Honda CRV - zaklepané ventily
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 88
- Dátum registrácie: 02.11.2008 14:45 Zdieľať na Facebook
Honda CRV - zaklepané ventily
Ahojte,
prišiel čas aj na mňa, očakával som to..vlastním Hondu CR-V, 108kw, kód motora B20Z1, r.v.2000. Prerobená mnou na LPG pred 150000km, viac ako pravidelný servis, jazdená s maximálnou láskou. Ventily som nastavoval pravidelne každých 25.000km. Flash lube som odstavil z prevádzky po spočítaní kolko ma bude stáť jeho dolievanie(účinok malo určite, no stará hlava je lacnejšia). Po poslednom nastavovaní som zistil, že už nie je kde povoliť skrutku na jednom výfukovom ventily. Otázka je, či existuje aj nejaký repas hlavy(sedla), alebo mám hladať druhú hlavu. Možno ak by ste vedeli odporučiť niekoho z okolia TT. Auto si chcem určite nechať. ďakujem za odpoveď.
prišiel čas aj na mňa, očakával som to..vlastním Hondu CR-V, 108kw, kód motora B20Z1, r.v.2000. Prerobená mnou na LPG pred 150000km, viac ako pravidelný servis, jazdená s maximálnou láskou. Ventily som nastavoval pravidelne každých 25.000km. Flash lube som odstavil z prevádzky po spočítaní kolko ma bude stáť jeho dolievanie(účinok malo určite, no stará hlava je lacnejšia). Po poslednom nastavovaní som zistil, že už nie je kde povoliť skrutku na jednom výfukovom ventily. Otázka je, či existuje aj nejaký repas hlavy(sedla), alebo mám hladať druhú hlavu. Možno ak by ste vedeli odporučiť niekoho z okolia TT. Auto si chcem určite nechať. ďakujem za odpoveď.
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24976
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Ano,takto funguje ten mechanizmus končiaci podpálením sedla.Riešenie je vždy,ale záleží na type riešenia.Z napísaného som vyrozumel že sa už nastavovať nie je možnosť.Preto otázka (neservisujem konkrétny typ vonkoncom) znie,aký je typ nastavovania ? Pevné hrnčeky ako Toyota ? Riešil som u iných motorov kadečo čo nemalo riešenie.
-
- Príspevky: 14965
- Dátum registrácie: 02.08.2006 15:31 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 13554
- Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
- Bydlisko: BH - bratislavske humno Zdieľať na Facebook
ale ved to je do pohody , 150 000 na plyne v CRV ? to uz mas nasporovane na opravu aj na druhe auto , treba spravit a jazdit dalej , tiez som to kvapanie odstavil a neriesim, kazdych 10000km cca 20eury, to by si prekvapkal 300e, za to mozno aj opravu spravis, teda tipujem, nepoznam tu techniku, 42tkm zatial na plyne, berem to jak skusku talianskej techniky , s druhou hlavou sa na plyne proste pocita
-
- Príspevky: 1380
- Dátum registrácie: 28.11.2014 22:36 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 2654
- Dátum registrácie: 25.12.2008 16:29
- Bydlisko: Rimavska Sobota Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 13554
- Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
- Bydlisko: BH - bratislavske humno Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 5443
- Dátum registrácie: 18.09.2016 10:44 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 7880
- Dátum registrácie: 03.02.2010 22:37
- Kontakt: Zdieľať na Facebook
co som sa pytal vo firme kde mi kontrolovali hlavu povedali ze sedlo ventila jedno stoji 30 euro.30x4 120 euro jeden valec bez roboty,len sedla.druha hlava z vrakaca tiez nemusi byt tip top.je to riziko 99 percentne ze bude ko.ale 150 000km na lpg usetrene musia byt tisice tak neviem kde je problem.ved to mozes dat rovno do hondy.alebo sa asi usetrene nedavalo do prasiatka???
-
- Príspevky: 1669
- Dátum registrácie: 16.08.2006 14:44 Zdieľať na Facebook
neviem kde kupujete tie vodicky ale ja som to poriesil lacnou vodickou - Anabex som skombinoval s inou lacnou gebuzinou a smejem sa ake 20 eura tu pisete
ak chce na furt pokoj a zaroven neliat vodicky, daj urobit tvrde sedla a mas na milion KM
neviem co povie ventil, mozno po 700.000 budes menit ventily
alebo z blata do kaluze a budes sa hrajkat
ako chces
ak chce na furt pokoj a zaroven neliat vodicky, daj urobit tvrde sedla a mas na milion KM
neviem co povie ventil, mozno po 700.000 budes menit ventily
alebo z blata do kaluze a budes sa hrajkat
ako chces
Žijeme v dobe plnej egoistov, sociopatov, ľudí s vymytým mozgom a žiaľ aj srdcom.
Ľudia pod tlakom medii, technologii, rýchleho spôsobu žitia stratili skutočné hodnoty.
Ešte že máme riešenie - môžeme si zabezpečiť psa...
Ľudia pod tlakom medii, technologii, rýchleho spôsobu žitia stratili skutočné hodnoty.
Ešte že máme riešenie - môžeme si zabezpečiť psa...
-
- Príspevky: 7880
- Dátum registrácie: 03.02.2010 22:37
- Kontakt: Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 1383
- Dátum registrácie: 10.06.2009 21:06 Zdieľať na Facebook
pri tych kilometroch co na tom nabehal to chyba rozhodne nebola, usetril odvtedy kopec penazi
vo vacsom riziku som ja, kedze moje ventily sa nedaju stelovat a hydrostely tiez nemam ale som si vedomy tohto rizika
aspon zistim, kolko vydrzia (zatial som za cca rok od montaze dal na plyne necelych 30 tisic)
radsej dam raz pocas toho kym to auto mam spravit hlavu motora, ako keby sa mi malo furt nieco sypat ako na VW co som mal .. dakujem ale VW group si uz neprosim
vo vacsom riziku som ja, kedze moje ventily sa nedaju stelovat a hydrostely tiez nemam ale som si vedomy tohto rizika
aspon zistim, kolko vydrzia (zatial som za cca rok od montaze dal na plyne necelych 30 tisic)
radsej dam raz pocas toho kym to auto mam spravit hlavu motora, ako keby sa mi malo furt nieco sypat ako na VW co som mal .. dakujem ale VW group si uz neprosim
-
- Príspevky: 7880
- Dátum registrácie: 03.02.2010 22:37
- Kontakt: Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 88
- Dátum registrácie: 02.11.2008 14:45 Zdieľať na Facebook
Ďakujem za odpovede,
zázračná vodička funguje, keď som ju používal nebolo treba nastaviť nič. Len tá cena ma odradila, používal som FlashLube...Auto som kupoval 6 rokov do zadu s tým, že som vedel o zaklepávaní u Hondy, ale jednoduchosť a spolahlivosť vyhrala.
Motor ešte ide v poriadku, výfukové ventily majú mať 0,16-0,2, ja mám teraz na jednom 0,14, viac sa už nedá povoliť. Takže podpálenie očakávam čoskoro..len sa chcem na to prichystať, auto momentálne dosť potrebujem. Mám čoskoro meniť aj rozvody, tak by som to spravil na raz.
zázračná vodička funguje, keď som ju používal nebolo treba nastaviť nič. Len tá cena ma odradila, používal som FlashLube...Auto som kupoval 6 rokov do zadu s tým, že som vedel o zaklepávaní u Hondy, ale jednoduchosť a spolahlivosť vyhrala.
Motor ešte ide v poriadku, výfukové ventily majú mať 0,16-0,2, ja mám teraz na jednom 0,14, viac sa už nedá povoliť. Takže podpálenie očakávam čoskoro..len sa chcem na to prichystať, auto momentálne dosť potrebujem. Mám čoskoro meniť aj rozvody, tak by som to spravil na raz.
-
- Príspevky: 1383
- Dátum registrácie: 10.06.2009 21:06 Zdieľať na Facebook
citujem autorubik recenzia Corolla E12:
"V prípade týchto motorov je tiež namiesto klasického zdvihátka s kalibrovacou podložkou len samo zdvihátko. V prípade vzniknutej ventilovej vôle je teda potreba vymeniť kompletné zdvihátko ako celok. Našťastie prax ukázala, že ventilová vôľa sa takmer vôbec nevymedzuje."
teda na benzine sa nevymedzuje, na LPG ukaze cas
trochu off topic ale:
co sa tyka Golfu 3, to auto sa hlavne ku koncu dost sypalo, je pravda, ze malo svoj vek aj kopec km ale kupil som ho po druhom majitelovi, garazovane v zachovalom stave bez vacsej korozie a napriek tomu som nieco riesil skoro kazdy mesiac a ku koncu uz kazdy tyzden .. napr.. tecuce tesnenie pod vekom ventilov som vyslovene neznasal, to som riesil kazdy rok, kupovane hocico aj pretmelene s motorovym tmelom atd, vzdy to zacalo po par mesiacoch zase tiect
na konci som mal uz velke problemy s radenim jednotky aj dvojky (tiahla boli nove), to auto zralo v priemere 4 litre oleja na 10 tis km, gufera ventilov uz boli ko, zacinali sa objavovat nahodne problemy s elektrikou a zapalovanim, no mohol by som pisat dost dlho
najviac ma vsak 'bavili' konstukcne chyby VW ako napr. ulozenia prednych tlmicov, tie som menil viac krat, nevydrzali skoro nic aj ked som mal nove tlmice Kayaba, ulozenia Febi a nove ramena Moog
jedine co to zachranovalo boli lacne diely a jednoduchy servis
"V prípade týchto motorov je tiež namiesto klasického zdvihátka s kalibrovacou podložkou len samo zdvihátko. V prípade vzniknutej ventilovej vôle je teda potreba vymeniť kompletné zdvihátko ako celok. Našťastie prax ukázala, že ventilová vôľa sa takmer vôbec nevymedzuje."
teda na benzine sa nevymedzuje, na LPG ukaze cas
trochu off topic ale:
co sa tyka Golfu 3, to auto sa hlavne ku koncu dost sypalo, je pravda, ze malo svoj vek aj kopec km ale kupil som ho po druhom majitelovi, garazovane v zachovalom stave bez vacsej korozie a napriek tomu som nieco riesil skoro kazdy mesiac a ku koncu uz kazdy tyzden .. napr.. tecuce tesnenie pod vekom ventilov som vyslovene neznasal, to som riesil kazdy rok, kupovane hocico aj pretmelene s motorovym tmelom atd, vzdy to zacalo po par mesiacoch zase tiect
na konci som mal uz velke problemy s radenim jednotky aj dvojky (tiahla boli nove), to auto zralo v priemere 4 litre oleja na 10 tis km, gufera ventilov uz boli ko, zacinali sa objavovat nahodne problemy s elektrikou a zapalovanim, no mohol by som pisat dost dlho
najviac ma vsak 'bavili' konstukcne chyby VW ako napr. ulozenia prednych tlmicov, tie som menil viac krat, nevydrzali skoro nic aj ked som mal nove tlmice Kayaba, ulozenia Febi a nove ramena Moog
jedine co to zachranovalo boli lacne diely a jednoduchy servis
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 11 neregistrovaných