HONDA CR-V V-TEC 2008 AUTOMAT
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 1034
- Dátum registrácie: 16.04.2012 18:43 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 8
- Dátum registrácie: 13.01.2008 11:51 Zdieľať na Facebook
Všetci jakí mudrlanti..5 stupnový automat pre nechápavých https://static.cargurus.com/images/site ... 1577044846[/quote][/code][/list][/url]
-
- Príspevky: 2711
- Dátum registrácie: 21.03.2010 07:39 Zdieľať na Facebook
mám pocit že jediný nechápavý je zadávateľ nie? Mám teraz 6.st. automat, mám tam len L, žiadne Dx, ani ma to nejako netrápi šak je to automat a dokonca ani nerátam čo je práve zaradené.... až si nahodím Manual mod tak to vidím, inak čo to mám riešiť keď to beží ako má?
a ten obrázok má akože dokazovať čo? Nájdem toľko rôznych obrázkov a každý bude iný lebo výrobcovia si to riešia rôzne - aj medzi modelmi aj v čase sa to mení.
a ten obrázok má akože dokazovať čo? Nájdem toľko rôznych obrázkov a každý bude iný lebo výrobcovia si to riešia rôzne - aj medzi modelmi aj v čase sa to mení.
Naposledy upravil/-a hjundai v 22.12.2019 21:17, upravené celkom 1 krát.
-
- Príspevky: 17840
- Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
- Bydlisko: okr.nové zámky Zdieľať na Facebook
Ale nie na tom tvojom aktualnom povoze. To že to tak jedna značka má nznamená , že to musí mať aj iná.seto28 napísal:Všetci jakí mudrlanti..5 stupnový automat pre nechápavých
Na VW sa stierače zapínajú dohora, na Rnaulte dolu - tak čo teraz si polámem páčky keď mením autá????
som dezolát a komu sa to nepáči nech ma bozá v riť
-
- Príspevky: 2711
- Dátum registrácie: 21.03.2010 07:39 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 17840
- Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
- Bydlisko: okr.nové zámky Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 99
- Dátum registrácie: 08.09.2019 13:06 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 4906
- Dátum registrácie: 15.03.2009 09:16 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 17840
- Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
- Bydlisko: okr.nové zámky Zdieľať na Facebook
Ale najnovšie hypermodernointeligentné povozy by predsa mali rozoznať samé , kde sa nachádzajú a kolko majú toho na hrbe. Ako to že blbá jašterka mi zapiští toto už nezdvíham, alebo ak mám náklad v lufte tak zapína mikropojazd??? To Linde je lepšie ako Honda????
Ako pochopím ak toto bude mať Laredo alebo F150ka z nejakých 90 tych rokov,ale predsa sme v 21 storočí.
Ako pochopím ak toto bude mať Laredo alebo F150ka z nejakých 90 tych rokov,ale predsa sme v 21 storočí.
som dezolát a komu sa to nepáči nech ma bozá v riť
-
- Príspevky: 8
- Dátum registrácie: 13.01.2008 11:51 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 17840
- Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
- Bydlisko: okr.nové zámky Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 14965
- Dátum registrácie: 02.08.2006 15:31 Zdieľať na Facebook
Ja neviem za posledných XY rokov pribúda neustále tolko stupidných otázok na fore, že sa mi z toho až hlava točí...seto28 napísal:To bola fotka hondy legend ale nevadí škoda aj písať sen na fórum..vedel som že 3 genecia crv má 5 stupňov len len som chcel vedieť či sa dá samostatne jazdiť len na 4 stupeň ale viacerí to nepochopili
Riešim XY auto, chcem automat a povedzme že niekedy v inzerátoch sú zaklikané bludy. Tak sa spýtam pre istotu že či má auto 4AT, alebo vždy len 5AT...
Na čo ti je informácia či sa dá na tom AT navoliť že to bude kvaltovať len po 4° naozaj nechápem
A ako som už vyššie spomínal, bolo by to úplne nelogické, lebo sa to používa napríklad pri jazde dolu kopcom, kedy nechceš ísť na brzdách, ale aby si to samé brzdilo motorom. Keby ti to hodilo 4° tak by sa ti to rozbehlo samé aj cez 90km/h...
V bežnom režime zasa nepotrebuješ jazdiť na 4°, ale na poslednom...
Celý tvoj problém je len vlastne nejaký nezmysel z tvojej hlavy a ešte sa urážaš že niekto nepochopil, alebo že píše čo ťa nezaujíma
-
- Príspevky: 528
- Dátum registrácie: 12.06.2018 15:59 Zdieľať na Facebook
Aby som ti to trochu zhrnul, aby si pochopil tak začnem 1. generáciou Crv. 94kw.
Tá má volič AT- P/R/N/D4/D3/2/1.
Prvé 3 pozície vieme na čo sú áno? D4 znamená radí 1-4 (4.stupnova at). D3 radí 1-3 na najvyššie možné otáčky. Používa sa hlavne pri strmom klesaní, aby sa nemuseli prehriat brzdy, čiže brzdí motorom. 2 sa použije keď zapadneš v snehu, aby si zredukoval točenie kolies. 1 som použil raz v lese v extremnom stupani a naslednom zjazde.
Potom prišiel facelift 1.gen a to 108kw a volič AT sa zmenil na P/R/N/D/2/1 a zvlášť tlačidlo O/D. To bola náhrada kvázi D3, kde sa zapína a vypína overdrive. Toto má význam aktivovaného overdrive ako zaradenie final gear ratio, kvoli nizsej spotrebe paliva. Áno v roku 1999. Aj pri 50km ti zaradilo 4. Stupen nieco kolem 1300 otáčok.
Druhá generácia 110kw to isté 4.st AT s overdrive tlačidlom
Tretia generácia 110kw 5.st AT. Aktivované tlačidlo D3. Tam už to chápem tak, že to radí 1-3 ale môže aj asi pri zjazde radiť 3-4 cyklicky? Wtf?
Mimo toho som mal 1gen fl a v meste do 60km som vypinal overdrive lebo to dosť na 4 stupni podtáčalo. A auto je to stavané na jazdu pohodovú, je to lenivé.
Tá má volič AT- P/R/N/D4/D3/2/1.
Prvé 3 pozície vieme na čo sú áno? D4 znamená radí 1-4 (4.stupnova at). D3 radí 1-3 na najvyššie možné otáčky. Používa sa hlavne pri strmom klesaní, aby sa nemuseli prehriat brzdy, čiže brzdí motorom. 2 sa použije keď zapadneš v snehu, aby si zredukoval točenie kolies. 1 som použil raz v lese v extremnom stupani a naslednom zjazde.
Potom prišiel facelift 1.gen a to 108kw a volič AT sa zmenil na P/R/N/D/2/1 a zvlášť tlačidlo O/D. To bola náhrada kvázi D3, kde sa zapína a vypína overdrive. Toto má význam aktivovaného overdrive ako zaradenie final gear ratio, kvoli nizsej spotrebe paliva. Áno v roku 1999. Aj pri 50km ti zaradilo 4. Stupen nieco kolem 1300 otáčok.
Druhá generácia 110kw to isté 4.st AT s overdrive tlačidlom
Tretia generácia 110kw 5.st AT. Aktivované tlačidlo D3. Tam už to chápem tak, že to radí 1-3 ale môže aj asi pri zjazde radiť 3-4 cyklicky? Wtf?
Mimo toho som mal 1gen fl a v meste do 60km som vypinal overdrive lebo to dosť na 4 stupni podtáčalo. A auto je to stavané na jazdu pohodovú, je to lenivé.
-
- Príspevky: 8
- Dátum registrácie: 13.01.2008 11:51 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 14965
- Dátum registrácie: 02.08.2006 15:31 Zdieľať na Facebook
Aby neradil zbytočne medzi 4-5...
Treba asi užívať antidepresíva, alebo sa prestať zaťažovať vecami ktoré ťa nemajú trápiť
A to by sa ti to akože chcelo prekvaltovávať?
Ja ti vysvetlím na čo sa automat kupuje - presne na to aby si nemusel šachovať s pákou.
Boha, mám takmer 9 rokov automat, ano mám možnosť ručneho zaradenia kvaltu, ale využívam to vyslovene len ked idem na Martinské hole a idem naspäť dolu a aj to iba na určitých úsekoch, inak idem v 99,99999% stále na D. Nevyradujem ani do N(P) na svetelných križovatkách, pokial to nie je fakt velká križovatka kde by som čakal čojaviem aj 2 min
Ved ten automat má svoju riadiačku (TCU) a v nej je všetko nastavené tak ako treba, ona si vie prepočítať na základe požiadaviek z plynového pedálu čo má robiť a to ako sa ten AT chová je dané tvojou nohou
Mám na svojom aute 4°AT a ten 4 kvalt mi zaradí aj zamkne menič tiež v meste pri 50km/h, ba aj pod, vtedy motor točí len niečo málo okolo 1100rpm, trošku pritlačím, odomkne menič a točí 1300rpm, alebo čo ja viem kolko... NEZAUJÍMA MA TO!!!
Ale tiež na tom 4 kvalte môžem prášiť maximálku cez 200km/h...
Auto má teraz podla budíka cca 260tkm a ja sám som z toho natočil nejakých 170tkm. Z automatom nebol žiaden problém
Treba asi užívať antidepresíva, alebo sa prestať zaťažovať vecami ktoré ťa nemajú trápiť
A to by sa ti to akože chcelo prekvaltovávať?
Ja ti vysvetlím na čo sa automat kupuje - presne na to aby si nemusel šachovať s pákou.
Boha, mám takmer 9 rokov automat, ano mám možnosť ručneho zaradenia kvaltu, ale využívam to vyslovene len ked idem na Martinské hole a idem naspäť dolu a aj to iba na určitých úsekoch, inak idem v 99,99999% stále na D. Nevyradujem ani do N(P) na svetelných križovatkách, pokial to nie je fakt velká križovatka kde by som čakal čojaviem aj 2 min
Ved ten automat má svoju riadiačku (TCU) a v nej je všetko nastavené tak ako treba, ona si vie prepočítať na základe požiadaviek z plynového pedálu čo má robiť a to ako sa ten AT chová je dané tvojou nohou
Mám na svojom aute 4°AT a ten 4 kvalt mi zaradí aj zamkne menič tiež v meste pri 50km/h, ba aj pod, vtedy motor točí len niečo málo okolo 1100rpm, trošku pritlačím, odomkne menič a točí 1300rpm, alebo čo ja viem kolko... NEZAUJÍMA MA TO!!!
Ale tiež na tom 4 kvalte môžem prášiť maximálku cez 200km/h...
Auto má teraz podla budíka cca 260tkm a ja sám som z toho natočil nejakých 170tkm. Z automatom nebol žiaden problém
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 3 neregistrovaní