Fiat Scudo

sekcia na poukázanie problémov s dízlovými autami. čerpadlá, vstreky, dvojhmoty atd..návody a vysvetlenia

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

patooob
Príspevky: 5
Dátum registrácie: 22.09.2010 22:43
Zdieľať na Facebook

Fiat Scudo

Príspevok od používateľa patooob »

Ahoj,

vozidlo FIat Scudo 2,0/100kw). Momentálne 180tis km.

Zoznam servisov za posledných 12 mesiacov

-08/2021 - EGR výmena 160k
-11/2021- všetky filtre + výmena oleja 171k
-05/2022 - EGR vymenene znova 175k
-06/2022 - spojka + dvojhmotový zotrvačník 176k + sada vodnej pumpy
-08/2022 - tesnenie vyfuk. potrubia 179k
- 09/2022 - sviečky (všetky) 181k
Tu nastáva problém od výmeny tesnenia hlavného potrubia.

Keď je auto na chvíľu zaparkované (5-6 hodín a viac), nezáleží na tom, či je v garáži, na slnku alebo mimo domu, prvých 30-40 sekúnd po naštartovaní sa ozýva zvláštny zvuk. počuť z motora (kolísanie zvuku), otáčky sú v tomto bode stabilné. Ďalšie štarty sú tiež v poriadku, kým nezostane vozidlo opat niekoľko hodín stat, nasledne opat rovnaky problem.

Diagnostika - EGR, palivové čerpadlo, vstrekovače sú v poriadku, pred pár dňami vymenený aj palivový filter.

Novo zaznamenaný príznak je taký, že auto ide na volnobeh a mierne stlačenie plynu robí niečo ako dusenie morora - vid. video, včera som to skusal 15-20 krát a pri poslednom úplne zhaslo motor, potom opatovny start a bez problemov.

Diagnostika v sumare nevypisala ziadne chyby. Celkovo sa mi zda, ze ma auto po vymene tesnenia vyf. potrubia vyrazne ostrejsi zvuk a obcas sa stane 2-3x tyzdenne ze auto ako keby trochu sklblo za jazdy.

Zatial video, ked jemne tuknem do plynu na volnobeh.


Najlepsie to je pocut medzi 0:18-0:28 aj ked to je tlmene vo videu, v skutocnosti to je vyraznejsie
Napísať odpoveď

Návrat na "Bežné poruchy dieselových áut"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 39 neregistrovaných