Honda Civic 8G - benzin vs diesel
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 80
- Dátum registrácie: 29.08.2006 19:11 Zdieľať na Facebook
Honda Civic 8G - benzin vs diesel
Chlapi otrepana otazka, citam to uz nejaky cas na fore...
Nikde to ale neviem najst jednoznacne, nazory sa tu hodne rozchadzaju.
Chcem si kupit jazdenku, rocnik 2006 - 2009
Normalne by som si kupil benzinaka, dizle nemam rad. Ale vsade pocujem na dizel 2,2 neskutocne vela chvaly. Cim dalej ale viac citam ze je aj viac nakladny. (filter pevnych casti atd)
Laka ma ten dizlak, ale nie kvoli spotrebe, ta ma moc netrapi ze je o liter nizsia, ale vsetci pisu ze to auto s nim doslova lieta a je velmi kultivovany.
Coho sa bojim su tie naklady. Mal som 1.9dci od renaultu chvilu, to bol serbel aky som este nevidel, pokazilo sa snad vsetko.
Hodte ma prosim do jednej tej kategorie, lebo fakt idem vyberat auto coskoro, a neviem ci ist do dizlaka alebo nie...
diky moc
Nikde to ale neviem najst jednoznacne, nazory sa tu hodne rozchadzaju.
Chcem si kupit jazdenku, rocnik 2006 - 2009
Normalne by som si kupil benzinaka, dizle nemam rad. Ale vsade pocujem na dizel 2,2 neskutocne vela chvaly. Cim dalej ale viac citam ze je aj viac nakladny. (filter pevnych casti atd)
Laka ma ten dizlak, ale nie kvoli spotrebe, ta ma moc netrapi ze je o liter nizsia, ale vsetci pisu ze to auto s nim doslova lieta a je velmi kultivovany.
Coho sa bojim su tie naklady. Mal som 1.9dci od renaultu chvilu, to bol serbel aky som este nevidel, pokazilo sa snad vsetko.
Hodte ma prosim do jednej tej kategorie, lebo fakt idem vyberat auto coskoro, a neviem ci ist do dizlaka alebo nie...
diky moc
-
- Príspevky: 14963
- Dátum registrácie: 02.08.2006 15:31 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 3398
- Dátum registrácie: 20.09.2011 12:42
- Bydlisko: SC Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 4
- Dátum registrácie: 09.01.2014 12:52 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 49
- Dátum registrácie: 03.12.2008 10:48 Zdieľať na Facebook
Mal som 5 rokov 1.8i, Motor geniálny. Mne nevyhovoval celok ako auto. 2.2 mali okolo známi, fakt to auto lietlo oproti 1.8 pri bežnej jazde, ale ak dostaneš benzín cez 4500 tak je to už iné rodeo. v zákrutách omnoho lepšia stabilita, keď že je ľahšia. Na diaľnici 2,2 výhodnejšia točí menej a 1.8 má pri 130 3700ot nepríjemne hučí pri 150 už v pohode. Spotreba dlhodobo 6l 1.8l a 2,2 5,3l. Osobne by som teraz kupoval radšej 2,2 ale musela by mať málo km, lebo rado odchádza to čo na dízloch zvykne: spojka,vstreky, ak je DPF atď... Ja som na 1.8 motore menil len sviečky a filtre za 130tis km + samozrejme podvozkové časti na našich super cestách.
-
- Sir
- Príspevky: 7394
- Dátum registrácie: 18.05.2004 11:29
- Bydlisko: Slovak Banana Republic Zdieľať na Facebook
Užívateľ Jarbal riešil identické rozhodovanie. Skús si prečítať túto tému: http://forum.autobazar.eu/honda-civic-8 ... 60580.html
Nakoniec sa rozhodol pre benzínový motor.
Nakoniec sa rozhodol pre benzínový motor.
-
- Príspevky: 127
- Dátum registrácie: 27.11.2008 20:43
- Bydlisko: HE + KE Zdieľať na Facebook
2.2 diesel je ťažká na ňufák, dopredu to ide, no pozor na stabilitu v ostrých zákrutách. Je to bratova skusenosť, ktorý má tú Hondu asi pol roka. Radšej by som isiel do 1.8 gas, v spotrebe je rozdiel prežiteľný.....žiadne problémy s turbom, vstrekmi, zotrvačníkom. Jednoznačne 1.8 gas, aj na dlhé cesty.
-
- Príspevky: 5285
- Dátum registrácie: 11.09.2007 20:00 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 287
- Dátum registrácie: 19.03.2011 13:04 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 22
- Dátum registrácie: 31.07.2006 15:59
- Bydlisko: BA Zdieľať na Facebook
Ako uz bolo niekolko krat spominane, zalezi kolko km rocne najazdis a v akom pomere mesto/mimo mesta. Ja mam CIVIC 1.8 VTEC rocnik 2009 (po facelifte). Rocny najazd 20-25k km. Vacsina km dialnica, no vacsina casu mesto. Dlhodoba priemerna spotreba 7 litrov. Okresky do 6, mesto 7 - 8,5 (zalezi od mesta ).
S autom a najma s motorom som maximalne spokojny. Da sa s nim obcas trosku vysantit na okreske, a pri pokojnej jazde ma nizku spotrebu. Jedine negativum je vysoky hluk motora nad 130 km/h. Ak jazdis dlhe trasy po dialnici - neodporucam.
Co sa tyka udrzby, len spotrebny material. Motor ma rozvodovu retaz - kontroluje sa pri 200k km.
Pri dieseli (tiez som jazdil) nemas z auta, aspon z mojho subjektivneho pohladu, taky pocit lahkosti a sviznosti ako pri benzine.
S autom a najma s motorom som maximalne spokojny. Da sa s nim obcas trosku vysantit na okreske, a pri pokojnej jazde ma nizku spotrebu. Jedine negativum je vysoky hluk motora nad 130 km/h. Ak jazdis dlhe trasy po dialnici - neodporucam.
Co sa tyka udrzby, len spotrebny material. Motor ma rozvodovu retaz - kontroluje sa pri 200k km.
Pri dieseli (tiez som jazdil) nemas z auta, aspon z mojho subjektivneho pohladu, taky pocit lahkosti a sviznosti ako pri benzine.
-
- Príspevky: 5
- Dátum registrácie: 13.03.2014 12:36 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 1380
- Dátum registrácie: 28.11.2014 22:36 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 1617
- Dátum registrácie: 21.03.2015 10:52 Zdieľať na Facebook
nedaj sa v tomto pripade ovplyvnit nazorom, ze japonec len benzin. Tento motor /tusim ho uz aj prestali vyrabat/ je dokazom, ze aj japonec je s dieslom dobry a ze kazde pravidlo ma vynimku. Skoda,ze ho prestavaju v r. 2015 robit - je to asi najlepsi japonsky dieslovy motor pre osobne auta. Ma primerany vykon a krutak, ale ide od odspodu, co horko-tazko dnes dokazu tie drobunke 1,5-1,6 turbo diesle s 2 turbami.
Civic bol najmensi typ s tymto motorom, ktory bol hlavne pre CR-V. Ja ti radim diesel - plynule a perfektne zrychluje od 1000ot., mimo mesta jazdis za 5 litrov a ked to budes nahanat, tak za 7,nekazi sa pri norm.opatere. Moze,ale nemusi mat dpf - ak ho ma, tak ho nerobila honda a je jednoducho repasovatelne - nie je to ziadna specialita.
V zime a pri smyku treba ratat s tym, ze to auto je strasne tazke na predok a velmi nedotacave - na lade a snehu zatocis a dlho nic...Na suchu to nezbadas a budes si pochvalovat, ako dobre brzdi.Mierne hlucnejsie je na dialnici. Ja by som bral radsej CR-V -ecko od hondy s tymto motorom.
Civic bol najmensi typ s tymto motorom, ktory bol hlavne pre CR-V. Ja ti radim diesel - plynule a perfektne zrychluje od 1000ot., mimo mesta jazdis za 5 litrov a ked to budes nahanat, tak za 7,nekazi sa pri norm.opatere. Moze,ale nemusi mat dpf - ak ho ma, tak ho nerobila honda a je jednoducho repasovatelne - nie je to ziadna specialita.
V zime a pri smyku treba ratat s tym, ze to auto je strasne tazke na predok a velmi nedotacave - na lade a snehu zatocis a dlho nic...Na suchu to nezbadas a budes si pochvalovat, ako dobre brzdi.Mierne hlucnejsie je na dialnici. Ja by som bral radsej CR-V -ecko od hondy s tymto motorom.
-
- Príspevky: 282
- Dátum registrácie: 29.01.2013 21:38 Zdieľať na Facebook
Chlapec čo riesis ak sa xces športovú jazdu bez starosti že ti prdne turbo vstreky dpf spojka a pevná hmota tak ber tu 1.8vtec .2.2icdti je skvelý motor a drziak ale nikdy nevieš u staršieho diesla čo kupujes a ako na tom dotycny jazdil(vytacanie studeného motora,nedochladzovanie turba).Tak ci tak to moc to nejde dokopy slovenske cesty a športová jazda...
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 8 neregistrovaných