Fiat Tipo - pár sekúnd na tri valce
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 13554
- Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
- Bydlisko: BH - bratislavske humno Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 153
- Dátum registrácie: 26.09.2009 20:29 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 13554
- Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
- Bydlisko: BH - bratislavske humno Zdieľať na Facebook
vybrania v pieste su rozne, niektore maju funkciu aby to vobec bolo prevadzkyschopne , ine maju funkciu smerovat prudenie v spalovacom priestore, niekde bol vytvoreny spalovaci priestor priamo ako dutina v pieste, toto riesit je nad ramec prispevku
naspat k teme
bezkolizne boli stare firecka 8V, uz tie posledne 1.2 8V v grandepunte to neboli, je tam ostrejsia vacka ked si dobre pamatam, 16V klarinet uz vobec neni bezkolizny motor, bol tu jeden majitel stila 1.4 v plyne, co zabudol vymenit rozvod a pri 300k sa mu porucal remienok papa, az to cita, mozno sa ozve
naspat k teme
bezkolizne boli stare firecka 8V, uz tie posledne 1.2 8V v grandepunte to neboli, je tam ostrejsia vacka ked si dobre pamatam, 16V klarinet uz vobec neni bezkolizny motor, bol tu jeden majitel stila 1.4 v plyne, co zabudol vymenit rozvod a pri 300k sa mu porucal remienok papa, az to cita, mozno sa ozve
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 10 neregistrovaných