Fabricka prestavba LPG/CNG

Ako je to vlastne s plynom? Aký máte na to názor ? skúsenosti ?

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

Spokojni alebo nie

Ano
5
45%
Nie
3
27%
Neviem
3
27%
 
Celkom hlasov: 11

MayoZVOLEN
Príspevky: 735
Dátum registrácie: 04.02.2011 13:04
Bydlisko: Zvolen
Zdieľať na Facebook

Fabricka prestavba LPG/CNG

Príspevok od používateľa MayoZVOLEN »

Zdravim vsetkych priaznivcov ekonomickej a ekologickej jazdy.
Coraz viac sa stretavam s poziadavkou odservisovania plynovych aut so "seriovo" (v uvodzovkach zamerne) namontovanym plynovym zariadenim. Zaujimali by ma Vase skusenosti s prevadzkou a servisom takychto aut najma tych, ktore uz maju nejake tie km odjazdene.
Ako ste spokojni s autami ako takymi a s pristupom a profesionalitou znackovych servisov riesit Vase pripadne problemy ?
Ring volny, prve kolo...
66QUATTRO
Príspevky: 668
Dátum registrácie: 19.01.2010 19:03
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa 66QUATTRO »

Reálna skúsenosť s O2, je to 1.6MPI + LPG ( na papieroch landi renzo ? a nádrž stag?- je to originál prestavba). Odjazdených asi 33t km - čiže málo na posúdenie nejakej dlhodobej spoľahlivosti - funguje to fajn asi na 500km samo od seba prestalo po štarte automaticky prepínať na plyn - musel som stlačiť prepínač na prístrojovke potom preplo ako vždy.... po asi 500 km sa to samo opäť spravilo......neviem či tam došlo k niečomu s baterkou ale sa mi vtedy vyresetoval aj palubný počítač s nastaveniami...raz či 2 za tie km mi prestal ísť tempomat... po zapnutý vypnutí zapaľovania ok...mimo toho 0,0 problému.... čo sa týka servisu - 1 prehliadka bola v servise absolvovaná s mojim dozorom.... 2 som robil už sám doma v súvislosti s plynom sa menil len malý filter.... čo sa týka nejakej prípadnej poruchy tak asi len s pištoľou pri hlave by som to doniesol do autorizáku - nie sú schopní odstrániť ani banality na ktoré som ich dopredu upozornil...takže s plynom by tam čo porobili? Pani v predajni rovno povedala že toto je ich jediné také predané auto ....že drží palce...mimo toho tieto prestavby majú niekoľko problémov - odchádzajúce vstrekovače(údajne kvôli obsahu vody v plyne?) odchádzajúce multiventily v nádrži a to je asi všetko z vážnejších problémov...ak by som mal nejaký problém tak sa obraciam práve na Vás vo Zvolene...Mimo toho auto funguje perfektne, spotreba ok, výkon primeraný(pre väčšinu slovákov aj tak treba minimálne bi-turbo aby sa stíhali navzájom vytláčať z ciest a pod.), avšak sa mu dostáva nadštandardná starostlivosť a zachádzanie....
patko1
Príspevky: 5737
Dátum registrácie: 03.12.2007 11:01
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa patko1 »

mal som par LPG vozov a aj jedno CNG. LPG vozy dobra volba ale len pokial s tym nebudes mat problemi. CNG mi nevyhovovalo. Malo cerpaciek a dojazd mizerny a na vykone som to tiez badal. Zafira 1.6 CNG origo od vyroby. Dojazd slaby a nadrz na benzin tusim len 7litrova takze hroza, a vykon maly na to auto tusim aj tie nadrze CNGkove su tazke lebo su z hrubeho materialu
laco1871
Príspevky: 4554
Dátum registrácie: 22.03.2012 19:01
Zdieľať na Facebook

Re: Fabricka prestavba LPG/CNG

Príspevok od používateľa laco1871 »

MayoZVOLEN napísal: Zaujimali by ma Vase skusenosti s prevadzkou a servisom takychto aut najma tych, ktore uz maju nejake tie km odjazdene.
Ako ste spokojni s autami ako takymi a s pristupom a profesionalitou znackovych servisov riesit Vase pripadne problemy ?
Ring volny, prve kolo...
Mayo, dufam,že tuto tému myslíš ako prvo-májový žart

KTO by mohol mať väčšie skusenosti s roznymi systemami LPG ako TY
čo sa tejto téme venuješ viac ako 20 rokov ???
laco1871
Príspevky: 4554
Dátum registrácie: 22.03.2012 19:01
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa laco1871 »

JA by som tu v tejto téme vychválil do neba VŠETKY sekvenčné systémy vstrekovania plynnej fázy LPG s riadiacou jednotkou IV.generácie

naozaj šlapú PERFEKTNE

:28b7: :3035:

Vo svojom CHevrolete ORLANDO som vymenil papierovú vložku vzd.filtra za K&N bavlnenú /športový filter/

prvych 150 km nič-moc len také dunenie po pridaní plynu

avšak RJ sa športovej vložke prisposobila

a pri zošlapnutí pplynu je ihneď citeľný aj záťah motora
hlavne v otáčkach 4500 -6000 r.p.m :3c90:

16 V LPG FOREVER !
seven549
Príspevky: 7880
Dátum registrácie: 03.02.2010 22:37
Kontakt:
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa seven549 »

s tym filtrom-vsetkymi co sa predavaju je dokazane ze ziadny filter neprida motoru ani jeden kon,ani lepsiu akceleraciu,ani mensiu spotrebu ide len o pocit.ak chces vykon daj motoru palivo.
bajo777
Príspevky: 13554
Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
Bydlisko: BH - bratislavske humno
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa bajo777 »

kde neni kyslika, darmo budes hadzat lopatou palivo lol

s tym sportovym filtrom mam vyskusane, jazdil som so supersportovym - zene som ukradol silonku a a a nic... :-\
FIAT Bravo 2010 / 1.4 90PS / LPG(BRC)

Obrázok
Obrázok
mherak
Príspevky: 57
Dátum registrácie: 17.08.2006 13:10
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mherak »

ked uz sme v tejto teme....
Niektore dielne, ak mam dobre nfo, monuju LPG pre niektorych predajcov aut, cize nasledny servis asi v pohode.
Ktore dielne su to???
Pripadne dokaze niektora dielna napichnut (servisne) seriovo dodavane LPG??? Ak ano, ktore automobily?
Existuju predajcovia aut ktori úznaju prerabku na LPG v pripade reklamacie???? Nejake zmluvne dielne????
billyil
Príspevky: 308
Dátum registrácie: 06.02.2012 12:24
Bydlisko: Ilava
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa billyil »

Predpokladám, že aj tak to bude ochránené vstupným kódom, minimálne po dobu záruky ti ho nedajú.
sarusian
Príspevky: 168
Dátum registrácie: 05.08.2011 10:58
Zdieľať na Facebook

mamlo

Príspevok od používateľa sarusian »

daciu mcv II s lpg priamo z tovarne, najazdene cca 20 tis. km, zatial bez problemu, ohladom servisu, zistoval som v renaulte, ako to je, kezde je tam landi renzo, kde priamo dovozca pre slovensko je odomna cca 25 km a na rozdiel od vacsiny autorizovanych servisov vidi do lpg, kedze robi aj prestavby , cize RJ je blokovana a odpoved na otazku, ci po ukonceni zaruky bude tato RJ odblokovana, dostal som odpoved z renaultu ze vraj nie (pricom je to moj majetok a nevidim rozdiel po skonceni zaruky medzi RJ a blokovanym mobilom, ktory operator po skonceni zaruky na poziadanie a nejaky poplatok odblokouje) - ten dovozca to robi tak, ze vymeni zablokovnu RJ za neblokovanu, samozrejme nie zadarmo, aby do toho mohol sahat
billyil
Príspevky: 308
Dátum registrácie: 06.02.2012 12:24
Bydlisko: Ilava
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa billyil »

Myslel som si to...
Ale výmena RJ hádam nebude nutná. Existuje snáď default reset a možnosť nanovo to nastaviť.
Btw, ten vstupný kód na nastavenie RJ LPG by mohol byť už aj predmetom súdneho sporu, ktorý by som si trúfal vyhrať. Samozrejme až po skončení záruky.
bajo777
Príspevky: 13554
Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
Bydlisko: BH - bratislavske humno
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa bajo777 »

Obrázok
mam opacny problem, keby som mal fabricky plyn, mozem sa v tom rypat aj sam, s BRC musim do Zvolena :)
FIAT Bravo 2010 / 1.4 90PS / LPG(BRC)

Obrázok
Obrázok
Cumo
Príspevky: 128
Dátum registrácie: 05.09.2007 18:16
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Cumo »

Porovnám moju Octáviu II 1,6 (2009) prestavba u Vás a Octavia II 1,6 (2010) kolegová montovaná sériovo ...
Takže stručne výstižne prestavba u Vás ani jeden problém za 50 000km čo som ju mal . Kolega za 30 000km 6 x servis a stále sa mu to sr.lo a v škoda-servise zúfalosť a týždne hľadania chýb ... nakoniec to tuším vrátil v rámci záruky .
Takže ak plyn tak montáž . Ak montáž tak u Vás..
nobel22
Príspevky: 60
Dátum registrácie: 14.12.2010 20:43
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa nobel22 »

Mal som 3 roky Lincoln Aviator 4.6. V8 na LPG-mozem len doporucit -spotreba na plyn priemer 15,5 l tj. ako by ste jazdili na 8 l benzinu-velky pohodlny a hlavne bezpecny kociar. Raz za rok kontrola a vymena lpg filtra za 25 e-nic viac-samo si to prepinalo-ziadne problemy. LPG zn. SOLARIS montovane v Hlohovci.
MayoZVOLEN
Príspevky: 735
Dátum registrácie: 04.02.2011 13:04
Bydlisko: Zvolen
Zdieľať na Facebook

...

Príspevok od používateľa MayoZVOLEN »

Problem nieje v absencii "odomykacieho kluca", problem je v tom, ze sa s takou riadiacou jednotkou da spojit len na urovni komunikacie. Ide o to, ze je tam uplne iny firmware a je velky problem dostat tam iny, kedze sa ten stary nespoji s PC. Mam info ze na tom "sikovny" ludia pracuju, len sa im to nedari prekonat. ked sa tak stane bude to lepsie, nateraz je (najma so zariadeniami spominanej znacky, ale nielen tej) to problem s ktorym si nik nevie rady.

Hladame riesenie, zatial marne. BRC na poziadanie riadiacku odomkne, zial, len priamo v Taliansku :-(

Návrat na "LPG, CNG - Hybrid"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 10 neregistrovaných