Fiat Brava - po dosiahnutí prevádzkovej teploty zhasne motor
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 30
- Dátum registrácie: 01.11.2009 22:15 Zdieľať na Facebook
Fiat Brava - po dosiahnutí prevádzkovej teploty zhasne motor
Dobrý večer ,
Mám problém s Fiatom Brava 1,6 76kw , benzín-LPG . Po dosiahnutí prevádzkovej teploty zhasne motor. Štart je bez problémov, otáčky nekolíšu, akcelerácia ako má byť. V momente ako zapne ventilátor chladenia zhasne motor 5-10min. nejde naštartovať. Opakuje sato na pohon benzínu aj LPG. Snímač otáčok nový, káble nové, sviečky nové, čerpadlo v nádrži vymenené. Jedná sa o rok 2000, takže nemá palivový filter. LPG je Landi Renzo sekvenčné, prepína benzín, LPG bez problémov. Chcem sa spýtať či sa nestretol niekto s takýmto problémom? Ako náhle dosiahne 90°C zhasne, po vychladnutí zase ide. Ďakujem za odpovede.
Mám problém s Fiatom Brava 1,6 76kw , benzín-LPG . Po dosiahnutí prevádzkovej teploty zhasne motor. Štart je bez problémov, otáčky nekolíšu, akcelerácia ako má byť. V momente ako zapne ventilátor chladenia zhasne motor 5-10min. nejde naštartovať. Opakuje sato na pohon benzínu aj LPG. Snímač otáčok nový, káble nové, sviečky nové, čerpadlo v nádrži vymenené. Jedná sa o rok 2000, takže nemá palivový filter. LPG je Landi Renzo sekvenčné, prepína benzín, LPG bez problémov. Chcem sa spýtať či sa nestretol niekto s takýmto problémom? Ako náhle dosiahne 90°C zhasne, po vychladnutí zase ide. Ďakujem za odpovede.
-
- Príspevky: 1142
- Dátum registrácie: 13.01.2009 17:19
- Bydlisko: Okres Malacky Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 13554
- Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
- Bydlisko: BH - bratislavske humno Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 23
- Dátum registrácie: 12.11.2007 19:09 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 1596
- Dátum registrácie: 12.05.2008 18:38 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 52
- Dátum registrácie: 20.01.2010 23:03 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 972
- Dátum registrácie: 14.06.2009 14:05 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 292
- Dátum registrácie: 11.06.2007 20:22
- Kontakt: Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 30
- Dátum registrácie: 01.11.2009 22:15 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 972
- Dátum registrácie: 14.06.2009 14:05 Zdieľať na Facebook
no kamo skusil by som vymetit to cidlo teploty (je to mala financna polozka) no ak nepomoze tak jedine diagnostika..
podla mna mas problem v tom, ze RJ si mysli, ze mas prehriaty motor a automatycky ti ho vypine.. aby si ho neznicil..
chladiacej kvapaliny mas dost??? snad hej... skusil by som vymenit to cidlo podla mna to pomoze!
podla mna mas problem v tom, ze RJ si mysli, ze mas prehriaty motor a automatycky ti ho vypine.. aby si ho neznicil..
chladiacej kvapaliny mas dost??? snad hej... skusil by som vymenit to cidlo podla mna to pomoze!
-
- Príspevky: 3
- Dátum registrácie: 05.01.2010 17:50 Zdieľať na Facebook
To ja mám podobný problém.
Brava 1,6 16v 76kW po natočení pradie jak mačička, na volnobehu po dobu vyše 45 minút bezchybne vrní, keď zrazu akoby odpojilo palivové čerpadlo a motor začne skákať a za pár sekúnd odstaví a naštartovať nejde po dobu dvadsiatich minút. Potom naskočí znovu na "normálny režim" a po cca 10 minútach sa situácia opakuje.
Prečistil som tam snáď už všetky možné konektory, kontakty a poistky, no nič nezaberá....
Poradí mi niekto???
Brava 1,6 16v 76kW po natočení pradie jak mačička, na volnobehu po dobu vyše 45 minút bezchybne vrní, keď zrazu akoby odpojilo palivové čerpadlo a motor začne skákať a za pár sekúnd odstaví a naštartovať nejde po dobu dvadsiatich minút. Potom naskočí znovu na "normálny režim" a po cca 10 minútach sa situácia opakuje.
Prečistil som tam snáď už všetky možné konektory, kontakty a poistky, no nič nezaberá....
Poradí mi niekto???
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24918
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Neporadí.Lebo žiadna rada vlastne nie je možná,a nedá sa ani riadiť tým čo mal iný na inom motore.Jediné čo platí a vie pomôcť,je zapnúť veškerú logiku a stráviť hodiny nad diagnostikou,oscilom,meraniami atd.Nič iné,všetko ostatné je len o šťastí a to sa zrovna unaviť nemusí.
Teraz som takéto skapínanie poriešil,hoci v detailoch iné,a bol to napr potenciometer na škrtiacej klapke.sporadicky si zmyslel že volnobeh nie je volnobeh ale čiastočná záťaž,a nasledovalo peklo kde sa nedalo rozlíšiť čo je príčina a čo dôsledok.Padal tlak v sacom (teda vlastne stúpal) lebo motor sa snažil zachovať volnobeh čo sa logicky nemohlo podariť.Ale na to je diagnostika príliš pomalá a vzorkovanie nedá šancu rozlíšiť čo kolabuje ako prvé.A tu potom padajú zlé rozhodnutia a výmeny dobrých vecí nemajú konca kraja.Treba si ujasniť základné veci ktoré sa musí dostať mimo podozrenia,to sú dodávky paliva a jeho tlak.Treba vylúčiť čím viac možných vecí.Podobná vec je často nájdená iba vyslovenou náhodou.Cielene iba oscilo dokáže nahrať viac dejov v časovej ose aby sa dalo jednoznačne určiť čo je príčina a čo dôsledok.Ešte aj takto je to na dlhé hodiny a množstvo opakovaných pokusov.Prajem dobré poriešenie,ale ak nechceš spoliehať na náhodu,hladaj ozaj ozaj premýšlavého mechanika a dobre si namemoruj systém ako sa závada chová a čo všetko na nu vplýva
Teraz som takéto skapínanie poriešil,hoci v detailoch iné,a bol to napr potenciometer na škrtiacej klapke.sporadicky si zmyslel že volnobeh nie je volnobeh ale čiastočná záťaž,a nasledovalo peklo kde sa nedalo rozlíšiť čo je príčina a čo dôsledok.Padal tlak v sacom (teda vlastne stúpal) lebo motor sa snažil zachovať volnobeh čo sa logicky nemohlo podariť.Ale na to je diagnostika príliš pomalá a vzorkovanie nedá šancu rozlíšiť čo kolabuje ako prvé.A tu potom padajú zlé rozhodnutia a výmeny dobrých vecí nemajú konca kraja.Treba si ujasniť základné veci ktoré sa musí dostať mimo podozrenia,to sú dodávky paliva a jeho tlak.Treba vylúčiť čím viac možných vecí.Podobná vec je často nájdená iba vyslovenou náhodou.Cielene iba oscilo dokáže nahrať viac dejov v časovej ose aby sa dalo jednoznačne určiť čo je príčina a čo dôsledok.Ešte aj takto je to na dlhé hodiny a množstvo opakovaných pokusov.Prajem dobré poriešenie,ale ak nechceš spoliehať na náhodu,hladaj ozaj ozaj premýšlavého mechanika a dobre si namemoruj systém ako sa závada chová a čo všetko na nu vplýva
-
- Príspevky: 30
- Dátum registrácie: 01.11.2009 22:15 Zdieľať na Facebook
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 14 neregistrovaných