Ford Transit 2.0 TDi 300 spolahlivost

Diskusia ohľadne vozidiel značky Ford

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

janymeros
Príspevky: 13
Dátum registrácie: 22.03.2012 18:29
Zdieľať na Facebook

Ford Transit 2.0 TDi 300 spolahlivost

Príspevok od používateľa janymeros »

Dobrý den,chcel by som kupit dodavku a uvažujem nad ford transit 2.0 tdi 300,rv.2003 ,62-Kw..naj.200-tisic,ale je to 9miestny bus.cena je 4000,-eur.Ake mate s tymto autom skusenosti?ake je so spolahlivostou vykonom a spotrebou?Alebo mam v ponuke este opel vivaro 1,9dti 74kw,naj.240 tis.to je skrina,prave tam boli menene rozvody.Vivaro som bol skusit a zda sa mi dost lenive...Co skor by ste mi doporucili?Dakujem za rady
mastik29
Príspevky: 2867
Dátum registrácie: 07.04.2010 20:29
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mastik29 »

O jednom takom Tranzite viem. Zatial je na firme cca 4. rok. Rocne najazdi cca 30 000 km. Motor zatial celkom bez chyby, ale uz je tam druha NOVA prevodovka. Zrejma koli malemu vykonu a motor sa teda docela vytaca do otacok, caste radenie rychlosti a pod. Ano, bola to mozno chyba kupit tuto motorizaciu, lebo je to skutocne slabe, zvlast ak je to obsadene cca 6-timi osobami + batozina. Cez zimu to takmer nedokaze vykurit tu skrinu, teda aspon dalsie dva rady sedaciek. Spominam ako chalani nadavali, ked s tym isli cez Alpy.
A ze sa ti zda byt Vivaro slabe a pytas sa na dostacujuci vykon este slabsieho Tranzita???
Vivaro 1.9 dci som mal nejaku dobu pozicane, komfortom podstatne lepsie, zivsie, aj spotrebou, lenze kolega ho mal a servis toho auta ho stal hooodne vela. Pokial viem, tak riesil turba a tiez prevodovky, uletene bocne dvere, na prednu napravu si stazoval, zevraj malo vydrzi atd.... Ale 160 km/h to svihalo len tak :)
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24918
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Ak dávaš prízvuk na slovo spolahlivosť,tak sa u Transitu vrátiť vela rokov späť až kamsi do okolia1996,tam ešte spolahlivosť bola,motorická.Tam sa zase rozpadala kasňa od hrdze a kvílil diferenciál.
Vivaro a 1,9 ja Ti Karle nevím,ja bych to nedoporučoval
mp3turbo
expert: TDI
Príspevky: 24434
Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mp3turbo »

>> Ale 160 km/h to svihalo len tak

ano, super, predpokladam ze toto bola absolutne maximalna rychlost toho Vivara a este hadam aj desat navrch. Bodaj by sa mu potom nerozpadali turba a vsetko ked ten voz v jednom kuse chodil na maximalnom maxime s vypatim absolutne vsetkych sil.


Ludia su EXTREMNE hoveda, to si zapamataj.
Neviem akym zazrakom ich napada jazdit s dodavkami 160.
Radost kupit ojazdene auto po vymletom slovenskom majitelovi, ze ?


Rychlu a sprostu dobu zijeme.
original
Príspevky: 268
Dátum registrácie: 03.03.2008 13:36
Bydlisko: TT
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa original »

veru radost kupit ojazdene auto po vymletom slovakovi. vacsinou tam davaju najlacnejsi olej a kupuju polske diely, len aby to drzalo pokope..potom tu placu jak sa im to kazi..nikdy by som od slovaka auto nechcel..
drautostar
Príspevky: 1164
Dátum registrácie: 16.10.2008 14:21
Kontakt:
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa drautostar »

Mal som ten Transit, na čo šáhneš, pod 100 ečka nekúpiš, mal som r. 2005 naj. 204k, a pokorodavaný bol ako môj ďalší r.1994.
Spotreba v pohode, daj pozor na VIN, zvyčajne je vykorodované, a ja som si absolvoval úradné pridelenie VIN a okrem kopy peňazí a o stratenom čase, keď som behal jak buzerant od STK po KO a DI ani nehovorím.

Sumár: veľký pozor na čitateľnosť a pôvodnosť VIN - je v pravom vnútornom blatníku, prednej nosnej časti od tlmiča smerom dopredu narazené v zvislej polohe.
Obrázok
Dr. Autostar v.r.
Autá na diely
peto166
Príspevky: 972
Dátum registrácie: 14.06.2009 14:05
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa peto166 »

no neviem ale na dodavku mi pride 1.9 a vlastne aj 2.0 motor vcelku dost slaby!!! hlavne ked budes behat plne nalozeny.. to bude des..! ja by som bral aspon 2.5.. ak taky najdes!
take male motorizacie sa budu len trapit pri naplnenom aute..! a spotreba bude skoro rovnaka..!


mp3turbo napísal: Ludia su EXTREMNE hoveda, to si zapamataj.
Neviem akym zazrakom ich napada jazdit s dodavkami 160.
Radost kupit ojazdene auto po vymletom slovenskom majitelovi, ze ?
no ktomu asi len tolko, ze radsej by som asi kupil dodavku od sukromnej osoby, ktora si skor dava pozor na stav auta, nez od nejakej firmy, kde je vysoka pravdepodobnost, ze natom aute behalo XY soferov ktory na auto zvysoka kaslu..
inak suhlas :)

vsetci vieme ako sa beha na firemnych autach.. :rouler:
janymeros
Príspevky: 13
Dátum registrácie: 22.03.2012 18:29
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa janymeros »

Tak ja ho nebudem plne zatazovat.pri beznej prevadzke tam budem mat max 200 kg,a mozno raz tyzdene 400-500kg.Hlavne potrebujem usporny a spolahlivy motor.
mp3turbo
expert: TDI
Príspevky: 24434
Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mp3turbo »

vsetky motory v takychto autach maju znizeny vykon kvoli vyssej vydrzi, zivotnosti. Plati aj pre Renolty, aj pre Ople, Fordy atd.

Cize smiesnych 62kW z 2.0d je tam preto aby ten motor vydrzal STATISICE kilometrov na rozdiel od beznych osobnych aut kde sa dve stovky tisicov neocakavaju. Nie je najmensi problem vidiet 2007ku taketo auto s 500.000km na budiku, originalny nikdy nesahany motor, ziadne problemy so vstrekovacmi, turbami... proste znizeny vykon prinasa ovocie v spolahlivosti.

Ano, samozrejme je to trosicku lenivejsie, avsak dufam ze od DODAVKY nikto necaka sportove vlastnosti. Ach ano, vidim ze k0k0ti s tym lietaju 160km/h....
Matulkoo
Príspevky: 201
Dátum registrácie: 27.02.2012 12:04
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Matulkoo »

turbo to presne vystihol...niektore dodavky by toho zvladli habadej..ale ti mladi keketi, ktorych vidim, ze tlacia osobne auta na dodavkach na okreskach 120 a vyssie by som ako majitel tej dodavky vytiahol za vlasy a kopol do riti...lenze mlady ma vodicak do 3,5t a jedine kde ho zoberu je rozvoz ci zasielkova na dodavku a tam si vybija hormony ohrozovanim ostatnych ucastnikov premavky... :38eb:

ak k tym vykonom asi len tolko...stale plati cim vyssi objem a mensi vykon, tym spolahlivejsie agregat...1,9 dci 66 kw uplne postacuje...
janymeros
Príspevky: 13
Dátum registrácie: 22.03.2012 18:29
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa janymeros »

s tym lietanim na dodavkach je to katastrofa...ja potrebujem na dialmnici zaradit 6-tku a ist si 110-120.mne naftu nikto nezaplati.co hovorite na toho opla 1,9 74kw?zda sa mi ze ked sa rozbieham turbo sa mi zapne az nekedy cez 2500-2700 otacok.a dovtedy je to strasne lenive..je to normalne??moze mat takyto opel spotrebu 6,5litra??
mastik29
Príspevky: 2867
Dátum registrácie: 07.04.2010 20:29
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mastik29 »

mp3turbo napísal:
Tak trochu si ma sklamal tym svojim hrubym vyjadrenim. Sedel si niekedy v tom Vivare? Previezol si sa s nim? Podla teba je nieco tak strasne neunosne, pokial niekto ide 160? V reale je to cca 145 km/h. To koli tomu take hrubosti? Si sa teraz hodne znizil. Ani nevies ake otacky motor pri tej rychlosti toci, len pre info asi 3400, co teda podla teba musi znamenat absolutne nieco neunosne, destruktivne pre motor a jeho ustrojenstvo.
Podla toho co si napisal, by vlastne spusta aut nesmela na dialnicu, lebo oni pri 130-tke tocia tie same, alebo vacsie otacky, navyse trojvalce a pod. To sa o nich tiez tak vyjadrujes, ked vidis napr. Fabiu HTP?
Matulkoo napísal:
Ano, 66 kW uplne staci...
By som ta posadil do tej dodavky, nalozil ta na maximum a nech si skusis rozvazat kazdy den.
Potom by som bol zvedavy, ci si nahodou nezmenil nazor, ze ci skutocne staci tych 66 kW. Ze ci ti nevadi, ked sa niekto vytrvalo pred tebou vlecie? Ty s tym nakladom mas iba dve moznosti. Bud sa ho rozhodnes obehnut, ale to budes ty za velkeho deb1la, lebo tych 66 kW za toho pana nie a nie rozhybat autom, ohrozis obiehaneho, seba a mozno aj inych. Alebo druha moznost, ze budes jazdit pomaly, budes sa vlacit pianko a samozrejma nestihnes rozviest to co si mal. Takto si vysluzis padaka! Takze skor ako nieco take napises, ze urcite, v takmer dvojtonovej dodavke (+naklad) staci 66 kW, tak si to skus. A potom tu napis nieco take presvedcive.

Ano, vsetci ste tak perfektni, dodrziavate vsetky predpisy, vsetky zasady slusneho spravania, vsetci ste tak tolerantni.... Ano, vidno to bezne na cestach, kazdodenne. Druheho kritizovat a pritom sam clovek je ......
Pekny zvysok vecera prajem :)
cicmanec
Príspevky: 27640
Dátum registrácie: 15.10.2008 14:04
Zdieľať na Facebook

_

Príspevok od používateľa cicmanec »

A pritom stačí tak málo - pozrieť si rozdiel medzi pracovnými otáčkami benzínového a naftového motora...
mastik29
Príspevky: 2867
Dátum registrácie: 07.04.2010 20:29
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mastik29 »

1.4 TDi ma pri max. povolenej rychlosti na dialnici velmi, velmi podobne otacky. Z toho vyplyva, ze nesmie ist tou rychlostou?
A urcite sa najdu aj ine diesle s pomalym sprevodovanim v osobakoch. Ja pisem len o svojej skusenosti. Proste, diesel sa nesmie tak "tocit"?
Ja netvrdim, ze je to prospesne agregatu, tak isto, ako je jazdit iba na "volnobehu", ale 3400 otacok u CR motora nemoze byt tak katastrofalne, aby to stalo za take hrube vyjadrenia. To vsetci jazdite s dieslom v rozmedzi otacok 2000-2500??? Ale no....
janymeros
Príspevky: 13
Dátum registrácie: 22.03.2012 18:29
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa janymeros »

neviem co takeho hrubeho som napisal.Nemam skusenosti s diselovymi motormi ani u osobakov ani u dodavok.Jazdil som len na tranzite,rv 1997.Chcem sa len informovat.Ano,skusal som to vivaro,mal som zaradeny napr 2 stupen ,plyn na podlahe a auto islo uplne lenivo,az kym sa nezaplo turbo nekde pred 3000 otackami,auto bolo prazdne,len sofer.Ked budem chcet jazdit 160 tak si nebudem kupovat dodavku.to da asi logiku

Návrat na "Ford fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 9 neregistrovaných