Ford Mondeo IV - nepravidelný chod motora
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 20
- Dátum registrácie: 20.08.2008 21:26 Zdieľať na Facebook
Ford Mondeo IV - nepravidelný chod motora
Zdravím páni, dosť som to tu hľadal no nič konkrétne nenašiel...Preto prosím o radu, jedná sa o Mondeo mk4 2007 2,0Tdci 96kw po naštartovaní motor trošku vynecháva a keď mu zľahka pridám na 1500 otáčok je cítit jemné cukanie, to isté robí aj pri jazde v menšej rýchlosti cca 50tkou má tie isté otáčky a jemne trhá autom, no keď mu zošliapnem rozbehuje rýcho a plynule. Po napichnutí na diagnostiku mi vyhodilo 2 chyby
P02E1 -Riadenie sania vzduchu vznetového motora
-Rozsah/výkon
-prerušovaný
-uviazol v otvorenej polohe
U0405 -obvod snímača recirkulácie výfukových p. nízka úroveň
-žiadny príznak
-prerušovaný
a hodnoty vstrekovačov v chode 1- 0,85
2- 1,35
3- 0,70
4- 0,93
a ešte jedna vec keď motor vypnem je počuť chvíľu bzučanie akoby unikal tlak z toho obvodu tých tenkých hadičiek.
Ďakujem za akekoľvek rady a prajem pekný deň.
P02E1 -Riadenie sania vzduchu vznetového motora
-Rozsah/výkon
-prerušovaný
-uviazol v otvorenej polohe
U0405 -obvod snímača recirkulácie výfukových p. nízka úroveň
-žiadny príznak
-prerušovaný
a hodnoty vstrekovačov v chode 1- 0,85
2- 1,35
3- 0,70
4- 0,93
a ešte jedna vec keď motor vypnem je počuť chvíľu bzučanie akoby unikal tlak z toho obvodu tých tenkých hadičiek.
Ďakujem za akekoľvek rady a prajem pekný deň.
-
- Príspevky: 1142
- Dátum registrácie: 13.01.2009 17:19
- Bydlisko: Okres Malacky Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 7876
- Dátum registrácie: 03.02.2010 22:37
- Kontakt: Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 909
- Dátum registrácie: 06.11.2011 21:47 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 20
- Dátum registrácie: 20.08.2008 21:26 Zdieľať na Facebook
Ten motor je úplne odlišný od predchadzajúcej mk3 je bez dpf-ka. Je to myslím PSA spojením s Volvom.seven549 napísal:Mondea z 2007 roku nemali ziadne hadicky vsetko elektronicke turbo aj egr.96kw motor to bude este mk3 mondeo mozno uz aj dpf ma v sebe.egr za studena nepracuje.skube ti to len pri studenom ci aj zahriatom motore.
za studena to robí hned ponaštartovaní akoby vynechával jeden válec a do 2000 otáčok ide nepravidelne. chvíľu po zohriatí sa to trochu upraví a ide nepravidelne približne pri 1500 otáčkach. Pri akcelerácii žiaden problém, len pri ustálenej rýchlosti na tých 1500 otáčkach.
Teraz som menil EGR za nové a problém pretrváva.
erikfrof tá škrtiaca klapka občas vyhadzuje chybu že je zaseknutá v otvorenej polohe. može ona priamo súvisieť s nepravidelným chodom? Ako viem otestovať jej funkčnosť prípadne tých podtlakových ventilov? Ďakujem za reakcie k téme.
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 2 neregistrovaní