Ford Focus - štartovanie v chladnom počasí
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 2
- Dátum registrácie: 30.01.2013 19:04 Zdieľať na Facebook
Ford Focus - štartovanie v chladnom počasí
Dobrý deň,
Vlastním Ford Focus, r.v.2004, objem: 1.8l, 74 kW, diesel, TDCi.
Po niekoľkých klasických resp. lajtských obhliadok (aj servisných) bola vymenená auto-batéria za novú a taktiež boli vymenené žhaviace sviečky za nové. Po opätovnej kontrole bolo zistené že batéria je v poriadku aj žhaviaci systém. Ale auto v chladnom počasí resp. v mrazivom hlavne ráno štartuje na 5.-7. pokus. Pri opätovnom štartovaní počas dňa resp. prerušených aj dlhších prestávok naštartuje. Poprosím o radu ako tento problém vyriešiť alebo poradiť kde je závada. Podľa komunikácie alebo informácie od známych by mohla byť porucha napájacého ventilu do vstrekovacieho systému k tryskám. Ak ste sa s týmto problémom stretli skúste mi dať radu resp. riešenie problému. Ďakujem.
Vlastním Ford Focus, r.v.2004, objem: 1.8l, 74 kW, diesel, TDCi.
Po niekoľkých klasických resp. lajtských obhliadok (aj servisných) bola vymenená auto-batéria za novú a taktiež boli vymenené žhaviace sviečky za nové. Po opätovnej kontrole bolo zistené že batéria je v poriadku aj žhaviaci systém. Ale auto v chladnom počasí resp. v mrazivom hlavne ráno štartuje na 5.-7. pokus. Pri opätovnom štartovaní počas dňa resp. prerušených aj dlhších prestávok naštartuje. Poprosím o radu ako tento problém vyriešiť alebo poradiť kde je závada. Podľa komunikácie alebo informácie od známych by mohla byť porucha napájacého ventilu do vstrekovacieho systému k tryskám. Ak ste sa s týmto problémom stretli skúste mi dať radu resp. riešenie problému. Ďakujem.
-
- Príspevky: 2654
- Dátum registrácie: 25.12.2008 16:29
- Bydlisko: Rimavska Sobota Zdieľať na Facebook
Nazdar.U tychto motorov sme sa stretli dost casto s vadnymi vstrekovacmi.Diagnostikar to musi hned odhalit.Ked zhaviaci system je v poriadku,aj mechanicke nasatvenie motora,kompresia,tak jedine palivovy system je v hre.Skontrolovat korekcne davky pri teplom zohriatom motore,napojit prepadomer,merat pomer prepadu medzi vstrekmi.Dufam ze snimac teploty chladiva bol skontrolovany.Ten snimac nesluzi len "pre zhavenie",ale aj pre davku paliva v roznom rezime.
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24977
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Pokiaľ si dobre pamätám tak obyčajná Delphi 150 ten motor celkom dobre diagnostikuje,tj vrátane tlaku rajlu (na rampe)
Ventil vysokého tlaku je vždy v hre,takže by som ho pozeral medzi prvými vecami.Resp požiadal mechanika špeciálne o toto odmeranie násobne počas viacerých opakovaných štartov,kým sa nepodarí taký štart ktorý bude neúspešný..
Ventil vysokého tlaku je vždy v hre,takže by som ho pozeral medzi prvými vecami.Resp požiadal mechanika špeciálne o toto odmeranie násobne počas viacerých opakovaných štartov,kým sa nepodarí taký štart ktorý bude neúspešný..
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 11 neregistrovaných