Fiat Bravo 1.4 16V 110kW
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 4
- Dátum registrácie: 30.08.2012 11:12 Zdieľať na Facebook
Fiat Bravo 1.4 16V 110kW
Ahoj chcem kupi toto auto, dake rady? klady a minusy? co sa tyka motora? ake mate skusenosti? pls co najskor.
auto:Technické údaje: r.v. 9/2008, 70 000 km, benzín, 1 368 cm³ (1.4 l), 110 kW (150 PS), manuálna prevodovka, predný pohon, béžová sv. metalíza, hatchback, 5 - dverové, 5 - miestne, Euro 4 Spotreba: v meste: 9.3 l, mimo mesta: 5.8 l, kombinovaná: 7.1 l Bezpečnosť: ABS, ADS, airbag kolenný, airbag spolujazdca, airbag vodiča, airbagy bočné vpredu, airbagy bočné vzadu, ASR, brzdový asistent, centrálne zamykanie, EBD, ESP, imobilizér, isofix, MSR Komfort: rádio + CD, ďiaľkové ovládanie zamykania, elektrické okná 4x, elektrické zrkadlá, fólie, handsfree, klimatizácia dvojzónová, kožený paket, lakťová opierka, multifunkčný volant, palubný počítač, parkovací asistent, posilňovač riadenia, tempomat, tónované sklá, vyhrievané zrkadlá Ďalšia výbava: deliaca mreža, hliníkové disky, hmlovky, sezónne prezutie, originál bezpečnostné fólie, diaľkové ovládanie,hlasové ovládanie blue&me, bluetooth, originál „17\\\\\\\"al. disky s letnými pneumatikami, sezónne prezutie na „15“ al. diskoch, USB vstup, Hill Holder, deaktivácia airbagov, klimatizovaná priehradka, hmlovky s funkciou corner light, funkcia follow me home, palubný počítač
auto:Technické údaje: r.v. 9/2008, 70 000 km, benzín, 1 368 cm³ (1.4 l), 110 kW (150 PS), manuálna prevodovka, predný pohon, béžová sv. metalíza, hatchback, 5 - dverové, 5 - miestne, Euro 4 Spotreba: v meste: 9.3 l, mimo mesta: 5.8 l, kombinovaná: 7.1 l Bezpečnosť: ABS, ADS, airbag kolenný, airbag spolujazdca, airbag vodiča, airbagy bočné vpredu, airbagy bočné vzadu, ASR, brzdový asistent, centrálne zamykanie, EBD, ESP, imobilizér, isofix, MSR Komfort: rádio + CD, ďiaľkové ovládanie zamykania, elektrické okná 4x, elektrické zrkadlá, fólie, handsfree, klimatizácia dvojzónová, kožený paket, lakťová opierka, multifunkčný volant, palubný počítač, parkovací asistent, posilňovač riadenia, tempomat, tónované sklá, vyhrievané zrkadlá Ďalšia výbava: deliaca mreža, hliníkové disky, hmlovky, sezónne prezutie, originál bezpečnostné fólie, diaľkové ovládanie,hlasové ovládanie blue&me, bluetooth, originál „17\\\\\\\"al. disky s letnými pneumatikami, sezónne prezutie na „15“ al. diskoch, USB vstup, Hill Holder, deaktivácia airbagov, klimatizovaná priehradka, hmlovky s funkciou corner light, funkcia follow me home, palubný počítač
-
- moderátor fóra
- Príspevky: 4686
- Dátum registrácie: 21.05.2012 13:12 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 13554
- Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
- Bydlisko: BH - bratislavske humno Zdieľať na Facebook
Ahoj, tu ti o brave 2 napiseme asi tak dvaja . Odporucam precitat viac, resp. spytat sa priamo majitelov:
http://forum.cars.cz/fiat/viewforum.php ... 55f7b7a55e
alebo
http://www.gabriel-net.de/forum/forumdisplay.php?f=562
vyborny video test:
http://www.autoweb.cz/43-fiat-bravo-1-4-t-jet-video/
moje skusenosti:
mam len atmosferu, najazd cosi cez 50000km, s autom uplna spokojnost, az na ten motor , aspon tych 120 PS keby som bol kupil...ked sa chcem udrzat v tempe v kopcoch, je treba ho tocit, nie ze by som to necakal..., na druhej strane na rovinach aj na dialnici ide v pohode aj vysoke rych. priemery, nakolko ma dost dlhu 6tku, co mam tak odsledovane u chalanov z fora, tie turba su bezproblemove, hlavne OLEJ menit max. 15000, lebo je tam len 3 litrova napln...ohladom spotreby ziadna obava, turbo bude jazdit, ako nanho zatlacis, 150PS verzia ma sport tlacitko, ked mas dostupnych 165PS
http://forum.cars.cz/fiat/viewforum.php ... 55f7b7a55e
alebo
http://www.gabriel-net.de/forum/forumdisplay.php?f=562
vyborny video test:
http://www.autoweb.cz/43-fiat-bravo-1-4-t-jet-video/
moje skusenosti:
mam len atmosferu, najazd cosi cez 50000km, s autom uplna spokojnost, az na ten motor , aspon tych 120 PS keby som bol kupil...ked sa chcem udrzat v tempe v kopcoch, je treba ho tocit, nie ze by som to necakal..., na druhej strane na rovinach aj na dialnici ide v pohode aj vysoke rych. priemery, nakolko ma dost dlhu 6tku, co mam tak odsledovane u chalanov z fora, tie turba su bezproblemove, hlavne OLEJ menit max. 15000, lebo je tam len 3 litrova napln...ohladom spotreby ziadna obava, turbo bude jazdit, ako nanho zatlacis, 150PS verzia ma sport tlacitko, ked mas dostupnych 165PS
-
- Príspevky: 84
- Dátum registrácie: 23.09.2010 23:01 Zdieľať na Facebook
takisto mám len atmosféru 66kw ale k autu... podvozok je dosť tvrdý ale to je vec zvyku čo komu vyhovuje, posilovač riadenia je až moc preposilovaný aj v normálnom móde nie to ešte v mestskom, plasty na veľmi dobrej úrovni až na stredový panel ten dosť vŕzga keď on opriem koleno. inak je to talian takže dizajnovo super ale netreba od toho čakať zázraky spoľahlivosti.
-
- Príspevky: 13554
- Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
- Bydlisko: BH - bratislavske humno Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 84
- Dátum registrácie: 23.09.2010 23:01 Zdieľať na Facebook
auto mam este len kratko ale prvy tyzden sa pokazilo otvaranie prednej kapoty /pod volantom/ (bowden), tiez zaseknuty zamok zadneho kufra. obidvoje som si nastastie sam opravil. auto by som kupil kludne znova... je neokukane narozdiel od golfov alebo ceedov a ceny jazdeniek su asi o 2000 nizsie ako porovnatelne auta inych znaciek. a nikto ho neukradne
-
- Príspevky: 215
- Dátum registrácie: 12.03.2010 07:17 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 13554
- Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
- Bydlisko: BH - bratislavske humno Zdieľať na Facebook
to nachtigall:
som kupil nove, ziadne tieto problemy nemam, pri jazdenke musis pocitat ze nejake zanedbane udrzby vychytas, zase si usetril proti novemu vela penazi , z mojej skusenosti nemusis mat ziadne obavy, dokonca sa nevie ani o klasickych chybach co malo stilo, kontrolky airbagu, mikrospinac 5 dveri a pod. , dokonca aj ziarovky sa menia v pohode a nie cez podblatnik
naozaj neviem co tomu autu vytknut, nic nevrzga, nebucha ani po troch rokoch jazdenia zvacsa po meste, este k tej tvrdosti podvozka, leto, zima 195-65-R15 nemam pocit, ze to je tvrde , pritom fukam na 2,5 vsade, inak mam pofaceliftove, viem ze co sa tyka podvozka od 2010 boli zmeny, neviem aky mas rocnik, pokial do 2009/12 je mozne ze tam je rozdiel...
som kupil nove, ziadne tieto problemy nemam, pri jazdenke musis pocitat ze nejake zanedbane udrzby vychytas, zase si usetril proti novemu vela penazi , z mojej skusenosti nemusis mat ziadne obavy, dokonca sa nevie ani o klasickych chybach co malo stilo, kontrolky airbagu, mikrospinac 5 dveri a pod. , dokonca aj ziarovky sa menia v pohode a nie cez podblatnik
naozaj neviem co tomu autu vytknut, nic nevrzga, nebucha ani po troch rokoch jazdenia zvacsa po meste, este k tej tvrdosti podvozka, leto, zima 195-65-R15 nemam pocit, ze to je tvrde , pritom fukam na 2,5 vsade, inak mam pofaceliftove, viem ze co sa tyka podvozka od 2010 boli zmeny, neviem aky mas rocnik, pokial do 2009/12 je mozne ze tam je rozdiel...
Naposledy upravil/-a bajo777 v 14.10.2013 20:19, upravené celkom 2 krát.
-
- Príspevky: 13554
- Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
- Bydlisko: BH - bratislavske humno Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 7876
- Dátum registrácie: 03.02.2010 22:37
- Kontakt: Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 84
- Dátum registrácie: 23.09.2010 23:01 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 13554
- Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
- Bydlisko: BH - bratislavske humno Zdieľať na Facebook
nizke je, ale je to auto, nie chobotina na koleckach ala SUV
tak ti poviem, chodil som do dvora v robote cez taky "schod" bol vyskrkany od podvozkov, oktavia, fabia s 3 chlapmi to chytila, tak isto audina, bmw 7 aj bravo2 ale len ked som isiel bez spomalenia a prepruzil podvozok, pozeram to odspodu pri kazdom prezuvani a nic podstatne neni sahnute, jeden hlinikovy tieniaci plech pri vyfuku som rukou prihybal, to som ale zapadol v zime "po brucho" a tahali ma dozadu, dole kopcom, vtedy sa to pokrivilo a drncalo to o vyfuk
tak ti poviem, chodil som do dvora v robote cez taky "schod" bol vyskrkany od podvozkov, oktavia, fabia s 3 chlapmi to chytila, tak isto audina, bmw 7 aj bravo2 ale len ked som isiel bez spomalenia a prepruzil podvozok, pozeram to odspodu pri kazdom prezuvani a nic podstatne neni sahnute, jeden hlinikovy tieniaci plech pri vyfuku som rukou prihybal, to som ale zapadol v zime "po brucho" a tahali ma dozadu, dole kopcom, vtedy sa to pokrivilo a drncalo to o vyfuk
-
- Príspevky: 1383
- Dátum registrácie: 10.06.2009 21:06 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 15
- Dátum registrácie: 13.03.2009 12:39 Zdieľať na Facebook
Mam toto auticko doma uz vyse roka som jeho zatial STASTNYM MAJITELOM.Co k autu dodat jeto MOJA SRDCOVKA.Ty chces kupit asi vybavu Emotion.Co dodat z mojej strany zatial spokojnost ja mam ale Sport tam je to tlacitko na zvysenie vykonu a mozem povedat ze po jeho stlaceni ho dost citit auto ozije este viac ale aj bez toho ide dost dobre a na 1,4 uz nehovoriac.Motor T-JET myslim si ze niet sa coho bat ako tu uz kolega pisal su kusky aj s 200tis km a viac a bez nejakych vacsich problemov mam kamosa co robi vo Fiate mechanika a zatial natom nic vazne neriesili.Spotreba podla nohy,Dialnica 110-130 7,1-7,5,okresky viem urobyt od 5,4l lahka noha,6-6,5l taka normalna jazda.Na oleji mam najazdene 10tis km a neududlo nic.Ja osobne by som si radsej kupil vybavu SPORT vyzera to lepsie a na tych 17 sa mi to zda este konfortnejsie ako na 15.Co dodat nakoniec na FIAT povetsinou nadavaju taky ludia co ho nikdy nemali ja mam 4 tak viem o com hovorim jednoducho pomer cena,kvalita cena nahradnych dielov a ish dostupnost jednoducho SPOKOJNOST.
-
- Príspevky: 4
- Dátum registrácie: 30.08.2012 11:12 Zdieľať na Facebook
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 10 neregistrovaných