Ford Focus - rada pri kúpe

Diskusia ohľadne vozidiel značky Ford

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

Rusinho
Príspevky: 29
Dátum registrácie: 20.01.2011 12:07
Zdieľať na Facebook

Ford Focus - rada pri kúpe

Príspevok od používateľa Rusinho »

Potreboval by som poradit pri kupe auta. Cem kupit Ford Focus r.v. 1999-2003 s motorom 1.6-16V alebo 1.8Tdci popripade aj 1.4.Neviem sa rozhodnut.Co sa tyka spotreby je mi jasne ze 1.8 ale co som pocul ludi vravet o tychto motoroch vo focusoch ze sa to iba kazy je to pravda.Co som s apytal aj mechanikov vravia ze ked sa daco na tom ajte pokazy ze je to tasko opravit.A co vravite na 1.6 a celkovo by som vas prosil o radu ci tie focusy su nejake kazove popripade mi mozet poradit aj ine auto cena cca 4000e.diky moc
Stibro
Príspevky: 61
Dátum registrácie: 02.10.2008 21:07
Kontakt:
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Stibro »

Vlastním Focus 1,8tddi, r.v.2000, mám najazdených 205000km a za celý čas som musel meniť len chladič, ložisko v zadnom náboji a tyčky stabilizátora. Teda okrem spotrebného materiálu (olej,filtre, rozvody atď.) S autom som maximálne spokojný. Pri kúpe hľadaj novšie modely, tuším od 2002 majú zinkovanú karosériu. Pri starších modeloch skontroluj lemy dverí a spodok auta, tieto časti korodujú najskôr. Tdci má tichší motor a kultivovanejší chod a aj výkonovo je citeľne živší.
Spotreba je niekde medzi 5,5-6,5l/100km.
tibkac
Príspevky: 95
Dátum registrácie: 17.09.2009 08:42
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa tibkac »

Fordy sú dobré autá, okrem Mondea, tie sú dosť kazivé
roman66666
Príspevky: 548
Dátum registrácie: 26.11.2008 20:03
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa roman66666 »

tibkac napísal:Fordy sú dobré autá, okrem Mondea, tie sú dosť kazivé
kolko mondei si vlastnil a ake sa na nich vyskytli poruchy ? ci si to niekde pocul? kamaratovho otca kon jedno vlastnil a ten to hovoril? :angry: :angry:
tibkac
Príspevky: 95
Dátum registrácie: 17.09.2009 08:42