Fiat Scudo 2010, 100kW - motor nechce naskočiť

Diskusia ohľadne vozidiel značky Fiat

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

majko007
Príspevky: 2
Dátum registrácie: 09.01.2012 19:33
Kontakt:
Zdieľať na Facebook

Fiat Scudo 2010, 100kW - motor nechce naskočiť

Príspevok od používateľa majko007 »

Ahojte fiaťáci, nie som mechanik, od Marca 15 mám Scudo minibus, 2lit, 100kw, multijet, pri jazde po diaľnici zrazu stratil ťah, po vyhodení rýchlosti motor okamžite zhasol a nešiel už naštartovať (štartér točí). Na začiatku po kúpe pri výmene náplní a filtrov boli nájdené kovové piliny v palivovom filtri. Následne bolo repasované palivové čerpadlo, pretestované vstreky, vymenený erg ventil. Po tejto oprave, som pri ďalších jazách sem tam (nie vždy) cítil pri pomalšom zrýchľovaní "pulzujúci ťah" auto zrýchľovalo, ale hegavo, pri prudkom zrýchlení išiel z výfuku čierny dym a po chvíli počítač písal "risk of filter blocking", následne na to auto išlo bezchybne jak raketa niekedy pár a niekedy stovky km. Dokopy to spravilo a písalo asi 3-4x. Diagnostika (asi 4x na SK a raz v Taliansku) dovtedy ukazovala 0 chýb. Vždy mi radili, aby som sem tam auto tzv vypeckoval do otáčok, aby sa prečistil filter pevných častíc, čo som aj robil. Všetko skončilo poruchou, ktorú opisujem na začiatku. Na chybu nevedeli prísť v Nemecku, kde som ostal stáť (autorizovaný Fiat) a tiež tu doma. Zistili akurát, že auto má slabý tlak. Medzi časom mi menili 2 podtlakové hadice turba?. Čerpadlo, vstreky, turbo, vačka, erg ventil, rozvody a rj sú ok. Ak máte niekto skúsenosti s takýmto problémom, prosím, poraďte, som zúfalý. Vopred díky za radu. :angr:
erikfrog
Príspevky: 909
Dátum registrácie: 06.11.2011 21:47
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa erikfrog »

V prvom rade treba zacat s tym ze tvoje auto ma spolocne s fiatom len logo. Zvysok je prasivy Peugeot. Okrem motora je cele auto uplne na...
Viem o com hovorim servisujeme 4ks od 0km po 400 000 a take sroty sme este nemali.