Ford Focus -ktorý motor?
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 11
- Dátum registrácie: 28.03.2009 18:42 Zdieľať na Facebook
Ford Focus -ktorý motor?
chcem si kúpiť Ford Focus kombi diesel, ale neviem ktorý motor je ten správny.Bude to model auta Mk I 1998-2004 ale či 1.8TDDi-66Kw, 1.8TDCi-74Kw alebo 1.8TDCi-85Kw. Vedel by mi niekto poradiť a povedať aké sú dobré a zlé stránky týchto motorov, poprípade načo sa pri kúpe zamerať?
PS: s autom budem denne jazdiť cca 120km po dialnici.
Ďakujem za všetky odpovede
PS: s autom budem denne jazdiť cca 120km po dialnici.
Ďakujem za všetky odpovede
-
- Sir
- Príspevky: 7394
- Dátum registrácie: 18.05.2004 11:29
- Bydlisko: Slovak Banana Republic Zdieľať na Facebook
Podstatné zlepšenie situácie nastalo po modernizácii, kedy sa na trhu objavil turbodiesel s technológiou common-rail 1.8 TDCi s výkonom 85 kW, neskôr 74 kW. Tieto motory majú oveľa kultivovanejší chod ako staršie verzie, poskytujú solídnu dynamiku a spotreba sa pri troche snahy v priemere pohybuje tiež okolo 6 litrov. Sú ale citlivejšie na kvalitu nafty a častejšie ich môžu postihnúť poruchy.
Šup sem a študovať
http://www.autorubik.sk/kupujem-ojazden ... kusenosti/
Šup sem a študovať
http://www.autorubik.sk/kupujem-ojazden ... kusenosti/
-
- Príspevky: 11
- Dátum registrácie: 28.03.2009 18:42 Zdieľať na Facebook
-
- Sir
- Príspevky: 7394
- Dátum registrácie: 18.05.2004 11:29
- Bydlisko: Slovak Banana Republic Zdieľať na Facebook
Presne naopak Do staršej verzie by som nešiel... Známy zo zahraničia sa chystal na dlhú cestu 1200km, mal motor 1.8TDDi (55, alebo 66kW, neviem), v servise všetko v poriadku. Po 700km mu kľaklo turbo v Čechách. Auto kúpené ako nové v roku 00. Jazdil s tým 9000km mesačne.
Je dôležité, či naozaj potrebuješ diesel na svoj nájazd. Ak najazdíš do 20-25tisíc km ročne, benzín je ideálny a tam odporúčam 1.6.
Je dôležité, či naozaj potrebuješ diesel na svoj nájazd. Ak najazdíš do 20-25tisíc km ročne, benzín je ideálny a tam odporúčam 1.6.
-
- Príspevky: 3
- Dátum registrácie: 11.03.2012 12:48 Zdieľať na Facebook
mal som ford focus 2004 1,8 TDCi 85kW , najazdene 80000 km...vstrekovacie cerpadlo DELPHI ..podla servisakov z fordu bezny problem ktory nastal aj umna....hlavna oska vstrekovacieho cerpadla sa derie a kovovymi pilinkami upchava vstrekovacie trysky, tie potom "curaju" a toho dosledkom sa prepali sa alebo praskne piest...kovove pilinky naviac zaseru spatnym prepadom od motora do nadrze cely palivovy system, a nestaci ho potom preplachnut ale treba ho vymenit inak hrozi ze sa porucha cca do dvoch mesiacov zopakuje ...ceny za repas vstrekovacov 4ks 480 eur..repas cerpadla 700eur ..pouzita nadrz a trubky 150eur a novy polomotor z ineho auta cca 700 eur(aj to len v pripade ze sa ho podari zohnat-z neznameho dovodu totizto vela focusov je na predaj ale uz bez motora ..plus cena prace s tym ze niktory opravar nechcel dat garanciu ze to pojde a nepokazi sa znova... vyjde vam ze takyto krasny nalesteny focus zatlacite po poruche hned radsej do srotu ....
-
- Príspevky: 270
- Dátum registrácie: 05.07.2006 09:49 Zdieľať na Facebook
problém je v tom že pravdepodobne si mal nabehaných oveľa viac ako 80 tis., v inom prípade to nieje bežné. Veď ako je potom možné že sa dovážajú FF s kilometrami často krát cez 300 tis.KM s ktorých sú potom krásne kúsky s malým nájazdom?
práve to je príčina prečo ľudia na SK tak nadávajú na motory u FF a že často odchádzajú vstreky je to totálny blud. a k tej výmene že sa musí meniť zároveň so vstrekmi aj čerpadlo a celý palivový filter je to asi národný šport vo Ford servisoch ale asi len na SK, lebo pred časom v roku 09 som menil vstreky v Maďarsku (kôli prístupu a cene) a tam ani reč o čerpadle,trubkách či dokonca nádrži. auto ide dodnes nabeháne od výmeny cca 70tis km a bez problému.(nie dva mesiace ako povedali tebe)
Nedávno známi podobný problém aj riešenie ale v PL a auto zatial v poho nabehané cca 30tis. KM.
podľa môjho názoru FF dobrá voľba s motorom 1,8tdci 85KW , auto s výborným podvozkom,dostatočnou pružnosťou. Prípadne spoľahlivá ale trošku slabšia 1,6 16V benzín je tiež dobrá volba
práve to je príčina prečo ľudia na SK tak nadávajú na motory u FF a že často odchádzajú vstreky je to totálny blud. a k tej výmene že sa musí meniť zároveň so vstrekmi aj čerpadlo a celý palivový filter je to asi národný šport vo Ford servisoch ale asi len na SK, lebo pred časom v roku 09 som menil vstreky v Maďarsku (kôli prístupu a cene) a tam ani reč o čerpadle,trubkách či dokonca nádrži. auto ide dodnes nabeháne od výmeny cca 70tis km a bez problému.(nie dva mesiace ako povedali tebe)
Nedávno známi podobný problém aj riešenie ale v PL a auto zatial v poho nabehané cca 30tis. KM.
podľa môjho názoru FF dobrá voľba s motorom 1,8tdci 85KW , auto s výborným podvozkom,dostatočnou pružnosťou. Prípadne spoľahlivá ale trošku slabšia 1,6 16V benzín je tiež dobrá volba
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 13 neregistrovaných