Ford Ka 1.3B 44 kW r.v. 2000 - klimatizacia
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 2867
- Dátum registrácie: 07.04.2010 20:29 Zdieľať na Facebook
Ford Ka 1.3B 44 kW r.v. 2000 - klimatizacia
Prosim Vas, nemate niekto el. schemu klimatizacie?
Popripade nieco ohladom nej v tomto aute, nejake hodnoty?
Ide o to, ze sa mi nezapina kompresor. Po zapnuti tlacitka, sa spusti vetrak, zvysi volnobeh, avsak na spojku kompresora nejde napatie. Ohladom toho kompresora. Je funkcny, klimatizacia - okruh je dany do poriadku, naplnene (vycistene, vymeneny olej atd..), bez unikov. Ak sa kompresor (spojka) pripoji napriamo, tak to chladi, avsak teraz neviem ci hladat chybu v cidle, ci v nejakom rele (poistky skontrolovane). Napriamo to samozrejma nemoze byt napojene, ani neviem kde merat, hladat tie cidla. neviem ci tam je len to jedno na vyparniku a potom to druhe na snimanie tlakov v motorovom priestore.
Bidem neskutocne rad kazdej rade, lebo ten motor a pristup k niektorym veciam je naozaj strasny .
Este chcem dat druhy regulator na alternator, no dostat sa k tomu je taktiez des a hroza.
Dakujem.
Popripade nieco ohladom nej v tomto aute, nejake hodnoty?
Ide o to, ze sa mi nezapina kompresor. Po zapnuti tlacitka, sa spusti vetrak, zvysi volnobeh, avsak na spojku kompresora nejde napatie. Ohladom toho kompresora. Je funkcny, klimatizacia - okruh je dany do poriadku, naplnene (vycistene, vymeneny olej atd..), bez unikov. Ak sa kompresor (spojka) pripoji napriamo, tak to chladi, avsak teraz neviem ci hladat chybu v cidle, ci v nejakom rele (poistky skontrolovane). Napriamo to samozrejma nemoze byt napojene, ani neviem kde merat, hladat tie cidla. neviem ci tam je len to jedno na vyparniku a potom to druhe na snimanie tlakov v motorovom priestore.
Bidem neskutocne rad kazdej rade, lebo ten motor a pristup k niektorym veciam je naozaj strasny .
Este chcem dat druhy regulator na alternator, no dostat sa k tomu je taktiez des a hroza.
Dakujem.
-
- Príspevky: 5737
- Dátum registrácie: 03.12.2007 11:01 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 2867
- Dátum registrácie: 07.04.2010 20:29 Zdieľať na Facebook
Hmm, vyriesene. Clovek musel ist po kabloch, no az som prisiel k jednemu konektoru, ktory mal vnutri vylomeny kolik. Uz opravene teda. Praca na tri hodinky, oprava za niekolko centov.
Co je horsie, prisiel som na to, ze sa mi sype izolacia na plusovom kabli, co vedie k starteru, takze ho budem musiet vytiahnut a vymenit za druhy.
Taka otazocka... Bude stacit ak ho vymenim za bezny kabel co dostat kupit, ci treba nieco s teplotnou odolnostou? Bezne kable maju odolnost cca 100 °C co v tesnom okoli motora sa teoreticky, prakticky nachadza...
Ohladom tej diagnostiky. Neskusal som, kedze nepoznam hodnoty co by mali byt. A navyse, osobne si myslim, ze tato obyc. klima nema s klasickou autodiagnostikou nic, teda ze sa neda diagnostikovat cez OBD kabel. Tu by mi pomohlo vediet, kde merat cidlo na vyparniku a potom ktore piny na tlakovom cidle snimaju hornu a dolnu uroven tlaku.
Co je horsie, prisiel som na to, ze sa mi sype izolacia na plusovom kabli, co vedie k starteru, takze ho budem musiet vytiahnut a vymenit za druhy.
Taka otazocka... Bude stacit ak ho vymenim za bezny kabel co dostat kupit, ci treba nieco s teplotnou odolnostou? Bezne kable maju odolnost cca 100 °C co v tesnom okoli motora sa teoreticky, prakticky nachadza...
Ohladom tej diagnostiky. Neskusal som, kedze nepoznam hodnoty co by mali byt. A navyse, osobne si myslim, ze tato obyc. klima nema s klasickou autodiagnostikou nic, teda ze sa neda diagnostikovat cez OBD kabel. Tu by mi pomohlo vediet, kde merat cidlo na vyparniku a potom ktore piny na tlakovom cidle snimaju hornu a dolnu uroven tlaku.
-
- Príspevky: 5285
- Dátum registrácie: 11.09.2007 20:00 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 2867
- Dátum registrácie: 07.04.2010 20:29 Zdieľať na Facebook
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 8 neregistrovaných