Hanba Volkswagenu s motormi TSI nekončí

Diskusia ohľadne vozidiel značky Volkswagen

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

Používateľov profilový obrázok
sherdog
Príspevky: 548
Dátum registrácie: 07.11.2009 10:46
Zdieľať na Facebook

Hanba Volkswagenu s motormi TSI nekončí

Príspevok od používateľa sherdog »

www.autorevue.cz napísal:Už dvakrát po sobě označil nejprodávanější automobilový časopis v Evropě za nejporuchovější některý z modelů nejprodávanější značky aut v Evropě. Příčina zůstává stejná: selhávající rozvody motorů TSI.
Volkswagen Scirocco má na kontě další titul. Tenhle si ale ve Wolfsburgu do síně slávy nedají. Ocenění Die Goldene Möhre („zlatá mrkev“) totiž německý časopis Auto Bild uděluje automobilům, které způsobily svým majitelům největší trápení.
Obrázok
www.autorevue.cz
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24977
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Za velkú chybu považujem ani nie tak samotný motor,alebo správnejšie nový nastúpený trend TSi.Ten motor posunul pokrok a techniku hodne dopredu a to ktosi vždy ako mositel vlajky na seba zoberie.A s tým pochopiteľne aj všetky úskalia.Ak je čo vyčítať,je maximálne trend urobiť zo zákazníkov testovacích pilotov,resp sponzorov projektu,žiaľ nedobrovolných. Ani sekundu zrejme výrobca nezhodnostil (alebo práveže áno ?) úbohú úroveň servisu a tragickú neznalosť obsluhy techniky o dve generácie pred. a nie tejto.
Ak by sem človek zavesil všetko čo sa TSi alebo FTSi týka sem aj z komentárom aby bolo jasné čo je čo a prečo začo,tak to už asi nikdy nikto nekúpy.Resp. iba buď úplný ignorant alebo blbec. To je technika na ktorú nedospeje dielenská prax ani v D tak ešte desať rokov,a slovenská nikdy (ešte nezvládla Favorita).Ak sa nezavedie licencovaná prax ako u lietadiel.Toto má šancu jedine prinášať výrobcovi nezaslúžené príjmy za diely a mechanikom odmeny za neznalosť.
ivko1
Príspevky: 14965
Dátum registrácie: 02.08.2006 15:31
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa ivko1 »

Stačilo nešteriť tam kde sa nemá a bol by klud...

Kolko sa dá len ušetriť na rozvodovej reťazi ? Ved jej kupujú na vagóny, pri tých množstvách by bola možno drahšia o 1€ pri tom o 1€ drahšie auto by nik neriešil a nikto by to neriešil ani keby to bolo 5€
Ja som chválil 2.0TFSI nakolko to bol jediný motor ktorý mal remeň miesto reťaze a oni keketi by asi boli úplne nešťastný, keby obe vačky pohánali remenom, tak na pohon druhej museli použiť reťaz čím si nasrali zasa len do vlastného dvora.
Zvuk jak starý klepotavý diesel

cicmanec
Príspevky: 27640
Dátum registrácie: 15.10.2008 14:04
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa cicmanec »

No veď práve, že ich nakupujú na vagóny a tam sa prejaví aj 20 centov a nie že euro! Ale niekto ušetrí radšej na starej osvedčenej technike (napr. Dacia) ako by mal zo svojich zákazníkov robiť testovacích jazdcov a sponzorov. Ale s vidinou obrovských ušetrených prachov ušetriť pár centov na takej dôležitej súčiastke s potenciálom spôsobenia drahej poruchy si môže dovoliť len koncern. Ale keď im to ľudia žerú...
ivko1
Príspevky: 14965
Dátum registrácie: 02.08.2006 15:31
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa ivko1 »

Však ale oni tie reťaze nekupujú pre seba len tak na sklad, ved to je za účelom následného predaja, čiže tam nevidím dôvod šetriť na niečom 1€, navyše s tak fatálnymi následkami

V globále možno ušetrili slušnú sumu, ale ak to človek rozráta na jedno auto tak ušetrili akurát tak velké [img]http://www.toonforum.co.uk/images/ranks/crap_icon.gif[/img]
Naposledy upravil/-a ivko1 v 02.01.2014 20:57, upravené celkom 1 krát.
Napísať odpoveď

Návrat na "Volkswagen fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 24 neregistrovaných