Ford Galaxy - stupa mi spotreba
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 25
- Dátum registrácie: 18.07.2011 08:23 Zdieľať na Facebook
Ford Galaxy - stupa mi spotreba
Pomoc mam galaxy 2006 96 kw za posledny tyzden mi zacala stupat spotreba doteraz som sa pri 130 na dialnici podla palubaku zmestil priemerne do 7 l aj s klimou na 100 km teraz natej istej trase 8 litrov.Vykon motora sa javy mierne slabsi inak bez rozdielu.A este by som sa chcel spitat aky je interval vymeny rozvodov u tohto motora ?Kod ASZ asi. Za prispevky vopred dakujem.
-
- Príspevky: 626
- Dátum registrácie: 14.07.2009 00:22 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 148
- Dátum registrácie: 13.06.2008 20:34 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 5429
- Dátum registrácie: 18.09.2016 10:44 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 25
- Dátum registrácie: 18.07.2011 08:23 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 25
- Dátum registrácie: 18.07.2011 08:23 Zdieľať na Facebook
Zdravim tak na diagnostyke bez zavad . Mechanikovy co mi ju robil sa nezdali hodnoty z vahy vzduchu ze dost skacu a stvrty vstrek mal dost vysoku hodnotu myslim ze to bolo cez 0.60 , rozvody 0.0 a to maju najazdene 75000km. Podla mechanika to bude ta vaha ale nevie to isto , asi nebola este menena najazdene 190000km .
-
- expert: TDI
- Príspevky: 24434
- Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26 Zdieľať na Facebook
rozvody 0.0 sa rovna parada
vstrekovac 0.6 sa rovna uplna pohoda, osobne jazdim s 0.8 uz treti rok a nezhorsuje sa to, auto startuje aj pri -20 uplne v pohode, neries to. Zbytocna namaha. Vies ake mas hodnoty teraz, pozries pred zimou, ak bude podstatne horsie tak zaujmes stanovisko, ak bude rovnako tak sa na to vykakas. Potom pre zaujimavost mozes pozriet pocas zimy a potom na to uz zabudnes alebo sa vyprdnes ;)
vaha vzduchu : no isteze skace, to je normalne. Pokial dava pri maximalnom plyne (ale pocas realnej jazdy, nie v garazi postojacky) aspon 1000mg tak je uplne v poriadku. Takze znovu ta ista diagnostika, sadnut do auta, jazdit, na trojke plny plyn od 2000rpm do 4000rpm, vaha musi ukazovat aspon tolko kolko ma predpis (su to dva stlpce vedla seba, mechanik vie ktore lebo to pozna)... idealne 1200.
vstrekovac 0.6 sa rovna uplna pohoda, osobne jazdim s 0.8 uz treti rok a nezhorsuje sa to, auto startuje aj pri -20 uplne v pohode, neries to. Zbytocna namaha. Vies ake mas hodnoty teraz, pozries pred zimou, ak bude podstatne horsie tak zaujmes stanovisko, ak bude rovnako tak sa na to vykakas. Potom pre zaujimavost mozes pozriet pocas zimy a potom na to uz zabudnes alebo sa vyprdnes ;)
vaha vzduchu : no isteze skace, to je normalne. Pokial dava pri maximalnom plyne (ale pocas realnej jazdy, nie v garazi postojacky) aspon 1000mg tak je uplne v poriadku. Takze znovu ta ista diagnostika, sadnut do auta, jazdit, na trojke plny plyn od 2000rpm do 4000rpm, vaha musi ukazovat aspon tolko kolko ma predpis (su to dva stlpce vedla seba, mechanik vie ktore lebo to pozna)... idealne 1200.
-
- Príspevky: 25
- Dátum registrácie: 18.07.2011 08:23 Zdieľať na Facebook
mechanik mi doporucil ze mam ist na dialnicu skusit ho dostat na 160km/h ,ze ak je vaha zla tak bude od 130 lenive .Skusal som ale nezdalo sa byt mozno mierne hej. Na aute jazdi hlavne zena a tej sa stalo ze pri obiehani oneskorene akceleruje (stupila na plyn a nic) pred tym stupila pri 130 pekne akcelerovalo na150 bez zavahania. Inak spotreba pri stati na volnobehu 0.8.skusim este raz diagnostyku za jazdy ako si pisal dik za rady .
-
- expert: TDI
- Príspevky: 24434
- Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26 Zdieľať na Facebook
spotreba na volnobehu 0.8 litra za hodinu pri vypnutych spotrebicoch (klima, vyhrievanie okien, sedaciek atd) je MOC VELA. Ma to byt 0.5 az 0.6l, cize bud si mal zapnute spotrebice alebo nemas dobre nastavene rozvody a mechanik kukal nejaku inu hodnotu na diagnostike tam kde ti povedal 0.0
vaha vzduchu sa rozhodne hentakym systemom nediagnostikuje, to je slaby diagnostik...
o ostatnom skoda hovorit - to ze tvoja zena stupla na plyn a auto neakcelerovalo moze byt kludne aj to ze voz padol do "nudzoveho rezimu" teda nieco okolo turboduchadla, deraveho sania, intercooleru atd atd avsak to by sa na diagnostike ukazalo. OVSEM musel by ju robit clovek velmi dobre znaly veci a nie niekto kto klientovi odporuci sledovat vahu vzduchu podla toho ze pri 130 alebo 160km/h alebo to je jedno pri akej rychlosti strati auto dych...
no, neviem co by som este dodal.
vaha vzduchu sa rozhodne hentakym systemom nediagnostikuje, to je slaby diagnostik...
o ostatnom skoda hovorit - to ze tvoja zena stupla na plyn a auto neakcelerovalo moze byt kludne aj to ze voz padol do "nudzoveho rezimu" teda nieco okolo turboduchadla, deraveho sania, intercooleru atd atd avsak to by sa na diagnostike ukazalo. OVSEM musel by ju robit clovek velmi dobre znaly veci a nie niekto kto klientovi odporuci sledovat vahu vzduchu podla toho ze pri 130 alebo 160km/h alebo to je jedno pri akej rychlosti strati auto dych...
no, neviem co by som este dodal.
-
- Príspevky: 25
- Dátum registrácie: 18.07.2011 08:23 Zdieľať na Facebook
tak som tu zas 0.8 bez spotrebicov skusal som znovu .
bol som na dalsej diagnostike uhol zostavenia vackoveho alebo klukoveho hriadela nepametam si presne ktori tam bol hodnota -1.5 az -2 ups mechanik ze to nie je moc
neviem ci ich mam dat nastavit alebo radsej rovno vymenit maju 75000za sebou za mesiac sa chystame do chorvatska tak bysom nerad aby nas niede nechalo
mechanik pocul piskat turbo a namerane hodnoty boli vecsie ako maju byt
980/1200 priblizne ze repas turba
tak neviem
bol som na dalsej diagnostike uhol zostavenia vackoveho alebo klukoveho hriadela nepametam si presne ktori tam bol hodnota -1.5 az -2 ups mechanik ze to nie je moc
neviem ci ich mam dat nastavit alebo radsej rovno vymenit maju 75000za sebou za mesiac sa chystame do chorvatska tak bysom nerad aby nas niede nechalo
mechanik pocul piskat turbo a namerane hodnoty boli vecsie ako maju byt
980/1200 priblizne ze repas turba
tak neviem
-
- Príspevky: 25
- Dátum registrácie: 18.07.2011 08:23 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 27640
- Dátum registrácie: 15.10.2008 14:04 Zdieľať na Facebook
_
Daj si to nastaviť. Ale u iného mechanika...adelaj napísal:hodnota -1.5 az -2 ups mechanik ze to nie je moc
-
- expert: TDI
- Príspevky: 24434
- Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26 Zdieľať na Facebook
suhlas, nastavit rozvody nevymienat.
mimochodom hore pises ze rozvody boli smrtelne presne 0.0 a teraz ze minus 2 stupne, co je TROSICKU rozdiel - vymenil si mechanika alebo to bol ten isty co to pozeral predtym aj teraz?
no a potom sa dostaneme k tomu turbu... tych 980 co pises je totiz atmosfericky tlak a nie tlak turba... turbo sa da diagnozovat jedine ze jazdy, plny plyn. Vtedy musi ukazovat na tvojom motore okolo 2200mbar tlaku pri otackach zhruba 2000 az 3000.
mimochodom hore pises ze rozvody boli smrtelne presne 0.0 a teraz ze minus 2 stupne, co je TROSICKU rozdiel - vymenil si mechanika alebo to bol ten isty co to pozeral predtym aj teraz?
no a potom sa dostaneme k tomu turbu... tych 980 co pises je totiz atmosfericky tlak a nie tlak turba... turbo sa da diagnozovat jedine ze jazdy, plny plyn. Vtedy musi ukazovat na tvojom motore okolo 2200mbar tlaku pri otackach zhruba 2000 az 3000.
-
- Príspevky: 25
- Dátum registrácie: 18.07.2011 08:23 Zdieľať na Facebook
ano bol to druhy mechanik aj diagnostika hodnota bola v 4 riadku
k tomu turbu zanesene nepoviem ale ze bi hned bolo pred smrtou sa mi nechce verit ale ja nie som odbornik ta hodnota s turba namerana v dielni ked auto stalo na mieste
dnes idem este k dalsiemu som zvedavi co mi povie na zivu diagnostiku
zatial dakujem potom dam vediet
k tomu turbu zanesene nepoviem ale ze bi hned bolo pred smrtou sa mi nechce verit ale ja nie som odbornik ta hodnota s turba namerana v dielni ked auto stalo na mieste
dnes idem este k dalsiemu som zvedavi co mi povie na zivu diagnostiku
zatial dakujem potom dam vediet
-
- expert: TDI
- Príspevky: 24434
- Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26 Zdieľať na Facebook
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 4 neregistrovaní