Dymivosť TDI
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 2867
- Dátum registrácie: 07.04.2010 20:29 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 16
- Dátum registrácie: 22.09.2008 19:27 Zdieľať na Facebook
mastik29: o audicluboch viem, mam tam vyše roka otvorenú otázku a nikto mi neodpovedal ani v ss fachmani na R5. Čomu aj rozumiem lebo oni sa tym živia a preto dík za každú dobrú radu.
Davka dajme tomu 5 mg ktorú zväčšujen vagom v skutočnosti motoru uberám? Čím väčšie číslo na vagu v skutočnosti je menšia?
Davka dajme tomu 5 mg ktorú zväčšujen vagom v skutočnosti motoru uberám? Čím väčšie číslo na vagu v skutočnosti je menšia?
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24983
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Velmi poľahky.raza1111 napísal:Ďiki za rady.
mhlavaty: Čiže chyba môže byť v aj čerpadle?
Každopádne je to dôvod na premýšlanie.Tu by ozaj pomohol človek ktorý robí tieto motory a pozná všetky ich parametre,má v malíčku každý údaj a všetky jeho tajomstvá.Lahko sa robí niečo kde už na prvé pozretie človek vidí rozpor v tom a onom lebo to už vie z pamäte.Ja si tiež nie raz vyložím desiatku výpisov hodnôt od PD motora a porovnávam,kedže vždy sú minimálne dva odchyty dát,tj pred opravou nejakého problému tak aj po.Len takto sa dajú získať odpovede na stovky otázok a získať prehlad o dopadoch chýb.Tento motor R ale nikdy moja parketa nebol,chodilo ich málo v danej dobe,teraz už vonkoncom.
-
- Príspevky: 16
- Dátum registrácie: 22.09.2008 19:27 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 2867
- Dátum registrácie: 07.04.2010 20:29 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 16
- Dátum registrácie: 22.09.2008 19:27 Zdieľať na Facebook
-
- expert: TDI
- Príspevky: 24434
- Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26 Zdieľať na Facebook
zaslepit EGR aj ma aj nema zmysel - pokial funguje tak ako ho vyrobca vymyslel tak je to v poriadku a NEMUSIS ho zaslepovat za kazdu cenu.
Na zaciatku temy som si nvesimol ked si napisal R5 motor - naozaj som vykladal hororove pribehy o SESTvalci a ty mas 5valec. To je pekne stara masinka, gratulacia ze sa dozila az dodnes. V pripade takehoto motora sa ale veselo mozeme bavit o natocenom milione kilometrov, a tam uz moze ist o cokolvek ako bolo napisane. 5% tolerancia tu, 8% opotrebenie tam, zoparkrat bola masina prehriata, zoparkrat bol motor v nejakom aute kde bol nacipovany na prasknutie aj ked o tom nemusis vediet atd atd.
Proste pri tom veku a motohodinach co si toto zelezo odkrutilo uz ide naozaj, naozaj o kazdy jeden milimeter.
Na zaciatku temy som si nvesimol ked si napisal R5 motor - naozaj som vykladal hororove pribehy o SESTvalci a ty mas 5valec. To je pekne stara masinka, gratulacia ze sa dozila az dodnes. V pripade takehoto motora sa ale veselo mozeme bavit o natocenom milione kilometrov, a tam uz moze ist o cokolvek ako bolo napisane. 5% tolerancia tu, 8% opotrebenie tam, zoparkrat bola masina prehriata, zoparkrat bol motor v nejakom aute kde bol nacipovany na prasknutie aj ked o tom nemusis vediet atd atd.
Proste pri tom veku a motohodinach co si toto zelezo odkrutilo uz ide naozaj, naozaj o kazdy jeden milimeter.
-
- Príspevky: 10
- Dátum registrácie: 13.05.2009 14:53 Zdieľať na Facebook
mam rovnaky motor budikovo 450000, olej nezerie no podymuje tiez, hlavne vo vyssich otackach. Mne to vychadza na vstreky, pretoze mam tazsie zimne starty (casovanie nastavene spravne podla tdi grafu). Nastavenim skorsieho vstreku sa to velmi nezlepsi.
Ale aj ako pise mp3turbo, je to suma vsetkych odchyliek, lebo napr vaha vzduchu na VAGu ukazuje odlisne aktualne a pozadovane hodnoty.
Ak teda budes menit vstreky, napis prosim ta vysledok. Ake tam su teraz? Original su DSLA150P502, to myslim si ze ovladas, tu si to ludia tiez mylia so sestvalcom.
Hypoteza: vstrek na stolici prasi dobre, no cerpadlo vplyvom opotrebenia nedosahuje takych kapacit/tlaku/prietoku ako stolica. Je mozne ziskat vedomost o stave cerpadla vymontovanim jedneho vstreku, pootocenim tlakovej rurky a namontovanim vstreku aby prasil do vzduchu? Je potrebne trenovane oko aby bolo mozne zistit kvalitu rozprasovania?
co vy na to?
Ale aj ako pise mp3turbo, je to suma vsetkych odchyliek, lebo napr vaha vzduchu na VAGu ukazuje odlisne aktualne a pozadovane hodnoty.
Ak teda budes menit vstreky, napis prosim ta vysledok. Ake tam su teraz? Original su DSLA150P502, to myslim si ze ovladas, tu si to ludia tiez mylia so sestvalcom.
Hypoteza: vstrek na stolici prasi dobre, no cerpadlo vplyvom opotrebenia nedosahuje takych kapacit/tlaku/prietoku ako stolica. Je mozne ziskat vedomost o stave cerpadla vymontovanim jedneho vstreku, pootocenim tlakovej rurky a namontovanim vstreku aby prasil do vzduchu? Je potrebne trenovane oko aby bolo mozne zistit kvalitu rozprasovania?
co vy na to?
-
- Príspevky: 192
- Dátum registrácie: 15.06.2009 12:52 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 10
- Dátum registrácie: 13.05.2009 14:53 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 16
- Dátum registrácie: 22.09.2008 19:27 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 16
- Dátum registrácie: 22.09.2008 19:27 Zdieľať na Facebook
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 5 neregistrovaných