Ford-C max porucha motora 1.6 EcoBoost
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 17842
- Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
- Bydlisko: okr.nové zámky Zdieľať na Facebook
Ale ak sa vrátime k téme- čo myslíte kolkáti zo zamestnancov napríklad JLR v NR majú šancu vidieť také zvary??? Kvalitári a ten čo to musí ísť nastaviť + operátor ktorému je to jedno a nerozumie tomu čo vlastne vidí.
Mne 20 rokov praxe reklamačného technika dalo čuch na vyhladávanie doebaných vecí všade kam sa pohnem. Trocha smola a možno trocha zase šťastie.
Mne 20 rokov praxe reklamačného technika dalo čuch na vyhladávanie doebaných vecí všade kam sa pohnem. Trocha smola a možno trocha zase šťastie.
som dezolát a komu sa to nepáči nech ma bozá v riť
-
- Príspevky: 1034
- Dátum registrácie: 16.04.2012 18:43 Zdieľať na Facebook
Videl som všetko, linka ktorá tam bola vtedy roku 1998 zakúpená stála cca 300 milión USD, spracovalo sa všetko od chvostu, srsti po hlavu a kosti, niečo sa dávalo do výroby výrobkov pre zvieratá, do odpadu sa vyhadzovali len obsahy čriev a zuby, a bolo jedno či sa jedná o hovädzinu alebo bravčovinu.oco13 napísal:Tak ja som asi robil na nesprávnej linke. Potkany som ani ja nevidel, ale osobne som asi tri dni v kuse umýval mäso octovou vodou s prídavkom niečoho na zlepšenie farby.
A tiež ma učili ako vynášať von salamy vo falošných flašiach od autogenu. (NZ)
A ak si robil v tomto priemysle tak si určite videl aj porážku dobytka a prasiec - to bol hlavný dôvod prečo ma prešla chuť na lahodné klobásky a hovädzinu.
-
- Príspevky: 17842
- Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
- Bydlisko: okr.nové zámky Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 3692
- Dátum registrácie: 04.01.2008 18:44 Zdieľať na Facebook
Za tie roky čo to tu sledujem mám dojem že čo napíše konkrétne oco, to treba brať s určitou rezervou, on evidentne má potrebu zaujať a mať pokiaľ možno posledné slovo.oco13 napísal:Tak ja som asi robil na nesprávnej linke. Potkany som ani ja nevidel, ale osobne som asi tri dni v kuse umýval mäso octovou vodou
Nemyslím že by situácia bola až taká hrozivá ako je tu deklarované, robotnícka trieda vždy mala snahu ukázať vrchnosti že aj oni môžu niečo do srať, ale asi to nebude pravidlo, nie všetci na linke alebo pri kontrole výrobkov od robotov sú vagabundi a rovnako nemyslím že všetkým kontrolórom je jedno čo od nich odchádza.
Čiže z toho vyplýva, že napr. keby nie síce všetky ale mnoho zvarov na podvozku bolo také ako bolo na fotke, tak zrejme to bolo konštrukčne predimenzované, lebo – koľko tých náprav sa v reáli utrhlo ?
A čo sa týka mäsopriemyslu, tak určite sa sem-tam stane že nejaké skoro pokazené mäso sa umýva octovou vodou, ale určite to nie je pravidlo.
No a to že situácie napr. na nútenej porážke sú srdce trhajúce je fakt, ale na kvalitu klobásy to zásadný vplyv nemá, rovnako na párky, keď sa potkan zabudol v kutri.
-
- Príspevky: 1034
- Dátum registrácie: 16.04.2012 18:43 Zdieľať na Facebook
No prešli sme od automobilov k ošípaným a hovädzine.Wilz samozrejme sú to sprostosti, toto je len malý úryvok s toho čo som našiel, toho mäsa bolo dokonca málo a nie že sa muselo umývať v octovej vode, všimnite si hlavne dve posledné vety:1600 ošípaných za jednu zmenu.Koncom roka preobsadila Všeobecná úverová banka (VÚB), a.s., Bratislava manažment firmy Kabát, a.s., Bratislava, ktorý zvolila len v novembri 2000, po uplatnení záložného práva po nesplácaní pohľadávok zo strany Kabát Holdingu. Do vedenia firmy boli opäť dosadení ľudia z pôvodného holdingu. Ako potvrdil hovorca VÚB Norbert Lazar, zostavenie staronového manažmentu je výsledkom snahy VÚB urýchliť konsolidáciu firmy, zachovať zamestnanosť a kontinuitu výrobného programu spoločnosti. Snahou banky je tiež vyrovnanie záväzkov voči dodávateľom a zabezpečiť návratnosť zdrojov, ktoré VÚB voči firme Kabát eviduje. V trojčlennej dozornej rade spoločnosti Kabát zaujali dve pozície nominanti VÚB a jednu exprezident Karol Kabát. VÚB zrealizovala podľa vyjadrenia N. Lazara určité korekcie aj v predstavenstve spoločnosti, ktoré by mali viesť k postupnému návratu firmy na trh, keď v poslednom období začali tržby známej mäsospracujúcej firmy prudko klesať. Skonštatoval tiež, že personálne zmeny zo strany banky by tiež mali zabezpečiť návrat Kabátu k samofinancovaniu a následnému splácaniu pohľadávok z minulosti. Podľa doteraz zverejnených informácií predstavovali pohľadávky firmy voči VÚB 364 mil. Sk. Vo výrobných prevádzkach firmy v súčasnosti pracuje asi 600 zamestnancov. Kabátu patrí aj najvýkonnejší bitúnok na Slovensku vo výrobnej prevádzke v Bratislave-Rači s kapacitou porážky 1 600 ošípaných za jednu zmenu..................Samozrejme firma bola úzko spätá s Mečiarom a HZDS, po voľbách 1998 a zostavením vlády M.Dzurindom začalo ísť všetko mesiac po mesiaci dole vodou a dominantný na trhu sa stávali Mecom Humenné atď.
-
- Príspevky: 17842
- Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
- Bydlisko: okr.nové zámky Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 350
- Dátum registrácie: 30.11.2010 15:15 Zdieľať na Facebook
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24980
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Do bodky súhlas.Je v tom ale maličký rozdiel ako sa vyvíja debata tu a napr na profesnom fóre.Dáš tam Cmax a prvý deň dva ticho.Potom si niekto pýta ďalšie meranie,potom ďalšie,dopĺňajú sa výsledky logov a podobne.Prejde často hodne dní kým to dostane záver a vyznačí na zeleno - vyriešené.Ibaže tam platí (musí) že ak nemáš čo povedať tak buď ticho.Tu to tak byť nemôže,je zadarmo a píše kto chce a čo chce.
-
- Príspevky: 27640
- Dátum registrácie: 15.10.2008 14:04 Zdieľať na Facebook
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24980
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 27640
- Dátum registrácie: 15.10.2008 14:04 Zdieľať na Facebook
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24980
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 27640
- Dátum registrácie: 15.10.2008 14:04 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 17842
- Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
- Bydlisko: okr.nové zámky Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 454
- Dátum registrácie: 21.11.2010 20:35 Zdieľať na Facebook
Zaznelo tu že fort je shitová značka....čiastočne súhlasím, doma máme dva kusy, ja sám mondeo IV po facelifte 2012-ku. Auto, čo sa týka spolahlivosti je celkovo v pohode, zatial som všetky problémy vyriešil sám ale čo strašne, ba priam až brutálne zráža túto značku na kolená je úroveň autorizovaných servisov... uvediem pár príkladov:
1,
Vo februári po otvorení kapoty som počul prasknutie a nedala sa mi zavriet, držala len na poistnom zobáčiku. Kedže som aktuálne v Ostrave po ceste do práce som sa zastavil v autorizáku....prišiel som tam ráno, prvých 15 minút si ma nikto nevšimol a až potom prišiel absolútne nepríjemný servisný technik, vysvetlil som mu problém....šli sme von k autu, obzrel si zámkok kapoty a hneď prehlásil že mi prasklo lanko na zámku a treba objednať nové. Nezabudol povedať , že na tak staré auto nedržia náhradné diely na pobočke ale že ich majú na centrálnom sklade v nemecku...potom ma poslal do skladu nech si objednám lanko u kolegu :D ....ten mi oznámil že to príde za 5 dní, cena bez práce cca 2000kč a mám sa íst zasa k tomu prvému objednať na termín...ten víťazne vytiahol nejaký zošitok a vyhlásil že najbližšie 2 týždne má plno a že ma bude telefonicky kontaktovat keby sa dačo uvolnilo...čakám doteraz na ten telefonát :D a keď som sa spýtal, či mám 2 týždne po dialnici jazdit s otvorenou kapotou tak mi odpovedal: A čo iné Vám ostáva ? .....nakoniec som po rozobratí zistil, že mi praskla len páčka otvárania kapoty so strunkou, vymenil som za 300kč z vrakáču a bol klud
2,
Nastal čas na výmenu rozvodov - u mňa jeden ozubený remeň, vodná pumpa, napínacia kladka a vodiaca kladka + klinový remeň
Na stránke ford servisu mali akciovú ponuku, že cena výmeny rozvodov s materiálom a prácou je 9100kč....písal som im mail, že sa chcem objednať na čo mi technik zahlásil, že daná cena na stránke je len orientačná, že na základe VIN mi pošlú presnú cenovú ponuku a bolo to....17500kč :D takže skoro dvojnásobok....nakoniec som to dal do jedného lepšieho servisu kde ma to stálo 8500kč , pri výmene som bol prítomný, použili sa tam diely od Inny a contitechu. Mechanik si ešte pochvaloval, že okolo motoru je kopec miesta a že sa to parádne robí, za 4 hodky bol hotový aj s cigaretkou.
3,
Chcel som sa objednať na diagnostiku....vyplnil som formulár na stránke, odoslal a....ostalo ticho... :D
4,
Ich akcie, kedy máte na diely 30% zlavu, kedže máte staršie auto ale po návšteve pobočky zistíte, že cena práce nejak povyskočila...
5,
Na dielni sú asi 3-ja starší borci a kopec chlapcov z učnáku na povinnej praxi, ktorí nevedia ani povoliť olejový filter...
Nečudujem sa, že tá značka ide do kopru, s takouto servisnou sietou by šla ku dnu každá automobilka....máme doma ešte kórejca, francúza a koncern a tam je prístup servisu niekde úplne inde...
1,
Vo februári po otvorení kapoty som počul prasknutie a nedala sa mi zavriet, držala len na poistnom zobáčiku. Kedže som aktuálne v Ostrave po ceste do práce som sa zastavil v autorizáku....prišiel som tam ráno, prvých 15 minút si ma nikto nevšimol a až potom prišiel absolútne nepríjemný servisný technik, vysvetlil som mu problém....šli sme von k autu, obzrel si zámkok kapoty a hneď prehlásil že mi prasklo lanko na zámku a treba objednať nové. Nezabudol povedať , že na tak staré auto nedržia náhradné diely na pobočke ale že ich majú na centrálnom sklade v nemecku...potom ma poslal do skladu nech si objednám lanko u kolegu :D ....ten mi oznámil že to príde za 5 dní, cena bez práce cca 2000kč a mám sa íst zasa k tomu prvému objednať na termín...ten víťazne vytiahol nejaký zošitok a vyhlásil že najbližšie 2 týždne má plno a že ma bude telefonicky kontaktovat keby sa dačo uvolnilo...čakám doteraz na ten telefonát :D a keď som sa spýtal, či mám 2 týždne po dialnici jazdit s otvorenou kapotou tak mi odpovedal: A čo iné Vám ostáva ? .....nakoniec som po rozobratí zistil, že mi praskla len páčka otvárania kapoty so strunkou, vymenil som za 300kč z vrakáču a bol klud
2,
Nastal čas na výmenu rozvodov - u mňa jeden ozubený remeň, vodná pumpa, napínacia kladka a vodiaca kladka + klinový remeň
Na stránke ford servisu mali akciovú ponuku, že cena výmeny rozvodov s materiálom a prácou je 9100kč....písal som im mail, že sa chcem objednať na čo mi technik zahlásil, že daná cena na stránke je len orientačná, že na základe VIN mi pošlú presnú cenovú ponuku a bolo to....17500kč :D takže skoro dvojnásobok....nakoniec som to dal do jedného lepšieho servisu kde ma to stálo 8500kč , pri výmene som bol prítomný, použili sa tam diely od Inny a contitechu. Mechanik si ešte pochvaloval, že okolo motoru je kopec miesta a že sa to parádne robí, za 4 hodky bol hotový aj s cigaretkou.
3,
Chcel som sa objednať na diagnostiku....vyplnil som formulár na stránke, odoslal a....ostalo ticho... :D
4,
Ich akcie, kedy máte na diely 30% zlavu, kedže máte staršie auto ale po návšteve pobočky zistíte, že cena práce nejak povyskočila...
5,
Na dielni sú asi 3-ja starší borci a kopec chlapcov z učnáku na povinnej praxi, ktorí nevedia ani povoliť olejový filter...
Nečudujem sa, že tá značka ide do kopru, s takouto servisnou sietou by šla ku dnu každá automobilka....máme doma ešte kórejca, francúza a koncern a tam je prístup servisu niekde úplne inde...
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 67 neregistrovaných