Felicia1.3 voda v nadrzke od chladica je tmavá a znecistena

zapaľovanie, škrtiaca klapka, chladenie atd..návody a vysvetlenia

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

Jajojo1983
Príspevky: 3
Dátum registrácie: 06.01.2017 17:41
Zdieľať na Facebook

Felicia1.3 voda v nadrzke od chladica je tmavá a znecistena

Príspevok od používateľa Jajojo1983 »

Zdravím, prosim Vás niekoho o rozumnú radu...som úplný laik čo sa týka motorov ale aj tak sa snažím riešiť taketo veci svojpomocne. Ale k veci: auto išlo doteraz tip top a dnes sa odrazu začalo hneď po štarte prehrievať. V nadrzke sa voda úplne zakalila a pláva v nej aj nejaký bordel(niečo ako piesok, ibaze je na hladine). Existuje nejaká jednoduchá rada na odstránenie môjho problému? Alebo uz som dojazdil? Naozaj ďakujem za každú rozumnú radu.... :38eb:
christiane
Príspevky: 1642
Dátum registrácie: 16.12.2011 14:56
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa christiane »

Prasknute tesnenie pod hlavou a tlak z valca ide do chladiaceho systemu.
Kludne ma opravte ak sa mylim.
Jajojo1983
Príspevky: 3
Dátum registrácie: 06.01.2017 17:41
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Jajojo1983 »

Tým pádom nepojazdné? Alebo, bude takáto oprava drahšia ako auto?
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24918
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Nebude to extra bolieť,sú na to mimoridne nízke ceny.Budeš meniť tesnenie pod hlavou a skrutky.Treba dokonale očistiť dosadacie plochy a podla možností použiť momentový kľúč a poradie doťahovania.Nejazdi,čím menej toho bordelu sa do vody dostane tým lepšie,vyčistiť ho úplne dokonale prakticky nie je možné
Jajojo1983
Príspevky: 3
Dátum registrácie: 06.01.2017 17:41
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Jajojo1983 »

Christiane, mhlavaty
Veľmi pekne ďakujem za odpovede a objasnenie môjho problému. Tak už mi teda zostáva iba nájsť mechanika čo to da dokopy.
christiane
Príspevky: 1642