Ford Focus - skape pri zohriatom motore na voľnobehu

Diskusia ohľadne vozidiel značky Ford

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

janbaluhrasko
Príspevky: 217
Dátum registrácie: 15.02.2010 17:32
Kontakt:
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa janbaluhrasko »

Treba odmerat odpor. Prepni multimeter na ohmi.
Cievka by mala mat odpor niekde medzi 10-20ohmov.
betyx
Príspevky: 33
Dátum registrácie: 24.02.2017 14:20
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa betyx »

Odpor má 23 ohmov meral som. Nevieš náhodou na ktorú poistku je napojená elektrická časť ventilu?
janbaluhrasko
Príspevky: 217
Dátum registrácie: 15.02.2010 17:32
Kontakt:
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa janbaluhrasko »

Ked to das na napatie tak vsunie jadierko dnu do cievky?
betyx
Príspevky: 33
Dátum registrácie: 24.02.2017 14:20
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa betyx »

Nie nič sa nestane ale skratuje... krokodiliky boli horúce a premeranie multimetrom na diode to potvrdilo. Podľa mňa vyskratovalo poistku len neviem ktorá to je/ zajtra po práci pozriem všetky... Zajtra zabehnem aj na vrakač po ventil a keď nebude skúsim objednať z odkazu čo si poslal inak :2f93:
janbaluhrasko
Príspevky: 217
Dátum registrácie: 15.02.2010 17:32
Kontakt:
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa janbaluhrasko »

Ok. A ked zapchas vsetky podtlaky tak motor bezi vpohode?
A odkial si?
V prvom prispevku pises ze diag vypisala chybu zapalovacieho modulu. Ta chyba je stale zapisana aj po vymazani?
betyx
Príspevky: 33
Dátum registrácie: 24.02.2017 14:20
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa betyx »

Áno stále ju vypisuje..cievka nová, fajky nové aj sviečky. Ale teraz po odpojení map ide ako hodinky. Som z Bánova pri NZ. Zajtra skúsim zapchať všetky a napíšem, no keď zápcham jednu zlepší sa to o trošku s map zapojením.
janbaluhrasko
Príspevky: 217
Dátum registrácie: 15.02.2010 17:32
Kontakt:
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa janbaluhrasko »

Zaujimave. Ok zajtra napis ca a ako. Chodim do prace v Suranoch
cicmanec
Príspevky: 27640
Dátum registrácie: 15.10.2008 14:04
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa cicmanec »

betyx napísal:keď prepnem na multimeteri diodu a dám na oba kontakty v konektore tak ukazuje priechodnosť
Neviem ako vy, ale my sme sa na fyzike učili, že v jednom smere dióda priechodná je...
betyx
Príspevky: 33
Dátum registrácie: 24.02.2017 14:20
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa betyx »

Našiel som jeden ventil za 25e aj s donaškou. Myslíš že sa môj problém týmto vyrieši? Šurany sú za rohom, konkrétne Kde robíš keď to nieje tabu ... Nechecknes mi to keď to náhodou nebude týmto ventilom?
janbaluhrasko
Príspevky: 217
Dátum registrácie: 15.02.2010 17:32
Kontakt:
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa janbaluhrasko »

Dalo bysa cez tyzden dakedy po stvrtej hodke.
Napisem ti do SS niekedy cez tyzden moje cislo. Donesiem pc a kabel a cekneme to.
betyx
Príspevky: 33
Dátum registrácie: 24.02.2017 14:20
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa betyx »

Super, bo už som zúfalý.
jaster-83
Príspevky: 1445
Dátum registrácie: 16.09.2010 13:17
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa jaster-83 »

ake mas volnobezne otacky na zohriatom motore pred tym ako skape? skapina len ohriaty a len na volnobeh, studeny ok a pod plynom studeny aj teply tak isto ok...podla mna na volnobehu nema dost paliva, studenemu prida rj, teplemu pridas plynom, palovovy filter si menil? tlak v palivovej sustave si meral?
1U5 AVU, 6U1 AMH, 6Y5 ASY, N15 GA14DE, 3B6 AVF, C4(B7) 9H06
betyx
Príspevky: 33
Dátum registrácie: 24.02.2017 14:20
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa betyx »

Pred tým ako skape lietajú 400 do 900.zaujimave je ze keď naštartujem po skapani sú ok /s malickym kolísanim/až pokiaľ sa nedotknem plynového pedálu. palivovy filter meneny pred pol rokom s ostatnými filtrami a olejom a ešte je pred vstrekovacmi regulátor tlaku paliva ten meneny nebol. Skúsil som aj zameniť vztrek.trysky aj tak ukazuje tu poruchu cievka b
ondrik363
Príspevky: 130
Dátum registrácie: 31.03.2012 17:15
Bydlisko: NMnV
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa ondrik363 »

Ja by som to tipoval na poskodenu RJ motora, aj ked 2 roky to bolo s nou o.k..

Mechanicky by mal byt motor ok..Nevidim tam podla popisu zle tesnenie pod hlavou, ani nic zle s ventilmi.

Pisal si, ze po odpojeni map senzoru, slape ako hodinky..To len ten volnobeh, alebo to ide pekne aj do otacok pri zatazi?

Zdiagnostikovat map senzor s osciloskopom nie je problem, ale pri rozhadzanom volnobehu by vystupny signal presne kopiroval zmeny podtlaku v sani a takyto signal by bol skor dosledkom ako pricinou.

ECV - ventil odvetravania palivovej nadrze by som tiez vylucil, lebo s nefunkcnym som najazdil 90 tis km bez problemov, len kontrolka emisii svietila..

Tu RJ tipujem preto, lebo velmi podobny problem som mal na svojom Stile 1.6, kde odchadza BGA technologia na procesore a plosaku. Ked som zohnal druhu RJ z vrakoviska, vsetko islo o.k. az kym sa motor nezohrial na prevadzkovu teplotu, riadiaca slucka lambda sa uzatvorila a RJ mala riadit chod motora podla dostupnych udajov zo vsetkych senzorov..V tej chvili to bolo nad jej sily, volnobeh rozhadzany, do otacok ako kedy...

Po vymene za inu, uz riadne funkcnu RJ vsetko v pohode...

Tie chyby co ti vypisuje RJ, mozu byt tiez dosledkom, nie pricinou..Treba s chladnou hlavou rozmyslat, co je pricina a co dosledok. Je to asi najtazsia vec pri diagnostikovani a citani live data...Odlisit tieto 2 skutocnosti od seba....
Fiat TIPO Combi 1.6 mjet
Lancia DELTA 1.4 t-jet LPG
Opel OMEGA 2.5i V6 - ex
Opel OMEGA 3.2i V6 - ex
Fiat STILO 1.6 LPG - ex
Fiat CROMA 1.9mjet - ex
Chrysler Pt CRUISER 2.0i LPG - ex
VLADY
Príspevky: 5285
Dátum registrácie: 11.09.2007 20:00
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa VLADY »

betyx napísal:Odpor má 23 ohmov meral som. Nevieš náhodou na ktorú poistku je napojená elektrická časť ventilu?
No pri tom odpore cievky ak to dáš na 12V by mal byť prúd cca 0,5A. ak je skrat tak si zle meral odpor alebo je chyba že cievka má nejaký skrat na kostru alebo medzizávitový skrat ktorý sa prejavuje až pri vyššom napatí . Multimeter tam púšťa len malé napätie pri meraní isto menej ako je 12V .

Návrat na "Ford fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 68 neregistrovaných