Honda CRV 2.2 i-cdti - údržba
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 3687
- Dátum registrácie: 04.01.2008 18:44 Zdieľať na Facebook
malymirko napísal: 100% mojich aut malo olej v automate pri vypustani rovnakej farby ako novy.
Tiež mi to je troška divné s tým čiernym olejom, aj som si hovoril že sa popýtam v opravovni automatických prevodoviek, že ako to naozaj je, lebo ja mám rovnaké skúsenosti.
Mal som kedysi 3 autá s automatom.
1. Chrysler Voyager, r.v. 1992, 3-stupňový automat s meničom, kúpil som ho so 76 tkm po havárii, pochybujem že dovtedy mal v prevodovke menený olej, ja som ho mal do cca 230 tkm, krátko pred predajom som len pod vplyvom zvestí o opotrebovanom oleji, vymenil v prevodovke olej, ten čo som z prevodovky vypustil sa farbou nijako nelíšil od toho nového čo som kúpil.
2.- Toyota Corolla, r.v. 1996, 3-stupňový automat s meničom, bol dovezený z USA so stavom cca 25tis.mil, (40 tkm), auto fungovalo v požičovni áut, žiaden olej v prevodovke nemenili, kúpil som ho s nejakými 120 tkm, pri cca 200 t.km po havárii som vyberal motor, tak som vypustil olej, bol čistý, pekný červený, skrátka ako nový.
3. taká istá Toyota Corolla, r.v. 1996, podobné km ako predchádzajúca, tiež fungovala v požičovni áut, žiaden olej v prevodovke nemenili, pri cca 220 t.km som pod vplyvom zvestí o potrebe výmeny oleja kúpil nový olej, ale ten vytečený sa od nového farbou nelíšil, bol čistý, pekný< červený.
Jedna perlička – ešte pred tou výmenou oleja sa mi raz na tom aute pri cca 120 km rýchlosti podarilo zaradiť spiatočku (chcel som ísť ešte rýchlejšie a mal som reflexy z manuálu), veľký rachot, hneď som samozrejme odradil, zastal som, pozrel pod auto, žiaden vytečený olej, nasadol som, zaradil D a auto jazdilo ako keby sa nič nebolo stalo.
Rovnako keď som si v priebehu rokov viackrát menil olej na iných autách s manuálnou prevodovkou, vždy vytekal olej čistý. Aj na poslednom aute VW som ho menil 2x a ten vytečený sa farbou nelíšil od toho nového.
-
- Príspevky: 13554
- Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
- Bydlisko: BH - bratislavske humno Zdieľať na Facebook
-
- expert: TDI
- Príspevky: 24434
- Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26 Zdieľať na Facebook
mozno bude trosku rozdiel medzi benzinovymi autami z roku 1996 ktore mali dohromady 60kW (a litrovy "vykon" 40kW) a jazdou vtedy v tom obdobi - kamarade kto isiel po dialnici 130 tak to bol hrdina - v porovnani s dnesnymi dvojturbovymi 1.6kami ktore tlacia 200kW vykonu cize litrovy vykon za hranicou 100kW a ludia to vzduvaju po dialnici 180+
Takisto mozno bude trosku rozdiel medzi hydromenicovou prevodovkou Chrysleru 1992 a dvojspojkovou DSG v dnesnom Wolcgagene co su vlastne dve prevodovky dohromady ovladane nejakym robotom...
alebo nebude ?? Zeby tie dnesne prevodovky fakt nemali vacsiu zataz ako prevodovky pred 25-30 rokmi ako pises ? Si uvedom ze to co pred 10 rokmi malo CIVILNE Audi A8/S8 4.2i/5.2i vykon 250 a 330kW, to bolo v roku 1992-1996 LEN Z RISE SNOV PRE SPORTOVE VOZY !!!
Takisto mozno bude trosku rozdiel medzi hydromenicovou prevodovkou Chrysleru 1992 a dvojspojkovou DSG v dnesnom Wolcgagene co su vlastne dve prevodovky dohromady ovladane nejakym robotom...
alebo nebude ?? Zeby tie dnesne prevodovky fakt nemali vacsiu zataz ako prevodovky pred 25-30 rokmi ako pises ? Si uvedom ze to co pred 10 rokmi malo CIVILNE Audi A8/S8 4.2i/5.2i vykon 250 a 330kW, to bolo v roku 1992-1996 LEN Z RISE SNOV PRE SPORTOVE VOZY !!!
-
- Príspevky: 3687
- Dátum registrácie: 04.01.2008 18:44 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 5737
- Dátum registrácie: 03.12.2007 11:01 Zdieľať na Facebook
Tak toto su velke mudrosti popisanemisokgb4 napísal:Cele to zavana pruserom este pred kupou. Ten dpf asi nebol cisteny len tak z dlhej chvilky, ale uz tam bol asi problem... To moze byt zlym jazdnym stylom alebo technickou poruchou, ktora stale nie je doriesena...
Sanie cistit netreba, poznam auta, ktore maju daleko za 300tisic a slapu bezproblemov, na co rypat do niecoho, co funguje. Ak sa na aute jazdi tak ako ma, servisuje sa priebezne a poruchy sa odstranuju ihned, nema dovod to cistit. Sanie ked ma aj polovicny priemer kvoli nanosu karbonu, nema ziaden vplyv na vykon ci spotrebu. Nevravim, ze je to dobre, no na druhej strane, ak sa s autom jazdi ako ma, vela toho karbonu tam nebude.
-
- Príspevky: 5737
- Dátum registrácie: 03.12.2007 11:01 Zdieľať na Facebook
Riadne primitivny koment, rad by som vediet na com sa vozis ty. Ten motor patri medzi tie lepsie na tejto planete tak pisat tu o debilitach ze ach boze drahe dpf nema logiku. Zatial to auto s dpf problem nema kedze uz bol rieseny a keby sa vyskytol znova tak sa problem vyriesi a ten motor zvladne znova nemalu davku km. Vsetci ho tu matate so somarinami ako keby ste sa vozili na novych autach s 20rocnou zarukou a bezplatnym servisom. To auto aj motor su OK, skor by som sa zameral na tu koroziu s tym mali kusok problemvsevetko napísal:Pri tých kilometroch sa to auto predáva a nie kupuje. Zobrať jedine ako darček pod stromček od svokra. Ešte napíš, že to má automat a je vymaľované.
-
- Príspevky: 3391
- Dátum registrácie: 14.08.2008 16:55 Zdieľať na Facebook
DPF sa precenuje.
Poznam TDI, ktory jazdi rocne 5000 km po meste (vyhradne) a ma uz okolo 10 rokov.
Cuduj sa svete, DPF mu stale funguje..
Ja mam cez 180 000 km po dialniciach a DPF kontrolka mi este nikdy nezasvietila. A podla diagnostiky, popola je menej ako tretina vo filtri - takze este minimalne 200000 km na povodnom DPF to da bez problemu.
2,2 CDTI by malo byt celkom spolahlive, vobec by som sa toho nebal - hlavne, ak bude dobra, rodinna cena
Poznam TDI, ktory jazdi rocne 5000 km po meste (vyhradne) a ma uz okolo 10 rokov.
Cuduj sa svete, DPF mu stale funguje..
Ja mam cez 180 000 km po dialniciach a DPF kontrolka mi este nikdy nezasvietila. A podla diagnostiky, popola je menej ako tretina vo filtri - takze este minimalne 200000 km na povodnom DPF to da bez problemu.
2,2 CDTI by malo byt celkom spolahlive, vobec by som sa toho nebal - hlavne, ak bude dobra, rodinna cena
-
- Príspevky: 5737
- Dátum registrácie: 03.12.2007 11:01 Zdieľať na Facebook
presne o to ide. Kady ho tu hned zabil ze ci si je vedomi kolko na to stoji v Honde nove dpf. Ako keby ho tu niekto z nas nove v Honde platil. Rieseni je vzdy viac ked sa to pokazi a nebudem preto koli tomu zatracovat inak velmi dobre auto. To ako keby som sa mal bat ze dostanem z nicoho nic sra.cku. To by som za cely zivot nevysiel z domu potom. Mudraci tu radsej napisu ze to auto treba rovno do srotu odtiahnut a kupit si nove co znamena v dnesnej dobe automobilizmu este vacsiu macku vo vreci ako ta Honda.
-
- expert: TDI
- Príspevky: 24434
- Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26 Zdieľať na Facebook
toto vobec nie je jednoducha tema ale...
>> Poznam TDI, ktory jazdi rocne 5000 km po meste (vyhradne) a ma uz okolo 10 rokov.
ty by si chcel aby sa niekomu pokakalo DPF pri 50.000km ?? Slovom PATDESIAT tisic ? To by bolo TROSKU zvlastne, rovnako ako poskodena manualna prevodovka pri 80.000km, nie nahodou ?
>> Poznam TDI, ktory jazdi rocne 5000 km po meste (vyhradne) a ma uz okolo 10 rokov.
ty by si chcel aby sa niekomu pokakalo DPF pri 50.000km ?? Slovom PATDESIAT tisic ? To by bolo TROSKU zvlastne, rovnako ako poskodena manualna prevodovka pri 80.000km, nie nahodou ?
-
- Príspevky: 65
- Dátum registrácie: 16.10.2017 02:17 Zdieľať na Facebook
Re: Honda Crv 2.2 i-cdti údržba
Osobné mám, čerstvých 300tisic, nemám DPF, tak k tomu ti neviem, ináč ani EGR netreba čistiť, preventívne som dal, nebolo tam skoro nič, technik neveril.. tankovať kvalitné PHM, poprípade VIF , iba kvalitný olej, a nebáť sa to občas poprehanať. Tak dobrý diesel motor už asi ani nebude..lukas sb napísal:Autom jazdí svokor, dpf bolo čistene kôli svietiacj kontrolke dpf a auto bolo v núdzovom režime, čo bolo zapríčinené jazdou na krátke trasy. Toho času auto nemá žiadnu známu poruchu. Pri 200 tis sa ma preventívne skontrolovať rozvodová reťaz čo som sa ešte dočítal. Nie je tu niekto kto to auto s tým motorom osobne má?
Mne odišiel alternátor pred 10 tis, vpodstate klasický neduh tejto jednotky, asi jediný.. tieto ictdi netrpia ani prasknutými zvodmi tak ako accordy. V budúcnosti bude problém s kompresorom klimatizácie, a už len podvozok. ( Zadné brzdy možno) tie čistiť každú jar! Neskôr korozia okolo hrdla nádrže, poriadne vystriedať po zime...auto má.pred sebou ešte minimálne ďalších 100tis bez väčších investícií.
Nebáť sa.
-
- Príspevky: 99
- Dátum registrácie: 08.09.2019 13:06 Zdieľať na Facebook
-
- expert: TDI
- Príspevky: 24434
- Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 13554
- Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
- Bydlisko: BH - bratislavske humno Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 99
- Dátum registrácie: 08.09.2019 13:06 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 99
- Dátum registrácie: 08.09.2019 13:06 Zdieľať na Facebook
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 1 neregistrovaný