Honda Civic 8G - 1.8 VTEC vs. 2.2 CTDi - ktory motor zvolit?
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 26
- Dátum registrácie: 18.03.2010 17:00 Zdieľať na Facebook
Honda Civic 8G - 1.8 VTEC vs. 2.2 CTDi - ktory motor zvolit?
Neviem sa rozhodnut, do kt. motorizacie ist. Poradte mi nejakym vhodnym argumentom, kt. je vhodnejsie, lebo uz som na konci so silami
Potrebujem auto na dochazdanie do prace kazdy den cca. 60 km /27 tam, 27 spat, plus nakupy a pod./, 1-2x rocne dovolenka, suma sumarum najazdim cca 18 000 km rocne. Rozpocet mam pripraveny vo vyske okolo 9 000 €.
Poradte, kt. je podla vas vyhodnejsie a na co si dat pozor pri kupe. Keby som si vybral benzinovu variantu, da sa namontovat LPG???
Potrebujem auto na dochazdanie do prace kazdy den cca. 60 km /27 tam, 27 spat, plus nakupy a pod./, 1-2x rocne dovolenka, suma sumarum najazdim cca 18 000 km rocne. Rozpocet mam pripraveny vo vyske okolo 9 000 €.
Poradte, kt. je podla vas vyhodnejsie a na co si dat pozor pri kupe. Keby som si vybral benzinovu variantu, da sa namontovat LPG???
-
- Príspevky: 14963
- Dátum registrácie: 02.08.2006 15:31 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 1141
- Dátum registrácie: 13.01.2009 17:19
- Bydlisko: Okres Malacky Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 921
- Dátum registrácie: 27.11.2013 17:59 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 959
- Dátum registrácie: 30.06.2012 18:16
- Kontakt: Zdieľať na Facebook
-
- Sir
- Príspevky: 7394
- Dátum registrácie: 18.05.2004 11:29
- Bydlisko: Slovak Banana Republic Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 282
- Dátum registrácie: 29.01.2013 21:38 Zdieľať na Facebook
Ictdti pocvici s civicom rozhodne viac,spotrebu budeš mať okolo 5.5-6l ,dpf v icdti problemy nerobí,vodou chladené spoľahlivé turbo.
1.8 vtec je spolahlivy ,úsporný ,výkonný
Chod sa povoziť na obidvoch a porovnať...za tie prachy dovezies accorda.Ci benzínového alebo diesloveho a to je úplne iná liga.
1.8 vtec je spolahlivy ,úsporný ,výkonný
Chod sa povoziť na obidvoch a porovnať...za tie prachy dovezies accorda.Ci benzínového alebo diesloveho a to je úplne iná liga.
-
- Príspevky: 1356
- Dátum registrácie: 06.02.2009 10:05
- Bydlisko: TN Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 282
- Dátum registrácie: 29.01.2013 21:38 Zdieľať na Facebook
Neviem ci si sa niekedy vozil v honde icdti,ja som zo svojim icdti v accorde veľmi spokojny.Pred tým som mal benzínové dvojlitre...Diesel ma športový charakter,spotreba je tiež ok,celkovo kultúra chodu vykon plne postacujuci...Spoľahlivosť je tiez dobrá.Veď mal aj ocenenie diesel roka a ked prišiel na trh tak schoval celý koncern s aj jejich tdi.To vodou chladené turbo je veľké plus,jediné čo sa riesi je spojka okolo 200 tis ale to je kvázi normál u dieslov.Osobne vrelo odporúčam.
-
- Carschanger
- Príspevky: 5424
- Dátum registrácie: 17.10.2005 23:45 Zdieľať na Facebook
ak máš rád ťah odspodu, tak diesel. Ak rád auto vytáčaš, tak benzín.
Veľmi záleží, čo si jazdil doteraz. Ak si doteraz mal diesel, tak nebudeš spokojný s benzínom. A zase naopak.
Ak to dáš na LPG, tak pohoda, ak to na LPG nedáš a máš rád svižnú jazdu, tak VTEC Ti už bude viac papať. Na diesel-och je pekné to, že môžeš na to dupať jak blázon a zdvihneš spotrebu o 2 litre ako priemer. Kdež to pri benzínoch ak tomu šľapneš na krk, tak to chlípne viac aj cez 2 litre v porovnaní s priemerkou. Pri LPG divoká jazda + 3 litre znamenajú v prepočte ako 1,5 litra. Takže nebojíš sa aj benzín potom povytáčať
Výhoda diesel-u je, že šľapneš ide (ak teda nejazdíš na 1100 otáčkach) pri benzíne, treba preradiť, aby išiel.
Veľmi záleží, čo si jazdil doteraz. Ak si doteraz mal diesel, tak nebudeš spokojný s benzínom. A zase naopak.
Ak to dáš na LPG, tak pohoda, ak to na LPG nedáš a máš rád svižnú jazdu, tak VTEC Ti už bude viac papať. Na diesel-och je pekné to, že môžeš na to dupať jak blázon a zdvihneš spotrebu o 2 litre ako priemer. Kdež to pri benzínoch ak tomu šľapneš na krk, tak to chlípne viac aj cez 2 litre v porovnaní s priemerkou. Pri LPG divoká jazda + 3 litre znamenajú v prepočte ako 1,5 litra. Takže nebojíš sa aj benzín potom povytáčať
Výhoda diesel-u je, že šľapneš ide (ak teda nejazdíš na 1100 otáčkach) pri benzíne, treba preradiť, aby išiel.
-
- Príspevky: 282
- Dátum registrácie: 29.01.2013 21:38 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 1356
- Dátum registrácie: 06.02.2009 10:05
- Bydlisko: TN Zdieľať na Facebook
Honda hadam ako posledna vacsia globalna automobilka odmietala turba a jedna z poslednych sa dostala k nafte.
Moznoze vodou chladene turbo je blbovzdornejsie a casopisy ho vyhlasuju za co chcu ale ked bude ho treba vymenit chcem vidiet jeho cenovku. Diesel nie je uz min. 20 rokov o style jazdy ale o servisnych nakladoch po x km.
Aj starsie vtecy stavane na spotrebu nemaju problem dosiahnut 5.5l/100km spotrebu na okreskach (striedanie 90/50) treba na tom len vediet jazdit. Navratnost LPG sa primerane predlzuje.
Moznoze vodou chladene turbo je blbovzdornejsie a casopisy ho vyhlasuju za co chcu ale ked bude ho treba vymenit chcem vidiet jeho cenovku. Diesel nie je uz min. 20 rokov o style jazdy ale o servisnych nakladoch po x km.
Aj starsie vtecy stavane na spotrebu nemaju problem dosiahnut 5.5l/100km spotrebu na okreskach (striedanie 90/50) treba na tom len vediet jazdit. Navratnost LPG sa primerane predlzuje.
-
- Príspevky: 17
- Dátum registrácie: 07.10.2009 14:05 Zdieľať na Facebook
test dieslu
http://leteckaposta.cz/947121978
udávaná spotreba z testu sa mi zdala pritiahnutá za vlasy a recenzenti zrejme nejazdili na spotrebu ale jazdili svižne. Hľadal som aj na spritmonitor.de a výsledok sa viacmenej s testom zhoduje.
Benzín
http://dopice.sk/aX9
Diesel
http://dopice.sk/aXb
Ja osobne by som volil benzín 1.8. Ak nie si pretekár, dá sa s ním jazdiť za 6,5l benzínu. Inak 1.8 103kW nie je vôbec športovo ladená. Auto má svoju váhu a hlavne motor je iVtec - je naladený na ťah z nízkych otáčok a na nízke emisie CO2.
U diesla by som sa bál ceny prípadnej opravy. No v prípade, že by sa našiel veľmo poctivo servisovaný diesel tak by som jeho kúpu nevylúčil.
http://leteckaposta.cz/947121978
udávaná spotreba z testu sa mi zdala pritiahnutá za vlasy a recenzenti zrejme nejazdili na spotrebu ale jazdili svižne. Hľadal som aj na spritmonitor.de a výsledok sa viacmenej s testom zhoduje.
Benzín
http://dopice.sk/aX9
Diesel
http://dopice.sk/aXb
Ja osobne by som volil benzín 1.8. Ak nie si pretekár, dá sa s ním jazdiť za 6,5l benzínu. Inak 1.8 103kW nie je vôbec športovo ladená. Auto má svoju váhu a hlavne motor je iVtec - je naladený na ťah z nízkych otáčok a na nízke emisie CO2.
U diesla by som sa bál ceny prípadnej opravy. No v prípade, že by sa našiel veľmo poctivo servisovaný diesel tak by som jeho kúpu nevylúčil.
-
- Príspevky: 1982
- Dátum registrácie: 26.10.2009 18:24 Zdieľať na Facebook
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 12 neregistrovaných