Ford puma 1.4 16V - zerie olej

Diskusia ohľadne vozidiel značky Ford

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

ici7
Príspevky: 46
Dátum registrácie: 14.03.2008 11:46
Zdieľať na Facebook

Ford puma 1.4 16V - zerie olej

Príspevok od používateľa ici7 »

Zdravim Vas,
mam takyto problem :
Na aute sa rozpadla kladka, preskocil rozvod a pokrivili sa ventily. Hlavu som dal opravit (vymena ventilov + tesnenia na ventiloch + nove tesnenie pod hlavu) Pri vymene sa poskodila lambda sonda. Auto dymi a dusi sa(asi kvoli lambda sonde - novu som objednal no este nedosla). No zrazu mi zacala z pociatku blikat v zakrutach kontrolka oleja a neskor svietit. Dolial som tam liter a pol oleja. Po 200 km opat zacala svietit kontrolka oleja. Volal som mechanikovi co mi robil auto, ze co to moze byt, tak mi povedal, ze podla neho treba vymenit piestne kruzky. Auto ma tlaky vo vsetkyvh valcoch 11 (neviem akych jednotiek). Predtym mi takto olej nezralo(1l na 4000km).

Myslite ze moze byt problem v piestnych kruzkoch?
Nemohol dat zle tesnenia na ventiloch alebo pod hlavu?
Dakujem za kazdy nazor
ivko1
Príspevky: 14966
Dátum registrácie: 02.08.2006 15:31
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa ivko1 »

Pre mna by bola už výstraha 1l na 4000km... Vlastne to bol dôkaz toho že už vtedy nebolo niečo v poriadku, zohnal by som si celý druhý motor
ici7
Príspevky: 46
Dátum registrácie: 14.03.2008 11:46
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa ici7 »

Ale je mozne, aby po generalke hlavy stupla spotreba oleja o TOLKO?
teraz som zaplatil za generalku hlavy. A nerad by som daval druhy motor, kedze tento konkretne je dost tazko zohnat a k tomu v dobrom stave.
seven549
Príspevky: 7880
Dátum registrácie: 03.02.2010 22:37
Kontakt:
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa seven549 »