Ford Galaxy - rada pri výbere motorizácie
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 7
- Dátum registrácie: 20.05.2010 16:19 Zdieľať na Facebook
Ford Galaxy - rada pri výbere motorizácie
Zdravím,
chcem Vás poprosiť o radu - mám v pláne kúpiť si Ford Galaxy, ale keďže jazdím denne len krátke trasy (a cca raz za 2 mesiace dlhá trasa domov na SK), uvažujem skôr nad benzínovou motorizáciou 2,0 Ecoboost. Nad výberom vozidla a prevedenia mám jasno - S-Max je pre mňa malý a nič iné 7-miestne v tejto veľkosti sa mi nepáči. Momentálne mám vyhliadnutý v zahraničí, kde pracujem, jeden 2,0 Ecoboost 149kW v automate, r.2012, takže všetko zodpovedá mojim predstavám. Budem ho ale potrebovať maximálne na nejaké 2-3 roky. Otázka je len, či sa ho potom vôbec zbavím a ak áno, či to nebude moc pod cenu oproti dieslovým. Ako som pozeral, na Slovensku nie je ani jeden, takže o to záujem asi nie je. A čo sa týka ceny, tento ma vyjde v podstate tak isto, ako naftový, ale pri mojich trasách by bol fakt lepší benzín.
Čo by ste mi teda odporúčali? Kúpiť si benzín aj s tým rizikom, že sa ho možno nikdy nezbavím, keďže na Slovensku o takéto veľké auto v benzíne a automate asi nebude záujem (ináč o tom motore veľa neviem, keďže ich veľa fakt nejazdí - ako je na tom so spoľahlivosťou?) alebo ísť do dieslovej klasiky 2,0TDCi 120kW, takisto v automate? Síce bude pri mojich trasách možno drahší na servis, ale pri rozdiele v spotrebe sa to možno vyrovná a bude aspoň ľahko predajný aj o 2-3 roky, kedy sa definitívne vrátim na SK a "autobus" už nebudem potrebovať
Skúste mi poradiť, fakt sa neviem rozhodnúť, či benzín, alebo diesel. Chcel by som radšej automat, no v krajnom prípade môže byť aj manuál. Budem vďačný za každý názor.
chcem Vás poprosiť o radu - mám v pláne kúpiť si Ford Galaxy, ale keďže jazdím denne len krátke trasy (a cca raz za 2 mesiace dlhá trasa domov na SK), uvažujem skôr nad benzínovou motorizáciou 2,0 Ecoboost. Nad výberom vozidla a prevedenia mám jasno - S-Max je pre mňa malý a nič iné 7-miestne v tejto veľkosti sa mi nepáči. Momentálne mám vyhliadnutý v zahraničí, kde pracujem, jeden 2,0 Ecoboost 149kW v automate, r.2012, takže všetko zodpovedá mojim predstavám. Budem ho ale potrebovať maximálne na nejaké 2-3 roky. Otázka je len, či sa ho potom vôbec zbavím a ak áno, či to nebude moc pod cenu oproti dieslovým. Ako som pozeral, na Slovensku nie je ani jeden, takže o to záujem asi nie je. A čo sa týka ceny, tento ma vyjde v podstate tak isto, ako naftový, ale pri mojich trasách by bol fakt lepší benzín.
Čo by ste mi teda odporúčali? Kúpiť si benzín aj s tým rizikom, že sa ho možno nikdy nezbavím, keďže na Slovensku o takéto veľké auto v benzíne a automate asi nebude záujem (ináč o tom motore veľa neviem, keďže ich veľa fakt nejazdí - ako je na tom so spoľahlivosťou?) alebo ísť do dieslovej klasiky 2,0TDCi 120kW, takisto v automate? Síce bude pri mojich trasách možno drahší na servis, ale pri rozdiele v spotrebe sa to možno vyrovná a bude aspoň ľahko predajný aj o 2-3 roky, kedy sa definitívne vrátim na SK a "autobus" už nebudem potrebovať
Skúste mi poradiť, fakt sa neviem rozhodnúť, či benzín, alebo diesel. Chcel by som radšej automat, no v krajnom prípade môže byť aj manuál. Budem vďačný za každý názor.
Naposledy upravil/-a sergio52 v 29.09.2015 15:35, upravené celkom 1 krát.
-
- Príspevky: 3773
- Dátum registrácie: 11.02.2008 21:34
- Bydlisko: BLAVA Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 1669
- Dátum registrácie: 16.08.2006 14:44 Zdieľať na Facebook
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24918
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 5285
- Dátum registrácie: 11.09.2007 20:00 Zdieľať na Facebook
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24918
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 1644
- Dátum registrácie: 27.01.2011 16:58 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 1644
- Dátum registrácie: 27.01.2011 16:58 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 909
- Dátum registrácie: 06.11.2011 21:47 Zdieľať na Facebook
Budem ti radit ako clovek ktory tie auta aktivne servisuje. Na mnozstve z nich mame daleko za pol mega km takze nejake skusenosti su.
Kedze chces 2010+ EURO 5 jednoznacne 2.0tdci 103/120kw rovnake rozdiel len software.
Benzinaky nemame takze neviem posudit.
Samozrejme pokial s tym planujes behat po meste cakaj problemy typu DPF EGR atd. ako kazdy moderny diesel. No tato E5 ma vstrekovac nafty priamo do vyfuku cize to auto lahsie regeneruje aj po meste.
Kedze chces 2010+ EURO 5 jednoznacne 2.0tdci 103/120kw rovnake rozdiel len software.
Benzinaky nemame takze neviem posudit.
Samozrejme pokial s tym planujes behat po meste cakaj problemy typu DPF EGR atd. ako kazdy moderny diesel. No tato E5 ma vstrekovac nafty priamo do vyfuku cize to auto lahsie regeneruje aj po meste.
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24918
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
FERO 321 ...Tak trocha mýtus,tomu dopomohla bieda servisov že prešli moderné diesle a hrajú slepú babu
Ale...keď si moderný benzin "postaví hlavu" tak v tom momente je diesel milý zlatý to je isté. Rozdiel je v prvom rade v tom,že na brutálne nájazdy km proste sa kupuje diesel.A on ich aj nalieta,väčšina ľudí má 2 až 3 razy km viac než si myslia,to nie je podstatné.Na také to pobehovanie nič moc,sa kupuje benzín.Je to väčšinový fenomén.Na benzin nie je (zase väčšina) možné nalietať tie km ako na diesly,jednoducho pre konštrukčné odlišnosti.
Ale ak sa dostane benzín k väčšiemu prebehu,to ešte len začínajú problémy a problémy keď sa rieši a rieši,len akosi neporieši.Len zase je tu jeden fenomén,benzín cenove už vtedy padne tak,že problémový končí na smetisku a až tak velká vec sa neudeje.Bol tu už benzín v Baccara výbave za 50 e.- a nieže som ho ja nechcel,nik ho nechcel.Bože čo ja už som sa napokúšal pomôcť z predajom nejakého benzínu,nič,ani pes neštekne.Tu je teraz 1,8 benzín z automatom,výkričná 150.- aj za 100 prosím si tlapneme,inak šrot.Podotýkam pekný a unikát vnútry,technicky žiadna chyba
Ale...keď si moderný benzin "postaví hlavu" tak v tom momente je diesel milý zlatý to je isté. Rozdiel je v prvom rade v tom,že na brutálne nájazdy km proste sa kupuje diesel.A on ich aj nalieta,väčšina ľudí má 2 až 3 razy km viac než si myslia,to nie je podstatné.Na také to pobehovanie nič moc,sa kupuje benzín.Je to väčšinový fenomén.Na benzin nie je (zase väčšina) možné nalietať tie km ako na diesly,jednoducho pre konštrukčné odlišnosti.
Ale ak sa dostane benzín k väčšiemu prebehu,to ešte len začínajú problémy a problémy keď sa rieši a rieši,len akosi neporieši.Len zase je tu jeden fenomén,benzín cenove už vtedy padne tak,že problémový končí na smetisku a až tak velká vec sa neudeje.Bol tu už benzín v Baccara výbave za 50 e.- a nieže som ho ja nechcel,nik ho nechcel.Bože čo ja už som sa napokúšal pomôcť z predajom nejakého benzínu,nič,ani pes neštekne.Tu je teraz 1,8 benzín z automatom,výkričná 150.- aj za 100 prosím si tlapneme,inak šrot.Podotýkam pekný a unikát vnútry,technicky žiadna chyba
-
- Príspevky: 41
- Dátum registrácie: 23.01.2011 16:41 Zdieľať na Facebook
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24918
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 41
- Dátum registrácie: 23.01.2011 16:41 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 17825
- Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
- Bydlisko: okr.nové zámky Zdieľať na Facebook
Milan z nafty šporák (lpg) nikdy nespravíš. A keď ten benzín padne na cene a začnú problémy tak padnuté na cene sú aj súčiastky. V inom vlákne som už písal , momentálne sú na predaj 3ks Lancia Kappa 2,0 20V + LPG. Z toho dve pojazdné s papiermi a STK . Všetky dokopy za tisícku.Kolko mi vydrží auto , ak mám na zahrade dve rovnaké na diely? Potom to už nie je ani o servisákovi , lebo mením celky.mhlavaty napísal:Najdi si solidného servismana a iné než naftu mať nikdy nebudeš
som dezolát a komu sa to nepáči nech ma bozá v riť
-
- Príspevky: 1644
- Dátum registrácie: 27.01.2011 16:58 Zdieľať na Facebook
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 10 neregistrovaných