Fiat Scudo panorama 2008 100kw Mutijet

Diskusia ohľadne vozidiel značky Fiat

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

ondrik363
Príspevky: 130
Dátum registrácie: 31.03.2012 17:15
Bydlisko: NMnV
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa ondrik363 »

Neviem, asi som nenej chapavy, ale usla mi pointa problemu... Nereguluje ti svetlu vysku?..Auto zostalo vysoko, alebo nizko?..Ake konkretne snimace boli menene?..Treba problem viac rozspisat, inak ti tazko niekto poradi...

Ak ma system svoju riadiacu jednotku, treba diagnostiku...Ja ked som mal problem so vzduchovym podvozkom na Omege 3.2 V6, tak mi zostal podvozok vysoko,ako keby bola zadna naprava na zdvihaku..Vsetko bolo v poriadku,az na vzduchovy kompresor..V systeme nebol samostatny ventil na odpustanie vzduchu, ale bol integrovany priamo v kompresore..Kompresor riadil nafukutie aj vyfuknutie systemu..Cize musel ist novy kompresor..
Fiat TIPO Combi 1.6 mjet
Lancia DELTA 1.4 t-jet LPG
Opel OMEGA 2.5i V6 - ex
Opel OMEGA 3.2i V6 - ex
Fiat STILO 1.6 LPG - ex
Fiat CROMA 1.9mjet - ex
Chrysler Pt CRUISER 2.0i LPG - ex
ondrik363
Príspevky: 130
Dátum registrácie: 31.03.2012 17:15
Bydlisko: NMnV
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa ondrik363 »

Palubny pocitac nezobrazuje nejake info,ohladom poruchy v systeme vzduchoveho pruzenia?..Nejaka hlaska typu "faulty", alebo podobne?..Myslim,ze sa to da pozriet cez menu pal. pocitaca..Treba pozriet v navode na obsluhu..

Treba prekontrolovat kabelaz,vsetky konektory,ocistit ich...Ak je tam vlastna riadiaca jednotka, treba diagnostiku..Ak to je riadene len vlastnym jednoduchym obvodom bez RJ, zavadu nebude tazke zistit..Samozrejme, uloha urcena nie pre laika..

Snimace boli menene,ratam za nove,takze v nich problem nebude, vzuchove vankuse/tlmice dierave niesu podla opisu..

Treba ist este po vzduchovom rozvode a zistit,ci tam nie je samostatny ventil na odpustenie vzduchu..Ak nie je, pokracujeme nizsie..

Zostal nam kompresor, ktory, ako som uz spominal, riadi a vykonava natlacenie aj vypustenie vzduchu...Vo vnutry kompresoru je obycajny elektromagneticky ventil,ktory casom zhrdzavie alebo nastane ina zavada a prestane plnit svoju funkciu..Snimace sice daju "pokyn", aby bolo cast vzduchu odpusteneho,ale ventil nereaguje,cize auto je stale vysoko...
Fiat TIPO Combi 1.6 mjet
Lancia DELTA 1.4 t-jet LPG
Opel OMEGA 2.5i V6 - ex
Opel OMEGA 3.2i V6 - ex
Fiat STILO 1.6 LPG - ex
Fiat CROMA 1.9mjet - ex
Chrysler Pt CRUISER 2.0i LPG - ex
cicmanec
Príspevky: 27640
Dátum registrácie: 15.10.2008 14:04
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa cicmanec »

Ak to má vzduchové vankúše tak to asi „hydraolické” nebude, či? :41c2:
erikfrog
Príspevky: 909
Dátum registrácie: 06.11.2011 21:47
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa erikfrog »

Riesiel som uplne identicky problem a ked nam uz dosla trpezlivost nakolko ani FIat ani Peugeot nemali odvahu ani skusenosti to riesit. Kupil som dve zatazove pruziny + misky pod ne a po pol hodine na zdvihaku bol problem vyrieseny a ked ti mam povedat pravdu ak das zosilnene pruziny tak to jazdi bez problemov. Investicia asi 150€ a hlavne svaty pokoj.
Napísať odpoveď

Návrat na "Fiat fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 5 neregistrovaných