GasTech 600s - obcasne vynechavanie, nizsi vykon

Ako je to vlastne s plynom? Aký máte na to názor ? skúsenosti ?

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

ferguson956
Príspevky: 52
Dátum registrácie: 26.12.2010 14:56
Zdieľať na Facebook

GasTech 600s - obcasne vynechavanie, nizsi vykon

Príspevok od používateľa ferguson956 »

Ahojte,
chcel by som sa vas popytat ohladom problemov so systemom LPG GasTech 600s. Niekedy v auguste som bol v MP Gase v HC na nastavenie. Vtedy bol problem, ze system bol zle nastaveny a hlavne brutalne vynechaval plynovy vstrekovac. Zistili sme, ze bol zle zasunuty konektor do RJ LPG a tym sa prerusoval kontakt. To sa spravilo a odvtedy som urobil v pohode asi 3000km. Teraz som si vsimol, ze auto si zase zacina trochu potrhavat. Nie vzdy, ale je to otravne a nerad by som si poskodil motor. Priznaky to ma asi take, ze:
1) mierne nizsi vykon oproti benzinu (pocas normalnej prevadzky)
2) z casu na cas, citit vykyvy vykonu pri konstatnej rychosti (v cca 0.5sek intervaloch), ako ked vynechava motor. Dost sa to podoba tomu, ked bol zle zapojeny konektor a vynechaval vstrekovac, ale zatial to nieje take silne.
Na benzin ide motor OK, su tam aj LPG sviecky Brisk (bez zmeny oproti originalnym Motorcraft svieckam). Ide o Mondeo 1.8 92kW, 200 000km, na plyne urobene asi 80-90 000km, podla chalanov z MPGas su vstrekovace OK a nastavene. Co myslite, kde by mohol byt problem?
vdaka
seven549
Príspevky: 7880
Dátum registrácie: 03.02.2010 22:37
Kontakt:
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa seven549 »

) mierne nizsi vykon oproti benzinu (pocas normalnej prevadzky)
ale to je stale na lpg.ford motory starsieho a tvojho vydania 1.8i 92kw su nanic padaju na kluke + sanie je tam plastove kde su klapky a tie sa zvyknu za nejakych 80-100 000km vylietat a robi to problemy.niekedy sa klapka ulomi a pobehuje v sani.niekedy aj k ventilu a pac mondeo konci.cize zacal by som tym sanim.
Nick21212
Príspevky: 450
Dátum registrácie: 14.07.2009 00:22
Bydlisko: LH
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Nick21212 »

daj skontrolovať zapalovaciu sústavu, sviečky sviečkové kable alebo cievky indučky alebo čo to má.

Mal som podobný problém na inom aute nakoniec to bol trošku prasknutý sviečkový kábel pri sviečke.
ferguson956
Príspevky: 52
Dátum registrácie: 26.12.2010 14:56
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa ferguson956 »

No virive klapky su vonku, sanie je OK. Sviecky boli menene niekolkokrat, bez rozdielu. Taktiez som po vymene zapalovacej cievky a zapalovacich kablov.
Problem je len s plynom.
seven549
Príspevky: 7880
Dátum registrácie: 03.02.2010 22:37
Kontakt:
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa seven549 »

ale tie klapky v sani tam niesu len tak ze niekto vo fabrike nemal co robit. ak to na benzine fici a lpg nie preco sa menili zapalovacie kable?cievka?ak niesi si isty tym lpg odpoj vstrekovace po jednom.odpojis zapojis a uvidis co to robi.skus aj ine koncovky odpojit zapojit ale za chodu motora len vsetrekovace.a ked uz zase pojdes do toho mpgas tak im poriadne povedz ako moze byt vsetko ok ked auto na benzine ide a z lpg trha.
oco13
Príspevky: 17842
Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
Bydlisko: okr.nové zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa oco13 »

Pre sevena : to preto lebo minimálny problém sa na benzíne prekryje ale na lpg práve zvýrazní.
Mňa práve uchvacujú autá ktoré po pár desiatkach rokov prestanú chodiť na benzín a jazdia už len na LPG. Sám som mal takého Formana , kúpený s 390t na tacho , majitel drevorubač , ktorý s ním zvážal drevo z lesa. U mňa ešte žil asi rok a pol a nejakých 130t km . Jeho jediný "problém" bol že nepapal benzín , iba plyn. :40bd: :40bd: :40bd: :40bd: :40bd:
som dezolát a komu sa to nepáči nech ma bozá v riť
seven549
Príspevky: 7880
Dátum registrácie: 03.02.2010 22:37
Kontakt:
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa seven549 »

to je normalne ved lpgckari uz aj startuju na lpg v benzin nadrzi pavucina cela palivova sustava je sucha aj 5 rokov tak to sa niet comu divit.ja som mal auta len benziny no citil som stale ak to ma nedostatok.a musim sa ospravedlnit co som minule tu pisal na korejovce lpg.neni to ich chyba ale po rozhovore s majitelom auta je to jeho chyba pretoze je to sockar setrny ktory by chcel jazdit zadarmo.on sam plakal aby mu to naladili tak ze motor ak sa zahreje na 30 stupnov aby to uz slo na lpg a ziadne absolutne ziadne vstreknutie benzinu pocas jazdenia.teraz place jeden benzin vstrek nejde.ale nechapem aj tak naco maju v aute 2 nadrze ked pozivaju len jednu.vyhodim benzinovu a dam tam lpg.a maju a kufor aj rezervu na mieste.hodim pod nadrz nejaky kryt zelezny a vybavene.nic sa nestane.este k tomu formanu.kolega mal pre svojich zamestnancov favorita z nemecka dotiahol ho odtial zadarmo.665 000km ked sa sekol kilometrovnik a potom este fical 3 roky.za rok nabehal 60 000km len tak.olej zral skoro ako benzinu no siel az kym sa mechanicky nezosypal.karoseria bez hrdze absolutne nikdy sa neumyval.rocnik to bol 1992.denno denne v prevadzke rychlosi sa radili bez spojky a tahal v kuse vozik+4 osoby a vercajk.proste jedno rano to uz nenatocil chudak.
Naposledy upravil/-a seven549 v 18.10.2014 20:41, upravené celkom 1 krát.
ferguson956
Príspevky: 52
Dátum registrácie: 26.12.2010 14:56
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa ferguson956 »

Predtym boli nejake problemy s motorom, tak sa preventivne menila zapalovacia sustava, no samozrejme to nic nepomohlo (boli zaklepane a podpalene ventily). Teda sa robila GO hlavy a kadeco okolo, motor je teda OK. Len ten LPG ked obcas vynecha, tak to nerobi dobry dojem, pretoze by som bol dost nerad keby mi znovu podpalilo ventily.
seven549
Príspevky: 7880
Dátum registrácie: 03.02.2010 22:37
Kontakt:
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa seven549 »

no a sme doma preco si to nenapisal skor.ako som pisal tie ford motory 1.8i 92kw su blato.podpalene ventily znamena sajze material+padaju na kluke pretoze aj ta je sajze material.mozno aj ta go hlavy bola lacna z poland china dielov a znova sa to podpalilo.len repas hlavy z origo ford dielmi stoji na 2.0i mondeo tvojho typu okolo 500 euro len diely+ este nepisem o novych sedlach ventilov 30 euro kus.preto sa to asi zabrusovalo.zmeraj kompresiu.uvidis hned co tomu je.napisem ti o tych motorch mam cas marodim.aby si bol v obraze.tie mk3 mondea mali 1.8i blato 2.0i co to znesiol ale hamba.plastove klapky v sani sluzili na pruznost motora v nizkych otackach.2.5i V6 najlepsie co tam bolo 500 000km jeden cvrkot stacilo kazdych 5 rokov dat origo termostaty a drzal bez poruch.3.0i V6 mal nejakych okolo 150kw ale je to tak isto blato.no a ST220 162kw 3.0 V6 ten zil ako aj jeho majitel.setril ho zaseklo sa variabilne casovanie ventilov cize draha oprava a ak mu daval denno denne papal olej a ak nedolieval v cas olej tak sa motor vydojil.a dizle to uz pozna kazdy.tak sa rozhodni co dal ja osobne to auto posuniem dalej.
Naposledy upravil/-a seven549 v 18.10.2014 21:11, upravené celkom 1 krát.
ferguson956
Príspevky: 52
Dátum registrácie: 26.12.2010 14:56
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa ferguson956 »

Zabrusena hlava, zabrusene sedla, nove ventily, vymenene voditka. Nastavena vola ventilov, nove tesnenie sania, vyfuku aj pod hlavou. A ano, stalo to cez 500... Hovorim este raz, motor je OK na isto. Problem je s LPG systemom-kde? Vadna RJ, nekvalitna kabelaz/kontakty, opotrebovane vstrekovace, poskodeny reduktor...??

Ak to ma na LPG bezne o nieco nizsi vykon, tak OK, to neriesim. Co moze sposobovat to nerpavidelne vynechavanie?
seven549
Príspevky: 7880
Dátum registrácie: 03.02.2010 22:37
Kontakt:
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa seven549 »

ventily sa u toho motora nenastavuju.no tazko najst pricinu ak auto na benzine fici.nefici na lpg tak treba zacat tam.ja som lpg nikdy nemal a benzinaky vacsinou len nad 2 litre.mam stareho forda 2 liter ako veterana tiez ma presviedcal znamy co robi lpg ze dame tam gas ventily nepodpali no po pol roku mi sam povedal kasli na to.
ferguson956
Príspevky: 52
Dátum registrácie: 26.12.2010 14:56
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa ferguson956 »

Ventily sa nastavuju - zmenou vysky podlozky pod "hrncekom" ventilu. To je ale nepostatne...

Ako sa to prejavuje: nastartujem idem 150km v pohode. Vypnem, nastartujem idem spat 150km zase v pohode. Potom startnem a idem 15km a blbne to - prepnem na benzin a pohode. Startujem dalsi raz a zase OK aj na LPG...
stagba
Príspevky: 231
Dátum registrácie: 16.01.2014 09:50
Bydlisko: Bratislava
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa stagba »

ferguson956 systém Gastech veľmi dobre poznám.

píšeš že vypadky výkonu sa objavujú iba niekedy a po cca 3000 km po repase vstrekovačov.
Myslím že to môže mať na svedomí niektorý lpg vstrekovač, Dal by som tam novú alebo inú zrepasovanú lištu/ vstrekovače. výnimočne sa môže stať že sa zasekáva niektorý vstrekovač pri tomto type vstrekovačov DTi sú to sice ojedinelé prípady alebo z nekvalitného plynu "spuchnú" dorazove gumičky jadier vstrekovača -ov , tie sa začnú otvárať menej a auto jazdí na chudobnú zmes.
Pri Gastechu auto treba doladiť podľa korkcíí.
ferguson956
Príspevky: 52
Dátum registrácie: 26.12.2010 14:56
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa ferguson956 »

Robil sa repas hlavy, nie vstrekovacov. Tie sa len nastavovali (zdvih) a nastavovala sa zmes v RJ.

Myslis, ze by teda bolo dobre vymenit vstrekovace? Stacilo by pripadne vymenit samotne vnutro ventilov? Nasiel som to na nete ako "Valtek 30 injector repair kit".
stagba
Príspevky: 231
Dátum registrácie: 16.01.2014 09:50
Bydlisko: Bratislava
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa stagba »

Tak, ked rozoberiem ten vstrekovač tak tam vymením aj to vnútro, nato ten repasny kit je, jeho cena je malá. A vstrekovač bude ako nový. Je tam taká gumička dorazu a ona sa klepanim jadierka cievky zaklepáva, od teploty sa môže roztiahnuť, nastavuju sa na desatiny mm, z plynu sa tam usadzuju necistoty, niekedy byvaju merkaptánom zaleptané. Stači že jeden sa neotvára na tých 4 mm a jeden valec dostava menej. To sa musi odraziť aj na chode motora. Vstrekovače Valtek typ30su dobre, treba ich vymyť tech benzinom, vymeniť tie jadrá ventilov a nastaviť mikrometrom. Fungujú dalej.
Gastech sa dá ako systém že auto bude jazdit dobre.

Návrat na "LPG, CNG - Hybrid"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 9 neregistrovaných