Ford Escort 1.8 TD 1998

Diskusia ohľadne vozidiel značky Ford

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

28hate28
Príspevky: 16
Dátum registrácie: 28.10.2012 18:51
Zdieľať na Facebook

Ford Escort 1.8 TD 1998

Príspevok od používateľa 28hate28 »

zdravicko,mam taky problem ze mi auto za studena velmi tazko startuje...ked je studeny motor tak velmi vela treba krutit aby naskocil,ale ked je uz tepli tak bez najmensieho problemu naskoci na prvy krat...dakujem za rady
ivko1
Príspevky: 14965
Dátum registrácie: 02.08.2006 15:31
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa ivko1 »

U tohto motora je to úplne normálne. Môj návod ako to štartovalo celkom obstojne :
1. otočiť klúčom, nežhaviť - rovno štartovať nech motorom otočí aspon 1x, kludne aj 2x (nie zbytočne dlho)
2. potom treba nažhaviť kludne 5x za sebou a štartovať, nám to tak fungovalo.

Predpokladám že žhaviče máš otestované že žhavia
bombalino
Príspevky: 1721
Dátum registrácie: 28.11.2010 20:11
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa bombalino »

Iba dodám kúp si najsilnejšiu baterku aká sa ti tam vojde.
cicmanec
Príspevky: 27640
Dátum registrácie: 15.10.2008 14:04
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa cicmanec »

...a tento ivkov návod tu už bol v podobných témach spomenutý niekoľkokrát. Ale tak prečo si ho nezopakovať aj túto zimu...
28hate28
Príspevky: 16
Dátum registrácie: 28.10.2012 18:51
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa 28hate28 »

dakujem pekne za rady...vyskusam to a uvidime co to urobi...a myslim si ze kupovat silnejsiu baterku nieje riesenie problemu len oddalovanie...ano zhavice su skontrolovane..len pri jednom ako keby tlacilo naftu von..neviem co sa da stym robit...ostatne su ciste...
28hate28
Príspevky: 16
Dátum registrácie: 28.10.2012 18:51
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa 28hate28 »

aaaaa niekto mi vravel ze mozno by to vyriesili vymeny filtrov..
alebo tie zhavice...
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24977
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Presne toto budem riešiť u tohoto motora aj keď bez turbíny.Riešila sa síce spojka ale pri tej príležitosti ak už raz auto nejazdí sa rieši aj toto.Pred opravou bol odmeraný prúd prvého studeného štartu na hodnote 275 A
Po cca desať sek behu a opätovnom štarte (už stačila pol obrátka) už bola špičková hodnota iba 170 A .Vzhľadom na reduktorový typ sú to obrovské odbery.
Po rozobratí prišlo sklamanie lebo konštrukcia uhlíkovej dosky je riešená úplne idiotsky z odporovo privarenými spojmy.Kolektor bol čierny,uhlíky kratučké.
Teraz som tam dal zo zásob inú celú zadnú časť v elegantnom stave,tak sa to iba vyčistilo a ukáže sa zmena.
Som názoru že problémom sú nízke štartovacie otázky ale keďže bolo auto mimo dielne nemohol som napichať osciloskop tak iba subjektívne tvrdím že to otáčky nedosiahli viac než 160-170 a to je málo. Teraz si to už nameriam,len ma trochu mrzí že auto bude merané v teple. Ale dám vedieť
ivko1
Príspevky: 14965
Dátum registrácie: 02.08.2006 15:31
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa ivko1 »

My sme mali tiež 1.8D a tie otáčky sú žalostne pomalé pri štartovaní, urobil sa repas štartéra a pomohlo to akurát tak o chlp. Tam to súdruhovia skrátka zle navrhli, ono to stálo štartuje takým tempom ako keby baterka bola napól vybitá a naštartovať pokusom že prvý krát dlho točím sa naozaj iba vybije.

Ono ak s tým jazdí človek každý den, tak sa to naučí štartovať - lepšie povedané donúti ho to
PROCHY603
Príspevky: 3798
Dátum registrácie: 11.02.2008 21:34
Bydlisko: BLAVA
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa PROCHY603 »

:2f93: :2f93:

Treba spravit G.O. MOTORA. :41c2: :41c2:

Vylagrovany motor!!! :41c2:
biker610i
maskot fóra
Príspevky: 3536
Dátum registrácie: 29.05.2009 18:50
Bydlisko: plechovy hotel
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa biker610i »

ivko1 napísal:U tohto motora je to úplne normálne. Môj návod ako to štartovalo celkom obstojne :
1. otočiť klúčom, nežhaviť - rovno štartovať nech motorom otočí aspon 1x, kludne aj 2x (nie zbytočne dlho)
2. potom treba nažhaviť kludne 5x za sebou a štartovať, nám to tak fungovalo.

Predpokladám že žhaviče máš otestované že žhavia
myslis ze by toto pomohlo aj pri mojej vybehanej dieslovej felicii? lebo dnes bolo vonku +2 a nemohol som feldu cez starter ani za boha nastartovat potom kamarat ma tahal na lane isli sme cca 40 km/h 3 x som nazhavil zaradil 3 -ku pustil pomaly spojku a felda hned nastartovala

PS: tiez mam pocit akoby starter za studena mal pomale tocky keby rychlesie tocil motorom tak si myslim ze by aj naskocil, za tepla ten starter toci rychlesie :zg282:
mazda 323f 1.5
fiat uno logo 1.1
Scania R450
matiisek
Príspevky: 966
Dátum registrácie: 23.03.2011 18:44
Bydlisko: Oldenburg/Levice
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa matiisek »

Vsak za vyskusanie nic nedas, ci ju chces kazdy den roztahavat?
cicmanec
Príspevky: 27640
Dátum registrácie: 15.10.2008 14:04
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa cicmanec »

Každý deň nie, niekedy zastaví aj na kopci...
28hate28
Príspevky: 16
Dátum registrácie: 28.10.2012 18:51
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa 28hate28 »

Le Baroon nie kazdy si moze dovolit nove a uplne funkcne auto...a ked mas mat hlupe rady tak nemaj ziadne povysenecke reci tu asi nikoho nezaujmaju...
cicmanec
Príspevky: 27640
Dátum registrácie: 15.10.2008 14:04
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa cicmanec »

On hovorí o PORIADNOM, nie o novom aute! Takže ak nevieš čítať tak radšej nereaguj...
28hate28
Príspevky: 16
Dátum registrácie: 28.10.2012 18:51
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa 28hate28 »

dakujem vsetkym za rady...len asi tu bude iny problem asi pada nafta,a mam taky pocit ze aj od niekial tecie vedel by mi niekto stymto poradit???co by som mal skontrolovat alebo vymenit alebo nieco take skadial je najpravdepodobnejsie ze by to mohlo unikat... dakujem

Návrat na "Ford fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 13 neregistrovaných