Ford Escort 1.8 TD 1998
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 16
- Dátum registrácie: 28.10.2012 18:51 Zdieľať na Facebook
Ford Escort 1.8 TD 1998
zdravicko,mam taky problem ze mi auto za studena velmi tazko startuje...ked je studeny motor tak velmi vela treba krutit aby naskocil,ale ked je uz tepli tak bez najmensieho problemu naskoci na prvy krat...dakujem za rady
-
- Príspevky: 14965
- Dátum registrácie: 02.08.2006 15:31 Zdieľať na Facebook
U tohto motora je to úplne normálne. Môj návod ako to štartovalo celkom obstojne :
1. otočiť klúčom, nežhaviť - rovno štartovať nech motorom otočí aspon 1x, kludne aj 2x (nie zbytočne dlho)
2. potom treba nažhaviť kludne 5x za sebou a štartovať, nám to tak fungovalo.
Predpokladám že žhaviče máš otestované že žhavia
1. otočiť klúčom, nežhaviť - rovno štartovať nech motorom otočí aspon 1x, kludne aj 2x (nie zbytočne dlho)
2. potom treba nažhaviť kludne 5x za sebou a štartovať, nám to tak fungovalo.
Predpokladám že žhaviče máš otestované že žhavia
-
- Príspevky: 1721
- Dátum registrácie: 28.11.2010 20:11 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 27640
- Dátum registrácie: 15.10.2008 14:04 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 16
- Dátum registrácie: 28.10.2012 18:51 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 16
- Dátum registrácie: 28.10.2012 18:51 Zdieľať na Facebook
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24977
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Presne toto budem riešiť u tohoto motora aj keď bez turbíny.Riešila sa síce spojka ale pri tej príležitosti ak už raz auto nejazdí sa rieši aj toto.Pred opravou bol odmeraný prúd prvého studeného štartu na hodnote 275 A
Po cca desať sek behu a opätovnom štarte (už stačila pol obrátka) už bola špičková hodnota iba 170 A .Vzhľadom na reduktorový typ sú to obrovské odbery.
Po rozobratí prišlo sklamanie lebo konštrukcia uhlíkovej dosky je riešená úplne idiotsky z odporovo privarenými spojmy.Kolektor bol čierny,uhlíky kratučké.
Teraz som tam dal zo zásob inú celú zadnú časť v elegantnom stave,tak sa to iba vyčistilo a ukáže sa zmena.
Som názoru že problémom sú nízke štartovacie otázky ale keďže bolo auto mimo dielne nemohol som napichať osciloskop tak iba subjektívne tvrdím že to otáčky nedosiahli viac než 160-170 a to je málo. Teraz si to už nameriam,len ma trochu mrzí že auto bude merané v teple. Ale dám vedieť
Po cca desať sek behu a opätovnom štarte (už stačila pol obrátka) už bola špičková hodnota iba 170 A .Vzhľadom na reduktorový typ sú to obrovské odbery.
Po rozobratí prišlo sklamanie lebo konštrukcia uhlíkovej dosky je riešená úplne idiotsky z odporovo privarenými spojmy.Kolektor bol čierny,uhlíky kratučké.
Teraz som tam dal zo zásob inú celú zadnú časť v elegantnom stave,tak sa to iba vyčistilo a ukáže sa zmena.
Som názoru že problémom sú nízke štartovacie otázky ale keďže bolo auto mimo dielne nemohol som napichať osciloskop tak iba subjektívne tvrdím že to otáčky nedosiahli viac než 160-170 a to je málo. Teraz si to už nameriam,len ma trochu mrzí že auto bude merané v teple. Ale dám vedieť
-
- Príspevky: 14965
- Dátum registrácie: 02.08.2006 15:31 Zdieľať na Facebook
My sme mali tiež 1.8D a tie otáčky sú žalostne pomalé pri štartovaní, urobil sa repas štartéra a pomohlo to akurát tak o chlp. Tam to súdruhovia skrátka zle navrhli, ono to stálo štartuje takým tempom ako keby baterka bola napól vybitá a naštartovať pokusom že prvý krát dlho točím sa naozaj iba vybije.
Ono ak s tým jazdí človek každý den, tak sa to naučí štartovať - lepšie povedané donúti ho to
Ono ak s tým jazdí človek každý den, tak sa to naučí štartovať - lepšie povedané donúti ho to
-
- Príspevky: 3798
- Dátum registrácie: 11.02.2008 21:34
- Bydlisko: BLAVA Zdieľať na Facebook
-
- maskot fóra
- Príspevky: 3536
- Dátum registrácie: 29.05.2009 18:50
- Bydlisko: plechovy hotel Zdieľať na Facebook
myslis ze by toto pomohlo aj pri mojej vybehanej dieslovej felicii? lebo dnes bolo vonku +2 a nemohol som feldu cez starter ani za boha nastartovat potom kamarat ma tahal na lane isli sme cca 40 km/h 3 x som nazhavil zaradil 3 -ku pustil pomaly spojku a felda hned nastartovalaivko1 napísal:U tohto motora je to úplne normálne. Môj návod ako to štartovalo celkom obstojne :
1. otočiť klúčom, nežhaviť - rovno štartovať nech motorom otočí aspon 1x, kludne aj 2x (nie zbytočne dlho)
2. potom treba nažhaviť kludne 5x za sebou a štartovať, nám to tak fungovalo.
Predpokladám že žhaviče máš otestované že žhavia
PS: tiez mam pocit akoby starter za studena mal pomale tocky keby rychlesie tocil motorom tak si myslim ze by aj naskocil, za tepla ten starter toci rychlesie
mazda 323f 1.5
fiat uno logo 1.1
Scania R450
fiat uno logo 1.1
Scania R450
-
- Príspevky: 966
- Dátum registrácie: 23.03.2011 18:44
- Bydlisko: Oldenburg/Levice Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 27640
- Dátum registrácie: 15.10.2008 14:04 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 16
- Dátum registrácie: 28.10.2012 18:51 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 27640
- Dátum registrácie: 15.10.2008 14:04 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 16
- Dátum registrácie: 28.10.2012 18:51 Zdieľať na Facebook
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 13 neregistrovaných