Escort 1996 1.8TD 66kW - nepravidelný chod po naštartovaní
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 3
- Dátum registrácie: 01.02.2007 22:40 Zdieľať na Facebook
Escort 1996 1.8TD 66kW - nepravidelný chod po naštartovaní
Zdravím.
Mám takýto problém s týmto autom. Po naštartovaní motor akoby šiel na tri valce, totálne nepravidelný chod, niekedy aj po chvíli zhasne. Toto je spojené s katastrofálnym dymením. Keď pridám za studena len mierne plyn, motor ide normálne, pravidelne, nevynecháva. Keď uberiem, zase ide nepravidelne. Ale keď sa už motor po chvíli jazdy mierne ohreje, už ide normálne. Po zohriatí žiadne extrémne dymenie, žiadne náznaky zlého spaľovania. V lete bol tento nepravidelný chod iba mierny, s poklesom vonkajšej teploty je to horšie a horšie. Kompresné tlaky som meral (pri studenom motore), dva valce mali okolo 24 barov, dalsie 25 a 26 barov. Prišiel som ešte na to, že jedna vstrekovacia tryska nerozprašovala, vymenil som ju a motor sa správa takisto. Ostatné trysky boli odskúšané a sú v poriadku. Palivový filter bol nedávno menený. Stretli ste sa už s takýmto niečím? Ďakujem za odpovede.
Mám takýto problém s týmto autom. Po naštartovaní motor akoby šiel na tri valce, totálne nepravidelný chod, niekedy aj po chvíli zhasne. Toto je spojené s katastrofálnym dymením. Keď pridám za studena len mierne plyn, motor ide normálne, pravidelne, nevynecháva. Keď uberiem, zase ide nepravidelne. Ale keď sa už motor po chvíli jazdy mierne ohreje, už ide normálne. Po zohriatí žiadne extrémne dymenie, žiadne náznaky zlého spaľovania. V lete bol tento nepravidelný chod iba mierny, s poklesom vonkajšej teploty je to horšie a horšie. Kompresné tlaky som meral (pri studenom motore), dva valce mali okolo 24 barov, dalsie 25 a 26 barov. Prišiel som ešte na to, že jedna vstrekovacia tryska nerozprašovala, vymenil som ju a motor sa správa takisto. Ostatné trysky boli odskúšané a sú v poriadku. Palivový filter bol nedávno menený. Stretli ste sa už s takýmto niečím? Ďakujem za odpovede.
-
- Príspevky: 15
- Dátum registrácie: 10.07.2007 20:15 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 3
- Dátum registrácie: 01.02.2007 22:40 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 5429
- Dátum registrácie: 18.09.2016 10:44 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 15
- Dátum registrácie: 10.07.2007 20:15 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 545
- Dátum registrácie: 30.08.2006 16:50 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 113
- Dátum registrácie: 08.11.2008 18:55 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 3
- Dátum registrácie: 01.02.2007 22:40 Zdieľať na Facebook
žhaviče boli skúšané tým spôsobom, že som postupne odpájal konektory na žhavičoch a od baterky som si natiahol plus kábel a prikladal ku žhaviču a ak kontakt iskril, tak by mal byť žhavič v poriadku. aj keď viem, je to také skúšanie, že sa tým dá maximálne zistiť, či nie je žhavič úplne odrovnaný. ako zistiť, či je žhavič plne funkčný, alebo nie? a ešte otázka, či môže mať žhavič až taký vplyv na problém, ktorý popisujem?
-
- Príspevky: 113
- Dátum registrácie: 08.11.2008 18:55 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 15
- Dátum registrácie: 10.07.2007 20:15 Zdieľať na Facebook
žhavič by sa mal premerať ohmmetrom či má správny odber,môže cez neho prechádzať prúd ale nedokáže sa nažhaviť tak ako má a potom po naštartovaní to ide na 3 válce dymí a trasie s celým motorom1misko25 napísal:žhaviče boli skúšané tým spôsobom, že som postupne odpájal konektory na žhavičoch a od baterky som si natiahol plus kábel a prikladal ku žhaviču a ak kontakt iskril, tak by mal byť žhavič v poriadku. aj keď viem, je to také skúšanie, že sa tým dá maximálne zistiť, či nie je žhavič úplne odrovnaný. ako zistiť, či je žhavič plne funkčný, alebo nie? a ešte otázka, či môže mať žhavič až taký vplyv na problém, ktorý popisujem?
-
- Príspevky: 37
- Dátum registrácie: 22.12.2008 21:12
- Kontakt: Zdieľať na Facebook
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24918
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 5429
- Dátum registrácie: 18.09.2016 10:44 Zdieľať na Facebook
ako sú na tom žhaviče, vieš vyskúšať rôznymi spôsobmi:
obyčajný multimeter - odpojíš od každého žhaviča prívodný kábel multimeter nastav na ohmy (nie kilo ani megaohmy) a na každý žhavič by mal mať odpor okolo 0,5 až 1 ohm, prípadne trošku viac - týmto spôsobom zistíš, či žhavič nie je vo vnútri prethnutý - je to trochu labilnejšie.
kliešťový multimeter - každý žhavič má spotrebu okolo 10 ampérov, počas žhavenia by si mal namerať okolo 40 ampérov.
Najlepší spôsob - vybrať žhaviče vonku a napojiť ich priamo na baterku, či fungujú.
Čo sa týka ovládania "sytiča" alebo predsuvníka, sú dva typy ovládania - buď hore opísaný, alebo elektrický, musíš zistiť, aký systém máš. Ďalším problémom je uchytenie bowdenu smerom k ovládaniu (nie k čerpadlu), kedy sa plastová nadstavba bowdenu ulomí a hoci lanko by sa chcelo natiahnuť, nemôže, lebo nie je ukotvené.
obyčajný multimeter - odpojíš od každého žhaviča prívodný kábel multimeter nastav na ohmy (nie kilo ani megaohmy) a na každý žhavič by mal mať odpor okolo 0,5 až 1 ohm, prípadne trošku viac - týmto spôsobom zistíš, či žhavič nie je vo vnútri prethnutý - je to trochu labilnejšie.
kliešťový multimeter - každý žhavič má spotrebu okolo 10 ampérov, počas žhavenia by si mal namerať okolo 40 ampérov.
Najlepší spôsob - vybrať žhaviče vonku a napojiť ich priamo na baterku, či fungujú.
Čo sa týka ovládania "sytiča" alebo predsuvníka, sú dva typy ovládania - buď hore opísaný, alebo elektrický, musíš zistiť, aký systém máš. Ďalším problémom je uchytenie bowdenu smerom k ovládaniu (nie k čerpadlu), kedy sa plastová nadstavba bowdenu ulomí a hoci lanko by sa chcelo natiahnuť, nemôže, lebo nie je ukotvené.
-
- Príspevky: 3134
- Dátum registrácie: 16.12.2009 15:03 Zdieľať na Facebook
nešťastný motor.mal som ho v starom mondeu kedysi aj v escorte.
oba dymyli v zime pri štarte ako divé, naštartovali na 2-3 krát, musel som ich už aj za studena držať v otáčkach. a to mali nové žhaviče, rozvody, baterku, kvalitnu naftu...Každý druhý tento motor sa tak správa a ked sa zohreje, ide ok. Navyše žerie celkom dosť na rozdiel od iných nafťákov.
Je to nešťastný motor...Interval výmeny rozvodov 45 000km...Katastrofa, v tom čase som to odjazdil za 1,5roka...
Ja som si s tým štartovaním neporadil, predal som to po pár mesiacoch. Kupujuci bol pri aute ked bolo zahriate a bol spokojný. No nebol som sviňa a informoval som ho o tom aké je to za studena, nevadilo mu to
...vraj...
Ale neozval sa viac, takže asi sa s tým naučil žiť .
Ale to bolo pred 6-7 rokmi..
oba dymyli v zime pri štarte ako divé, naštartovali na 2-3 krát, musel som ich už aj za studena držať v otáčkach. a to mali nové žhaviče, rozvody, baterku, kvalitnu naftu...Každý druhý tento motor sa tak správa a ked sa zohreje, ide ok. Navyše žerie celkom dosť na rozdiel od iných nafťákov.
Je to nešťastný motor...Interval výmeny rozvodov 45 000km...Katastrofa, v tom čase som to odjazdil za 1,5roka...
Ja som si s tým štartovaním neporadil, predal som to po pár mesiacoch. Kupujuci bol pri aute ked bolo zahriate a bol spokojný. No nebol som sviňa a informoval som ho o tom aké je to za studena, nevadilo mu to
...vraj...
Ale neozval sa viac, takže asi sa s tým naučil žiť .
Ale to bolo pred 6-7 rokmi..
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 3 neregistrovaní