Ford S max 2.0 tdci
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 27640
- Dátum registrácie: 15.10.2008 14:04 Zdieľať na Facebook
S-Max je kombi strednej triedy?lubos zimovcak napísal:Takže, budem rátať z hlavy: combi, stredná trieda...
SMax v 2.0 tdc...
Naposledy upravil/-a cicmanec v 28.12.2015 17:45, upravené celkom 1 krát.
-
- expert: TDI
- Príspevky: 24434
- Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26 Zdieľať na Facebook
>> Samozrejme, fleetovi manažéri musia byť mechom udreti, že s kalkulačkou v
>> ruke preratavaju každý cent nákladov a predstavte si, najviac idú auta s dieslami..
samozrejme ze su mechom udreti - pretoze LPG jazdi lacnejsie.
Ty si ratal benzin, ale nie LPG. Takze si ten benzin veselo okresaj takmer na polovicu. Ako zaznelo, za 10 litrov LPG na 100km jazdi strasne vela, fakt strasne vela osobnych aut a rozhodne to nebudu take 1.5/1.6 objemy ako dieslaky aby si sa zmestil do tej spotreby.
Fakt nie je problem najst auta co jazdia v reali za 8 litrov LPGcka. Tam uz potom matematika vychadza inak ako pri 5.5 litroch nafty. Ano, viem ze drtiva vacsina novodobych chrchlatok su priamovstreky bez moznosti LPG. Ale furt sa najdu voziky ktore sa daju prerobit - a prave na takych vydrbes najvacsie zlavy pri zakupeni pretoze su "nemoderne".
O servisnych nakladoch na 200.000km diesla tazko polemizovat, no statisticky budu vyssie ako na benzin. Ked sa fleetikovi managerikovi pokazi DPFko - CO SA VELMI CASTO STAVA ZA 200.000KM, NEHOVOR ZE NIE - tak asi nebude utekat nahodit teplaky a nebude vystriekavat wapkou ale hodi autiak do autoTEROrizovaneho servisu (pretoze ani k Jozovi z garaze nechodi, lebo nema od neho faktury do firmy) a tam mu nauctuju 1.900eur za diagnostiku, vymenu DPF a cojaviemcoho. A to este bude mat stastie.
PS : obidva sucasne DIESLOVE vozy co mam som kupil zrovna preto lebo fleetikovi managerikovi vyskocili servisne naklady. V pripade Galaxie sa jednalo o pokazenu prevodovku za 120.000 korun (ano, seriozne, Impa Bratislava, nedal sa zaradit prvy prevod) a turbo niekde okolo 70.000 korun. Bez srandy. To sa pisal rok 2007. Riesenie boli nove tiahla za 569,- korun a vypucovanie turba, obidva komponenty mam v aute dodnes cize osem rokov od zakupenia.
A teraz skus argumentovat sikovnymi fleetakmi.
Totiz KEBY boli rozumni, NIKDY by ziadne opatrovatelky do Rakuska nevozili na dieslovych Sharanoch, Vianach a podobnych masinkach. Sharanoidy zeru 7 litrov vonku pretoze to tlacia 130km/h (keby isli trosku pomalsie tak by mali sest aj drobne, 1.9tdi/2.0tdi), Viana zeru cez 8 litrov, ked sa na ne zlahka tlaci a nalozia ich siestimi babami tak sa kludne bavime 9 litrov. Motory 2.2d. Vsetky tie Trafficy, Transportery, Movana na tom nie su o nic lepsie.
Velmi sa ospravedlnujem ale nepoznam nikoho kto by jazdil za 18 litrov LPGcka na Voyageroch a Vianach. Vonku na dialnici ? Pri 130tke ? Sestvalce, s krasnou spolahlivostou, zvukom, kurenim, neroztrasene fidlatka ...
Strucne tolko k ROZUMNYM A ROZHLADENYM fleetovym managerom. A mam kamarata v obrovskej "operativke" takze by som trosku vedel rozpravat ako sa robi stredoeuropsky business.
Najvacsi problem pre zadavatela temy ktory sa rozhodol pre benzinovy S-Max ? Najst nejaky na zakupenie. To bude najvacsi cirkus.
>> ruke preratavaju každý cent nákladov a predstavte si, najviac idú auta s dieslami..
samozrejme ze su mechom udreti - pretoze LPG jazdi lacnejsie.
Ty si ratal benzin, ale nie LPG. Takze si ten benzin veselo okresaj takmer na polovicu. Ako zaznelo, za 10 litrov LPG na 100km jazdi strasne vela, fakt strasne vela osobnych aut a rozhodne to nebudu take 1.5/1.6 objemy ako dieslaky aby si sa zmestil do tej spotreby.
Fakt nie je problem najst auta co jazdia v reali za 8 litrov LPGcka. Tam uz potom matematika vychadza inak ako pri 5.5 litroch nafty. Ano, viem ze drtiva vacsina novodobych chrchlatok su priamovstreky bez moznosti LPG. Ale furt sa najdu voziky ktore sa daju prerobit - a prave na takych vydrbes najvacsie zlavy pri zakupeni pretoze su "nemoderne".
O servisnych nakladoch na 200.000km diesla tazko polemizovat, no statisticky budu vyssie ako na benzin. Ked sa fleetikovi managerikovi pokazi DPFko - CO SA VELMI CASTO STAVA ZA 200.000KM, NEHOVOR ZE NIE - tak asi nebude utekat nahodit teplaky a nebude vystriekavat wapkou ale hodi autiak do autoTEROrizovaneho servisu (pretoze ani k Jozovi z garaze nechodi, lebo nema od neho faktury do firmy) a tam mu nauctuju 1.900eur za diagnostiku, vymenu DPF a cojaviemcoho. A to este bude mat stastie.
PS : obidva sucasne DIESLOVE vozy co mam som kupil zrovna preto lebo fleetikovi managerikovi vyskocili servisne naklady. V pripade Galaxie sa jednalo o pokazenu prevodovku za 120.000 korun (ano, seriozne, Impa Bratislava, nedal sa zaradit prvy prevod) a turbo niekde okolo 70.000 korun. Bez srandy. To sa pisal rok 2007. Riesenie boli nove tiahla za 569,- korun a vypucovanie turba, obidva komponenty mam v aute dodnes cize osem rokov od zakupenia.
A teraz skus argumentovat sikovnymi fleetakmi.
Totiz KEBY boli rozumni, NIKDY by ziadne opatrovatelky do Rakuska nevozili na dieslovych Sharanoch, Vianach a podobnych masinkach. Sharanoidy zeru 7 litrov vonku pretoze to tlacia 130km/h (keby isli trosku pomalsie tak by mali sest aj drobne, 1.9tdi/2.0tdi), Viana zeru cez 8 litrov, ked sa na ne zlahka tlaci a nalozia ich siestimi babami tak sa kludne bavime 9 litrov. Motory 2.2d. Vsetky tie Trafficy, Transportery, Movana na tom nie su o nic lepsie.
Velmi sa ospravedlnujem ale nepoznam nikoho kto by jazdil za 18 litrov LPGcka na Voyageroch a Vianach. Vonku na dialnici ? Pri 130tke ? Sestvalce, s krasnou spolahlivostou, zvukom, kurenim, neroztrasene fidlatka ...
Strucne tolko k ROZUMNYM A ROZHLADENYM fleetovym managerom. A mam kamarata v obrovskej "operativke" takze by som trosku vedel rozpravat ako sa robi stredoeuropsky business.
Najvacsi problem pre zadavatela temy ktory sa rozhodol pre benzinovy S-Max ? Najst nejaky na zakupenie. To bude najvacsi cirkus.
-
- Príspevky: 742
- Dátum registrácie: 11.07.2011 21:38 Zdieľať na Facebook
No momentalne mam vo Volve z r. 2009 motor D5. Mam 480 nm tociveho momentu, 220 koni a s autom, ktore vazi prazdne 1,7 tony jazdim za rovnych 7.0L. Nieco take ako udrzba okrem vymeny oleja nepoznam. Ani zhavice som nemenil, mam 235.000.mansell napísal:kamarade xaru porovnavas s modernym dieslom.niekedy boli take naftaky to ano,ale kup si teraz naftu a urob napr 400 000 ako na tej xare z roku pana bez poruchy to bude asi zazrak.ja tu na fore nepocujem nic len vstreky,turba zhavice ,tlaky.zotrvacnik.dpf,podtacanie chodte do rity s kachlom uz nafte odzvonilo buducnost je v benzine,hybride a elektro.
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24983
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Lubo existuje aj reálne využitie MPV,to by si musel vidieť mladého keď donesú krpcov a s nimi...postielka,šatstvo,hračky,bicyklík proste pol chalupy,auto po plafón.Ale tu ide o ozajstné využitie ad absurdum.a tak si chlap zarábajúci lepšie ako predseda vlády kúpi P Picasso z r.2000 aby v ňom vynosil mladé.Nikdy nestrielal do niečoho,čo nemalo opodstatnenie,zdvôvodnenie,nikdy vyše nutnej potreby.Veď sa deti na tom aute aj patrične podpíšu,čo je plne v poriadku.Auto pôjde za nejakú zostatkovú hodnotu preč,len akosi sa nedarí zohnať nástupcu a tak presluhuje.Žiadny prémiový krasavec,niečo čo potiahne aspoň desať rokov bez starostí.Ale aj keď je aut ako smetí,niet čo kúpiť.To čo je na trhu je všetko kšeft po starom pánovi,a to nech si chlapci nechajú.Hladá sa úplne obyčajné auto,a hla aký problém.Ale hovorí sa že trpezlivosť ruže prináša,a my času máme dostatok.Peniaze minuté na auto sú najhlúpejšie preinvestované peniaze.
-
- Príspevky: 27640
- Dátum registrácie: 15.10.2008 14:04 Zdieľať na Facebook
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24983
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24983
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 1380
- Dátum registrácie: 28.11.2014 22:36 Zdieľať na Facebook
uf.ale ste sa rozpisali chlapci.ja využivam moju mazdu na prevoz naraznikov,dveri,kaput a pod.proste co potrebujem v glivicach to nalozim.pre mna je to dobre ale ked žena beha tu po kuskoch a na parkoviskách cuva je to dost komicke. jak pise lubo 206-ka je dobra na brnkanie..a ked neviem prejst po ceste tak prejdem po chodniku.
-
- Príspevky: 1138
- Dátum registrácie: 14.12.2006 20:30 Zdieľať na Facebook
Tak popisem trochu ten S-max aby to TU blbostami nezapadlo?
Vzdy ked som SA v nom viezol tak IBA ako spolujazdec. Vnutorny Priestor vyborny pre 4 dospelych a dve deti , plus batozina na vykend. Motor traslavy benzinak - treba vyssie otacky aby to normalne zrychlovalo,avsak fesak to tahal na max lebo chcel ukazat ake je turbo super, co uz sme kazdy iny. Podvozok tvrdy, citit vsetko na ceste. V zakrutach min. naklony. Sedacky tvrde a po hodinovej Jazde prve naznaky nepohodlia zo Strany sedakov.
Poruchovost : DVA roky len Servis a potom PRI 130 000 km sa rozsvietila Kontrolka motora ,oprava cca 600 CHF. Co to bolo neviem je to nepodstatne.
Normalne auto , nicim vynimocne,avsak pre mna nepouzitelne,pazravy benzinak ,zbytocne tvrdy a nie bezporuchovy. A vysnivanu spotrebu 8 litrov IBA PRI splne , bezvetri a prazdnej dialnici . Inak nikdy. Narieka vzdy ked tankuje , kedze predosle auto mal Diesel Avensis ktore predal kvoli Poruche a naslednej drahej oprave FAP Filtru.
Za mna ked Benzin -radsej toho Voyagera so 6 valcom.
Druha alternativa -Citroën grand Picasso 2.0 hdi
Obydve nepopularne, cenovo podhodnotene.
A hlavne ziaden rocnik 2010+
Vzdy ked som SA v nom viezol tak IBA ako spolujazdec. Vnutorny Priestor vyborny pre 4 dospelych a dve deti , plus batozina na vykend. Motor traslavy benzinak - treba vyssie otacky aby to normalne zrychlovalo,avsak fesak to tahal na max lebo chcel ukazat ake je turbo super, co uz sme kazdy iny. Podvozok tvrdy, citit vsetko na ceste. V zakrutach min. naklony. Sedacky tvrde a po hodinovej Jazde prve naznaky nepohodlia zo Strany sedakov.
Poruchovost : DVA roky len Servis a potom PRI 130 000 km sa rozsvietila Kontrolka motora ,oprava cca 600 CHF. Co to bolo neviem je to nepodstatne.
Normalne auto , nicim vynimocne,avsak pre mna nepouzitelne,pazravy benzinak ,zbytocne tvrdy a nie bezporuchovy. A vysnivanu spotrebu 8 litrov IBA PRI splne , bezvetri a prazdnej dialnici . Inak nikdy. Narieka vzdy ked tankuje , kedze predosle auto mal Diesel Avensis ktore predal kvoli Poruche a naslednej drahej oprave FAP Filtru.
Za mna ked Benzin -radsej toho Voyagera so 6 valcom.
Druha alternativa -Citroën grand Picasso 2.0 hdi
Obydve nepopularne, cenovo podhodnotene.
A hlavne ziaden rocnik 2010+
-
- Príspevky: 1617
- Dátum registrácie: 21.03.2015 10:52 Zdieľať na Facebook
dobre, priestranne rodinne auto, nebal by som sa ani starsich rocnikov a ani dizel s automatom - velmi zalezi, na aky kus natrafis, je to ford, takze vascina majitelov ich nesetri, nemenia oleje v normalnej dobe a pod. Velmi dobre jazdne vlastnosti, velmi dobre drzi v zakrutach, podvozok je mondeo a pre mna velmi tvrdy.Len trafit dobry kus...
-
- Príspevky: 17842
- Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
- Bydlisko: okr.nové zámky Zdieľať na Facebook
Napísať povinne nad každý autosalon a autobazar v krajine pol metrovým písmom.lubos zimovcak napísal:Milan, mám skúsenosť, že auto asi nikdy nie je dosť veľké pre ženy a deti.
Videl som P 106 na Oravskom Podzámku z FRANCUZSKA, kde sa dovalila rodinka s 2 asi 5-6 ročnými deťmi./ asi 12-15 rokov dozadu.
a stačilo im....
Voľakedy človek cestoval vlakom, autobusom a musel si vystačiť s rukami, dnes dotrepe kopec zbytočností.
"lebo kufor auta je dosť veľký... ":)
Ja vo Felde kombi odveziem balkonové dvere aj s oknom a materialom na montáž Rebrík a náradie ani nerátam.
206ka do mesta ??? postav si za ňo Polo 6N a uvidíš že je o 10 - 15 čísel UŽŠIE. Litrový motorček si zoberie v meste 5l ak ho dáš do plynu tak 6. Seat Arosa , Lupo .Aygo, C1, to sú vozítka do mesta . 206 len ak by sme chodili 5ti.
P.S: Marko ja som po ružinovských chodníkoch chodil s Ivecom maxi a za ním vozík okien. Sem tam aj nejaký schodík to dalo. A mestskí ked sa zoznámili s našimi montermi "vychodňarmi" radšej pozerali na druhú stranu.
som dezolát a komu sa to nepáči nech ma bozá v riť
-
- Príspevky: 7883
- Dátum registrácie: 03.02.2010 22:37
- Kontakt: Zdieľať na Facebook
pre zenu a decka do mesta prace obchodaku staci auto typu fobia ibiza polo klasicky benzinak co sa rychlo zahreje.ale co tak pozeram po tom okoli tu na sk kazdy pasie po nejakom velkom aute ako ten s-max.max 1x do roka sa vyuzije ten priestor auta a ako som to tak cital zbytocne sa v tom vozi odpad.bezpecnejsie to neni a len sa s tym totalne nanic parkuje.ja mam do mesta male auto na dialnice silne velke auto a na vikendy stredne auto ktore je zive.kombinacia 3 dokopy este som nevidel.
-
- Príspevky: 1617
- Dátum registrácie: 21.03.2015 10:52 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 145
- Dátum registrácie: 03.10.2010 16:50 Zdieľať na Facebook
Ved o to mi ide aby tam mohla nahadzat bycikle a take veci cize kufor by bol vyuzity pravidelne. Viem ze sa to da riesit aj nosicom ale o ten nemam zaujem.
Predtym som rozmyslal nad chrysler 300 v kombi verzii a v benzine (podla mojho nazoru to uz je maly tank) ak by jej nejaky mlady pretekar na felicii nahodou vyletel do protismeru alebo nedal prednost nech uz je sranda aspon pre neho.
Predtym som rozmyslal nad chrysler 300 v kombi verzii a v benzine (podla mojho nazoru to uz je maly tank) ak by jej nejaky mlady pretekar na felicii nahodou vyletel do protismeru alebo nedal prednost nech uz je sranda aspon pre neho.
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24983
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Hovorte mi o tom aký je to problém.Práve skončila ranná rozprava zo synom že ...z jazdeniek je 99,999 dovozov a teda aj 99,999 rizika (nech si svoje dovozy užijú sami),svojich si poznáme že áno.Takže...predsa len bude nové,pôjde na fi a po skončení lízingu hajde preč a znova nové.Pomali rok sa hladalo a vyzerá že Picasso by potrebovalo väčší servis čo je úplný nezmysel do toho čokoľvek dávať.Nech si zainvestuje nový majiteľ ako mu bude libo.Z plnou cťou to odslúžilo 5 rokov bez zaváhania...stačilo.Tak sa ideme po čomsi pozrieť,len teda požiadavka je objemové väčšie,ideálne 7 miest,tak si ideme poskúšať
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 20 neregistrovaných