DPF a aditíva
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 62
- Dátum registrácie: 14.01.2018 12:01 Zdieľať na Facebook
Pomer 1:1000
HM. Skúsme si to predstaviť vizuálne. Do nádoby nasypeme
1000 zrniek kukurice a do tohto množstva pridáme 1 slovom jedno zrnko hrachu
Poriadne premiešame. Potom skúsime nájsť to 1 zrnko hrachu ten jeden malý absolútne bezvýznamný bôbik v tej mase. Ten 1 jediný zelený kúsoček v tom žltom mori.
Tak asi taký význam má aditivovanie paliva v takom pomere. ŽIADNY
To si myslíte že tá 1 kvapka vám bude niečo mazať? 1ml
K DPF
V tomto komerčnom odkaze : https://www.jlmaditiva.sk/blog/sadze-a-popolcek-dpf/ ktorím vôbec nechcem podporovať ten produkt ale uvádzam zdroje ako Matovič vo svojích diplomovkách, nás zaujíma ten obrázok porovnania veľkostí
SHOOT 0.1um NULA celá jedna mikrometra
Odkaz dva:
https://www.filtertechnik.sk/sk/znalost ... nych-medii
citujem
Spracovaný papier má v oblasti filtrácie obrovské použitie a dokáže s veľkou účinnosťou odberať častice o veľkosti od 2 µm až do 10µm
Čiže papierový vzduchový filter motora má filtračnú schopnosť najviac 2 mikrometre. DVE celé mikrometre.
Niekde som čítal že reálne je to však 20-60 mikrometrov.
Cize DPF filter sa zanáša aj obyčajným vzduchom ktorí prúdi do motora. A to motor ani nemusí nič spalovať. Po určitom čase. Dlhom veľmi dlhom... By sa upchal aj tak.
HM. Skúsme si to predstaviť vizuálne. Do nádoby nasypeme
1000 zrniek kukurice a do tohto množstva pridáme 1 slovom jedno zrnko hrachu
Poriadne premiešame. Potom skúsime nájsť to 1 zrnko hrachu ten jeden malý absolútne bezvýznamný bôbik v tej mase. Ten 1 jediný zelený kúsoček v tom žltom mori.
Tak asi taký význam má aditivovanie paliva v takom pomere. ŽIADNY
To si myslíte že tá 1 kvapka vám bude niečo mazať? 1ml
K DPF
V tomto komerčnom odkaze : https://www.jlmaditiva.sk/blog/sadze-a-popolcek-dpf/ ktorím vôbec nechcem podporovať ten produkt ale uvádzam zdroje ako Matovič vo svojích diplomovkách, nás zaujíma ten obrázok porovnania veľkostí
SHOOT 0.1um NULA celá jedna mikrometra
Odkaz dva:
https://www.filtertechnik.sk/sk/znalost ... nych-medii
citujem
Spracovaný papier má v oblasti filtrácie obrovské použitie a dokáže s veľkou účinnosťou odberať častice o veľkosti od 2 µm až do 10µm
Čiže papierový vzduchový filter motora má filtračnú schopnosť najviac 2 mikrometre. DVE celé mikrometre.
Niekde som čítal že reálne je to však 20-60 mikrometrov.
Cize DPF filter sa zanáša aj obyčajným vzduchom ktorí prúdi do motora. A to motor ani nemusí nič spalovať. Po určitom čase. Dlhom veľmi dlhom... By sa upchal aj tak.
-
- Príspevky: 58
- Dátum registrácie: 17.09.2008 20:40 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 4910
- Dátum registrácie: 15.03.2009 09:16 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 3391
- Dátum registrácie: 14.08.2008 16:55 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 217
- Dátum registrácie: 27.09.2006 16:39 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 1034
- Dátum registrácie: 16.04.2012 18:43 Zdieľať na Facebook
Presne, napísal si to výstižne, lukoluky to napísal na kukuricu a hrach, ale to asi nie je to isté, pretože pri aditívach sa bavíme o molekulách rozriedených v iných molekulách, to by musel molekuly kukurice zriediť molekulami hrachu Pri jadrovej katastrofe vo Fukušime, uniklo "len"pár tisíc-stotisíc kubíkov??? kontaminovanej vody do niekoľko miliárd-biliárd kubíkov morskej vody, čiže vlastne sa nič nedeje či ako?autolaik napísal:a teraz si predstav ine. Do polkubikovej nadrze s pitnou vodou sa vycuram,premiesame to ...napijes sa z toho? ved je to len jedno zrnko hrachu v zltom mori
-
- expert: TDI
- Príspevky: 24434
- Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26 Zdieľať na Facebook
>> Najlepšie žiadne aditivum...je to len o tom ako vytiahnuť peniažky z našich vreciek !
nie je pravda. Technicky je overene ze rozlicne aditiva realne pomahaju. Tu nejde o nejake uzivatelske dojmy ako su popisane v tejto teme, to su proste vedecke fakty a testy.
nie je pravda. Technicky je overene ze rozlicne aditiva realne pomahaju. Tu nejde o nejake uzivatelske dojmy ako su popisane v tejto teme, to su proste vedecke fakty a testy.
milujem elektricke auta, vsetky doradu. https://www.youtube.com/watch?v=JWX0A6nx2cM
-
- Príspevky: 5451
- Dátum registrácie: 18.09.2016 10:44 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 3064
- Dátum registrácie: 03.12.2005 20:23 Zdieľať na Facebook
V polskom prístave je to ľahký vykurovací olej, a cestou cez Slovensko sa to zmení a pri vytankovaní v Taliansku je to prémiová nafta.mp3turbo napísal:dph nevznikne ani nezanikne, ako si 99% obcanov ktori nikdy nepodnikali mysli. A podvody s DPHckou, specialne pri palive, boli tiez osetrene uz davno.
-
- Príspevky: 1445
- Dátum registrácie: 16.09.2010 13:17 Zdieľať na Facebook
@lukoly jeden ml nieje jedna kvapka, v zavislosti od vlastnosti kvapaliny to moze byt kludne 10 kvapiek aj 50, k vifu len tolko ze ma naozaj cistici ucinok, videl som na vlastnom aute sanie ked som ho nedaval a sanie ked som ho daval, pri pouziti vif bolo jasne viditelne kam striekaju vstreky, bez vif vsetko spinave az po ventily. Nejde o mnozstvo ale o koncentraciu
1U5 AVU, 6U1 AMH, 6Y5 ASY, N15 GA14DE, 3B6 AVF, C4(B7) 9H06
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24977
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Dojmy a pojmy,niet takej hlúposti ktorú za chvilku nenahradí ešte väčšia.Tu pomôže jediná rada,čítajte technické listy a nešírte sprostosti internetom.Ani ako čitatelia,ani ako emitenti.Ak už nerozumiete alebo ich neviete pochopiť požiadajte o názor ľudí ktorý z pracujú z týmito vecami.DPF tiež nie je neznáma vec,je vypracovaná nie jedna štúdia,meranie čo vstupuje a čo vystupuje,a teda aj čo vo filtry ostáva ako nespalitelný zvyšok.Za to čo tu produkujete,si viac info bezprácne nezaslúžite.Pokojne si tie svoje bludy píšte dalej,nenechajte sa rušiť.
Pre technicky nezaložených ale inak rozumných ľudí jedna rada...VIF neopravuje.VIF udržuje dobrý stav tým že jemne čistí a rozpúšta veci ktoré ulepujú velmi presné diely palivových sústav.+ Zlepšuje množstvo vlastností paliva od známych (cetanové číslo) po vlastnosti neznáme ale tiež dôležité.Množstvo aut kde sa používa od prvého km len potvrdzuje opodstatnenie.Trepať voloviny kto každý používal a predsa...to pri čítaní pokojne preskakovať.
Prítomnosť DPF nič nemení.
Pre technicky zdatných rada...palivový okruh aspoň raz za 100 tis km vyčistiť intenzívne v samostatnom okruhu (na to sú iné aditíva) ak už niet iné tak VIF-om ! a potom používať dávkovanie do paliva.VIF sa nedá predávkovať,funguje aj samostatne ako palivo,to sa využíva práve na 15-20 min intenzívne čistenia.Ešte raz...neopravuje.Čo je raz opotrebené a zdevastované...neopraví,dokonca môže stav zhoršiť (zväčší vôle odstránením úsad)
Ak vám zamrzne koncentrát,už ho nepoužite,takže nenosiť ho v zime v kufry.
Pre technicky nezaložených ale inak rozumných ľudí jedna rada...VIF neopravuje.VIF udržuje dobrý stav tým že jemne čistí a rozpúšta veci ktoré ulepujú velmi presné diely palivových sústav.+ Zlepšuje množstvo vlastností paliva od známych (cetanové číslo) po vlastnosti neznáme ale tiež dôležité.Množstvo aut kde sa používa od prvého km len potvrdzuje opodstatnenie.Trepať voloviny kto každý používal a predsa...to pri čítaní pokojne preskakovať.
Prítomnosť DPF nič nemení.
Pre technicky zdatných rada...palivový okruh aspoň raz za 100 tis km vyčistiť intenzívne v samostatnom okruhu (na to sú iné aditíva) ak už niet iné tak VIF-om ! a potom používať dávkovanie do paliva.VIF sa nedá predávkovať,funguje aj samostatne ako palivo,to sa využíva práve na 15-20 min intenzívne čistenia.Ešte raz...neopravuje.Čo je raz opotrebené a zdevastované...neopraví,dokonca môže stav zhoršiť (zväčší vôle odstránením úsad)
Ak vám zamrzne koncentrát,už ho nepoužite,takže nenosiť ho v zime v kufry.
-
- Príspevky: 118
- Dátum registrácie: 04.04.2009 19:52 Zdieľať na Facebook
Ahojte, nepopieram ani nevyvraciam tie aditiva, ale za mňa je to ako s tým acylpyrinom, ak nepomôže tak hádam neuškodí.
Teda mam na 110kw multijetes DPF cez 450 000km, a necítim, aby tam bolo treba niečo iné liať okrem nafty, štartuje, a ťahá aj po tých km lepšie ako 103 kW s nabehom 190000 km, teda na výkon ci chod motora to asi mimoriadny vplyv nemá. A DPF by bolo treba už vymeniť myslím, ostatne 20000km keď ho vypaluje, tak už zadymi, mimo neho nič.
Teda mam na 110kw multijetes DPF cez 450 000km, a necítim, aby tam bolo treba niečo iné liať okrem nafty, štartuje, a ťahá aj po tých km lepšie ako 103 kW s nabehom 190000 km, teda na výkon ci chod motora to asi mimoriadny vplyv nemá. A DPF by bolo treba už vymeniť myslím, ostatne 20000km keď ho vypaluje, tak už zadymi, mimo neho nič.
-
- Príspevky: 71
- Dátum registrácie: 10.05.2014 21:14 Zdieľať na Facebook
Je podstatny rozdiel nabehat za 5 rokov 50000 km alebo 250000 km. Pri tych 50000 moze byt motor v horsom stave. Takze len podla kilometrov nie je dobre hodnotit ucinnost aditiv a vlastne stav cohokolvek. Ale pri citani na tomto fore na to podstatna cast ludi bud vedome, alebo pre svoju "genialitu" zabuda.
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24977
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
nezabúda,ale robiť tu dizertačné práce o VIF-e má asi takú cenu ako sa vadiť na Covid téme.Každý má svoj rozum,nech si poradí.A nech si poradí ako vie.Slušnému je slušné dať primeranú odpoveď,ale ako do všetkého,každý kto má klávesnicu do toho zamudruje.Tu nik nikomu neradí,tu len mudruje každý do toho, čo už niekto iný napíše alebo poradí.Preto je najlepšie sem ani neliezť.Síce nikto s tým nerobil ani nebude,ale múdry je ako rádio a spletie dokopy všetko zo všetkým.
-
- Príspevky: 17842
- Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
- Bydlisko: okr.nové zámky Zdieľať na Facebook
Ja beriem aditíva rovnako ako maškrtu pre domácich miláčikov. Vždy, pri každej jednej ceste do mesta donesiem niečo mačkám aj psovi. Netrápi ma kolko to stojí, chcem im urobiť radosť tak to kúpim.
Rovnako gazdiná dostala francúzsky novší diesel. Tak automaticky pri tankovaní lejem viff. Zase je mi jedno čo kto na to hovorí , chcem to tam dať tak to tam lejem.
V inej téme a aj na iných forach sa ludia vadia kvoli rúškam. Načo,??? idem von beriem si klúče a dávam si rúško. Nerozmýšlam nad nejakým koho a ako chrániť, jednoducho automatika.
A človek ak má niektoré veci zautomatizované tak má ovela lahšiu hlavu - netrápia ho blbosti.
Pozerám na tachometer - naskakuje tam celé číslo 260t - ide auto na výmenu oleja - automaticky bez toho aby som nad tým uvažoval.
Má to tak byť, tak to taj aj robím.
Rovnako gazdiná dostala francúzsky novší diesel. Tak automaticky pri tankovaní lejem viff. Zase je mi jedno čo kto na to hovorí , chcem to tam dať tak to tam lejem.
V inej téme a aj na iných forach sa ludia vadia kvoli rúškam. Načo,??? idem von beriem si klúče a dávam si rúško. Nerozmýšlam nad nejakým koho a ako chrániť, jednoducho automatika.
A človek ak má niektoré veci zautomatizované tak má ovela lahšiu hlavu - netrápia ho blbosti.
Pozerám na tachometer - naskakuje tam celé číslo 260t - ide auto na výmenu oleja - automaticky bez toho aby som nad tým uvažoval.
Má to tak byť, tak to taj aj robím.
som dezolát a komu sa to nepáči nech ma bozá v riť
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 6 neregistrovaných