Honda Accord 2,2 i-CTDI - skusenosti

Diskusia ohľadne vozidiel značky Honda

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

rx1
Príspevky: 41
Dátum registrácie: 13.08.2012 23:36
Zdieľať na Facebook

Honda Accord 2,2 i-CTDI - skusenosti

Príspevok od používateľa rx1 »

Zdravím,

mám takú otázku ohľadom tohto auta pretože vždy ma veľmi zaujímalo ale finančne to pre mňa nebolo nikdy dostupné... Možno sa tu o tom už veľa popísalo. Ak áno tak sa ospravedlňujem...

Aké kvalitné sú to autá? Má zmysel dnes kúpiť Accord vyrobený v r. 2004 s najazdenými 230 tisíc kilometrami?
Aké sú vaše skúsenosti?
Alebo by ste sa, na mojom mieste, obzerali po niečom inom, niečom čo má menej km? Predpokladám investíciu okolo 5000euro...
Vopred díky za odpovede!
222romco
Príspevky: 234
Dátum registrácie: 26.07.2008 16:16
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa 222romco »

A aj si hladal? http://forum.autobazar.eu/kupa-honda-ac ... 54872.html Ties poskulujem po tomto aute, ale samozrejme benzin.
erikfrog
Príspevky: 909
Dátum registrácie: 06.11.2011 21:47
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa erikfrog »

Patri medzi tie spolahlivejsie auta na nasich cestach. Ta dieselova 2,2 je velmi dobry motor a v zasade som sa nestretol so zlymi skusenostami. 230t km je na taky motor nic. Jedinu vadu ktoru tieto motory mali, bola mala softwarova zalezitost ktora sa da poriesit na pockanie aktualizaciou softu v rj motora. Nejakych 40€ v Honde.
erikfrog
Príspevky: 909
Dátum registrácie: 06.11.2011 21:47
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa erikfrog »

Nie su podstatne km na tachometri, podstatne je za akych podmienok sa ten motor prevadzkoval.
Mestske diesle budu mat problem uz pri 150 a mozno aj skor. Mimomestske auta urobia 500-600 tisic km a nikto nan ruku nepolozi. Samozrejme prevadzkovym podmienkam prisposobit vymeny oleja, tzn. ziadnych 20 000km a pod.
Lubos77
Príspevky: 198
Dátum registrácie: 12.05.2007 13:41
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Lubos77 »

Známy ho má, keď mal cca 200t tak si povedal že keď sa začne kaziť, tak ho predá. Teraz má cez 500t a nejako stále šlape :)
hondaaccord2
Príspevky: 42
Dátum registrácie: 14.04.2012 22:37
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa hondaaccord2 »

Dobrá voľba. Ak moc nenajazdíš ber benzín. A pozor má to tvrdší podvozok na ktorý si treba zvyknúť.
Letec
Príspevky: 20
Dátum registrácie: 09.04.2008 14:30
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Letec »

ahoj som majitelom tohto auta r.v.2007 najazdenych necelych 200 000km. Auto slape ako ma, spolahlive, dobry komfort a jazdne vlastnosti . Nemam nič čo by som mu vytkol som s ním nadmieru spokojny. Podvozok dost tvrdy .. kolesa 225/45 r17 sa tiež pod to podpíšu, ale velmi dobre jazdne vlastnposti. motoricky super super ťah a spotreba,motor neuveritelne tichý a kultivovaný, nestráca ťah ani pri 4 000 kde predosla octavia uz netahala len vrcala. Svojim prejavom velmi pripomina benzin. jedine co ma teraz napada co by som mu vytkol je velmi velky polomer otacania. Necche sa mi tu vsetko vypisovať bolo by to nadlho ale pokial máš niečo čo by ťa zaujímalo kludne mi napíš SS a rad ti zodpoviem čo budme vedieť
iveco1980
Príspevky: 6
Dátum registrácie: 06.10.2009 13:21
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa iveco1980 »

Tak chlapci a dievcata som majitelom tohto auta 3 roky kupil som ho po nehode ktoru mala Ruska ambasada auto bolo z obidvoch stran od zvodidiel mam posledny poslednu variantu starsieho modelu prihlasenu 28.12 2008 .Nikdy som si nemyslel ze taketo auto budem vlastnit nakolko som auta striedal vsak robim to ako vsetci v SK lacno kupit zo zarobkom predat ale toto auto mi prirastlo k srdcu a neskutocne s autom som za dva roky najazdil 140000!!!!!km a neviem ze ho ani lastne mam nic netecie nic nebucha ziadne pokazene turba zhnite kabelaze EGR ventily zadrete problemy z tryskami!!!!Na slovensku velmi nedocenene auto.Mam sedana po facelifte to znamena ine budiky 6 kvalt iny tvar hmloviek.Ako mozem doporucit auto kvalit ktore nedosahuje a ani nebuded dosahovat Passat atd atd.Kto chce bezproblemove auto LEN DOPORUCUJEM !!!!!!
rx1
Príspevky: 41
Dátum registrácie: 13.08.2012 23:36
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa rx1 »

uff, dakujem vam vsetkym za prispevky. Som strasne nazhaveny na toto auto. Momentalne mam P206, naftovy, ale to je samy problem. Takze vysledkom je, ze "francuza uz nikdy viac". Ani europana. Uz len kvalitu. Takze dalsie auto bude urcite Accord. Neskutocne krasne auto.
Minuly rok som mal moznost trochu jazdit na uplne novej CR-V, diesel... PARADA.

Letec, ak budem v stave kupy tohto auta, tak sa na teba obratim s prosbou o tvoje dalsie poznatky. DIIIKY!
keyzone
Príspevky: 264
Dátum registrácie: 11.12.2010 11:01
Zdieľať na Facebook

Nejaké infošky

Príspevok od používateľa keyzone »

Som majiteľom tohto auta( btwzakladal som spomínanú tému http://forum.autobazar.eu/kupa.....54872.html , pre kúpou, žial tie reakcie ma znechutili, aký ľudia sem na fórum chodia.)

Ale dosť off topic, k veci:

Mám ho necelý rok, a v pár odsekoch ti môžem priblížiť moju skúsenosť. Stav auta nájdeš v linku, nejedná sa o žiadnu dovezenú haraburdu :)

Jazdné vlastnosti považujem za rozhodne zaujimavé, keďže auto disponuje viacprvkovými nápravami a postačujúcimi základnymi tlmičimi a pružinami. Ako uvádzajú komentáre iných užívateľov, auto je tvrdšie naladené a keď tam dáš 17 ky, tak to ešte viac podporia (mám tam 16 ky). PRi bežnej jazde, ti možno laik povie, že to auto je nič extra. KLAM!

Toto auto nepatrí do mesta, je to prenho utrpenie a to vravím narovinu, tobôž že je to diesel!

Keď som s autom vybehol na serpentíny, kvalitná nafta s aditívom, západ slnka tak som pochopil, čo to auto v sebe skríva. Pôžitok z jazdy bol fakt silný, auto si krásne dokázalo držať stopu. Vadí mi akurát troška silnejšia odozva od riadenia, to je ale asi daň za pohodlie...

Motoricky je to ako spomína Letec benzínová charakteristika motora. Ak si niekedy mal v ruke staršie 1,9 diesle, tak toto je úplne iná liga, nemyslím že by ten výkon trhla asfalt, ale jedná sa o naladenosť. V 1,9 a v 2,0 TDIčkach sú všetci namotaný na extrémny krútiaci moment v pásme 2 - 3 ticích, potom to celé upadá a motor maximálne tak vrieska.
Ano, 3,0 litre týmto neduhom netrpia, to však je úplne iná kategória. Tento motor je práve pri nižších otáčkach mrtvý, práveže mám pocit že mu neprospievajú a trápia tak dvojhmotu, preto by som si dal veľký pozor, kto stým a kde stým a ako stým jazdil. Kamoši na 1,9 oblubujú otáčky 1200 za minutu, ako bežnú jazdu, tento motor stým proste zničíš. Tu je sila toho ťahu presunutá proste hore, turbo v tedy krásne dýcha a preto sa stým autom jazdí fajnovo športovejšie, lebo ho proste točíš až skoro do 4 tisíc. Rozbeh na 3 ke vie byť naozaj divoký :2f93:

Čo som čítal diskusie, tak je tento motor docela naddimenzovaný a výkon z 2,2 litra sa nezdá až tak vysoký. Krútiaci moment 340 Nm je však silná vec, treba zažiť. Naddimenzovanie však pomáha životnosti.

Na aute je teraz najazdených 157 tisíc, posledných 60 tisíc viem o aute všetko, lebo ho mal brat. Nemal sním žiadne problémy, okrem olej, brzdy, filtre nemenil NIČ. V nemecku tieto diely sú docela lacné, žiadne premrštené ceny. I ceny v najznámejšom SK ND obchode sú ceny obstojné.

Čo mi však vadí je trošku hluk motora, je možné že to auto má už nejaký ten rok a proste ten motor troška hlasnejšie ide, neviem, čo sa týka ťahu ide fajn, len je viac počuť. JEe možné že tieto modely pre faceliftom mali aj slabšie tlmenie kabíny, takže ten hluk je viac počuť. Hluk je však viac menej počuť iba v meste, pri jazde 100 - 130 je minimálny, preto som aj písal že toto auto patrí mimo mesta.

Čo oceňujem je aspoň aká taká audio sústava, v porovnaní čo dávajú do niektorých prémiových značiek za uplne iné ceny, je to naozaj fajn.

Ak by si mal viac otázok, napíš mi SS, môžem ti poradiť čo budem vedieť. V skratke tej kúpe:

- Ak vieš, kde to auto jazdilo, a kto sním jazdil, a ak menil to čo mal, môžeš to risknúť. Môžem ti však povedať že i pri šetrnejšom zaobchádzaní a cca 30-40 % jazdení mesta bude toto auto čakať v blízkej dobe výmena spojky, resp. dvojhmoty, je to vec ktorá proste tieto km nemusí zvládnuť. Ja mám 157 tisíc km a cítim že spojka je úplne inde ako na bratovej honde (on má to isté len turera s 90 tisícmi, dobre sa mi to porovnáva). Na toto si daj pozor. Tiež udávajú možnú únavu vstrekovačov pri väčšom počte km a tie vstreky sú kurva drahé. Treba stým proste počítať. nerád straším, ale sú to skúsenosti užívateľov.

Ďaľšia vec, na ktorú by som si pri kúpe dal pozor, sú práve spomínané nápravy. Ono je to fajn mať viacprvkové nápravy, až dokiaľ sa nezačnú srať. Ak si pozreš výkresy a množstvo dielov, ktoré sa tam môže meniť, čo všetko tam je narvané a tie cenovky...pochopíš. Vôle si môžeš dať overiť mechanikovi, ak to auto jazdilo dialnice (nie však D1 BA-Praha :d :D ), tak tie nápravy môžu kludne vydržať veľa km. Len je to dobré si overiť. Ja stým teraz idem do servisu, pozrieť si vôle, a ako je na tom podvozok).

Inak veľa info nájdeš na tomto linku, silno odporúčam naštudovať :


http://www.honda-club.cz/forum/viewtopic.php?t=23582
dudikopf
Príspevky: 282
Dátum registrácie: 29.01.2013 21:38
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa dudikopf »

Ak nejazdis veľa a hlavne jazdis mesto kupuj benzinovu.Inak vynikajúce auto ako sa spomína hore...veľmi nedocenene oproti slovenskej modle passat tdi... Treba vyskúšať a otestovať neaku v schopnom vstave.Pozor na stocene km radsej riešiť dovoz,pretože ak je stocena a dotyčný nevedel jazdiť s dieslom tak opravy diesloveho motora mozu byt dost drahe(turbo,vstreky)...ps ma jednoduchý filter pevných castic-nepchava sa:)
Kujon78
Carschanger
Príspevky: 5424
Dátum registrácie: 17.10.2005 23:45
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Kujon78 »

konečne niekto napísal na ten motor aj niečo zlé, teda niečo reálne a nie len chválu.

Oproti cez ulicu mám Hondu CR-V s týmto motorom, hondu Civic s týmto motorom. Všetky nové, prvý majiteľ a ..... žerú olej !!!! Takže treba aj s niečim takým počítať. Keď som mal ešte volvo a vedľa bola honda, v rámci jedného showroomu, tak mi chlapík na volvo servise povedal, že je rád že nie je na servise hondy. Také ceny aké majú náhradné diely sú strašné :-(

nápravy sú napr. odosť drahšie :-(

Takže japonec je fajn, kým to ide bez problémov. Opravy sú totiž o dosť drahšie :-( Takže tu by som oveľa viac dával pozor pri výbere auta, aby si dobre kúpil. Je to motor roka neviem asi 2004, naozaj má charakteristiku benzínového motora, teda ťahá vo vyšších otáčkach. Takže veľa zdaru pri hľadaní dobrého kusu :-)
braga
Príspevky: 1982
Dátum registrácie: 26.10.2009 18:24
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa braga »

Kujon budem ti protirecit mame CRV doma a olej nezozerie od vymeny po vymenu tekze to neviem ale vyjadrim sa k cenam nahradhych dielov absolutne nemas pravdu lebo ziadny rozdiel nebude v cene dielov ako napr. brzdove kotuce platnicky olej filtre a podobne s dielmy na ine europske auta sam som accorda mal ale starsieho a nedam nan dopustit auto malo 270 tis. km malo povodne capy , ramena a vlastne celu napravu , neviem ake opravy su teda drahsie mozno podla teba autorizak , lenze ked to porovnas s mercedesom tak je honda na tom vynikajuco zadavatelovy temy odporucam toto auto ale samozrejme po doslednej obhliadke , este ktej CRV ma ten isty motor ma naj. 160 tis. a absolutne bez investicie akrem oleja takze tak
ivko1
Príspevky: 14963
Dátum registrácie: 02.08.2006 15:31
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa ivko1 »

U japoncov čapy držia vela aj preto, lebo sú namontované opačne, to znamená že čap (gula) je hore v tehlici a uchytenie (skrutka) býva v ramene a teda aj ked sa poškodí manžeta čapu - ako na obrázku tak aj ak by sa tam dostala voda tak sama vytečie.
U bežných áut je to naopak, voda s bordelom natečie do čapu a ten ide za chvílu do <>
[img]http://i.imgur.com/RixpBmK.jpg[/img]
Kujon78
Carschanger
Príspevky: 5424
Dátum registrácie: 17.10.2005 23:45
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Kujon78 »

a v čom mi chceš protirečiť ??? že tie dve čo tu mám pod nosom olej nežerú ? No žerú, lebo som tiež zvažoval CR-V čku tak som sa bol vyslovene na to auto pýtať :-)

On zase tvrdil, že audi A5 3,0 TDi mu nezožerie ani kapičku a už v živote nechce japonca :-) Manželke teda kúpil Q5 lebo audi :-)

Takže tak je to s nami. Jedny vyznávajú jeden typ auta a druhý nie. Ak to chce, hlavne nech si to poriadne preverí, lebo servisovať zlého japonca nie je lacná záležitosť :-)

Ja mám rád tie veci, mám auto čo má 260 000 km a nič som nikdy nemenil a nikdy som nemal problém :-)

Máš pocit, že tie dovezené passaty, čo sa tu predávajú majú tých km menej ??? 3 ročné passaty a mondeá v nemecku majú 180 000 km a nie to ešte nejaký 5 nedajboh 10 ročný passat. To že sa dovezenky serú pri 160 000 km je o tom, že neserú sa pri 160 000 ale pri 360 000 km, ktoré teraz mnohé reálne majú :-)

Dnes som išiel na služobnom manželkinom passate má 240 000 km a tiež do neho ani neškrtli !!! Viem akurát, že je to 1,9 a R-line look a mne sa zase páči ten záťah od spodu :-) a ak mi auto pri 3000 neťahá, tak stačí preradiť :-) a zase to ide pekne do 3000 :-)

Mal by to byť 1,9 77kw motor a pocitovo je lepší ako môj 93 kw motor :-) Skrátka niekomu vyhovuje niečo viac, a niekomu niečo menej.

A dovolím si napísať, že vergel jak vergel. Či japonec, či nemčúr, či žabožrút :-) Vždy všetko závisí od podmienok, v ktorých auto prevádzkuješ a aké TEĽA s tým jazdí :-)

Návrat na "Honda fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 4 neregistrovaní