha hlava z vrakaca tiez nemusi byt tip top.je to riziko 99 percentne ze bude ko.ale 150 000km na lpg usetrene musia byt tisice tak neviem kde je problem.ved to mozes dat rovno do hondy.alebo sa asi usetrene nedavalo do prasiatka??? lol
autokomplet
Príspevky: 1669
Dátum registrácie: 16.08.2006 14:44
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa autokomplet »

neviem kde kupujete tie vodicky ale ja som to poriesil lacnou vodickou - Anabex som skombinoval s inou lacnou gebuzinou a smejem sa ake 20 eura tu pisete

ak chce na furt pokoj a zaroven neliat vodicky, daj urobit tvrde sedla a mas na milion KM

neviem co povie ventil, mozno po 700.000 budes menit ventily :-)

alebo z blata do kaluze a budes sa hrajkat

ako chces
Žijeme v dobe plnej egoistov, sociopatov, ľudí s vymytým mozgom a žiaľ aj srdcom.
Ľudia pod tlakom medii, technologii, rýchleho spôsobu žitia stratili skutočné hodnoty.
Ešte že máme riešenie - môžeme si zabezpečiť psa...
seven549
Príspevky: 7880
Dátum registrácie: 03.02.2010 22:37
Kontakt:
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa seven549 »

1 chyba bola ze do japonca sa dalo lpg.kazdy japonec je na to velke riziko.
2 chyba ze sa s autom majitel mazlil a daval mu urcite luxus udrzbu co sa v hostorii aut nikdy nevyplatilo.najlepsie zabehane a aj dost vydrzia auta ktore dostavali aj zabrat aj vydychnut skratka striedavy rezim.
andy.gee
Príspevky: 1383
Dátum registrácie: 10.06.2009 21:06
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa andy.gee »

pri tych kilometroch co na tom nabehal to chyba rozhodne nebola, usetril odvtedy kopec penazi

vo vacsom riziku som ja, kedze moje ventily sa nedaju stelovat a hydrostely tiez nemam :) ale som si vedomy tohto rizika

aspon zistim, kolko vydrzia (zatial som za cca rok od montaze dal na plyne necelych 30 tisic)

radsej dam raz pocas toho kym to auto mam spravit hlavu motora, ako keby sa mi malo furt nieco sypat ako na VW co som mal .. dakujem ale VW group si uz neprosim
seven549
Príspevky: 7880
Dátum registrácie: 03.02.2010 22:37
Kontakt:
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa seven549 »

tu nieco nesedi.ventily sa nesteluju a ani hydrostely nema?ako sa potom vymedzuje vola?vymenou vahadiel?

kedysi si mal golfa 3 1.8i tam sa skor zodrali gumy ako nieco pokazilo.
andro1
Príspevky: 88
Dátum registrácie: 02.11.2008 14:45
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa andro1 »

Ďakujem za odpovede,
zázračná vodička funguje, keď som ju používal nebolo treba nastaviť nič. Len tá cena ma odradila, používal som FlashLube...Auto som kupoval 6 rokov do zadu s tým, že som vedel o zaklepávaní u Hondy, ale jednoduchosť a spolahlivosť vyhrala.
Motor ešte ide v poriadku, výfukové ventily majú mať 0,16-0,2, ja mám teraz na jednom 0,14, viac sa už nedá povoliť. Takže podpálenie očakávam čoskoro..len sa chcem na to prichystať, auto momentálne dosť potrebujem. Mám čoskoro meniť aj rozvody, tak by som to spravil na raz.
andy.gee
Príspevky: 1383
Dátum registrácie: 10.06.2009 21:06
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa andy.gee »

citujem autorubik recenzia Corolla E12:
"V prípade týchto motorov je tiež namiesto klasického zdvihátka s kalibrovacou podložkou len samo zdvihátko. V prípade vzniknutej ventilovej vôle je teda potreba vymeniť kompletné zdvihátko ako celok. Našťastie prax ukázala, že ventilová vôľa sa takmer vôbec nevymedzuje."

teda na benzine sa nevymedzuje, na LPG ukaze cas :)


trochu off topic ale:

co sa tyka Golfu 3, to auto sa hlavne ku koncu dost sypalo, je pravda, ze malo svoj vek aj kopec km ale kupil som ho po druhom majitelovi, garazovane v zachovalom stave bez vacsej korozie a napriek tomu som nieco riesil skoro kazdy mesiac a ku koncu uz kazdy tyzden .. napr.. tecuce tesnenie pod vekom ventilov som vyslovene neznasal, to som riesil kazdy rok, kupovane hocico aj pretmelene s motorovym tmelom atd, vzdy to zacalo po par mesiacoch zase tiect

na konci som mal uz velke problemy s radenim jednotky aj dvojky (tiahla boli nove), to auto zralo v priemere 4 litre oleja na 10 tis km, gufera ventilov uz boli ko, zacinali sa objavovat nahodne problemy s elektrikou a zapalovanim, no mohol by som pisat dost dlho

najviac ma vsak 'bavili' konstukcne chyby VW ako napr. ulozenia prednych tlmicov, tie som menil viac krat, nevydrzali skoro nic aj ked som mal nove tlmice Kayaba, ulozenia Febi a nove ramena Moog

jedine co to zachranovalo boli lacne diely a jednoduchy servis

Návrat na "LPG, CNG - Hybrid"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 11 neregistrovaných