Fiat Bravo - nestartuje
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 9
- Dátum registrácie: 07.10.2010 16:37 Zdieľať na Facebook
Fiat Bravo - nestartuje
zdravim ... mam fiat bravo 1,4 12V r.v. 97 , z ničoho nič my jedneho dna prestalo isť . Rozsvietila sa kontrolka vstrekovania a nestartuje .
-
- Príspevky: 68
- Dátum registrácie: 08.07.2008 22:15 Zdieľať na Facebook
Ked svieti trvalo kontrolka vstrekovania,znamena to trvalu zavadu.1.4ka je čo sa elektriky tyka,ešte dosť primitivny motor.Ak maš možnosť,hod to na diagnostiku.ale upoznornujem ťa,že 1.4ku dokaže napichnuť len ACTIA MultiDiag,alebo BOSCH KTS.Freewarove programy typu Scantool si s tym neporadia.Ak taku možnosť nemaš,da sa urobiť aj manualna diagnostika,a stači na to jeden uni merak.V prvom rade treba začať snimačom otačok,najskorej bude na pomocnej remenici na kluke.Premerať ho ohmicky,potom zapalovaciu cievku,vstrekovač a podobne...a takto prejsť všetky komponenty.Keby si mohol bližšie opisať zavadu,či neodpaluje vôbec,alebo odpaluje ale nenaštartuje,či zahuči čerpadlo v nadrži po zapnuti klučika a podobne.Pripadne ked vytiahneš jednu fajku a zaštartuješ,či dava iskru a podobne....
-
- Príspevky: 9
- Dátum registrácie: 07.10.2010 16:37 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 68
- Dátum registrácie: 08.07.2008 22:15 Zdieľať na Facebook
podla tohto čo hovoriš,by to mohlo byť aj to čerpadlo,ale pokial to ma suvis s tou svietiacou kontrolkou,tak to bude relatko palivoveho čerpadla.to musi po zapnuti klučika zopnuť asi na 3 sekundy.Je umiestnene bud na stene za motorom pod takym čiernym krytom,ktoru drži plastovy šrobik,alebo je pod plastovym krytom medzi poistkami a relatkami medzi lavym svetlom a baterkou (6ka šrob - 10 kluč)...ale pri tejto zavade dokaže riadiaca jednotka zdiagnostikovať len rozpojenie cievky relatka,nie siloveho kontaktu...
-
- Príspevky: 9
- Dátum registrácie: 07.10.2010 16:37 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 8
- Dátum registrácie: 29.10.2010 07:57 Zdieľať na Facebook
nazdar, to co popisujes sa mi stalo tak 2 tyzdne dozadu.
pri cuvani mi to "zdochlo", myslel som si malo som slapol na plyn. tak otocim klucikom imobilizer zhasol, vstreky zhasli a ihned sa rozsvietili. tak som skusil startovat a len tocil a
tak som auto zatlacil na parkovacie miesto kam som chcel cuvnut.
auto mam v servise, na diagnostike im dalo chyby, otvorili motor zospodu a zistili ze to ozubene koleso na ktorom su rozvody je "v p.rdeli" a teraz zhora sa idu pozret na to ake je poskodenie, kolko ventilov sa stretlo s valcom.
nepocul som ziadne cudne zvuky rachot nic...
ty pocujes bzukot cerpadla pri pootoceni klucom pred startovanim?
len doplnim je to 1.2 brava 16V
pri cuvani mi to "zdochlo", myslel som si malo som slapol na plyn. tak otocim klucikom imobilizer zhasol, vstreky zhasli a ihned sa rozsvietili. tak som skusil startovat a len tocil a
tak som auto zatlacil na parkovacie miesto kam som chcel cuvnut.
auto mam v servise, na diagnostike im dalo chyby, otvorili motor zospodu a zistili ze to ozubene koleso na ktorom su rozvody je "v p.rdeli" a teraz zhora sa idu pozret na to ake je poskodenie, kolko ventilov sa stretlo s valcom.
nepocul som ziadne cudne zvuky rachot nic...
ty pocujes bzukot cerpadla pri pootoceni klucom pred startovanim?
len doplnim je to 1.2 brava 16V
-
- Príspevky: 9
- Dátum registrácie: 07.10.2010 16:37 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 8
- Dátum registrácie: 29.10.2010 07:57 Zdieľať na Facebook
no mne to zhaslo ked som chcel cuvnut,
ano mne praveze cerpadlo bolo pocut, odislo mi dolne ozubene koleso z klukovky, unava materialu rozvody sa stali nefunkcne, vsetky vyfukove ventily sa stretli s piestami. ( interpretujem chalana co to robi, ja som programator takze sa 2x nevyznam )
paradox je ze rozvody som menil 4 mesiace dozadu.
daj si to na diagnostiku budes mudrejsi a aj ked si neveriaci skus sa pomodlit len za palivove cerpadlo alebo este lepsie len nech to je rele paliloveho cerpadla.
predbezne to mam kalkul na 600 eur.
ano mne praveze cerpadlo bolo pocut, odislo mi dolne ozubene koleso z klukovky, unava materialu rozvody sa stali nefunkcne, vsetky vyfukove ventily sa stretli s piestami. ( interpretujem chalana co to robi, ja som programator takze sa 2x nevyznam )
paradox je ze rozvody som menil 4 mesiace dozadu.
daj si to na diagnostiku budes mudrejsi a aj ked si neveriaci skus sa pomodlit len za palivove cerpadlo alebo este lepsie len nech to je rele paliloveho cerpadla.
predbezne to mam kalkul na 600 eur.
-
- Príspevky: 9
- Dátum registrácie: 07.10.2010 16:37 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 8
- Dátum registrácie: 29.10.2010 07:57 Zdieľať na Facebook
verim
ja som v zime menil kotuce,platnicky, zadne brzdove valceky, rozvody, vodnu pumpu, sviecky, pretesnil veko ventilov, naplne filtre.
potom mi auto zacalo haprovat slo na 3 valce, tak aj zapalovaciu cievku a aj svieckove kable... coz ma dokopy stalo cca 700 eur.
takze som z toho dost sklamany, ale mam to auto rad tak toto je posledna vacsia investicia, ked to potom pojde tak budem menit len naplne a potrebne veci a uz kaslem na to.
daj mi prip. potom aj SS info ako si dopadol.
ja som v zime menil kotuce,platnicky, zadne brzdove valceky, rozvody, vodnu pumpu, sviecky, pretesnil veko ventilov, naplne filtre.
potom mi auto zacalo haprovat slo na 3 valce, tak aj zapalovaciu cievku a aj svieckove kable... coz ma dokopy stalo cca 700 eur.
takze som z toho dost sklamany, ale mam to auto rad tak toto je posledna vacsia investicia, ked to potom pojde tak budem menit len naplne a potrebne veci a uz kaslem na to.
daj mi prip. potom aj SS info ako si dopadol.
-
- Príspevky: 9
- Dátum registrácie: 07.10.2010 16:37 Zdieľať na Facebook
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 14 neregistrovaných