Ford Focus 2.0 Tdci
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 60
- Dátum registrácie: 03.10.2008 19:03 Zdieľať na Facebook
Ford Focus 2.0 Tdci
Zdravim chlapci.
Zaujimalo by ma toto auto s tymto motorom. Mam v plane ho kupit ale trochu sa bojim servisu. Pocul som, ze vstreky na Mondeo Tdci stali 2000 eur. Neviem co je na tom pravdy a nemam sajnu co stoji dalsi servis. Nehovorim o brzdach a podobne, to su podla bezne veci, ktore nestoja za rec. Zaujima ma servis agregatu a ci je naozaj taky nakladny. Hladal som tu co sa dalo ale nic konkretne co by ma zaujimalo som nenasiel. Prosim poradte ak mate skusenosti. Jedna sa o 2.0 Tdci 100kw, 6 st. manual, r.v. 10/2007
Zaujimalo by ma toto auto s tymto motorom. Mam v plane ho kupit ale trochu sa bojim servisu. Pocul som, ze vstreky na Mondeo Tdci stali 2000 eur. Neviem co je na tom pravdy a nemam sajnu co stoji dalsi servis. Nehovorim o brzdach a podobne, to su podla bezne veci, ktore nestoja za rec. Zaujima ma servis agregatu a ci je naozaj taky nakladny. Hladal som tu co sa dalo ale nic konkretne co by ma zaujimalo som nenasiel. Prosim poradte ak mate skusenosti. Jedna sa o 2.0 Tdci 100kw, 6 st. manual, r.v. 10/2007
-
- Príspevky: 14965
- Dátum registrácie: 02.08.2006 15:31 Zdieľať na Facebook
Servis každého jedného moderného CR diesla je +- rovnako drahý, čiže či budeš riešiť CR vstreky na Focusa, alebo CR vstreky na Opel, alebo Škodovku ich cena je +- rovnaká, či už sa budemem baviť o nových, alebo o repase
Tak že kludne môžeš mať ronaké obavy z vysokých servisných nákladov pri kúpe každého jedného CR diesla
To čo za palivo spaluje motor pod kapotou sa určuje podla toho kolko km ročne a kade najazdíš, nie podla toho kolko je to na 100km v prepočte na €€€
Tým by som začal = ročný nájazd, pri 15000km ročne by som silno zvažoval či si budem kupovať diesel
Tak že kludne môžeš mať ronaké obavy z vysokých servisných nákladov pri kúpe každého jedného CR diesla
To čo za palivo spaluje motor pod kapotou sa určuje podla toho kolko km ročne a kade najazdíš, nie podla toho kolko je to na 100km v prepočte na €€€
Tým by som začal = ročný nájazd, pri 15000km ročne by som silno zvažoval či si budem kupovať diesel
-
- Príspevky: 60
- Dátum registrácie: 03.10.2008 19:03 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 27640
- Dátum registrácie: 15.10.2008 14:04 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 14965
- Dátum registrácie: 02.08.2006 15:31 Zdieľať na Facebook
On má obavy nie my.... Podla mna vždy lepšie o tom čosi vedieť ako slepo kúpiť a potom sa čudovať že to a to stojí tolko penazí...
Riešiť kúpu jazdenky s tým že možno budem liať nasledujúce obdobie len naftu tiež nie je zrovna ideálne uvažovanie, skrátka treba počítať s nejakým servisom - výdavkami.
Riešiť kúpu jazdenky s tým že možno budem liať nasledujúce obdobie len naftu tiež nie je zrovna ideálne uvažovanie, skrátka treba počítať s nejakým servisom - výdavkami.
-
- Príspevky: 60
- Dátum registrácie: 03.10.2008 19:03 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 909
- Dátum registrácie: 06.11.2011 21:47 Zdieľať na Facebook
Predpokladam ze sa bavime o motore z dielne PSA so siemens vstrekovanim.
Tento motor povazujem za jeden z najlepsich momentalne na trhu. Co sa tyka servisu treba mu dat kvalitny olej filtre a menit hlavne palivak pri kazdom oleji a to max 15 000km. Potom sa ten motor odvdaci viac ako 500 000km bez vaznych problemov. Samozrejme odide EGR ako na kazdom modernom motore. Cena noveho je v pohode a medzi nami obvykle staci zablendovat a je pokoj. Nic nesvieti a nic sa nedeje. DPF samozrejme zalezi len na podmienkach pouzivania. Cena noveho v druhovyrobe ca 300€ co je tiez rozumna cena. Vstrekovace sa daju kupit uz vo velmi prijatelnych cenach a repasovane.Cerpadlo nove ca 600€, turbo ca 500€ atd... Podvozok je na dobrej urovni a dostatocne odolny voci nasim cestam.
Tento motor povazujem za jeden z najlepsich momentalne na trhu. Co sa tyka servisu treba mu dat kvalitny olej filtre a menit hlavne palivak pri kazdom oleji a to max 15 000km. Potom sa ten motor odvdaci viac ako 500 000km bez vaznych problemov. Samozrejme odide EGR ako na kazdom modernom motore. Cena noveho je v pohode a medzi nami obvykle staci zablendovat a je pokoj. Nic nesvieti a nic sa nedeje. DPF samozrejme zalezi len na podmienkach pouzivania. Cena noveho v druhovyrobe ca 300€ co je tiez rozumna cena. Vstrekovace sa daju kupit uz vo velmi prijatelnych cenach a repasovane.Cerpadlo nove ca 600€, turbo ca 500€ atd... Podvozok je na dobrej urovni a dostatocne odolny voci nasim cestam.
-
- Príspevky: 146
- Dátum registrácie: 31.12.2008 15:58
- Kontakt: Zdieľať na Facebook
ved ked na to pride spravis repas vstrekov/cerpadla a ide sa dalej, mas na 200 000+ km pokoj ohladom toho pri spravnom zaobchadzani. to je jak ked kupis ojazdene auto s automatom. kludne moze spravit prevodovka dalsich 250 000km a kludne o tyzden moze byt ponej. nikdy nevies co bude, treba byt pripraveny na najhorsie jak sa hovori ;)
-
- Príspevky: 93
- Dátum registrácie: 12.01.2007 18:39 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 96
- Dátum registrácie: 30.03.2012 23:41 Zdieľať na Facebook
Mal som c-max 2.0 tdci, čo je V podstate to isté, jazdné vlastnosti super, podvozok super, výkon super, až kým neprišlo na poruchy: turbo repas cca 300e, vstreky 420e/kus siemens - nedá sa repasovat, ja som menil vstreky 2x za 3 mesiace, ale kvôli dpf, bolo upchate ale žiadna kontrolka nesvietila, takže bacha aj nato keď budeš jazdiť kratšie trasy.
-
- Príspevky: 54
- Dátum registrácie: 26.10.2008 15:03 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 1669
- Dátum registrácie: 16.08.2006 14:44 Zdieľať na Facebook
je to jeden z najlepsich motorov TD na trhu. Nie pre srandu kralikov FORD kupuje motory od PSA (Peugeot, Citroen) ako je aj tento.
Davaj olej ako ma byt (Total, Shell, Elf) a men po 15.000km, potom ti to cele vydrzi.
Ked bude nejaky problem, daj vediet, kolega sa v tom celkom orientuje a vie co sa kde da kupit a za kolko aby si nezaplakal.
Kup zachovalejsi kus, men ten olej ako pisem, doporucujem aj palivovy filter tiez najlepsie kvalitny a po 15 - max. 30.000 a nie ako pise servis.
Potom vstreky, turbo, cerpadlo vydrzia aj cez 500.000km. Samozrejme zalezi aj od toho co je medzi volantom a pedalmi...
Dvojhmotu dufat ze atakuje hranicu 300.000km by bolo velmi optimisticke, mozno ja na dlhe trate by som dal 500.000km ale to bezny uzivatel ani netusi ako sa k nej spravat.
Na trhu sa lepsia volba hlada tazko a ani keby ti davali zadarmo tak neber 1.6HDi a radsej ani 1.8TDCi - Ford motor. Jednoznacne BEST je 2.0 HDi (akoze TDCi).
Keby COKOLVEK trebalo - vies kde ma najdes
Davaj olej ako ma byt (Total, Shell, Elf) a men po 15.000km, potom ti to cele vydrzi.
Ked bude nejaky problem, daj vediet, kolega sa v tom celkom orientuje a vie co sa kde da kupit a za kolko aby si nezaplakal.
Kup zachovalejsi kus, men ten olej ako pisem, doporucujem aj palivovy filter tiez najlepsie kvalitny a po 15 - max. 30.000 a nie ako pise servis.
Potom vstreky, turbo, cerpadlo vydrzia aj cez 500.000km. Samozrejme zalezi aj od toho co je medzi volantom a pedalmi...
Dvojhmotu dufat ze atakuje hranicu 300.000km by bolo velmi optimisticke, mozno ja na dlhe trate by som dal 500.000km ale to bezny uzivatel ani netusi ako sa k nej spravat.
Na trhu sa lepsia volba hlada tazko a ani keby ti davali zadarmo tak neber 1.6HDi a radsej ani 1.8TDCi - Ford motor. Jednoznacne BEST je 2.0 HDi (akoze TDCi).
Keby COKOLVEK trebalo - vies kde ma najdes
Žijeme v dobe plnej egoistov, sociopatov, ľudí s vymytým mozgom a žiaľ aj srdcom.
Ľudia pod tlakom medii, technologii, rýchleho spôsobu žitia stratili skutočné hodnoty.
Ešte že máme riešenie - môžeme si zabezpečiť psa...
Ľudia pod tlakom medii, technologii, rýchleho spôsobu žitia stratili skutočné hodnoty.
Ešte že máme riešenie - môžeme si zabezpečiť psa...
-
- Príspevky: 2
- Dátum registrácie: 06.05.2008 22:52 Zdieľať na Facebook
http://ford-focus.autobazar.eu/20-tdci- ... 42420.html
Olej odporucam menit kazdych 10.000 km spolu s filtrom, palivak vzdy pred zimou. Kvalitna nafta + aditiva VIF. Nikdy som nemal problem so vstrekovanim. Dvojhmota vydrzi pokial sa k tomu spravas slusne, nesmies ho podtacat resp. nechat triast s motorom. Obcas ked ohrejes Motor, treba ho povytacat, ako sa hovori vypalit pavucinu vo vyfuku. Je to z dovodu aby sa jazdou na malych otackach casom nepridreli lopatky v turbe, su variabilne a otvaraju sa len pri prudkom zrychleni! A hlavne nesetrit na oleji, nakolko chladi a maze aj to Turbo! Potom ta ten Motor prezije. Cau.
Olej odporucam menit kazdych 10.000 km spolu s filtrom, palivak vzdy pred zimou. Kvalitna nafta + aditiva VIF. Nikdy som nemal problem so vstrekovanim. Dvojhmota vydrzi pokial sa k tomu spravas slusne, nesmies ho podtacat resp. nechat triast s motorom. Obcas ked ohrejes Motor, treba ho povytacat, ako sa hovori vypalit pavucinu vo vyfuku. Je to z dovodu aby sa jazdou na malych otackach casom nepridreli lopatky v turbe, su variabilne a otvaraju sa len pri prudkom zrychleni! A hlavne nesetrit na oleji, nakolko chladi a maze aj to Turbo! Potom ta ten Motor prezije. Cau.
-
- Príspevky: 24
- Dátum registrácie: 20.01.2014 00:00 Zdieľať na Facebook
Tento 2.0TDCi 100kw 320Nm motor mám pod kapotou môjho Volvo S40 2.0D 2005, euro 3 verzia bez DPF od výroby a s odpojením EGR ihneď po kúpe a bez hlások.
Kúpil som to auto v jan. 2009 s 51 tisíc km na tacho, teraz má 161 tisíc .. okrem senzora teploty nasávaného vzduchu za drobné som absolútne nič na motore nemenil! /interval rozvodov je 240 tisíc alebo 10 rokov takže práve sa na to chystám/
Kompletnú 4-dielňu spojkovú sadu vrátane dvoj-hmotaka zn. LUK kúpiš za 505€ + 10€ poštovne z CZ
Osobne som anti-castrolista, dávam do motora a do prevodovky výhradne oleje zn. Mobil, a nafta bud V power alebo EVO, VIF mám tiež stále po ruke zvlášť v zime.. a keďže čítam na rôznych fórach aké poruchy mali niektorí s týmto motorom, verím tomu, že za spoľahlivosť môjho auta môžu aj tie kvalitnejšie kvapaliny čo používam, i.e. prémiová nafta, Mobil fuel economy 0W30 A5/B5 ako motorový, a Mobilube SHC 75w-90 ako prevodový.. s touto kombináciou ten motor beží ako švajčiarske hodinky, a na diaľnici 130km/h pri 2200rpm je spotreba pod 5.5 litra.
Kúpil som to auto v jan. 2009 s 51 tisíc km na tacho, teraz má 161 tisíc .. okrem senzora teploty nasávaného vzduchu za drobné som absolútne nič na motore nemenil! /interval rozvodov je 240 tisíc alebo 10 rokov takže práve sa na to chystám/
Kompletnú 4-dielňu spojkovú sadu vrátane dvoj-hmotaka zn. LUK kúpiš za 505€ + 10€ poštovne z CZ
Osobne som anti-castrolista, dávam do motora a do prevodovky výhradne oleje zn. Mobil, a nafta bud V power alebo EVO, VIF mám tiež stále po ruke zvlášť v zime.. a keďže čítam na rôznych fórach aké poruchy mali niektorí s týmto motorom, verím tomu, že za spoľahlivosť môjho auta môžu aj tie kvalitnejšie kvapaliny čo používam, i.e. prémiová nafta, Mobil fuel economy 0W30 A5/B5 ako motorový, a Mobilube SHC 75w-90 ako prevodový.. s touto kombináciou ten motor beží ako švajčiarske hodinky, a na diaľnici 130km/h pri 2200rpm je spotreba pod 5.5 litra.
-
- Príspevky: 2
- Dátum registrácie: 06.05.2008 22:52 Zdieľať na Facebook
Ked sa o to clovek trochu stara, tak vydrzi dlho. Zaklad je nenatahovat tie intervaly vymeny oleja, nevytacat Motor za studena a takisto nechat dochladit Turbo po Tom ako sa Auto ponahana, pretoze rozpaleny olej sa moze pripiect v turbe. Ja pouzivam klasiku Ford Formula F 5w-30, obavam sa vsak ze vyrobca je Castrol a len sa to plni do Ford flias. No nemal som doteraz Problem a po rokoch pouzivania uz nebudem menit znacku oleja, ked to ide netreba spekulovat!
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 15 neregistrovaných